X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

mp3 program


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 12/09-05 15:28 
Hej dér

Jeg har det her fantastisk program til at spille musik på som hedder Itunes (og sådan er det). Der kan man importer sine cd'er, og så kommer de til at ligge som mpeg filer (eller sådan noget)

Kender i et program som kan lave disse mpeg filer om til mp3?

Så vidt jeg ved skulle det her gerne være lovligt, så bare kom med navnet på programmet :)
For The Love Of The Game
CutePuppyCutePuppySkrevet 12/09-05 16:16, rettet 12/09-05 16:17 
Hvad med bare at bruge et program som laver det direkte til MP3 filer istedet for at miste kvalitet ved alle de komprimeringer ?, eventuelt Windows Media Player ? :)

EDIT: Med det mener jeg selvfølgelig direkte fra CD til MP3
//Cutepuppy
BaggyBaggySkrevet 12/09-05 16:22 
Du kan bare indstille itunes til at lave det til mp3 med det samme.. ;)

men eller dbpower amp til at lave dem om.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
NumbedNumbedSkrevet 12/09-05 22:41 
Jeg er kommet til at lægge alle mine CDer (+andres) ind via WMP, så de er blevet det der hedder besykket... .. det kan Itunes ikk li.. så nu spør jeg..
Er der nogen der kender et smart program der kan lave de her filer WMA (tro jeg) om til MP3..
(Der er virkelig mange filer, og NEJ jeg kan ikk bare lægge CDerne ind igen)

Jeg vil helst ha det, så jeg ikke behøver sidde og oprette alle mine musik.kunstner.mapper om igen.. det er skide besværligt..

(Sjet jeg er kræsen)
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/09-05 23:09 
Prøv med Advanced WMA Workshop

klik her
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KalicolaKalicolaSkrevet 13/09-05 10:26 
tak for svarene... Fandt ud af at be Itunes om at lave mp3'er i stedet.. go stil ;-)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 13/09-05 14:08, rettet 13/09-05 14:08 
Hold dig fra iTunes. Det er et forfærdeligt program. Apples "vi gør tingene for dig på en Fisher Price agtig måde, til gengæld har du ingen mulighed for selv at rode ved tingene inde bag vores flashy facader" mentalitet. :S

Alene det er programmet uopfordret ændrer på filplaceringer og ID3 tags er nok til at skræmme mig væk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 13/09-05 14:15 
Itunes er et cool program, og jo Jeg kan da ændre præcis hvad jeg vil i programmet.
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 13/09-05 14:40 
iTunes er fint til bare at købe en sang eller to. Det er ti gange bedre, end alle de åndssvage sange man kan købe rundt omkring på danske sider. I det mindste kan man til Winamp få et codec, så programmet gider æde de filer man køber hos iTunes. Det nemt at finde sangene og det er pænt meget hurtigere end Payload, Føtex/Bilka, CDON og alt det andet skrammel jeg har prøvet (hvor jeg fik filer jeg ikke kunne bruge i Winamp).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/09-05 18:29 
Nu vi er ved emnet, så tjek evt lige denne test af diverse enkodere. Hvis man ikke er bange for at bruge et andet format end mp3, så er iTunes faktisk ret godt til at lave AAC-filer.

http://www.rjamorim.com/test/
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
jaesjaesSkrevet 02/08-08 11:36 
Nogen der kender et godt program til at konvertere Wav til MP3 og omvendt?
DarkenDarkenSkrevet 02/08-08 13:42 
Jeg bruger bare winamp med File Writer output plug-in v1.17c

Kan se at linket i readme'en stadig virker (og at jeg bruger en gamle version =P )

Jeg bruger den til at konvertere wav og sneslydformat over til mp3

Fil Writer til Winamp
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JAAJAASkrevet 02/08-08 13:44, rettet 02/08-08 13:46 
Ja. EAC (Exact Audio Copy), som ogsaa er gratis. Superlet at bruge.

Download her
jaesjaesSkrevet 03/08-08 15:27 
Kigger på dem, tak.
jaesjaesSkrevet 08/08-08 17:29 
Bør måske nævnes til andre interesserede, at der ikke følger en decoder/encoder med til MP3-filer i EAC.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig