X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP-tråden


Svar
ComradeComradeSkrevet 03/09-05 12:39 
Nu hvor PSP'en endelig er udkommet i DK (for et par dage siden..) Synes jeg godt vi kan have en tråd, hvor folk kan poste deres erfaringer med det lille vidunder, spillene osv i stedet for, at der bliver oprettet utallige af slagsen :-).

Jeg var i Fona i Esbjerg i dag, og de har gjort rigtig meget ud af PSP releasen. Der var tre maskiner, som man kunne spille på, så jeg fik prøvet Wi... Se hele indlægget
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
190 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
MalundMalundSkrevet 22/09-05 14:03 
Hvad for en kode har den dvd film man får når men registrer sin PSP
HeroldHeroldSkrevet 22/09-05 14:25 
Hvis du registrerer din europæiske PSP, får du en Reg 2-UMD-film.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 22/09-05 19:46 
Min er stadig ikke kommet.
Kan det blive tabt når de sender sådan noget
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/09-05 19:53 
Rolig nu. Jeg tror heller ikke der er andre der har modtaget endnu. KTC er bare altid ufortjent heldig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 23/09-05 06:51 
Jeg har heller ikke modtaget den endnu, hvilket godt nok heller ikke er mærkligt taget i betragtning af at min PSP kun er en lille uge gammel. Men Hussein, du skal ikke bekymre dig. Da jeg registrerede min PS2 forventede jeg også at det hele skete tjept og at jeg næsten med det samme fik guf. Flere måneder tikkede en demodisk ind af døren.

Nu tror jeg at PSP-tilmeldingen er sket i mindre antal, og derfor tror jeg også at filmen kommer lidt hurtigere, men en måned vil ikke være mærkeligt at skulle vente.
Kilroy Was Here
AmbyAmbySkrevet 01/10-05 09:21 
Så kom min Spiderman 2 UMD
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 01/10-05 09:30 
er den i papir eller platik
AmbyAmbySkrevet 01/10-05 10:23 
Plastik. Som et almindelig film/spil man køber.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
rapsacrapsacSkrevet 01/10-05 16:43 
jeg har også fået min, jeg tilmeldte mig den 14/9 så det er da gået i et pænt tempo
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KilroyKilroySkrevet 01/10-05 17:36 
Så håber jeg at jeg også får en skive her i løbet af de næste par dage:) Det ville ikke være dårligt med Spider-Man 2 på mandag, hvor jeg forhåbentlig også kommer hjem med lidt spil og andet til den glinsende maskine.
Kilroy Was Here
la0sla0sSkrevet 01/10-05 19:43 
Jeg har netop i dag modtaget min Spiderman 2 film. Iøvrigt smukt adresseret til "Playstation Ejer", og så er postmanden jo ikke i tvivl. Adressen var dog ok. Sjovt nok at jeg kunne registrere mig med min japanske psp, men men det gik jo fint.

Jeg har og spillet en del Madden på psp. Single player er rigtig god kan jeg melde, omend kommentatorsporet skaber lag, hvorfor man vælger det fra. Online er ret lagfyldt, men det kommer der en retning på, forlyder det. Et rigtig godt og solidt spil.
Hvad sker der?
KilroyKilroySkrevet 03/10-05 16:10 
Så dukkede en Spider-Man 2 UMD også op til Herr Asmus Neergaard. Og der gik knap 3 uger fra jeg registrerede til den dukkede op. Dét må være en ny Sony-fart rekord;)
Kilroy Was Here
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 03/10-05 16:13 
Er det en stor pakke eller en lille pakke som kan komme igennem postkassen.
la0sla0sSkrevet 03/10-05 16:23 
den vil godt tale med en normal brevsprække. forestil dig en boblekuvert der passer til selve umd-æskerne, altså dem der ligner små dvdæsker, for at rive det i pap.
Hvad sker der?
MalundMalundSkrevet 03/10-05 17:18 
Jeg vil købe en PSP i usa, og ville lige høre hvor den er billigst kigger selv på Best Buy.
Er der nogen der ved noget om det
jaesjaesSkrevet 03/10-05 18:29, rettet 03/10-05 18:41 
jaes>
Loco Roco ser også sjovt ud, hvis man gerne vil have noget lidt utraditionelt. Gameplayet ser ud til at minde om gameplayet i pc-spillet Gish. Jeg har kun kunnet finde en film fra spillet.

Lang gameplay-film fra Tokyo Game Show. Det ser ganske skægt ud, da man skal tilte skærmbilledet i stedet for at styre spilfiguren. Jeg havde dog personligt håbet, at det ville minde mere om Gish, end det er tilfældet:
http://insidegamer.nl/content.php?id=7754
ChronoChronoSkrevet 03/10-05 18:56 
Hey, det ser da vildt sjovt ud. Synes det minder MEGET om Gish - bare se når han glider af sted på jorden, og når han smutter ned igennem de tynde tunneller. Jeg har alligevel undret mig over hvordan Gish kunne bevæge sig så hurtigt (men okay, jeg forstår heller ikke hvordan slanger kan bevæge sig hurtigt...), så at man skal vippe banen virker på mig mere naturligt. Og så er farverne lidt hyggeligere end i Gish :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 03/10-05 19:14, rettet 03/10-05 20:37 
Det var mest det med, at man ikke selv styrer. Jeg er lidt bange for, at det kan blive irriterende i længden. Ligesom de der kuglespil, hvor man vipper pladen - på svære steder river man håret af, fordi man hele tiden falder i et hul. Noget andet er - men det er for tidligt at bedømme naturligvis - at det virker som, at der ikke er så meget at foretage sig; fjender, collecting osv.

Men ja, rar grafik, og det kan meget vel være et af de spil, som får mig til at købe en PSP :)

EDIT: Korrektur, og så må jeg sige, at efter at have set den første film igen, så er det tydeligt, at der er en del at indsamle :)
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 03/10-05 23:34 
Det hele kom til mig, Access code til hver maskine internet cd'en til PS2'en kom også og filmen til PSP'en.
MajorPMajorPSkrevet 04/10-05 14:16 
Argh! - Min er ikke kommet endnu, og jeg registrerede mig d. 5/9 :-( Andre der også har ventet lige så lang tid som mig?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
CoreCoreSkrevet 04/10-05 20:02 
Jep, registrede mig om formiddagen d. 1/9, så jeg er også ved at være lidt små-bekymret...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 04/10-05 21:54 
Prøv at se mig jeg var en af de første og nogle andre tror jeg, den aften de blev solgt, jeg løb hen til pc´en for at regi´ mig og så dukkede den op i går tror jeg nok, så det vil måske komme om en måned circa.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/10-05 22:46 
Jeg registrerede mig også d. 5/9 og fik min UMD-video igår.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
MajorPMajorPSkrevet 05/10-05 18:00 
Wooohooo, så kom min UMD-film også =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
CoreCoreSkrevet 06/10-05 22:27 
Har stadig ikke modtaget en dadel. Jeg tror nok at jeg måske panikker hvis der ikke dukker noget op i morgen...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
la0sla0sSkrevet 06/10-05 23:05 
Rolig rolig... de gør det efter tilfældighedsprincippet. Den skal nok komme... desuden er den også ret ligegyldig, med mindre man ikke har set den.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 06/10-05 23:32 
Første PSP-virus :/
http://mobile.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=64975
jaesjaesSkrevet 09/10-05 20:03 
Datel kommer med combo bestående af 4 GB HD inkl. x2-batteri, til ca. samme pris som et 2 GB memstick:
http://www.t3.co.uk/news/games/psp/psp_gets_4gb_hard_drive
BeanoBeanoSkrevet 09/10-05 21:01 
Så hellere et 2GB memory stick... størrelsen af deres X2 batteri (og garanteret HDD'en) er for latterlig :!
KilroyKilroySkrevet 10/10-05 18:15 
Okay, jeg er blevet træt af den lidt fesne og generelt for lave lyd på PSPen, og vil gerne have lidt mere UMPH.
Min far (Der har et lignende problem med lavlyd på sin Sony CD-afspiller) mener at man skal købe noget med en indbygget forstærker, mens jeg mener at det bare er nok at købe nogle ordentlige hørebøffer.

Nogle tips, mht. tilbud eller lignende?
Kilroy Was Here
MalundMalundSkrevet 10/10-05 19:03 
Skal til NY d. 25 og vil købe mig en PSP men ved ik hvor den er billigst er der nogen der kan hjælpe.
HeroldHeroldSkrevet 10/10-05 19:07 
Prisen er det samme over det hele. Køb den i Best Buy eller lign. Vil du have bundles, skal du i EB Games.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 11/10-05 15:50 
Ingen der kan afhjælpe mit lydproblem (som beskrevet i den post der befinder sig lidt højere oppe)?
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 11/10-05 15:56, rettet 11/10-05 15:59 
Hvilket headset bruger du nu?

Kan anbefale nedenstående Sennheiser "bøffer" som jeg syntes ikke har problemer med lydstyrken sammen med PSP.

Sennheiser PX 200
KilroyKilroySkrevet 11/10-05 16:01 
Jeg har benyttet de hovedtelefoner der fulgte med maskinen. Jeg ved at de har et dårligt omdømme, og jeg ville ikke have noget imod nogle bøffer (til en rimlig pris, forstås) der rent faktsik kan overdøve omgivelserne. Det er bare ikke det samme at spille Lumines når DR nyhederne overdøver det hele:)
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 11/10-05 16:41 
Vælg evt. en af de typer, der afhjælper baggrundsstøj. Det er en del mere tinnitus-venligt, end at overdøve baggrundsstøj ved at spille højere :)
BeanoBeanoSkrevet 11/10-05 17:50 
Det Sennheiser headset jeg anbefaler ovenover har faktisk en rigtigt god (passiv) lyd isolering trods de ikke omslutter hele øret.
De andre/billigere modeller i samme serie har slet ikke den samme lydisolering så sørg for at købe den korrekte model.

Brugte dem for nyligt i både tog og fly hvor de lukkede støjen fantastisk godt ude :)
CoreCoreSkrevet 11/10-05 21:24 
Stadig ingen Spiderman-UMD, nu tror jeg nok at jeg er ved at have indset at min film er gået til enten et tyvagtigt postbud eller en våd grøft ved en tilfældig europæisk motorvej :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 14/10-05 16:15 
Så kom min Spider-Man 2 UMD... tog kun 11 dage, tak Sony ;)

Registrede min Japanske PSP så jeg kan også bekræfte at det virker.
CoreCoreSkrevet 14/10-05 23:04 
Så skal jeg ellers love for at der er kommet Wipeout-opdateringer op på yourpsp.com. Classic Pack 1 & 2, samt 2 "Classic" musik-pakker.

Stadig ingen Spiderman 2 i øvrigt :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MalundMalundSkrevet 14/10-05 23:29 
Vis man registrere sig nu får man så stadig en Spider man 2 movie eller er det for sent.
BeanoBeanoSkrevet 15/10-05 01:37 
Tror ikke det er for sent - ellers sker der vel ikke noget ved at prøve.
MalundMalundSkrevet 06/11-05 13:40 
Hvor godt virker det der Game Sharing.
Og hvad er en LocationFree Base Station
KilroyKilroySkrevet 06/11-05 13:50 
Så vidt jeg ved er en Location Free Base Station noget grej du kan købe og på den måde se fjernsyn og høre musik mange steder i dit hus, eksempelvis på din PSP.
Kilroy Was Here
RJKRJKSkrevet 06/11-05 14:32 
Netop. Og den koster kassen. Og er vist endnu kun ude i USA.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MalundMalundSkrevet 07/11-05 14:59, rettet 07/11-05 14:59 
Hvor godt virker Game Sharing
HeroldHeroldSkrevet 07/11-05 15:20 
Det er ikke alle spil der har det. I Burnout Legends tager det næsten 10 minutter at starte et spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 07/11-05 16:21 
Et eller andet sted lyder det jo heller ikke ulogisk, at det skal tage mindst 10 min, da den ene PSP uploader en del af spillet til den anden PSP.
Jeg synes stadig det er en lækker feature, men jeg forventer skam helt klart også at den bliver bedre i fremtiden.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
MalundMalundSkrevet 07/11-05 18:22 
Virker det til GTA.
HeroldHeroldSkrevet 07/11-05 19:10 
Comrade>
Et eller andet sted lyder det jo heller ikke ulogisk, at det skal tage mindst 10 min, da den ene PSP uploader en del af spillet til den anden PSP.
Jeg synes stadig det er en lækker feature, men jeg forventer skam helt klart også at den bliver bedre i fremtiden.

Nej, men alligevel. Når det tager så lang tid, hvorfor så have det med? :) Jeg har set det bedre implementeret i et væld af andre spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
190 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig