X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Underlig fejlmeddelelse


Svar
jaesjaesSkrevet 14/05-03 18:18 
Forleden, efter jeg havde tændt min Xbox, poppede der en meddelelse op på skærmen, hvor der stod noget i retning af, at der var fundet en fejl og jeg skulle aflevere min Xbox til serviceeftersyn (jeg fik selvfølgelig ikke skrevet præcis ned hvad der stod :/ ). Siden er der ikke poppet noget op.

Hvad betyder dette, og skal jeg tage det alvorligt?
enfenenfenSkrevet 14/05-03 18:32 
Hvis der ikke er sket noget efterfølgende, synes jeg ikke du burde gøre mere nu. Vent lidt og se tiden an.
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 18:34 
og skriv for eftertiden servicekoden ned. (Venstre højre hjørne)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 14/05-03 18:48 
Venstre højre hjørne?
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 18:48 
af fejlmeddelsen.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 14/05-03 19:54 
Ja, stik os lige nummeret, for så er det lidt lettere at fortælle dig hvor problemet lå...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 14/05-03 21:53 
Tak for svarene.

Hvordan fungerer xboxens fejlmeddelelser. Bliver de kun vist én gang, eller kommer de igen med jævne mellemrum (der må jo næsten være en årsag til at den blev vist...)
KTCKTCSkrevet 14/05-03 22:04 
De kommer når fejlen viser sig.
Det eneste du behøver at notere dig er nummeret i toppen.

Blinkede den med rød eller orange og/eller grøn?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 14/05-03 22:15 
Hmm, mener selve vinduet var grønt, men jeg kan ikke huske at der var noget blinkeri.

Da fejlen opstod, havde jeg tændt, og derefter hurtigt trykket på eject. Måske blev den bare "forvirret"...
APHAPHSkrevet 14/05-03 22:16 
det er eject knappen der blinker
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig