X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

If you want perfection?


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/05-03 16:15 
Min Platinum 'Limited Edtion' Gamecube er netop landet i min lejlighed.. Det er utroligt jeg kan skrive det her, da mine hænder stadigvæk er langt over hovedet!

Xbox Limited Green kan godt pakke sammen. Det her er seriøst GUF! Først var jeg bange for at selve kassen var fuld af Zelda motiver, men nej. Det var blot et omslag. Selve kassen er den originale, blot med et billede af det sølvgrå vidunder.

Nogle ting skal simpelthen ses 'LIVE' og ikke på et billede. Bl.a. Platinum Cuben! Sølveffekten kan slet ikke ses ordenligt på diverse billeder. Den er virkelig så flot, faktisk elegant :)

Men den er klart pengene værd! Endnu en gang formåede Nintendo at sparke min RØV!
Home is where the hardware is..
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-03 16:28 
Yeah! Tillykke. Er det din 3. Gamecube?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/05-03 16:30, rettet 14/05-03 16:30 
Har kun 2 pt :)

Edit: Den næste bliver nok en 'Spicy Orange' JPN/US modded.. Men nu glæder jeg mig lige over denne her..
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/05-03 16:31 
tsk tsk

Platin cuben landede da i butikkerne for snart 14 dage siden?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/05-03 16:31 
Hvad er pointen i det?
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/05-03 16:34 
he he - ikke noget.

Jeg ville bare spille smart med at jeg har nydt min platin cube i 14 dage nu ;-)
Nu står min SP med Tingle meget bedre til hele oplevelsen.

I øvrigt synes jeg at spicy controllerne er sindssygt grimme, så jeg kan ikke forestille mig at hele maskinen er federe.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/05-03 16:35 
I dont care!
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig