X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania 3D video


Svar
la0sla0sSkrevet 13/05-03 23:24 
IGN Insider havde et tilbud før E3 blabla.. jeg subscribede.. bla bla

jeg har lige set videoen til topic... og jeg er ikke særlig tilfreds.... stilen er god.. ligner castlevania, men faktisk mest vagrant story imho... der er platformselementer men saaadly so virker kampscenerne meget DMC agtige... not good efter min mening, selvom jeg da nød etteren en del.Helten ligner faktisk Dante.

Det ser ud til der er et combo system ude i siden (der står Combo) .. videoen er lille og det er sparsomt det man ser, men det ser ud til at det tæller op for hvert slag.. kampene virker tempofyldte og hurtige.. perspektivet i fight er isometrisk hvor man ser det et godt stykke fra (læs: der er zoomet godt ud).

Well videoen er ikke i guds bedste opløsning... og den er kort.. men man får et indtryk og det ligner Devil may Cry... med et hint af Vagrant Story stemning... lyset er flot i spillet, resten kan jeg ikk udtale mig om...
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 13/05-03 23:28 
Synes ikke det lyder vildt opløftende. Nogen der kan finde et gratis sted at hente videoen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 13/05-03 23:30, rettet 13/05-03 23:31 
jeg kan downloade og uploade til nogen hvis det har interesse....

EDIT: måske er jeg lidt for hård platforms elementerne ser cool ud.. men udfra traileren er vægten meget lagt på kamp... (jeg ved det siger meget lidt om spillet)
Hvad sker der?
Star SoldierStar SoldierSkrevet 13/05-03 23:32 
Halløj, der var jo min Vagrant Story grafik/stemning :)

Men ellers giver jeg La0s ret ang. hovedpersonen og hans tempo/moves.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 13/05-03 23:37 
Så længe kameraet holder sig så langt væk fra Metroid Primes som muligt, så er jeg ikke helt afskrækket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/05-03 00:28 
Ok, synes ikke det ser HELT så slemt ud som laos lover. Jeg er dog stadig noget afskrækket af ordet "combo". Godt nok er Castlevania en af de mere action-prægede platformserier, men den bærer samtidig også mere præg af rolig kontrol end tæv-løs-på-knapperne.
Hvis spillet kan bevare et gameplay der er mere præget af at man bevæger sig rundt på områderne end DMC-agtig hold-stand-mens-vi-sender-monstre-i-hovedet-på-dig, kan det nu alligevel formå at blive en helt fin oplevelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 14/05-03 00:38, rettet 14/05-03 00:51 
maybe you're right..

EDIT: men jeg er ikk overbevist... jeg er stadig skuffet
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig