X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aristocrats - super-omtale!


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/09-05 09:05 
Komedie-dokumentaren "The Aristocrats" har lige fået den bedste omtale man kan forestille sig. Det er den vildeste negative bølge af hadskhed mod filmen, som vil få folk gjort nysgerrige nok til at se den :-)

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=310005

Hvad jeg så bare kan gå lidt amok over er at alle de mange seere og anmeldere ikke har gjort deres hjemmearbejde, før de købte billetterne og satte sig til rette.

Ved at bruge 10 sekunder på imdb.com kan man f.eks. se, at "taglinen" er "No Nudity, No Violence, Unspeakable Obscenity". Hvis man så er en sart sølling, som ikke kan tåle at høre obsceniteter, skal man nok ikke se den.

Hvis man ser på genren er det "comedy". Dvs. man nok ikke skal tage tingene alt for alvorligt, ligemeget HVAD man ser eller hører fra skærmen.

Og sidst, men ikke mindst, er genren også "documentary", og synopsen fortæller, at hovedemnet er en ÆLD-gammel Vaudeville-vittighed, som fortolkes af nutidens 100 bedste stand-uppere.

Hvordan kan man så finde på at skabe sig på den måde? Sartheden har vist nået nye grænser! Ligemeget hvad skal jeg se filmen... men det skulle jeg egentlig også før seerne fik et flip og udstillede deres egen uvidenhed.
SumezSumezSkrevet 07/09-05 09:20 
Hvis man går til premiere surprise må man da også være forberedt på lidt af hvert.

Jeg har været der to gange. Forestil jer at se Moulin Rouge uden at have hørt om filmen før og ikke ane noget om handlingen eller genren. :)

Det klæder ikke danskere at være så sarte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/09-05 10:36 
Jeg kan godt lide at der nogen steder står at folk nærmest kastede op. Helt ærligt... Filmen handler om en række komikere, der genfortæller den samme joke igen og igen, bare mere og mere ulækker. Det er måske ikke lige en film, der skal vises til en surprise-forestilling, fordi folk nok oftest forventer noget lidt mere.... håndgribeligt, men ligefrem at fare så meget op... Det siger mere om folks intolerance end filmen i sig selv. Jeg skal ihvertfald ind og se den nu :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/09-05 12:02 
Det viser bare, at ordet, stadig har en fantastisk styrke og magt. Det er da opmuntrende at se og høre at det stadig er muligt at forarge og ryste folk ved blot at tale til dem. ...eller måske kaster de op over Whoopie Goldberg... anyways, jeg glæder mig til at se filmen, fordi det netop er spændende at se hvordan forskellige mennesker griber det an at fortælle den samme historie.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig