X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt spil fra Gitaroo Man holdet til DS


Svar
3of193of19Skrevet 05/09-05 09:41, rettet 05/09-05 09:42 
Osu! Tatakae! Ouendan
Det har vist ikke været rigtig op og vende endnu, men iNis, holdet bag Gitaroo Man, har lavet et musik spil til DS.
Jmog nævnte det i går da jeg snakkede med ham og efter lige at kigge på reviewet på Eurogamer og downloade den japanske reklame til spillet blev jeg nødt til at bestille det.
Gakket japansk anime stil med gameplaz fra iNis? Det kunne jeg ikke stå for :)
At spillet så også gør fuldt ud brug af DS touchscreenen og at der er to skærme (gameplay nede, story oppe) gør det så bare bedre.
IGN har også et par video'er som giver en rimelig god forestilling af hvordan det spilles (prøv at følge bevægelserne med musen).
http://ds.ign.com/articles/640/640974p1.html

Link...
SumezSumezSkrevet 05/09-05 09:51 
Gameplayet virker sørgeligt forsimplet siden Gitaroo Man, men rent stilmæssigt ser det jo helt fantastisk skægt ud!

Savner måske også noget lidt mindre jpop'et musik, som det vi kender fra Gitaroo Man.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 05/09-05 10:05 
Nah, godt nok ser der ud til at være færre inputs end i Gitaroo Man Master Mode, men det er nok også begrænset hvad der fysisk er muligt at forlange af folk at ramme på en touchscreen.
Fandt også lige nogen videoer hvor Nintendo har ladt nogle folk prøve spillet og nogle af sangene ser ganske svære ud:
http://touch-ds.jp/mfs/ouendan/movie.html
Prøv den sidste med de tre high school fyre. Eller nummer tre med nogle unge OLs der går gak over spillet med en Morning Musume sang...
JmogJmogSkrevet 05/09-05 15:08 
Sumez>
Gameplayet virker sørgeligt forsimplet siden Gitaroo Man,

Det er det bestemt ikke. Når først man har spillet det i et stykke tid, indser man, at gameplayet faktisk er overordentligt varieret. Det er uden tvivl et af de bedste rytmespil, jeg har spillet. Klart DS'ens bedste spil.
JmogJmogSkrevet 05/09-05 15:13 
3of19>
Nah, godt nok ser der ud til at være færre inputs end i Gitaroo Man Master Mode, men det er nok også begrænset hvad der fysisk er muligt at forlange af folk at ramme på en touchscreen.

Det er ellers ikke småting de forlanger. På den svære sværhedsgrad skal man ramme samtlige beats i numrene.
JAAJAASkrevet 05/09-05 15:50 
Jeg har endnu ikke hørt fra nogen, der har spillet, som ikke mener, at det uden sammenligning er det bedste spil til DS. Jeg skal have det, så snart jeg får råd.
HankyHankySkrevet 05/09-05 16:26 
Ser rigtig godt ud, så det skal bestemt ejes.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-05 17:04 
Det ser rigtig sjovt ud. Stilen er fed og der er en frisk energi i filmene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/09-05 21:49, rettet 05/09-05 22:00 
Det ser da super, super, super fedt ud. Klart den bedste grund jeg endnu har fået for at købe mig en DS.

(Og jeg drømmer stadig om Gitaroo-Man II).
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
quadquadSkrevet 05/09-05 23:24 
Og til en pris på 290kr hos Lik-sang, incl. worldwide levering, er det vidst udelukkende vores europæiske toldunion som vil kunne holde mig fra denne titel. Gameplayet ser jo ualmindeligt energisk ud, uden at gå over i en desperat trykken for at ramme cirklerne. Modsat adskillige andre rytme- og musikspil som hurtigt ender i en sværhedsgrad, hvor det nærmere er desperation for bare at ramme noget.

Jeg er frisk på en massebestilling, hvormed eventuelt toldgebyr formindskes.
JmogJmogSkrevet 06/09-05 01:09 
Bare bestil løs. Min reshippede de fra Tyskland.

Desuden er chancen for at blive snuppet i tolden langt større på store pakker end små.
NaieraNaieraSkrevet 06/09-05 06:57 
Det kommer altid igennem Tyskland når man bruger deres gratis forsendelse til spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 06/09-05 15:02 
Lidt mere info fra Tokyopia. Hands-on test.

Mere info
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JmogJmogSkrevet 06/09-05 15:07 
Der kommer en dansk anmeldelse op på Geekculture i købet af næste uge inklusiv et par hjemmefilmede videoklip af spillet i aktion.
JmogJmogSkrevet 14/09-05 22:21 
Ved midnat går anmeldelsen live.
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 15/09-05 00:37 
mmm...

GCs anmeldelse
元気ですか。
BlossomBlossomSkrevet 15/09-05 07:37, rettet 15/09-05 08:23 
Det ser da lidt for fedt ud..

Kommer spillet ikke i Europa?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
JmogJmogSkrevet 15/09-05 13:19 
Det er tvivlsomt, om det overhovedet kommer i USA. Mit gæt vil være, at det ikke bliver udgivet i vesten.

Men, der er absolut ingen grund til at vente og håbe. Man behøver ingen japanskkunskaber for at spille det, og det vil heller ikke blive billigere i en vestlig udgave. 300 kroner leveret fra lik-sang - det bliver ikke bedre.
3of193of19Skrevet 16/09-05 01:06 
Jens, der er en lille snafu i GC anmeldelsen. Koei har ikke noget med OTO at gøre, spillet er udviklet af Inis og udgivet af Nintendo.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig