X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 lanceringsdato annonceret


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-05 07:49 
Ikke helt worldwide release - men tæt på....

Giv Pondus kniven til december
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
75 emne(r).
1 2 > »

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-05 07:49 
Ikke helt worldwide release - men tæt på....

Giv Pondus kniven til december
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KeenKeenSkrevet 15/09-05 08:22 
Så kan jeg jo lige nå at få den i fødselsdagsgave! ;)

Ej, jeg havde dog troet/håbet at vi her i europa kunne have den på hylderne i først eller i midten af november, Men det er da altid rart at få dagen fastlagt, og da den først kommer i december, har jeg jo lige en måned mere at spare op i :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-05 09:07 
Hæ! Jeg havde godt nok gættet på 24/11, men 2/12 er ok.
HeroldHeroldSkrevet 15/09-05 09:42 
Her er pressemeddelelsen til de dovne:

Nedtællingen er i gang: Xbox 360 rammer Danmark 2. december
For første gang lanceres en spillekonsol samtidig i Nordamerika, Japan og Europa



HELLERUP — 15. september, 2005 — Microsoft annoncerer i dag, at den nye Xbox 360 er at finde på de danske butikshylder d. 2. december. Næsten samtidig – d. 22. november – lanceres konsollen i Nordamerika, og d. 10. december vil Xbox 360 være på butikshylderne til de japanske gamere. På grund af den forventede store efterspørgsel er produktionen i fuld gang på tre avancerede anlæg, der fremstiller millioner af konsoller, som i sidste ende vil finde vej til forventningsfulde gamere helt fra Osaka, Japan til Odense, Danmark og Orlando i Florida.



“Alle gamere i Japan, Europa og Nordamerika, der længes efter at opleve spændende high-definition grafik, uovertruffen online gameplay og overbevisende digitale underholdningsfeatures får endelig chancen ved juletid,” siger Robbie Bach, chief Xbox officer, Microsoft og fortsætter: “Berømte udviklingsstudier verden over har travlt med at finpudse de sidste detaljer på deres Xbox 360-spil, og vi forventer en slagkraftig portefølje af spiltitler, som vil appellere til fans af alle genrer i alle regioner på lanceringsdagen og tiden op til jul. I øjeblikket er der mere end 200 spil under udvikling, så der vil hele tiden være nye titler på vej til det omfattende spil-bibliotek.”

Mere end 40 udgivere i Japan, herunder Bandai Co. Ltd., Capcom Co. Ltd., Koei Co. Ltd., Konami Corp., Namco Ltd., Sega Corp., Square Enix Co. Ltd. and Tecmo Ltd. har meddelt, at de vil understøtte Xbox 360, og slutter sig dermed til en lang række af de bedste udgivere i verden. Som det ultimative udstillingsvindue vil Xbox 360 inspirere spiludviklere til at starte en ny bølge af innovativt game-play, storytelling, og kreativitet, som ikke tidligere er set i video spil.



De japanske gamere vil med sikkerhed blive tiltrukket af nye og etablerede titler, som “DEAD OR ALIVE 4”, “Ridge Racer 6”, “NINETY-NINE NIGHTS”, ”Dead Rising” og “Final Fantasy XI”, der vil være klar til Xbox 360 i løbet af de kommende måneder. Xbox 360 understøtter high-definition output med anti-aliasing og Dolby 5.1 surround sound, så alle Xbox 360-spil vil kunne levere sublim lyd, og brugerne kan komme til at nyde filmiske oplevelser, der nærmest kæler for skærmen.



Udover det imponerende titel line-up i Japan og resten af verden vil gamere snart kunne nyde godt af næste generation af den meget roste online gaming tjeneste Xbox Live. Med Xbox 360 og Xbox Live kan millioner af gamere spille online sammen, kontakte venner via video og video chat, downloade indhold, etablere online profiler og opleve helt nye former for underholdning. Xbox 360 kan ligeledes fungere som den ultimative ”forstærker” til andre digitale underholdningselementer som musik, film og fotos, der er gemt på MP3-afspillere, digitale kameraer og Windows pc’er. Konsollen gør det lettere for gamere at nyde og udnytte alt digitalt indhold i stuen på husets bedste TV og højttalere.



Tokyo Game Show er den første gang nogensinde, hvor forbrugere kan danne sig et førstehånds indtryk af den kraftfulde Xbox 360. En hel række nøgletitler vil være at finde på Xbox 360-standen inklusive:

· “(eM)-eNCHANT-arM” (FromSoftware Inc.)

· “Bomberman — Act Zero” (Hudson Soft Co. Ltd.)

· “Call of Duty® 2” (Activision Inc.)

· “CHROMEHOUNDS” (Sega)

· “Dead Rising” (Capcom)

· “Dynasty Warriors 5 Special” (Koei Co. Ltd.)

· “Everyparty” (Microsoft Game Studios)

· “Far East of Eden — Ziria” (Hudson Soft)

· “FINAL FANTASY XI” (Square Enix Co. Ltd.)

· “Frame City Killer” (Namco)

· “Gears of War” (Microsoft Game Studios)

· “Kameo™: Elements of Power™” (Microsoft Game Studios)

· “Mobile Suit Gundam” (tentative title) (Bandai Co. Ltd.)

· “Need for Speed Most Wanted” (Electronic Arts)

· “NINETY-NINE NIGHTS” (Microsoft Game Studios)

· “The Outfit™” (THQ)

· “Project Gotham Racing® 3” (Microsoft Game Studios)

· “Resident Evil 5” (Capcom)

· “Ridge Racer 6” (Namco)

· “Rumble Roses XX” (tentative title) (Konami)

· “Shutoku Battle” (tentative title) (Genki Co. Ltd.)

· “Sonic the Hedgehog” (Sega)

· “Saint’s Row™” (THQ)

· “Test Drive Unlimited” (Atari Inc.)

· “Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter” (Ubisoft Entertainment)

· “World Air Force” (tentative title) (Taito Corp.)

· “Wrestle Kingdom” (Yuke’s Co. Ltd.)

Den vejledende udsalgspris for Xbox 360 i Danmark er DKK 3.199, som blandt andet inkluderer en udskiftelig 20 GB Xbox 360 Hard Drive til lagring af musik, videoer og spil, en trådløs Xbox 360 kontroller, en Media Remote control, et Xbox 360 headset, et Component HD AV kabel, et ethernet kabel, batterier og et Xbox Live “Silver” medlemskab med adgang til udvalgte Xbox Live-funktioner, bl.a. online-chat, send og modtag tale- og tekstbeskeder, adgang til nyt indhold via Xbox Live Marketplace samt spil via Xbox Live Arcade.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-05 12:03, rettet 15/09-05 12:04 
Jeg synes det er fantastisk, at de holder fast ved en worldwide release i de tre store territorier. Man kunne selvfølgelig se, at den ville komme i DK før jul, grundet de signaler forretningerne sendte, men nu hvor det er officielt, kan jeg ikke undgå og være imponeret og glad på samme tid.

Så er der kun tilbage og forlange det samme af Sony og Nintendo...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 15/09-05 12:08 
Lidt groft sagt har Microsoft jo kun to territorier at bekymre sig om mod de andres tre... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-05 12:11, rettet 15/09-05 12:14 
Det er stadig imponerende. Så imponerende, at du ikke troede på det for et par måneder siden ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 15/09-05 12:15 
Nej, vi har jo hørt ret mange love det samme...

Jeg synes da helt klart at det er positivt hvis det lykkes, og ville ønske at de andre gjorde det samme. Det gør de ret sikkert ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-05 12:19 
Nej, desværre. Forhåbentlig kan MS's udspil have den effekt, at vi undgår horrible launches i stil med PSP'en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 15/09-05 12:27 
Jeg var til en lille presse-event hos Take 2 i går, hvor jeg utvetydigt fik at vide, at man stadig kalkulerer med at Elder Scrolls: Oblivion bliver en launch-titel til Xbox360.

Det betyder ikke nødvendigvis, at den bliver det, men det er da en start, at de stræber efter det.

Min fulde reportage kan læses på www.gamesector.dk i løbet af et par dage. Jeg skal nok poste et link. Naturligvis ikke for at reklamere for vores site eller noget, men udelukkende for jeres skyld :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-05 12:45 
Lyder for vildt, hvis det lykkedes. Launch tre steder OG et kæmpe rollespil på dag et.

Hvis så bare Perfect Dark også kan levere...

Personligt forventer jeg, at Oblivion bliver udskudt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 15/09-05 12:51 
Egentlig sjovt - Den seneste håndfuld screenshots fra Bethesda havde navnet "HopefullyLastBatch", så noget tyder på at de selv regner med at det snart er klart :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 15/09-05 12:52 
Bede-x>
et kæmpe rollespil på dag et.

Nu er det jo en pc-port til en stort set pc-kompatibel maskine. Det er immervæk en noget anderledes situation end at skulle lave et decideret konsol-rollespil til launch. Hvilket vel er mere eller mindre umuligt.

Microsoft ser ud til at gøre en masse fornuftige ting i denne omgang, men derfor behøves man jo ikke at gøre det til mere end det er...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/09-05 13:12, rettet 15/09-05 13:14 
Herold>
Nedtællingen er i gang: Xbox 360 rammer Danmark 2. december
For første gang lanceres en spillekonsol samtidig i Nordamerika, Japan og Europa

Fantastico!
Skal ned i Betafon og bestille en.

EDIT: Nu skal min gamle Xbox så dermed skiftes ud om 2 måneder. Jeg købte den på launch-dagen i... Var det 2001? Den har aldrig været i stykker eller drillet mig på nogen måde... Det tror jeg er min første konsol, der aldrig har fejlet noget eller udviklet små særheder.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-05 13:12, rettet 15/09-05 13:16 
RJK>
Nu er det jo en pc-port til en stort set pc-kompatibel maskine.

Er versionerne ikke lavet sideløbende?

derfor behøves man jo ikke at gøre det til mere end det er...

Jeg er klar over, at jeg går lidt amok. Men jeg er også glad for nyheden og kombineret med, at jeg er i et strålende humør af andre grunde i dag skal det kamme lidt over :)

Skal nok dæmpe entusiamen lidt, men jeg garanterer ikke for mine indlæg, hvis jeg ser nogle imponerende ting fra PDZ idag ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-05 13:19 
Wehner>
Jeg var til en lille presse-event hos Take 2 i går...

Kan man vel dårligt kalde det, med mindre man er meget frisk. Set i lyset af at der ikke var andre end GameSector tilstede. Omgåes I altid sandheden på den måde?
HeroldHeroldSkrevet 15/09-05 13:28 
Sure gamle mand! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 15/09-05 13:33 
Der var også Mikkel Vinther fra Xboxlife/Console.dk og Søren Homann ANR.

Jeg ved ikke lige, hvad jeg ellers skulle kalde det? Det var en event, og det folk fra pressen, der var der. Der var dog ikke mange - derfor min brug af ordet mindre, der antyder, at noget ikke er særlig stort.

Men hvis det er vigtigt for dig, så må du jo give mig nogle forslag til, hvad jeg hellere skal kalde det. Vi skal jo ikke have, at nogen bliver kede af det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 15/09-05 13:34, rettet 15/09-05 13:36 
Bede-x>
RJK>
Nu er det jo en pc-port til en stort set pc-kompatibel maskine.

Er versionerne ikke lavet sideløbende?

derfor behøves man jo ikke at gøre det til mere end det er...

Jeg er klar over, at jeg går lidt amok. Men jeg er også glad for nyheden og kombineret med, at jeg er i et strålende humør af andre grunde i dag skal det kamme lidt over :)

Skal nok dæmpe entusiamen lidt, men jeg garanterer ikke for mine indlæg, hvis jeg ser nogle imponerende ting fra PDZ idag ;)

Jeg synes da ikke, du skal spare på entusiamen og glæden (det har det jo med at smitte lidt af). Så længe du ikke taler grimt om de andre konsoller, er der jo ikke noget fan-boy-agtigt ved det :)

Mht. Oblivion tror jeg sandheden ligger et sted midt i mellem, men nogen direkte port, er det ikke. Årsagen til, at de, måske, kan nå det til launch er sikkert, at de har været forudseende, og har fået styr på koncept, historie, figurdesign osv. et godt stykkee tid inden, der var noget, som hed Xbox 360. Men de har da været relativt hurtige. Så vidt jeg husker, gik der nogle måneder efter launch af Morrowind, før de begyndte på Oblivion. Så de har vel "kun" været i gang i ca. 2,5 år. Det sagt, så starter de ikke forfra med hver udgave af Elder Scrolles. Det grundlægggende koncept går jo igen i hvert af spillene, og Bethesda har efterhånden lært, hvad som fungerer, og hvad som ikke gør.
RJKRJKSkrevet 15/09-05 13:45 
Pointen er at det er en ret umulig satsning at lave et stort (eksklusivt) konsolrollespil til en launch. Fordi udviklingstiden er så lang og intet er sikkert op til en launch. Der er alt for meget der kan gå galt til at det er en holdbar satsning. Det er simpelthen for dyrt.

Elder Scrolls er og har altid været en pc-serie, og det nye spil er også tænkt som pc-spil. At det så bare passer sammen med at Xbox 360 kommer, og at hardwaren er så kompatibel, at det ikke er det store problem at lave en konvertering er jo bare heldigt for alle parter.

Det er jo ikke det samme som at Bethesda/Microsoft har lavet en fantastisk satsning, som ingen andre har turdet :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-05 13:50 
Wehner>
Vi skal jo ikke have, at nogen bliver kede af det.

Nej, jeg ville skam også blive mere ked af det, hvis der var tale om et presse-event, hvor dele af pressen ikke var inviteret eller var blevet inviteret, men havde glemt at møde op.
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-05 13:51 
Men et "eksklusivt besøg hos Take 2 i Danmark", ville måske ramme mere præcist ;)
jaesjaesSkrevet 15/09-05 13:52 
Jeg forstår ikke, hvorfor et eksklusivt, traditionelt konsolrollespil, skulle tage længere tid at udvikle end to udgaver af et stort "pc-RPG" (selvom dele af spillet er konvertering og genbrug)?

(Vi ved ikke, hvor store udviklingsholdene er, så det må vi se bort fra).
RJKRJKSkrevet 15/09-05 14:00 
Det handler ikke om at det tager længere tid. Det handler om satsningen ved at lave en launch-spil. Oblivion er ikke en launch-spil og dermed ikke en satsning, fordi det først og fremmest er et pc-spil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-05 14:24, rettet 15/09-05 14:25 
RJK>
...Oblivion er ikke en launch-spil...

Well, i et interview i Edge (med folkene fra Id) kan man læse at Microsoft betragter perioden fra launch til jul, som et "launch window", så bare spillet kommer inden Helligtrekongers-aften :D
RJKRJKSkrevet 15/09-05 14:30 
For pokker da... Det jeg mener med at det ikke som udgangspunkt er et launch-spil i nævnte sammenhæng er, at det ikke er lavet med det ene formål at være et launch-spil. Ligesom fx Dead Or Alive 2 til PS2 ikke var det (port af Dreamcast-spillet som var en port af arcadeversionen) eller Madden eller FIFA til hvilken-som-helst-konsol ikke er det, for det er bare den årlige opdatering der konverteres til pågældende platform.

Beklager hvis min mening ikke trænger igennem, men det kan ikke rigtigt siges tydeligere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-05 14:56 
Så du betragter heller ikke PGR 3 som en launch-titel? Fordi der er et tre-tal bagefter? Launch-titler er vel titler der kommer i launch-perioden?
HeroldHeroldSkrevet 15/09-05 15:02 
Altså at spillet ikke specifikt bliver lavet til maskinens launch, right? :)

Det kan jeg godt følge dig i, selvom jeg forstår "launch-titel" som et spil, der er ude ved maskinens launch.

Så kan man så argumentere for om det skal bære konsollen eller ej. Det vil jeg på sin vis mene at Oblivion skal, dog ikke i samme grad som Rares titler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/09-05 15:48 
Er jeg den eneste, der er lidt overrasket over at se: "“Sonic the Hedgehog” (Sega)" på den liste?

Det har jeg slet ikke hørt noget konkret om.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/09-05 16:12 
Jeg er bare overrasket over at der ikke står noget om PDZ...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
ComradeComradeSkrevet 15/09-05 16:29 
Damn, japanerne får lov til at købe maskinen for 2100 kr... Altså den helt store pakke, med trådløs controller, HD osv..

Ret godt gjort af Microsoft de kan tilbyde maskinen til sådan en pris, men de må godt nok også tabe en pæn sjat penge pr maskine.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-05 16:33 
SeventhSun>
Er jeg den eneste, der er lidt overrasket over at se: "“Sonic the Hedgehog” (Sega)" på den liste?

Det har jeg slet ikke hørt noget konkret om.


Jeg har set et par screens de sidste par dage. Men jeg har ikke set noget information om selve spillet endnu.
Som med alle andre Sonic spil så glæder jeg mig til det, så længe at titlen ikke bliver Sonic Heroes 2.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/09-05 16:46 
Hvor kan man se bileder af Sonic The Hedgehog til Xbox 360
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-05 16:59 
http://www.gamesector.dk/nyhed.asp?ID=3672
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/09-05 17:34 
Ikke nok med at Japanerne får XB360 lidt billiger.. de får også en række Xbox Cafe'r hvor man kan gå ind og spille de nyeste xbox spil osv..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 15/09-05 18:03 
Link?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/09-05 19:02, rettet 15/09-05 19:02 
www.xboxyde.com har tons af nyt TGS materiale.

Den nye Xbox 360 games trailer er cool. Blue dragon ser flot ud, men ligner meget dragon ball z. Kan også godt lide ninty-nine nights. Det ligner Otogi blandet med Dynasty warriors. Meget imponerende at det er så flydende med så mange fjender på skærmen. Lær af det Koei!

Cliffy Bs Gears of War præsentation er også et download værd. Det er de samme områder som på e3, men det er let at se forbedringer, mener jeg. Frameraten ser nu meget mere stabil ud og character models ser ligeså flotte ud som dem i UT2K7 demoen.
Mest intressent er dog at de ser ud til at have lavet bedre gameplay i form af at man kan tage cover bag en mur og skyde uden at læne sig til siden(ala i Kill.Switch). Der er også en side button roll button ting mechanic som jeg heller ikke mener at se før. Fedt.
GoW var rigtig flot på e3 også, men som spil ser det både sjovere og bedre ud nu efter min mening.
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 15/09-05 19:02, rettet 15/09-05 19:03 
King Chaos>
Så du betragter heller ikke PGR 3 som en launch-titel?

Læs nu venligst i sammenhængen fremfor at ordkløve.

Er PGR3 et pc-spil, som konverteres til Xbox 360-launchen? Nej...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/09-05 19:31 
RJK>
Er PGR3 et pc-spil, som konverteres til Xbox 360-launchen? Nej...

Hvad så, hvis de - som utvisomt er tilfældet - bruger en stor del af koden fra 2'eren i 3'eren...?
Eller hvis en Renderware-titel var et 'launch' spil?
Eller hvis f.eks. Liandri Conflict (Bygget på UnrealEngine) var 'launch' spil?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 15/09-05 21:00 
Kom nu, det er jo slet ikke det RJK siger. Det, han siger, er jo, at Oblivion ikke er en gigantisk satsning, fordi den økonomiske investering ikke er bundet op på at Xbox 360 sælger godt. PGR3 var jo hundrede procent afhængig af, at Xbox solgte godt.
Michael_Michael_Skrevet 15/09-05 21:02 
Comrade>
Damn, japanerne får lov til at købe maskinen for 2100 kr... Altså den helt store pakke, med trådløs controller, HD osv..

Ret godt gjort af Microsoft de kan tilbyde maskinen til sådan en pris, men de må godt nok også tabe en pæn sjat penge pr maskine.

De skal ind og tage markedsandele massivt på det japanske marked.
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-05 00:26, rettet 16/09-05 00:30 
RJK>
Nu er det jo en pc-port til en stort set pc-kompatibel maskine.

Hvor PC agtig er Xbox360 egenligt?

Hvis den originale maskine var ret pc agtig og den nye også er det, burde det så ikke ligge ligefor og lave maskinen fuldt ud bagudkompatibel? Hvilket den ikke lader til og blive.

Ikke at jeg skal gøre mig klog på teknikken bag...


Satsning eller ej, så er man stadig ikke vant til og få et så stort rollespil som Oblivion(ligner) omkring launch på nogen konsol.

Derfor bliver man positivt overrasket. Hvis det altså ikke udskydes :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 16/09-05 06:16 
Palmer Eldritch>
De skal ind og tage markedsandele massivt på det japanske marked.

Mit gæt er at det kan de ikke, ganske enkelt af den grund at japanerne, som os andre, generelt er for "nationalistiske".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Michael_Michael_Skrevet 16/09-05 09:32, rettet 16/09-05 11:30 
Jeg tror det kommer meget an på hvilke "nationale" ikoner der pludselig støtter Xbox360.
Indtil videre har Microsoft samlet størstedelen af de mere vigtige japanske spilproducenter, samt en mængde mindre hardcore japanske producenter som bl.a. Treasure og Cave bag maskinen.
Jeg tror MS får succes på det japanske marked denne gang.
NaieraNaieraSkrevet 16/09-05 11:09 
Treasure og Cave? Hvad skal de lave? Xbox Live 360 udgaver af deres puzzle-spil? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 16/09-05 11:26 
Mht Cave Online er det uvist endnu.
Treasure er også rimeligt hemmelighedsfulde, men snakken går bl.a. både på RS3 og en opfølger til Sin & Punishment.
Ovenstående skal betragtes som ikke-bekræftede rygter.
KTCKTCSkrevet 16/09-05 13:37 
Bede-x>
Hvor PC agtig er Xbox360 egenligt?

Hvis den originale maskine var ret pc agtig og den nye også er det, burde det så ikke ligge ligefor og lave maskinen fuldt ud bagudkompatibel? Hvilket den ikke lader til og blive.
Selv om hardwaren er meget lig PC, så er kompileringen stadig målrettet på den specifikke hardware i modsætning til PC, som har et lag af drivere imellem software og hardware.
Som jeg har forstået det, ligger det største problem i at MS er skiftet fra Nvidia GPU til ATI GPU i Xbox360, og for at køre de gamle spil skal Nvidias GPU emuleres eller også skal spillet patches til at køre med ATIs GPU.
Jeg kunne godt forestille mig, at Nvidia ikke bare sådan vil lade MS emulere deres GPU, uden at det kommer til at koste en pæn sjat penge, samtidig med at det kræver forholdsvist meget maskinkraft at emulere.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
lightyear dklightyear dkSkrevet 17/09-05 10:22 
For mig bliver det ikke så vigtigt at jeg kan køre xbox 1 spil på 360, ligesom ps2 virkede det meget cool, men i praktik brugte jeg det aldrig, nok bare mig.
are you CHICKEN?
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/09-05 14:45 
Palmer Eldritch>
Mht Cave Online er det uvist endnu.
Treasure er også rimeligt hemmelighedsfulde, men snakken går bl.a. både på RS3 og en opfølger til Sin & Punishment.
Ovenstående skal betragtes som ikke-bekræftede rygter.

Yeah. Det er faktisk ret fedt at firmaer som, PomPom skal lave Live Arcade spil. Jeg har hørt de snakker om en fortsættelse til Mutant Storm:D
Der er vist også nogen der siger at en del af Rares gamle spil vil blive genudgivet på Live, som Sabre Wulf og Battletoads:D~
Well crucify the insincere tonight...
IkariIkariSkrevet 25/09-05 15:13 
Hvis der forelå en mulighed for at Xbox 360 lanceres uden store lancerings spil, hvad ville I så købe af spil til konsollen, den dag den sættes på gaden?

Hvilke er de ufravilige spil, som I køber den første dag?
75 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig