X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IGN solgt for $650 millioner


Svar
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 20:40 
News Corporation (FOX) har opkøbt IGN og alle dets hjemmesider (Gamespy, Teamxbox osv..)

Læs mere i linket ..

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11382
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
59 emne(r).
1 2 > »

Svar
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 20:40 
News Corporation (FOX) har opkøbt IGN og alle dets hjemmesider (Gamespy, Teamxbox osv..)

Læs mere i linket ..

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11382
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 08/09-05 20:52 
Fox? De samme folk der står bag tv-stationen fox-news der sendte bevæbnede "journalister" til Irak og Afganistan? Rupert Murdoch's Fox?

Nå skidt, kvaliteten af IGN kan jo kun blive bedre ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BobbeBobbeSkrevet 08/09-05 20:55 
Sørgeligt.
Men man kan da håbe at kvaliteten bliver bedre.
Spiller nu: Wii
WehnerWehnerSkrevet 08/09-05 20:59 
Delta Force: Black Hog Down 10/10
Men of Valor 10/10
Shellshock '67 Nan 10/10

:)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 08/09-05 21:03 
hahaha, længe leve neo-fascismen! Hvis ingen ting havde konsekvenser, ville jeg skyde deres jouarnalister og bombe deres studier!
soon the world will be one big computer
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 22:00 
Af alle amerikanere jeg har snakket med skulle FOX være en af de bedste nyhedskanaler hvis jeg ikke husker forkert. I hvert fald i forhold til communists news network osv.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 08/09-05 22:02 
... Nogen trænger måske til at finde nogle andre at snakke med ...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 08/09-05 22:06 
Pwned.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 22:18, rettet 08/09-05 22:22 
Er ikke her for at snakke politik, ved da godt hvilken holdning 99% af brugerne herinde har, så det er ikke værd at spilde sin tid på. Egentlig heller ikke det topic går ud på.



Fox blev utrolig populær på meget kort tid, fordi de var objektive i deres nyheder modsat de fleste andre som var og er liberale.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 08/09-05 22:27, rettet 08/09-05 22:33 
Wow... FoxNews objektiv!?!?

Det er der vel ingen der kan påstå eller tro på uanset politisk holdning.
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 22:29 
Jeg ved det ærligt talt ikke.. Det er bare hvad jeg har hørt fra de amerikanere jeg snakker med og de artikler jeg har læst om deres historie (som selvfølgelig ikke er skrevet af dem selv..)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 08/09-05 22:30 
Comrade>
Fox blev utrolig populær på meget kort tid, fordi de var objektive i deres nyheder modsat de fleste andre som var og er liberale.

Lad venligst være med at bruge ordet "Fox" og "objektive" i samme sætning.
Problemet med Fox-news som jeg har forstået det, er ikke at de propaganderer neokonservative holdninger, det kan man bare grine af, men at der bagved det hele (handskedukkerne vi ser på skærmen) ikke ligger nogen ærlig politisk overbevisning, men snarere et ønske om at give folk de nyheder de gerne vil have. Uden at skele til sandheden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 08/09-05 22:32, rettet 08/09-05 22:36 
Tænk at have et så forskruet billede af virkeligheden, som at Faux News skulle være komparativt objektive. Du snakker afgjort ikke med de bedst uddannede amerikanere, for nu at sige det så pænt som muligt.

Eller de næstbedst uddannede ........ eller de tiendebedst uddan...
NaieraNaieraSkrevet 08/09-05 22:32, rettet 08/09-05 22:47 
Comrade>
Fox blev utrolig populær på meget kort tid, fordi de var objektive i deres nyheder modsat de fleste andre som var og er liberale.

Det er altså noget vås. Simpelthen. Fox News er den mest højreorienterede og vanvittige TV-kanal nogensinde. For at sige det mildt. Sean Hannity skriver bøger om at myrde teh evil liberals, som er i ledtog med terroristerne, og Bill O'Relly er den største psykopat der nogensinde har fået sit eget show på TV.

Prøv at se filmen "Outfoxed". Ja, den har sin egen mening ligesom alle andre dokumentarfilm (og slutningen er fjollet), men den viser indiskutabelt bevis på at den kanal simpelthen er til grin. Kanalen markedsfører sig selv som "fair and balanced", når alle andre end snotdumme amerikanere jo uden problemer kan se at det er noget lort at lukke ud. De har også en "No Spin Zone", som selvfølgelig er det stik modsatte.

Kort sagt: Comrade, du tager fejl, og dine amerikanske venner tager endnu mere fejl. Det står ikke til diskussion. Fox News er en vanvittig TV-kanal.

dRxL>
(...) ikke ligger nogen ærlig politisk overbevisning, men snarere et ønske om at give folk de nyheder de gerne vil have. Uden at skele til sandheden.

Murdoch er selv ærkekonservativ. Han brokker sig nok ikke over den linje, som kanalen fører.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 08/09-05 22:43 
Comrade er indiskutabel, en absolutternes mand, en darth wader/ George Bush i almendelig-dansker form. Hvis man ser på hans første grinagtige statement: Fox vs Communist kanalerne. Sødt, kært, Forkert. :) Dog ville det følelses mæssigt være dejligt at bo i en bobbel en gang i mellem. Udryd afrika, udryd problemerne. Irak er en fest! Skat tilbage i kanel gifler Wohooooo!
soon the world will be one big computer
dRxLdRxLSkrevet 08/09-05 22:47 
Så så, ingen grund til at falde til det (fox agtige) niveau. Jeg synes stadig at P:R bør være et sted hvor man kan sige sin ærlig mening uden at blive svinet alt for groft til.

Når det er sagt, så vil jeg gerne tilgive Fox-new og Rupert Murdoch alting så snart man finder masseødelæggelsesvåben i Irak (fjolser!).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
yokanabsteryokanabsterSkrevet 08/09-05 22:48 
Hvem siger det er negativt at være George Bush/Darth Wader?
soon the world will be one big computer
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 22:50 
You just keep digging it ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 08/09-05 23:01 
Comrade>
Jeg ved det ærligt talt ikke.. Det er bare hvad jeg har hørt fra de amerikanere jeg snakker med og de artikler jeg har læst om deres historie (som selvfølgelig ikke er skrevet af dem selv..)


Så syntes jeg du skal researche lidt selv og danne din egen mening. Tro ikke på hvad andre siger (inklusiv os herinde ;) ) - research research research :)
PapandPapandSkrevet 08/09-05 23:26 
Comrade vi bør nok ikke ytre os herinde. Et positivt ord om USA, og man har det halve P:R på nakken. Man bør ignorere Yokanabster, når han igen og igen forsøger at gøre alle tråde til en politisk debat. Det er irriterende, men sådan er der jo så meget...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 08/09-05 23:37 
Vrøvl - har intet med politisk holdning at gøre.

Personligt er jeg klart mere til højre end til venstre - men derfor syntes jeg stadig at det er sygt at se en stadion som FoxNews der ca. dækker 60-70% af amerikanernes nyhedsbehov, fylde æteren med pro-højrefløjs propaganda.

Jeg er ligeglad med deres politiske holdning - det der er sygt er deres totale mangel på objektivitet og nuance samtidig med at de bruger sloganet "Fair and balanced".
WehnerWehnerSkrevet 09/09-05 00:18, rettet 09/09-05 00:21 
D.K>
Comrade vi bør nok ikke ytre os herinde. Et positivt ord om USA, og man har det halve P:R på nakken.

Når Comrade lægger ud med mere eller mindre direkte at kalde Fox' konkurrenter for kommunister med nedladende klang, så stiller han sig altså fra start i et dårligt lys for veloplyste danskere.

Selvom man stemmer på Dansk Folkeparti og elsker USA, så må man vel stadigvæk kunne se, at der er fordele i at have et samfund, hvor folk kommer på sygehus når de er syge og har ret til abort etc. Ikke et samfund hvor flere millioner lever under fattigdomsgrænsen.

Det jeg prøver at sige er, at du behøver ikke elske ALT ved USA, for at kunne kalde dig pro-amerikansk. Jeg elsker for fanden heller ikke alt ved Danmark, men jeg betegner bestemt mig selv som pro-dansk.

Det jeg prøver at sige her, er at en kritisk holdning er sundt. Det er jo noget af det, Fox har bevist, at de netop ikke har. Men det er noget, jeg synes vi har pligt til at tillægge os i Danmark, fordi vi alle har muligheden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 09/09-05 00:21 
Nu var min udtalelse ikke myntet decideret på sagen om Fox news, da jeg faktisk aldrig har set kanalen.

Det er en masse politisk bavl at fyre af, når yokanabster begynder at bruge udtryk som neo-facisme, og at han vil bombe studier, fordi Fox News tilsyneladende er til højre på den politiske skala.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/09-05 08:34 
yokanabster>
hahaha, længe leve neo-fascismen! Hvis ingen ting havde konsekvenser, ville jeg skyde deres jouarnalister og bombe deres studier!

Man fristes altså lidt til at spørge, om du har nogen som helst idé om, hvad det er du sidder og siger her?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 09/09-05 15:25, rettet 09/09-05 15:31 
Jeg siger at i en verden uden konsekvenser, ville jeg med glæde lukke fox ned. Selvfølgelig ville jeg ikke bombe dem konkret, men i princippet bomber fox selv i irak, så jeg kan ikke grund til stor provokation. Og kald mig bare anti amerikansk, hvis jeg hader fox af hele mit hjerte, men det gør jeg, og jeg syntes man er syg hvis man kan se bare noget positivt i at 150 millioner amerikanere ser kanalen dagligt.

EDIT: og DK, jeg gør tråden politisk for de det er ekstremt det her. Jeg mener man lukker øjnene for verden hvis man ikke tager stilling til hvem Fox er. Jeg tror slet SLET ikke i har en forestilling af hvor ekstremt fox er!

EDIT2: Og jo jeg mener at fox er næsten fascistisk. De er talerør for Bush (staten-flertallet-republikanerne), og er total ukritiske over for alt han siger. De styrer hans image på en næsten diktatorisk måde, sagt på en anden måde: han styrer dem via Rupert. Det eneste der adskiller er at borgerne selv hra valgt ham, han er altså ikke diktator.
soon the world will be one big computer
ComradeComradeSkrevet 09/09-05 23:13 
JAA>
Du snakker afgjort ikke med de bedst uddannede amerikanere, for nu at sige det så pænt som muligt.

Eller de næstbedst uddannede ........ eller de tiendebedst uddan...

Well, min træner i amr. fodbold, som stammer fra Amerika har læst på uni i USA og senere i DK. Han mener endda at vi danskere som læser, har alt for meget fritid og ikke nok lektier. Men det er ikke pointen. Han er veluddannet.

Anyways så lad det hele ligge. Orker ikke at bruge mere krudt på det.
Jeg er selvfølgelig blevet belært med jeres side af sagen, hvilket altid er godt, men efter en del "research" kan jeg bare konkludere, at min holdning omkring Fox er uændret.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 09/09-05 23:17 
Det ændrer ikke på det faktum, at du og din træner tager fejl. Man behøver blot at se lidt Bill O'Reilly eller Sean Hannity. Hvis ikke det eller Outfoxed kan overbevise, så er man ikke værd at diskutere med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 09/09-05 23:29 
OutFoxed døde hurtigt og havde ringe salgstal fordi folk hurtigt fandt ud af hvor misledende den er.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 09/09-05 23:34, rettet 10/09-05 01:35 
Hvorend misledende man kan finde den, så lyver optagelserne filmen bruger ikke. Den måde Bill O'Reilly sviner sine gæster i studiet til, får slukket for deres mikrofon når de ikke gør som han siger, og generelt opfører sig åndssvagt og højreekstremt, kan ikke være fordrejet når det er præcis det der sker på billederne. Man kan også åbne for The Daily Show engang imellem, og finde eksempler på ting den mand siger, som man simpelthen skulle tro var løgn.

Tilstedeværelsen i denne verden af Sean Hannity's bøger lyver heller ikke. De er, så vidt jeg husker, slet ikke med i Outfoxed. Han vil dog stadigvæk dræbe teh evil liberals, fordi de, ifølge ham, holder med terroristerne og hader Gud.

Outfoxed havde ikke samme pengemaskine i ryggen som mange andre dokumentarfilm, f.eks. Bowling For Columbine. Dét er grunden til at den, ifølge dig, "døde hurtigt". Outfoxed er bestemt ikke mere misledende end førnævnte Michael Moore film, som altså solgte en del mere.

(hermed ikke sagt, at jeg finder BFC vanvittigt misledende. Som konservastiv kan man være uenig, som bowlingfortruth.com så perfekt demonstrerer, men det er en anden sag...)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 10/09-05 01:01 
Comrade>
Anyways så lad det hele ligge. Orker ikke at bruge mere krudt på det.

Du bliver bare lige nødt til at svare kort på to spørgsmål, så skal du nok slippe.

1. Tror du så - ligesom mange andre Fox-seere - at USA rent faktisk fandt masseødelæggelsesvåben i Irak?

2. Din træner: Hvilken stat og hvilket studie?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 10/09-05 01:13, rettet 10/09-05 10:46 
Vil prøve at se filmen hvis jeg får mulighed for det, men disse angribende dokumentar film er altid fuld af fejl.


Når vi er i gang med at svine TV kanaler, synes jeg også ABC f.eks. er værd at nævne, da de så sent som i går lavede lort i den.

Edit. Kanye West optrådte fra LA i et studie til åbningskampen i NFL, og indimellem en af hans sange kritiserede han Bush i forbindelse med Katrina katastrofen, med at han ikke brød sig om sorte. Stadion kogte over Kanye's udtalelse og buede højlydt. Hvad gjorde ABC? De cuttede selvfølgelig lyden fra stadion, så man kun kunne høre ham.

My bad, læste forkert (det var lidt sent), men de fleste er altså enige om, at det er noget meget mærkeligt at gøre.


yokanabster>

EDIT: og DK, jeg gør tråden politisk for de det er ekstremt det her. Jeg mener man lukker øjnene for verden hvis man ikke tager stilling til hvem Fox er. Jeg tror slet SLET ikke i har en forestilling af hvor ekstremt fox er!


Jeg har det på akkurat samme måde med de fleste liberale stationer.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ComradeComradeSkrevet 10/09-05 01:14 
1. Nej

2. Iowa, økonom
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 10/09-05 01:36, rettet 10/09-05 11:50 
Comrade>
Hvad gjorde ABC? De cuttede selvfølgelig lyden fra stadion.

Uha da. ABC er totally liberal.

Eller måske var lyden bare for høj og det var noget fjollet noget at sende ud i stuerne. (ikke at jeg har hørt noget som helst om denne situation, kun senere nævnte bøvs ved siden af Mike Myers)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/09-05 02:50 
Der var da ikke noget stadion? Hvad er det for noget løgn du bliver fyldt med Comrade? Se her:

Ikke ABC men NBC, og intet stadion men et studie, hvor de klipper fra HAM
soon the world will be one big computer
BaggyBaggySkrevet 10/09-05 03:19 
Kayne West er en konge..


Det var da utrolig som folk kan ordkløve og lukke det samme LORT ud i en STOR strøm..

Skriv jeres mening.. men tag jeg for Hel... sammen og lad vær at kritiser hinanden.. børnehave.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/09-05 13:37 
D.K>
Det er en masse politisk bavl at fyre af, når yokanabster begynder at bruge udtryk som neo-facisme, og at han vil bombe studier, fordi Fox News tilsyneladende er til højre på den politiske skala.

Personligt, ved jeg ikke en skid. Jeg plejer bare at slå op på nettet, finde en masse smarte ord og sætte dem sammen på en måde der lyder cool :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/09-05 13:27 
Tak for indsporingen på "Outfoxed". Jeg så den i går, og det er temmelig vildt, hvad de kan slippe afsted med.

Comrade, denne "angribende dokumentar" har så vidt jeg lige kunne se få eller ingen fejl. Det er stort set bare en masse klip fra Fox, kædet sammen, så man kan se "systemet" i deres manipulation (det er faktisk ekstremt nemt og man burde ikke få et hint om at noget er rivende galt... det kan man se efter få minutter).

Det er synd, at den er blevet forbigået, da den har mindst lige så meget at byde på som "Bowling..." Michael Moore har også mere humor blandet i sine udlægninger, men det gør bestemt ikke Robert Greenwald til nogen kedelig dokumentarist.

Nu vil jeg få fat i UN-trilogien :-)
NaieraNaieraSkrevet 24/09-05 13:54 
Personligt finder jeg stadigvæk "Bowling..." mere interessant og samlet set bedre, men Outfoxed skal bestemt ikke overses. Den er et must for folk der tror, at størstedelen af amerikanerne får nyheder der har noget at gøre med den virkelige verden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/09-05 15:42 
Ja, USA er tilsyneladende ikke en skid bedre end alle mulige andre "onde, ensidige, lukkede informationssamfund" som Kina, Rusland og alskens Mellemøst-lande har ry for at være.
JoachimMAJoachimMASkrevet 25/09-05 04:09, rettet 25/09-05 04:09 
Nu ville det være interessant at høre hvor mange der rent faktisk har set Fox News på en jævnlig basis, jeg tvivler på der er nogen overhovedet, selvom de fleste taler som om de kender kanalen ud og ind.

Jeg så "Outfoxed" for ca. 1 år siden og den viser et noget forvrænget billede af virkeligheden, selvom den da rammer rigtigt på nogle punkter. Fox News er en helt klart en højreorienteret nyhedskanal, den er ikke "fair and balanced" som deres slogan lyder, MEN det er altså ikke så galt som folk gerne vil gøre det til. Nu har jeg boet i USA i lidt over en måned, ser Fox News næsten hver dag og jeg synes faktisk politiske nyheder bliver dækket ret sobert. Når der er debatter på skærmen får begge sider af sagen altså også lov til at udtale sig, og spørgsmålene er ikke drejede, ihvertfald ikke i de debatter jeg har set. Min lærer i Political Science er meget langt væk fra republikanerne rent holdningsmæssigt, men han synes egentligt ikke Fox News er vildt drejet holdningsmæssigt.

Generelt er nyhedsdækningen dog her i USA geografisk begrænset til: USA. Det er skræmmende hvor lidt man hører om hvad der sker i andre verdensdele. Det CNN vi kender fra Danmark eksisterer ikke i USA, CNN i USA har (næsten) kun amerikanske nyheder. 75% af alle amerikanere aner ikke hvor Danmark er i verden, mange tror vi taler tysk og at vi er en del af Tyskland.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/09-05 10:55 
Så CNN i USA er som 24Nordjyske er for Nordjylland :-)
NaieraNaieraSkrevet 25/09-05 12:15, rettet 25/09-05 12:22 
Joachim M Andersen>
Når der er debatter på skærmen får begge sider af sagen altså også lov til at udtale sig, og spørgsmålene er ikke drejede, ihvertfald ikke i de debatter jeg har set.

Jamen det passer jo bare ikke. Det lyder som om du aldrig har set Hannity & Colmes eller The O'Reilly Factor. Det er en meget dårlig idé at se Fox News regelmæssigt.

Et eksempel på noget der er pænt drejet: Op til valget handlede det på kanalen ikke om "Election", men "Re-election of President Bush". Seriøst. De sagde "Tomorrow it's time to re-elect President Bush" i stedet for "der er valg i morgen". Og det var ikke Bill O'Reilly eller Sean Hannity, det var oplæseren på de regulære "nyheder".

Man kan i øvrigt godt se Fox News her i landet. Viasat har det på TV8 fra kl. 18.00 til 00.00.

Det lyder i øvrigt som om, at du skal have opdateret din forumprofil ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JoachimMAJoachimMASkrevet 25/09-05 14:07 
Som sagt siger jeg ikke at nyhederne ikke er drejet i en republikansk retning, fordi det er de, det er der ingen tvivl om. Men jeg synes altså ikke det er så slemt som f.eks. "Outfoxed" prøvede at gøre det til, ihvertfald ikke i den måned jeg har været her. Jeg har endda hørt kritik af Bush på Fox News omhandlende Katrina-katastrofen, hvor der dog også var en gut der argumenterede for at Bush ikke kunne have håndteret katastrofen bedre. Som sagt har jeg ikke bemærket drejede spørgsmål i de debatter jeg har set indtil videre, men de eksempler du kommer med er da gode eksempler på at spørgsmål kan være drejede på fox news.

Der findes så mange andre drejede nyhedsmedier både i USA, men også i resten af verden, der drejer nyhederne til fordel for en bestemt politisk overbevisning - så længe man har sin kritiske sans og sunde fornuft i behold (hvilket der desværre ikke er mange der har) skal man nok klare sig igennem. Jeg synes det er vigtigt ikke at have et fuldstændigt sort/hvidt billede af hvordan ting hænger sammen, fordi sådan fungerer det jo bare ikke, verden er mere sammensat end det. Konspirationsteorier om at Fox News prøver at "overtage verden med onde vanvittige republikanske meninger" synes jeg er lidt ude i hampen. Det var bare det jeg ville sige.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
NaieraNaieraSkrevet 25/09-05 14:34, rettet 25/09-05 14:49 
Næh, ikke hele verden. Bare USA. Og de har allerede vundet. For som du selv siger, så er der ikke mange (amerikanere især) der har deres kritiske sans og sunde fornuft i behold. Prøv bare at se hvor mange der stadigvæk mener, at der blev fundet masseødelæggelsesvåben i Irak. Det er idéer de har fået af at se Fox News.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/09-05 14:43 
Naiera har en point. O'reily er ikke bare syg. Den mand er værre end 90% af de fundamentalistiske "terrorister" der dekapitere(sp?) uskyldige mennesker. Det mener jeg altså i en naiv forstand(uvidenhed, mangel på evne til at se tingene fra forskellige folks perspektiver).
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/09-05 15:05 
Prøv med "halshugger" :-)

Jeg gad nok se Reimer Bo eller en hvilken som helst anden studievært sige "HOLD KÆFT!" til en gæst... bare én gang!
NaieraNaieraSkrevet 25/09-05 15:23 
Reimer Bo har sikkert gerne villet gøre det flere gange, han er ofte lidt knotten i det, men det der med at få slukket for mikrofonerne (og eksemplet i Outfoxed er ikke den eneste gang det er sket) ville ALDRIG ske.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
silverstarsilverstarSkrevet 25/09-05 17:05 
Det ser ud til at DR2 sender netop Outfoxed idag søndag kl 23.20. Jeg skal da se det, er blevet nysgerrig efter det har været nævnt her flere gange.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/09-05 18:45 
Jeg undres egentlig over, at Fox GØR det på den negative måde med mikrofonslukning og "Shut up!".

De kunne vel holde sig til indspillede indslag, hvor de havde haft mulighed for at manipulere og klippe tingene, så de fremstod som de gerne vil have dem, i stedet for at lave live-indslag, hvor Fox-modstanderne får mulighed for at pille sløret fra hinanden.
dRxLdRxLSkrevet 25/09-05 19:35, rettet 25/09-05 19:35 
Hyakotake>
Jeg undres egentlig over, at Fox GØR det på den negative måde med mikrofonslukning og "Shut up!".

Det er en magtdemonstration. Hvis de var forfinede og sofistikerede og vandt deres dueller på argumenter, ville de ramme forbi deres publikum.
Den primitive brutalitet går rent hjem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
59 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig