X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RE4 Mercenaries rank 5


Svar
ElgenElgenSkrevet 12/09-05 11:11 
Er der nogen der ved om der er et specielt trick eller noget man bare skal huske at gøre eller noget for at opnå rank 5 i Mercenaries. Har nu prøvet i ca. 14 dage med Ada på hendes hjemmebane (øverste til venstre på menuskærmen). Jeg husker at snuppe alle time-extenders hver gang og har en highscore på 57370. Hvad gør jeg forkert? Eller skal jeg bare smadre endnu flere zombies? }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
seebergseebergSkrevet 12/09-05 11:35 
Tricket ligger i at lave combo-kills. Når du skyder 2+ "zombier" med få sekunders mellemrum, tælles det som combo-kills. Hvis du så f.eks. skyder 20-25 som combo får du masser af points :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/09-05 11:43 
Jeg plejer at løbe lidt rundt for at samle nogen store grupper for derefter at blaste dem til nogen ret vilde combo kills.
are you CHICKEN?
ElgenElgenSkrevet 13/09-05 12:48 
Det med combos havde jeg regnet ud, men er der nogen herinde der rent faktisk HAR opnået en rank 5 med Ada på hjemmebane? og hvis ja hvad var så jeres score?
}:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GoodtimesGoodtimesSkrevet 13/09-05 13:04 
Vi var et par stykker der havde en lignende tråd kørende for et godt stykke tid siden. Måske kan du finde et par tips der. ^_^

Ældre RE4: Mercenaries-tråd
ElgenElgenSkrevet 13/09-05 14:04 
Tak, den var røget over hovedet på mig; har også først gennemført for et par uger siden (det er ikke sådan når man kun kan spille når både børnene og konen er gået i seng }:-) )
Men tak for tips, og kæmpe streetrespect (DER!) til alle dem der har klaret det.

}:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
The BruceThe BruceSkrevet 15/09-05 08:54 
Jeg har fået 5 stjerner med allesammen- (...jeg praler ellers normalt ikke. ;-)

...men jeg kan ikke huske, om jeg brugte nogen bestemt taktik- jeg prøvede stort set noget nyt hver gang. Bare prøv forskellige taktikker fra gang til gang (i rækkefølgen du tar ting eller bliver på samme område i længere tid og slagter)- dét er desværre mit bedste råd.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig