X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anden sending EU PSPer hurtigere?


Svar
seebergseebergSkrevet 06/09-05 22:01 
Jeg er nu den lykkelige ejer af min tredje PSP på 6 dage ;P
Med den tredje PSP har jeg fundet tilsyneladende mærkbare ændringer. UMD drevet giver nu pludselig "støj" fra sig når UMD isættes. Desuden er loadetiden i WipEout Pure blevet forkortet! 2-3 sek. i gennemsnit! Har sony lavet ændringer i anden sending af EU maskiner, eller er min maskine "tuned" ved et uheld? :S
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HeroldHeroldSkrevet 06/09-05 22:12, rettet 06/09-05 22:14 
Det kan være du ubevidst tilter den i den retning UMD'en spinner, og derved skaber momentum? ;D

Der har været snak om at de første PSP'er var clocket ned pga. batterilevetiden, men det var måske bare en and.

Edit: Smiley :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
seebergseebergSkrevet 06/09-05 22:14 
UMD-Drevet lyder som et CDrom-drev. Meget mere støjende end mine to tidligere EU PSPer.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
JmogJmogSkrevet 06/09-05 22:27 
Herold>
Der har været snak om at de første PSP'er var clocket ned pga. batterilevetiden, men det var måske bare en and.

Så vidt jeg ved, er der ingen PSP'er, som ikke er clocket ned. Maskinen er i stand til at køre ved 333, men er reelt clocket til 233mhz. Det gav et kæmpe løft i emulatorerne, når man satte dem til at køre ved fuld hastighed.
HeroldHeroldSkrevet 06/09-05 22:31 
Det var nu også mere i forhold til den seneste sending jeg tænkte på. Det kunne være de var clocket på 250 eller noget i den stil, og at der dermed også var skruet lidt på drevhastigheden. Det lyder dog som om det kun er drevet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig