X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 lanceringsdato annonceret


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-05 07:49 
Ikke helt worldwide release - men tæt på....

Giv Pondus kniven til december
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
75 emne(r).
« < 1 2

Svar
WehnerWehnerSkrevet 25/09-05 15:16 
Som ny bruger herinde, ville det være god skik, at du lagde ud med at fortælle os, hvilke spil du vil købe første dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
IkariIkariSkrevet 25/09-05 15:23 
Jeg har indtil nu forudbetalt over 5000,- for bl.a at kunne få Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Kameo m.m.

Tror dog jeg kommer til at slippe endnu mindre end det, når dagen oprinder.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/09-05 23:52 
Nogen der ved hvilke spil der vil være at få fingrene i samme dag som "boxen" udkommer herhjemme?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-05 00:59 
Er jeg den eneste der har problemer med at få forudbestilt en? Det virker som om at uanset hvor jeg spørger så er den allerede udsolgt:(

Det skulle vist være værre i staterne... Hele EB games lager skulle vist være ryddet.
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 26/09-05 01:14 
Det er nok de færreste herhjemme, der overhovedet har overblik over hvor mange de får. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 26/09-05 02:08 
Hehe, var den første der forudbestilte hos EB Games på Strøget i København. Så ingen problemer her :)
Har ikke 100% fundet ud af hvilke spil jeg skal have i starten, det ser jo desværre ud til at PGR3 ikke bliver et launch spil...
Måske Kameo og Elder Scrolls IV. PDZ skal jeg ikke have, FPS spil fænger mig bare ikke nok til jeg gider købe dem medmindre det er Metroid Prime.
Men jeg ser da frem til launchen. Var heldig nok at launchen ligger på en af mine lange weekender, så efter arbejde torsdag skal jeg bare gå til EB games, vente et par timer til midnat og så smutte hjem for at råspille hvad end jeg nu finder på at købe de næste tre dage :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/09-05 14:44 
Valkyrie>
Er jeg den eneste der har problemer med at få forudbestilt en? Det virker som om at uanset hvor jeg spørger så er den allerede udsolgt:(

Det skulle vist være værre i staterne... Hele EB games lager skulle vist være ryddet.

Ja, det lyder som det sædvanlige bavl. Vi er endnu ikke blevet bedt om at afgive den endelige ordre-mængde, da Boston (firmaet, ikke byen) først er begyndt at røre på sig i fredags. Jeg tvivler stærkt på, at der er totalt udsolgt andre steder i Danmark, men det er det sædvanlige hyleri vi hører fra marketings-maskineriet. Det er ikke en måned siden det var Sony/Egmont/Nordisk Film som havde afsat alle PSP'er og landet ville være fuldstændig drænet... jeg går ud fra at I ved at PSP'en stadig kan købes de fleste steder.

Jeg er med på at MS sikkert er presset på produktionen, fordi de skal servicere hele verden på en gang, men de har allermest glæde af den hysteriske stemning.
OuenOuenSkrevet 07/10-05 14:56 
Det må være den rigtige tråd til dette indlæg:

Jeg er nysgerrig: I bruger ord som "skal have" og "med garanti".

Hvad nu hvis spillene kun er jævnt gode og ikke retfærdiggør køb af hardware, til at spille dem på?

Er mange tusinde kroner, ikke en dyr pris at betale for en evt. dørstopper eller brevpresser?

Hvad er det præcist som allerede nu har overbevist jer om, at dét her er en god idé at bruge flere tusinde kroner på? Man ved jo reelt intet om, hvad man får for sine penge.
RaGeRaGeSkrevet 07/10-05 15:36 
Heldigvis så er launchen på det amerikanske markede lidt før, så vi får jo rigelig med mulighed for at læse diverse anmeldelser og tests rundt omkring. Jeg har svært ved at forestille mig, at alle bliver middelmådig og at rare's spil ikke lever op til forventningerne. Dog har jeg lidt skepsis tilbage, men det håber jeg forsvinder så snart de første reviews kommer frem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/10-05 15:44 
For mig er det uden betydning... :D
BeanoBeanoSkrevet 07/10-05 15:49, rettet 07/10-05 16:54 
RaGe>
Jeg har svært ved at forestille mig, at alle bliver middelmådig og at rare's spil ikke lever op til forventningerne.

Heller ikke efter hvad de har disket op med de sidste 4-5 år på Xbox og Gamecube?
RaGeRaGeSkrevet 07/10-05 16:17, rettet 08/10-05 00:59 
Nu har jeg ikke spillet de seneste spil fra Rare bortset fra StarFox Adventures. Jeg ved ellers godt, at der var mange delte meninger om spillet, men jeg hørte til den del, som faktisk godt kunne lide det selvom det var en tand for nem og liniært.

Grabbed by the Ghoulies fik jeg aldrig prøvet, og det skulle eftersigende ikke være noget at råbe hurra for, men det er osse ligemeget.. Jeg har nu læst adskillige previews til PDZ og Kameo og som sagt, så kan jeg ikke forestille mig at de ikke vil levere varen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KTCKTCSkrevet 08/10-05 00:11 
Jeg har både spillet Conker og Grabbed By The Ghoulies på Xboxen og har gennemført begge spil, hvilket i sig selv er et kvalitetstegn for mig, da jeg ikke får taget mig sammen til at gennemføre spil med mindre de har noget der "fanger mig"
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RaGeRaGeSkrevet 08/10-05 00:57, rettet 08/10-05 00:57 
Fik aldrig spillet Conkers Bad Fur day på N64, så jeg må jo hellere kigge nærmere på det :) Godt du lige nævnte spillet KTC.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ComradeComradeSkrevet 09/10-05 14:28 
Jer som rent faktisk har prøvet 360'eren (der må da være nogen skribenter herinde..) kan i fortælle noget om blæserlyden fra den nye Xbox ?

Det er jo lidt lige som blinklys lyde og om døren har en behagelig lyd når man lukker den ved biler.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 09/10-05 18:20 
Jeg har kun prøvet den på E3, og der kan du ikke høre en hat :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/10-05 19:53 
og det var heller ikke færdige maskiner, så...
BeanoBeanoSkrevet 09/10-05 21:04 
Vi ved nok først den slags ved launch hvor folk har fået maskinen hjem i stuen/værelset hvor støjniveauet kan bedømmes ordenligt :)

Krydser fingre...
HeroldHeroldSkrevet 09/10-05 21:06, rettet 09/10-05 21:45 
Jeg regner med at finde ud af det engang i næste uge eller deromkring. Det bliver godt nok på et testkit, men de skulle være nogenlunde identiske med den endelige hardware :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 12/10-05 15:28 
Joystiqs James Ransom-Wiley har haft en 10-timers session med X360 og beskriver kort, hvad han synes om de tilgængelige titler.

Itagaki og Co. skal vist til at få fingrene ud, eller bare stoppe med at disse Tekken-serien ;)

Condemned er hot, Dead or Alive 4 er snot :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/10-05 18:37 
jaes>

Itagaki og Co. skal vist til at få fingrene ud, eller bare stoppe med at disse Tekken-serien ;)

Aaah, så læser du meget ud af Ransom-Wileys mini-preview ;)
jaesjaesSkrevet 12/10-05 19:01 
Giv mig tre tilfældige ord, og jeg skal fortælle dig, hvad du får i julegave i 2009 :)

Pointen er, at Itagaki jo har ævlet og kævlet om, at Tekken-serien næsten ikke udvikler sig. I forvejen er det fjollet, da DoA-serien heller ikke har ry for at rykke sig specielt meget. Og nu da det tyder på, at der ikke er sket det store fra Ultimate til DoA 4, burde han sluge sin tunge (eller bevise at DoA-serien er kongen, hvis det kan nås inden spillet udgives).
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/10-05 20:25 
"Gris" og "Gås" og "Ged"... nej, man skal ikke gi' dyr i gave...

Anyways, det jeg mente var nu mere at han prøvede DOA4 ganske kort, så måske var er der mere i det, end hvad man kan se på overfladen.

Men grundlæggende er jeg enig: Itagaki har en stor kæft og ingen af de store kamp-serier (har efter min mening) flyttet sig særlig meget på det sidste.
jaesjaesSkrevet 12/10-05 21:48, rettet 12/10-05 23:02 
King Chaos>
Anyways, det jeg mente var nu mere at han prøvede DOA4 ganske kort, så måske var er der mere i det, end hvad man kan se på overfladen.

Klart, dog vil jeg mene, at man ret hurtigt kan gennemskue om, der er sket store ændringer i et kampspil. Ændringer i balancen osv. er selvf. lidt sværere at få øje på, på kort tid.

Men hold øje med siden, han vil skrive mere om spillene, og der er allerede kommet to gode artikler om henholdsvis selve konsollen og Live Arcade.

Må tilstå, at Live Arcade er noget at det jeg glæder mig mest til. Jeg ved godt, det allerede findes, men det virker mere integreret denne gang. Og at 75% af spillene vil indeholde multiplayer er meget lækkert IMO (Bomberman, pretty please).

Live Arcade @ launch:

Hexic HD (original game from the makers of Tetris; comes pre-installed on the HDD)

Bankshot Billiards 2 (it’s pool)

Geometry Wars (upgraded port)

Joust (upgraded port)

Marble Blast Ultra (original title)

Mutant Storm (upgraded port)

Wiki: Fable of Souls (original title)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-05 09:15 
jaes>
Itagaki og Co. skal vist til at få fingrene ud, eller bare stoppe med at disse Tekken-serien ;)

ja, nu da jeg har prøvet DOA4 selv (og er blevet gennembanket af Omen... tak for det, Thomas... jeg er i sandhed ved at blive gammel), så må jeg indrømme at spillet også skuffer mig. Selvfølgelig er det pænt, og aberne klapper og patterne hopper, men hvis der er noget nyt i det, er det gemt noget længere nede. :(
75 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig