X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sjoveste Live samtaler


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/05-03 11:53, rettet 14/05-03 11:55 
Efter at have spillet UC og Whacked online i et godt stykke tid nu, så må jeg indrømme, at man nogle gange er ufrivilligt med på en lytter til alskens sjove samtaler.

Det sjoveste er folk, der går helt amok, når de bliver dræbt på en ydmygende måde. He, he.
Jeg hørte dog også engang er lille dreng råbe til sin mor igen og igen, at han altså IKKE var sulten og ikke havde lyst til en eller anden mystisk ret.
En andet stort hit er også, når folk kommer op at skændes om, hvis tur det er til at spille :)

Hvad med jer andre?

EDIT: Jeg så også engang en scene fra Hamlet blive opført af et par spillere i UC. Alt for grineren!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MajorPMajorPSkrevet 14/05-03 12:09, rettet 14/05-03 12:14 
Tja... mange synes min stemme er sjov :$ Men ellers har jeg spillet fever mod en dame der stønnede mig ind i headsettet ;) Så opfordrer jeg også tit folk til fælles sang på Live :D
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
enfenenfenSkrevet 14/05-03 13:13 
Ja, der er nogle enkelt stønnere rundt omkring.

Og angående mr. MajorP, så kan han sgu blive lidt belastende, når han bliver ved med at sige "enf, enf, enf, enf,enf" ;)
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/05-03 13:30 
Og angående mr. MajorP, så kan han sgu blive lidt belastende, når han bliver ved med at sige "sun, sun, sun, sun, sun" ;)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-03 14:03 
Er det danskere I snakker med? Er Live kommet officelt til DK?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 14/05-03 14:11 
DeluxScan >
Jeg så også engang en scene fra Hamlet blive opført af et par spillere i UC. Alt for grineren!

"To lag or not to lag, that is the question"

Brr...
FeldthausFeldthausSkrevet 14/05-03 14:14 
Born2Play >
Er det danskere I snakker med? Er Live kommet officelt til DK?

nej, ikke officielt, men man kan da bare importere
gamertag: FELDTHAUS DK
SolaegSolaegSkrevet 14/05-03 14:15 
Der er masser af danskere Live (se xbox-live.dk).

Mange er herindefra, vi har en tråd fyldt med gamertags(der er vel en 30-40 stykker herindefra efterhånden).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig