X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo MV-2 Supergun


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 06/09-05 16:17, rettet 06/09-05 16:18 
Så fik jeg mig en Neo Geo MV-2. Før jeg kan bruge den mangler jeg dog en Supergun. Er der én herinde der kan lave en til mig? Jeg fandt ud af at på Multi-cart MVS'erne er controller ports inkludret, så det eneste der skal laves er vel egentlig bare strømforsyning, og video udgang. Det er vel ikke så svært, eller dyrt, at lave?

Hvis én af jer kan lave en, så skriv endelig. Hvor mange penge vil i desuden skyde på jeg skal af med for sådan en?

På forhånd tak for hjælpen.

EDIT: maskinen er desuden US, men har fået af vide det ikke rigtigt har noget at sige. Er det korrekt?
Michael_Michael_Skrevet 06/09-05 16:42 
Så vidt jeg husker har Star Soldier en på trapperne. Prøv evt. at høre ham.
RJKRJKSkrevet 07/09-05 09:39 
Der er ikke regionslås på Neo Geo. Det eneste er nogle ting omkring blod-indstillinger i enkelte spil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/09-05 10:12 
Jeg er temmelig sikker på at han tænker på strømforsyning/billedsignal, osv.
Men strømmen skal jo omformes lige meget hvad, så det er bare selve supergunnen, der skal være kompatibel med danske stik, og maskinen udsender 60 hz RGB uanset om den er fra USA, Japan eller Europa.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/09-05 10:29 
Men så for at slå det fast, så er al strøm, billede og halløj selvfølgelig det samme uanset region hvad angår arcade. De forskelligheder er kun i konsumprodukter aht. anden konsumteknologi (ie. fjernsyn).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/09-05 16:49 
Palmer Eldritch>
Så vidt jeg husker har Star Soldier en på trapperne. Prøv evt. at høre ham.

Det gav pote :) Tak for den info.
Michael_Michael_Skrevet 07/09-05 20:51 
Herligt. Glæder mig til at høre hvad der kommer ud af det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig