X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 4 Review


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 09/09-05 11:57 
http://ps2.ign.com/articles/649/649277p1.html

værsgod... Jeg er allerede solgt IGEN IGEN. Det ser jo alt for sygt ud det der... Check nogle af de film der ligger. Voldsomt!!!

Hvornår udkommer det drenge? (eb.dk er jo fucked)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 09/09-05 12:16 
Vores releaseliste på Boomtown har den til den 22. september :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/09-05 12:35, rettet 09/09-05 12:35 
Jeps, står også til d. 23 sep. på EuroGamer's release list som normalt plejer at passe meget godt :)
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/09-05 12:41, rettet 09/09-05 12:43 
Kan købes i danmark d 16 september.

Glæder mig selv for vildt til burnout revenge, mest pga af den nye chrash del, da den ser for vild ud med golf ligende start og mulighed for flere chrash bomber og variende bombe tryk størrelser i et chrashløb, ser bare så fedt og sjovt ud.
are you CHICKEN?
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/09-05 13:24 
Hvorfor tror du det er d.16. , når EAs release-liste fra denne uge siger d.22.? I øvrigt releaser EA altid om torsdagen i Danmark.

EA holder i øvrigt release-party på Hard Rock i KBH d.21. fra kl. 21-midnat. Derefter er jeg ret sikker på, at man fra kl.24.01 kan købe spillet i... say, en cafe... der ligger tæt på. :P
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/09-05 13:32 
Darknon>
værsgod... Jeg er allerede solgt IGEN IGEN.

Mmja... jeg ved ikke... jeg er lidt ked af at man bare kan køre lige "igennem" almindelige personbiler. Men lad os nu se.
KalicolaKalicolaSkrevet 09/09-05 13:39 
Jeg er ligeglad.. så længe at det ser fedt ud ;) Og det gør det jo.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/09-05 14:03 
King Chaos>
Mmja... jeg ved ikke... jeg er lidt ked af at man bare kan køre lige "igennem" almindelige personbiler. Men lad os nu se.

Jeg er nu kke så bekymret - personbiler bruges nu reelt som våben, og det er i sidste ende et spørgsmål om at ballancere dette ud med bl.a lastvogne/busser/osv. og banedesign :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/09-05 14:11 
Hvordan bruges de som våben?
BeanoBeanoSkrevet 09/09-05 14:23, rettet 09/09-05 14:24 
Ved at smadre ind i dem så de rammer modstandere og anden trafik. Prøv demoet :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-05 14:25 
Vil der være Link Play i Xbox udgaven? Jeg nægter at spille på deres l.... servere. Næ... en god gang xlink KAI det ved man hvad er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/09-05 14:29 
EA har forhåbentligt fixet Live problemerne fra 3'eren.. ellers :!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-05 14:31 
Men jeg gider jo heller ikke spille over live :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/09-05 14:37 
Beano>
Ved at smadre ind i dem så de rammer modstandere og anden trafik. Prøv demoet :)

jeg har prøvet demo'en... jeg er bare ikke sikker på at jeg er så taktisk anlagt at jeg ligefrem vil kalde det våben. ;)
BeanoBeanoSkrevet 09/09-05 14:44 
Også derfor jeg skrev "reelt våben", som noget man bruger offensivt imod fjenden i modsætning til noget som bare skal undgås :)
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/09-05 16:43, rettet 09/09-05 16:43 
King Chaos>
Hvorfor tror du det er d.16. , når EAs release-liste fra denne uge siger d.22.? I øvrigt releaser EA altid om torsdagen i Danmark.

EA holder i øvrigt release-party på Hard Rock i KBH d.21. fra kl. 21-midnat. Derefter er jeg ret sikker på, at man fra kl.24.01 kan købe spillet i... say, en cafe... der ligger tæt på. :P

Har lige forudbestilt det igår i en fysisk ebgames, og de mange gange jeg har forudbestilt hos dem, når der var ca 2 uger til udgivelse har de altid kommet til tiden, så hvis du har ret må det være første gang at det ikke passer(håber sku jeg for ret da jeg ikke kan VENTE).
are you CHICKEN?
BeanoBeanoSkrevet 10/09-05 09:01 
GameSpot giver BO Revenge 9.1 og BO Legends 9.0 ;)

Der er gratis video reviews af begge - specielt Revenge ser alt for syg ud!!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/09-05 10:23 
lightyear dk>
Har lige forudbestilt det igår i en fysisk ebgames, og de mange gange jeg har forudbestilt hos dem, når der var ca 2 uger til udgivelse har de altid kommet til tiden, så hvis du har ret må det være første gang at det ikke passer(håber sku jeg for ret da jeg ikke kan VENTE).

Det skal nok passe, for EB handler ikke hos de danske distributører (da de er en udenlandsk kæde) og derfor kan de have tingene før andre danske butikker, hvis spillet f.eks. er udkommer 1-2 uger før i UK - og det sker...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
lightyear dklightyear dkSkrevet 10/09-05 12:25, rettet 10/09-05 12:27 
ja har oplevet det et par gange, derfor bruger jeg kun en fysisk ebgames angående release datoer, da datoerne på diverse internet sider ikke er til at regne med.

Edit: Skal så lige siges at man næsten kun kan være sikker når der højst er et par uger til release.
are you CHICKEN?
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/09-05 13:37 
Jeg ved godt at EB importerer parallelt, men også EA-ting som er så lokaliserede? Jeg kan ikke forestille at det ikke er den nordiske udgave de har på hylderne?
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/09-05 14:36 
EA Danmark fastholder d.22. på deres releaseliste fra i dag og Amazon.uk siger 23. (spillene udkommer fredage i UK)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/09-05 14:56 
King Chaos>
Jeg ved godt at EB importerer parallelt, men også EA-ting som er så lokaliserede? Jeg kan ikke forestille at det ikke er den nordiske udgave de har på hylderne?

Er Burnout lokaliseret?? Der er vel hverken dansk tekst i spillet eller dansk cover (som var tilfældet med et tidligere FIFA cover med FCK og Zuma)... ??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/09-05 14:58 
Coveret på Burnout 3 er dansk. Jeg har ikke læst manualen. Battle Field 2 har et lille dansk flag på forsiden og dansk tekst på bagsiden. Ihvertfald det eksemplar jeg så i EBGames i går ;)
HeroldHeroldSkrevet 13/09-05 15:08, rettet 13/09-05 15:08 
Handler du i EBGames? Forræder! ;P

Edit: Reelt kunne du jo også lave industrispionage. I det tilfælde er du bare for vild. ;P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/09-05 15:32 
Well, jeg gik igennem i går inde på Fisketorvet og kom i tanke om at vi havde snakket om hvilke udgaver af EAs spil de havde på hylderne... kald det bare spionage... jeg købte ikke noget ;)
lightyear dklightyear dkSkrevet 13/09-05 19:11, rettet 15/09-05 12:50 
Så kom opkaldet fra ebgames, spillet udgives først d 22, neeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. øv.
are you CHICKEN?
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/09-05 08:27, rettet 21/09-05 08:28 
Ja, det er jo faktisk værre endnu. Hvis du er PS2-bruger er de versioner der er kommet til Danmark uden engelsk tekst, så en korrekt udgave forventes 3/10 :(
DommergaardDommergaardSkrevet 21/09-05 08:52 
Jeg har haft US-versionen en lille uge nu. Det er utrolig fedt! Noget I gerne vil vide? :)
AmbyAmbySkrevet 21/09-05 08:58 
om:
1) Ligner for meget 3'eren. Kan ikke retfærdiggøre et køb.
2) Soundtracket er dårligere
3) Det er lettere når man ikke kan "dø" af biler i samme retning.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 21/09-05 10:03 
Jeg er mest interreseret i chrash delen i forhold til 3, hvor mange baner der er? og er det LIDT tilfældigt hvor mange point man scorer ligesom 3? er det sjovere? live delen generelt?
are you CHICKEN?
KalicolaKalicolaSkrevet 23/09-05 14:30 
men... det er jo idag det burde ukomme så... Weeee!!! Så er weekenden reddet!!!
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 23/09-05 15:41 
Ikke hvis det er PS2-versionen du søger...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/09-05 16:57 
Undskyld men det udkom i går alle steder i danmark (xbox versionen).

Ps2 versionen udkommer desværre først d 3 oktober.
are you CHICKEN?
KTCKTCSkrevet 24/09-05 16:31 
Med hensyn til sprogforvirringen, så er der mere info i denne tråd:

Lokalisering i spil
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/09-05 13:24 
Må indrømme at vi fik kæmpe griner på over det med at det er på dansk, og samtidigt har det jo fuldstændigt ødelagt burnout atmosfæren, det er bare for meget... HVORFOR har vi ikke mulighed for at vælge engelsk, spillet ER jo lavet på engelsk, det gir ingen mening, hvorfor spørger jeg bare, hvorfor?, hvad er pointen?

Og nu vi er ved det... Hvorfor kan man ikke vælge "single race"? det er enten world tour eller multiplayer, lamt!

til gengæld kan jeg sige at spillet sparker seriøst røv! Der er endnu mere gas på end i 3'eren, det er sgu utroligt at fjernesynet ikke springer i luften, der er ild i menuerne for crying out loud..Banerne er mega onde, og mange skridt foran B3, effekterne er osse blevet skruget helt i top...

Crash mode er en symfoni af metal og gummi og explosioner, det ser for sindsygt ud, og den overgår crash mode fra B2... Desuden er det et kæmpe plus at man kan ramme medkørende biler uden at crashe, og nej det forsvinder spændingen bestemt ikke af (som jeg har læst nogle steder), fordi banerne er så udfordrende, og hastigheden er så sindsyg... B4 er klart og uden tvivl det bedste i serien, og jeg syntes at der er nok ændringer i til at skille sig ud fra B3... Respekt herfra!

Køb det drenge, det er for vildt!!!
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig