X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige bøger?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 13/09-05 18:29 
Jeg er startet på en videregående uddannelse, og har erfaret at det hurtigt kan blive en ekstrem dyr fornøjelse i indkøb af bøger.

Hvis nogen kender nogle billige netbutikker med bøger, vil jeg være taknemmelig for nogle links..

Kender selv www.abebooks.co.uk

www.pensum.dk
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KilroyKilroySkrevet 13/09-05 18:37 
Bogbasen skulle gerne have nogle billige bøger

Bogbasen.dk
Kilroy Was Here
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 13/09-05 19:53 
Er ofte rar at have ved hånden, når man vil, eller bliver nødt til at, købe bogen fra ny af.

Bogpriser.dk
元気ですか。
MarcusMarcusSkrevet 13/09-05 19:53, rettet 13/09-05 19:59 
Tak for de henvisninger.
Af ren interesse, hvilken uddannelse er det?

Http://www.so.dk

I øvrigt kender du jo nok også Amazon.co.uk, den skulle eftersigende også være god til bogimport, specielt mht. deres "tag 2 bøger og spar" tilbud.
BlossomBlossomSkrevet 13/09-05 21:50, rettet 13/09-05 21:53 
Hmm..
Jeg leder nok nærmere efter udenlandske net-bookshops..

Netop fordi flere af de bøger jeg mangler er engelske..

Jeg læser Informationsvidenskab..

Bøgerne jeg mangler:

Java software solutions 4. edition (Lewis & Loftus) (vigtigst) må dog ikke koste over 460 inkl. porto

Logic Language and Meaning (Gamut)

prisforskellen fra danske til engelske netbutikker er temmelig stor, og derudover skal bøgerne også være på lager, da jeg skal bruge dem her og nu..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
WehnerWehnerSkrevet 13/09-05 21:59 
Play.com er begyndt at føre bøger. Jeg ved dog ikke, om der også er faglitteratur, men du kan jo kigge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 13/09-05 22:00 
http://www.thebookplace.com/
og
http://www.blackwell.co.uk/
og
http://www.whsmith.co.uk/

- er alle gode steder.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/09-05 07:27, rettet 14/09-05 07:27 
Wehner>
Play.com er begyndt at føre bøger. Jeg ved dog ikke, om der også er faglitteratur, men du kan jo kigge.

Det er der. På trods af, at deres skønlitteratur er meget billigt, var det dog mit indtryk af det ikke kunne betale sig at købe faglitteratur hos dem (for mit vedkommende kunne jeg ikke spare ret meget i forhold til på CBS, og med risikoen for også at skulle betale told valgte jeg at lade være)
salsalSkrevet 22/09-05 12:09 
Hvis du kommer til at betale told fra Jersey, sender du dem bare en mail og brokker dig, og så får du penge for tolden. Det har en af mine venner i hvert fald gjort.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
HulleHulleSkrevet 22/09-05 13:12 
Jeg har haft stor glæde af Nuurb.dk, nu her da jeg startede mit studie.

Lige her:
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig