X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gray Snake?


Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/09-05 14:51, rettet 14/09-05 14:53 
Smugkig på Snake fra MGS4 på PS3.

Skulle være scans fra Famitsu, men kunne også være fake ;)

Edit : Nej, det er ikke Max von Sydow :)

Link
HeroldHeroldSkrevet 14/09-05 14:53 
Jeg synes jeg har set billede to før - bare med ham i en lidt mindre... Giro 413-moden udgave.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RonaldoRonaldoSkrevet 14/09-05 15:42, rettet 14/09-05 16:05 
http://img371.imageshack.us/img371/1495/mgs4021bh.jpg
http://img371.imageshack.us/img371/5988/mgs4031ve.jpg

Selvfølgelig kan Kojima ikke skuffe. Konami vil fremvise spillet i real time [edit] på fredag.

Det ser ud til at selve handlingen vil foregå et pænt stykke ud i fremtiden.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/09-05 17:50 
Jeg kan ikke se billederne hos imageshack, er der andre der kan linke til dem?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/09-05 18:07, rettet 15/09-05 18:12 
Ronaldo>
Selvfølgelig kan Kojima ikke skuffe.

Det synes jeg ellers han gjorde i 3'eren, med det spils forfærdelige kamera (ikke mindst pga. manglen på radar), der ødelagde en stor del af oplevelsen for mig.
(...)
RonaldoRonaldoSkrevet 15/09-05 20:47 
Manglen på radar? Stop bare der. Du er ikke værdig til at kritisere et mesterværk.

Jeg har uploaded billederne. Jeg skal nok komme med et link til traileren så snart den er tilgængelig.

http://img123.imageshack.us/my.php?image=mgs4021bh5na.jpg
http://img123.imageshack.us/my.php?image=mgs4031ve8gr.jpg
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/09-05 21:11 
Der er motion og sonic detector, ja, og måske noget andet gejl jeg ikke kan huske på stående fod, men der er da ikke radar som i 2'eren?

Men du lyder ikke til at være den rette person, at diskutere det spil med.
(...)
RonaldoRonaldoSkrevet 15/09-05 23:16 
Jeg er tildels enig med dig i at kameraet ikke er optimalt. Det kan styres og låses med R3, men man løber ind i døde vinkler. Det tvinger en til at gå i FPV og kigge rundt meget mere.

Du mener at Kojima skuffer ved ikke at give spilleren mulighed for at bruge radar. Det er tydeligt at din tid med spillet har været begrænset.

Der ligger et helt nyt system bag MGS3 og radaren ville være ødelæggende for oplevelsen.
jaesjaesSkrevet 15/09-05 23:34 
Radaren er ikke nødvendig, til gengæld er det irriterende at skulle skifte camouflagedragt konstant. Lys/mørke burde have haft indflydelse sideløbende med camouflagen. Kameraet kan også drille, og at helbrede sig selv i detaljer tangerer et gimmick, så at kalde det et mesterværk er vist at strække den (IMO) :)
KilroyKilroySkrevet 16/09-05 08:35 
Jeg har uploadet videoen til yousendit. Nyd den mens den er der:)

MGS4: Guns of the Patriots
Kilroy Was Here
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-05 09:11 
Tak! Du har reddet min dag. Er det ingame?! Jeg tror at jeg er med på next gen alligevel...Wowser!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RonaldoRonaldoSkrevet 16/09-05 09:56, rettet 16/09-05 10:53 
edit. Bedre kvalitets optagelse. Dårlig vinkel og viser desværre ikke starten. Spillet blev lige endnu mere imponerende.

http://www.play-attitude.com/news-1453--TGS-2005--Exclu---Le-trailer-de-Metal-Gear-Solid-4.html

Det er en meget imponerende video. Præsentationen blev rendered i real time. Den lille robots animationer er totalt vilde.

Konami skulle efter sigende ligge en direct feed video ud på nettet.

jaes>
Radaren er ikke nødvendig, til gengæld er det irriterende at skulle skifte camouflagedragt konstant. Lys/mørke burde have haft indflydelse sideløbende med camouflagen. Kameraet kan også drille, og at helbrede sig selv i detaljer tangerer et gimmick, så at kalde det et mesterværk er vist at strække den (IMO) :)

Det er ikke nødvendigt at skifte camouflage konstant. Der er altid en camo som dækker bedst i et område, og et område dækker normalt over 3-4 segmenter. Lys har på alle måder effekt på din stealth status, ligesom mørke også har det. Hvis du bare stiller dig ud i et belyst område falder din stealth status. Den er også højere om natten.

MGS3 er klart en klassiker. Du kan ikke finde en anmeldelse der ikke har givet spillet top karakter.
CronossCronossSkrevet 16/09-05 11:53, rettet 16/09-05 11:54 
*host* Gamespot *host*

Metal Gear Solid 3
RonaldoRonaldoSkrevet 16/09-05 12:24 
Gamespot har aldrig været seriøse med deres scores. Tjek hvilke spil der er rated højere. Det er nærmest en joke.
jaesjaesSkrevet 16/09-05 13:05 
Ronaldo>
Det er ikke nødvendigt at skifte camouflage konstant. Der er altid en camo som dækker bedst i et område, og et område dækker normalt over 3-4 segmenter. Lys har på alle måder effekt på din stealth status, ligesom mørke også har det. Hvis du bare stiller dig ud i et belyst område falder din stealth status. Den er også højere om natten.

Jeg tager mig i, at konstant side og tjekke stealth-status og afprøve forskellig camouflage, da status stiger og falder hele tiden, også inden for et lille område. Det hæmmer oplevelsen, for mig. Muligvis kan det have noget med lyset at gøre, men jeg har efter 10 timers spilletid ikke opdaget forskel i lys/mørke, og heller ikke set det i manualen. Muligvis har jeg ikke været grundig nok, men det er ikke tydeliggjort, synes jeg. Men jeg vil da lige tjekke det.

MGS3 er klart en klassiker. Du kan ikke finde en anmeldelse der ikke har givet spillet top karakter.

Det kan jeg snildt, men fint nok, hvis du synes det er en klassiker, jeg er bare ikke enig :) Nok det bedste i serien, men plaget af et par dumme designvalg.
NaieraNaieraSkrevet 16/09-05 13:16, rettet 16/09-05 13:18 
Ronaldo>
Gamespot har aldrig været seriøse med deres scores. Tjek hvilke spil der er rated højere. Det er nærmest en joke.

Du må forvirre GameSpot med IGN. Det er IGN der er skudt i låget, selvom GS selvfølgelig ikke ligefrem kan beskyldes for at efterligne Edge, med hensyn til deres karakterergivning.

På GameRankings er der i øvrigt flere "dårlige" karakterer. I danske medier har spillet også kun et gennemsnit på cirka 85%.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/09-05 13:40 
MGS3 har nu 92% på GR, man kan dog undre sig over hvordan de kan give mgs2 96%, da det spil blegner i forhold til de 2 andre.

Derudover er det nok begrænset hvor meget man skal ligge i hele de 6 danske reviews ;), ikke mindst pga at størstedelen af de danske anmeldere er hardcore pc fanatikere uden sans for spil udover rts, fps og mmorpg.
jaesjaesSkrevet 16/09-05 13:44 
/Rækker Azzkikr dagens generaliseringsklistermærke :)
SumezSumezSkrevet 16/09-05 14:01 
MGS3 er et godt spil, men jeg synes nu der er mange gode grunde til at forholde sig kritisk overfor det. Hvis jeg skulle vælge mellem at sætte mig ned og slappe af med enten 2'eren eller 3'eren lige nu, ville jeg uden tøven vælge 2'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 16/09-05 14:33 
jaes>
Det kan jeg snildt, men fint nok, hvis du synes det er en klassiker, jeg er bare ikke enig :) Nok det bedste i serien, men plaget af et par dumme designvalg.

Jeg kan kun sige at jeg er dybt uenig. Jeg vil gerne høre hvorvidt spillet stadig ikke er en klassiker, når du har oplevet resten af spillet.

Naiera>
På GameRankings er der i øvrigt flere "dårlige" karakterer. I danske medier har spillet også kun et gennemsnit på cirka 85%.

Jeg behøver vel ikke at sætte spørgsmål ved kvaliteten af mindst halvdelen af de anmeldelser der kan findes på gamerankings.

MGS er bestemt ikke for alle. Det er alt for specielt til at være brilliant i alles øjne. De negative anmeldelser giver stadig spillet en høj karakter. Der er respekt for spillet og serien.

Jeg synts ikke at der kan pilles ved designet eller produktions kvaliteten. I sidste ende handler det om personlig preference. Enten kan du lide det eller ej.

Den lange sniper (The End) boss fight kan enten ses som én lang frustrerende oplevelse eller som et af de mest geniale opgør nogensinde.

Klassiker vil det i mine øjne forblive.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/09-05 14:58 
Jeg er enig med Ronaldo i at MGS3 er en klassiker. Men for at være ærlig kan jeg godt forstå hvad i andre mener. Dog er kamera, kontrol etc irelevant. Det var ligegyldigt for mig. Jeg prøvede bare at komme igennem det. Jeg spiller MGS for historien. Måske er det forkert, men efter min mening findes der ingen film eller anime som MGS. Det er fuldkommen vandvittigt... Det er totalt klichee på så mange ting, men alligevel er der et eller andet der får mig rivet med ekstremt. Jeg elsker MGS og alt hvad dets fiktion frembringer.
Folk burde vente til den nye MGS3 version med det rigtige 3D kamera. MGS3s historie er simpelthen så vildt lavet. Den måde de miksede Real time gameplay med cinematics var bare for fedt. Genial slutning.

Hmm... Ang, filmen. WOW.
Jeg mener... WOW!! Hvor genialt. Snake er en gammel mand. Hans skæg ligner Adolf Hitler. OMG. Sikke en måde at ændre noget der kunne blive klichee til noget unikt(karakter design). Som I kan se er Otacon ikke spor gammel.

Men så vidt jeg huskede handlede det om at Snake der var en klon ikke ville få en naturlig død, men ældes meget hurtigt.
Jeg vil sige at jeg ikke synes at den nye Snake er sej eller cool, men jeg har bare enormt meget respekt for den beslutning.
Jeg har en teori om at Kojima vil bevise for os at Solid Snake slet ikke er god. Vi har spillet det fra hans side igenem mange spil, men måske er han ligeså skør som Solidus og Liquid?
Måske er det Big Boss som gjorde det rigtige. Men han er jo fjenden. Han er jo ham der defektet og blev "ond". Igen, så er det vel perspektiv. Jeg tror der ligger nogen stærke moralske ting på spil.
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/09-05 15:36, rettet 16/09-05 17:35 
Ronaldo>
Du mener at Kojima skuffer ved ikke at give spilleren mulighed for at bruge radar.

Nej, jeg mener at spillet skuffer pga. kameraet og at problemet accentueres af manglen på radar. 2'eren nød jeg meget mere fordi tilstedeværelsen af en radar, kombineret med at spillet foregik indenfor i korridorer, resulterede i et udmærket gameplay. 3'eren foregår meget af tiden udendørs, i mere åbne områder og der synes jeg at manglen på radar bliver et problem, når nu Kojima og gutterne har taget den, i min mening, tåbelige beslutning, ikke at skifte til et regulært tredje persons kamera. Sådan et kamaera ville gøre gameplay'et mere intuitivt og overskueligt, samtidig med, at man bedre ville kunne nyde det arbejde, der tydeligvis er lagt i at skabe omgivelserne, personer etc.

Jeg erklærer mig enig med denne anmelder fra gamecritics.com (som stadig gav det 8.0 og som tilsyneladende også er Kojima-fanboy):

"I think the primary reason for my dissatisfaction is one that I felt Matt had glossed over in the main review—the game's camera system. He called it "esoteric," but I call it archaic, outdated, and ineffectual. In fact, there were very few times when I was ever able to take in my surroundings in a satisfactory way, and immersion was impossible. I never stopped wanting to get a better look around, and to do so with less difficulty. My first time through Snake Eater, I was constantly surprised or caught off guard by enemies that would have been plain to see in other games.

In the past, the Metal Gear series compensated for the limited overhead viewpoint by including a radar screen that indicated locations of enemies offscreen. The radar is now gone, replaced by a variety of other detection gadgets that can be used to suss out the surroundings. Kojima has stated in interviews that he felt people were relying too much on the radar and wanted to create a situation that made gamers use their senses instead of this game-world shortcut. The goal of a more "realistic" interface is an admirable one, but it's hamstrung from the start by the fact that in the real world, it's usually possible to see more than five feet in front of you. Given the current state of the game's mechanics, I have to say that this particular tradeoff was not a very successful one, especially since the replacement gadgets are tedious and cumbersome to use, and slow gameplay down to a crawl."

Men når det så er sagt, så er det da klart, at spillet har en masse imponerende kvaliteter, der gør det værd at spille. Personligt blev jeg bare nødt til at tvinge mig igennem det for at opleve historien, hvorimod jeg gennemførte 2'eren 2-3 gange...

Anmeldelse
(...)
RonaldoRonaldoSkrevet 16/09-05 16:49 
Jeg forstår godt kritikken. Kameraet er outdated. Jeg var selv frustreret første gang jeg blev straffet på grund af kameraet. Jeg tog hånd om spillet som var det MGS2 bare med et udendørs thema.

Jeg lærte hurtigt at benytte FPV (First Person View) og det blev min nye bedste ven. Spillet tvinger en til at studere omgivelserne. Ydermere er mange af fjenderne mere eller mindre camoufleret. Derfor er det vigtigt at man benytter Thermal Goggles. Jeg finder spillet enormt meget mere sjovere end 2'eren, netop fordi jeg ingen radar har. Det er derfor at kamera problemet er mindre betydeligt for mig.

Jeg tror også at Kojima selv godt er klar over at det nye spil skal have et forbedret kamera system. Vi vil med garranti se nogle forbedringer på det punkt.
RonaldoRonaldoSkrevet 20/09-05 21:00 
Det undrer mig lidt at der ikke har været en større interesse for mgs4.

Her er nogle billeder der demonstrerer detaljegraden.

Hår
http://img111.imageshack.us/img111/2636/mgs4hair1mp.jpg

Hud
http://img334.imageshack.us/img334/4264/mgs4skin0im.jpg
AmbyAmbySkrevet 20/09-05 21:29 
Ja, jeg har også stået op siden jeg så videoen. Bare den snart kommer i en ikke-cam version.
Fandt desuden videoen de beviser det er realtime renderet, samt Snake Eraser. Funny stuff :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 20/09-05 21:31 
Den er den da allerede:

Japansk, men ikke cam :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 20/09-05 21:49, rettet 22/09-05 13:43 
edit.

Nu er der en værdig version på nettet.

640x360 59.94 fps 110~ MB

http://www.gamesmediamirror.com/leech_1701_1_en.html
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig