X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MGS3 11 min. trailer


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 14/05-03 11:42, rettet 14/05-03 12:31 
Gamespot Complete MGS3 trailer
http://www.gamespot.com/ps2/action/metalgearsolid3/media.html

IGN Insider MGS3 trailer
http://insider.ign.com/download/video/e32003/ps2/mg3_e32003_fulltrailer.mov

Gratis MGS3 trailer (kræver QuickTime 6)
http://www.craie.com/laurent/eleanorrigby.mp4

QuickTime 6 Free Player
http://www.apple.com/quicktime/download/standalone/

............................................................

Kojima har gjort det igen; Metal Gear Solid 3: Snake Eater ser bedre ud end hvad PS2 hidtil har præsteret og får Splinter Cell, og alle andre action spil til at ligne dårlige Van Damme B film (findes der nogle gode?).

Jeg tror næsten det må være den bedste spil trailer nogensinde, kvaliteten er på film niveau, show Kojima love!

Spillet foregår i 1960'serne ~ Big Boss, den ultimative Soldier ever.


Flere detaljer:

"Kojima let a few more details slip before he exited the stage. For one, MGS3 will indeed let you hunt and eat animals, as you may have gathered from the previous footage. Further, Snake will develop likes and dislikes over the course of the game, and having him eat his favorite foods will yield extra benefits. In fact, much of the gameplay revolves around surviving in the wild, and the hunting will be just one component of this. Kojima also said that MGS3 does not use the MGS2 engine, but rather an entirely new one. This is primarily because the previous engine was tailored for sneaking around flat surfaces and up against flat walls with right angles; of course, natural terrain is much more random and varied, and the new engine will facilitate its recreation in the game. In an offhand and very surprising admission, Kojima said the other reason for the new technology is that Konami is planning on creating Metal Gear Online and the dev team wanted a more generalized engine for use with that upcoming game."
SumezSumezSkrevet 14/05-03 11:46 
Findes der en download, man ikke skal betale for?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 14/05-03 12:10, rettet 14/05-03 12:30 
Sådan... Enjoy!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-03 12:45 
Kan PS2 godt lave det? Det ser sindssygt ud!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 14/05-03 13:20 
Jeg venter til det enten bliver konverteret til et format som rigtige mennesker gidder bruge, eller xbox'en kan afspille quicktime.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/05-03 13:28 
Du skal ikke lige have et kig på min PowerBook til P:R 3.1? ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 13:30, rettet 14/05-03 13:32 
Viser sig at Public Enemy fik ret efter alt :)

Anywho, synes jeg, uden at have set trailer, at det virker lidt ambivalent.
Jeg mener at Snake genren SKAL være om at snige sig, og gemme sig ved vægge o.l. At man løber rundt i en jungle samtidig med et stealth-element får mig umiddelbart til at tænke på en bane i Hitman.

EDIT: QT er da det bedste streaming format der er. Og hold så inde med det evige xbox-snak, Drxl, før Du vælter ind i den store stand med xboxe :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 14/05-03 14:00 
Du skal ikke lige have et kig på min PowerBook til P:R 3.1? ;)

Jeg kan nok overtales ;-)

Gidder du forresten ikke tage GigaWing1 med... ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 14/05-03 14:05 
Jeg kan ikke holde op med at snakke om xbox'en. Du (og andre) bedes venligst lægge mærke til at det er alle de kvaliteter ved maskinen der ikke indebærer at man køber software fra M$ som jeg promoverer (men altså ikke piratkopiering).

Forhåbentlig taber M$ stadig penge per maskine solgt, og så er hver maskine der sælges med det ene formål at blive en multiregsions-multiemulerende-DVD afspiller en sejer for mig =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 14/05-03 14:07, rettet 14/05-03 14:09 
Dark-Light >
QT er da det bedste streaming format der er. Og hold så inde med det evige xbox-snak, Drxl, før Du vælter ind i den store stand med xboxe :)

Jeg har egentlig ikke meget lyst til at fyre op under denne debat, men må altså lige pointere at QuickTime kun er et ud af adskillige videoformater baseret på MPEG4 teknologien. Andre alternativer er WMV, DivX og Xvid, og jeg synes egentlig ikke, Quicktime er at foretrække over nogen af disse. Quicktime er beskyttet til højre og venstre, og der findes således ikke et codec til formatet hvilket både betyder at almindelige mennesker ikke har særlig gode muligheder for at arbejde med det og at man er tvunget til at benytte Apple's egen afspiller der ifølge de flestes, og min, mening er noget juks. Sidstnævnte er hovedsagelig grunden til at mange slet ikke har QT installeret på deres computer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 14:55 
Drxl :
Jeg er enig. Bruger også Xbox'en flere gange dagligt. Bare ikke til at spille på.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 14/05-03 15:13 
Ja, XBMP er sku' en dejlig ting ;)
KilroyKilroySkrevet 14/05-03 15:14, rettet 14/05-03 18:04 
Er jeg den eneste der ikke kan få den gratis fil til at virke?
Kilroy Was Here
Star SoldierStar SoldierSkrevet 14/05-03 15:14, rettet 14/05-03 15:15 
Kan vi være enige om at det er QT playeren der er problemet?, jeg syntes at billed kvaliteten er god, det er det eneste program jeg skal loade ind hver gang jeg skal se MOV filer (og det er irriterene), ellers bruger jeg kun Winamp til afspilning af video filer.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 14/05-03 15:23, rettet 14/05-03 15:50 
MGS3 traileren virkede god (kan ikke kommentere om selve gameplayet), men mit smil forsvandt da ham gutten på motor cyklen sagde; "another grand theft auto!?" og "this is no Vice city....", HVORFOR I helvede skal sådannet noget lort ind i et seriøst spil?, det er bare for lamt!, håbet bare at det er en translation for E3 showet.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-03 15:40 
Såfremt det ikke er en translation (Hvilket jeg tror det er), er det spas lavet specielt til formålet. Kan huske MGS2 traileren.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RonaldoRonaldoSkrevet 14/05-03 15:49, rettet 14/05-03 15:50 
Det var en joke...

Til gengæld spillede Sony lidt for smarte ved deres pre-show. De var så skide stolte over deres salgstal at præsidenten for Sony's spil afdeling i US kommenterede: "There is a place for the other consoles, and that happens to be in the rear-view mirror."
J Allard fra MS lejren svarede tilbage: "Objects in the rear-view mirror may be closer than they appear."
Harrison fra Nintendo lejren svarede også tilbage med: "Mario will never start shooting hookers."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-03 15:54 
Har du et link til dl af pre-show'ene?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
3of193of19Skrevet 14/05-03 15:57, rettet 14/05-03 16:00 
De to intermissions med motorcyklen og hvor Snake vil vide release datoen er direkte oversat fra japansk ser det ud til. Gutten på motorcyklen sigen noget i stil med "bla bla kuroma bla bla ka naa?" Kuroma er bil, så...
Det var faktisk ved den scene mit smil gik op, jeg synes det var en meget lækker "tongue-in-cheek" måde at lave det på, ligesom det med releasedatoen.

Sony har altid været alt for højrøvede for min smag. Ja, de har noget at have det i, men der er kun en ting der er værre end en dårlig taber, og det er en dårlig vinder.
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 16:56 
er det bare mig eller virker den gratis film ikke ??
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
N-ZaneN-ZaneSkrevet 14/05-03 19:14 
Den gratis film virker fint, men den SKAL afspilles med Quicktime!
I kick azz for the Lord!
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 19:28 
Kan ikke hente den, og kan ikke gå ind på siden(kommer et broken QT fil)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-03 19:45, rettet 14/05-03 20:02 
Her er lidt screens:

Mht. filmen, Måske nogen kunne sætte en ftp op?

PS2 kan godt følge med
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 21:32 
har tænkt på det, men skal lige have filmen først.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SephirothSephirothSkrevet 14/05-03 22:21 
Når man klikker på gratis-film-linket kommer meddelelsen: "Your time is up. Sorry." ØV!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 15/05-03 16:46 
Ok, jeg har set videoen, og jeg synes den er rigtig lækker.
Synes dog ikke den overrasker på nogen punkter. Det er jungle-metal gear som man kunne forvente. Imponerende grafik.
Men alt i alt ser jeg uden tvivl frem til det. Hideo Kojima ER jo involveret, og de har valgt at gå tilbage i tiden i stedet for at køre videre med den historie de formåede at ødelægge godt og grundigt i slutningen af MGS2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/05-03 16:51 
3of19 >
Det var faktisk ved den scene mit smil gik op, jeg synes det var en meget lækker "tongue-in-cheek" måde at lave det på, ligesom det med releasedatoen.

Jeg kan godt lide den åbentlyse reference til GTA: Vice City ;P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 18:52 
Holy sh*t! Hvis det er realtime grafikken i MGS3, så er jeg godt nok imponeret..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig