X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Introduktion af moderatorerne


Svar
RJKRJKSkrevet 03/03-03 17:21, rettet 04/03-03 00:02 
Den nye moderatorstab på PlayRight skulle være kendt af de fleste, men for god ordens skyld følger her en introduktion af dem, der skal forsøge at holde orden på det hele.

Det er Cronoss, MIKA-L, Naiera, Per S, RJK og StrideR. Forhåbentligt finder de alle tid til lige at skrive en kommentar heri.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/03-03 17:24, rettet 04/03-03 01:56 
24 år og bosat et glemt sted i Østjylland. Flittig samler af forskellige former for elektronisk underholdning - især konsolspil og arcademaskiner. Skriver om konsolspil for Privat Computer/GameZone og har tidligere skrevet for Konsollen.dk, Re:Play og MSN.Games.

Oprindelig moderator, programmør og designer på det gamle KonsolForum.dk og nu også moderator, programmør og designer her på PlayRight.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 18:41, rettet 03/03-03 18:41 
HTX studerende, 19 år og bosiddende i Skødstrup, lige nord for Århus. Interesserne er nok mest RPG'er, Basketball og Shoot'em Ups, men de fleste gode spil får en chance hos mig. Betragter mig selv som samler af "det gode", da jeg ikke er bleg for at sælge spil der ikke interesserer mig synderligt. Skriver for Gamers 2 Gamers og Zantiago Games.

På Konsolforum.dk var jeg moderator i 2/3 af et år, og før den tid ivrig bruger af forummet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 21:24, rettet 04/03-03 11:49 
Blev færdig med en HHX op til sommeren 2002, og prøver nu at skrabe nok penge sammen til at kunne opretholde en rimelig levestandard samt et ikke alt for formindsket spilindkøb de følgende 5 år.

Samler af alt der ikke lige forefindes i den nærmeste Fona, fra store mech-simulatore til ældre shootere og rytmespil.

Skribent for Gamers 2 Gamers, samt moderator på dette site.

På Konsolforum.dk (DKF) gik jeg under aliaset Ozirizz.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
CronossCronossSkrevet 03/03-03 22:14, rettet 04/03-03 02:08 
Gymnasieelev fra Århus.
Har spillet computerspil siden Amstrad, og begyndte på konsoller da jeg opdagede hvor lækker NES og senere Snes var og er.
Samler ikke på specielt meget udover PC-spil, men har da haft et par lækre titler til min DC :)
Ellers spiller jeg kun Morrowind til Xbox, altså udover de spil jeg anmelder.

Er skribent for Gamers 2 Gamers og Zantiago Games, og er nu moderator på denne side. Var med næsten fra starten af det gamle konsolforum, og nåede at gøre mig gode venner med de fleste moderatore. RJK blev dog aldrig helt glad for mig, da jeg er langt bedre til PES 1+2 end ham :D
Per SPer SSkrevet 04/03-03 02:22, rettet 04/03-03 02:39 
En gammel hat. Samler selv på spil til lidt af det hele, og kan gå helt i selvsving af nostalgi - over noget så simpelt som Pac-Man World 2. Så længe det bare er sjovt.

Opdagede pludselig at jeg var oprettet på dette forum som moderator uden at have lavet noget som helst. Tænkte så på at det muligvis var fordi jeg tidligere huserede en del rundt i det gamle konsolforum som moderator.

En del af Gamers 2 Gamers og tidligere skribent på MSN Games. Går vi længere tilbage står der Game News og PS2/DC Online på plakaten. Slapper af med hovedsagligt gode film der jævnligt bliver anmeldt på MSN Film.

Holder af gode spil uanset format.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/03-03 20:18, rettet 05/03-03 21:06 
Min fødselsattest påstår, at jeg er 23 år. Føler mig dog lige så gammel som Jorden selv. Kører vist på det fjerde sabbatår siden jeg sprang ud som Matematisk Student 1999. Bosiddende på Nordsjælland. Er født i "Silent Hill" nede på Lolland.

I min fritid er jeg spiljournalist på Geek Culture. Har tidligere skrevet for MSN.Games, TV2 re::play, Gamenews.dk, Dreamcast & PS2 Online.

Debuterede som moderator ved lanceringen af det gamle KonsolForum.dk i 2001.

Jeg er en allround-gamer, men min underbevidsthed skriger efter retro. Min psykolog minder mig hele tiden om, at jeg bare skal se at komme videre. Måske har han ret? Så jeg tror, jeg løber ud og anskaffer mig en PC Engine CD og Castlevania: Rhondo for Blood.

Nævnte jeg forresten min forkærlighed for asiatiske film og retro?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/10-03 02:51 
Det skal tilføjes, at undertegnede tidligere gik under navnet 'StrideR'...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 09/05-05 15:00 
Der er foretaget lidt omstrukturering af moderatorstaben. SkyblazeR er ikke længere forummoderator - i hans sted træder i stedet Wehner. Og så var det måske på tide, at Sumez og Snowman også fik introduceret sig selv...? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 09/05-05 15:20 
Ligesom Robbie Williams er jeg "born '74", og der er også kun en af mig. Er uddannet cand.it fra Aalborg Universitet med en Bachelor i engelsk og speciale i online brugervenlighed. Underviser på deltid på Aalborg Universitet og ser hvad jeg ellers kan lave af freelance skribent- og oversættelsesarbejde.

Min spildannelse startede med Game & Watch Donkey Kong Jr. og derefter fulgte kronologisk: Arcade, Amstrad, NES, 286er, SNES, PS1, N64, GameCube, Xbox og PS2.

For tiden elsker jeg Xbox Live og kan ofte findes spillende Halo 2 eller i ny og næ Ghost Recon. Ellers er min spilsmag meget bred og spænder fra retro til det aller nyeste. Har i perioder været moderat Nintendo-fanboy, og Zelda-serien vil altid have en speciel plads i mit hjerte.

Anmelder for Gamesector og har tidligere skrevet for PC: Gaming World og Software så længe den fest varede.

Modsat resten af moderatorstaben har jeg først hørt om konsolforums eksistens efter at Bede x i sin tid introducerede mig for Playright.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig