X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FFX-2 bliver vist helt i orden!


Svar
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 15:05, rettet 03/03-03 15:06 
GamePrik har for nylig lavet et preview, og af en eller anden grund læste jeg så for en gangs skyld et preview, og jeg blev meget glad for hvor spændende og anderledes FFX-2 lader til at blive :)

Hersens
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
56 emne(r).
1 2 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 15:05, rettet 03/03-03 15:06 
GamePrik har for nylig lavet et preview, og af en eller anden grund læste jeg så for en gangs skyld et preview, og jeg blev meget glad for hvor spændende og anderledes FFX-2 lader til at blive :)

Hersens
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 03/03-03 15:07 
Hæhæ, jeg har sagt det før og siger det gerne igen, jeg tror sgu FFX-2 bliver helt ok :)
Kamp/skill-systemet tiltaler mig meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 15:18 
Ja, det lyder spændende med det tøj der ;)

Grafikken ser i øvrigt pænt god ud, godt jeg kan få US versionen og spille den, når den kommer, så jeg ikke behøver vente på det der PAL-pis ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/03-03 15:21, rettet 03/03-03 15:22 
Klart klart, FFX-2 er et af de spil i 2003 som jeg GIDER at spille, alt er sku bare heeelt okay, desværre er der langt tid til November :( , der er allerede release date for den japanske version om 10 dage, heldige svin.

JPN TV Spot
http://mitglied.lycos.de/coasterworks2001/ffx2-1.mpg

http://mitglied.lycos.de/coasterworks2001/ffx2-2.mpg
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 15:22 
Hrmph, nå, men så er der da noget jeg kan lave i November/December, istedet for at skrive teknologi rapport, eller noget...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 03/03-03 15:26 
Hmm, lyder temmelig interessant. Er personlig jo ikke den store FF freak, men det nye løse missions system lyder som en god ting og det ser ud til at Square har hugget lidt fra Grandia kampsystemet. Vi får se!
ChronoChronoSkrevet 03/03-03 15:56 
Jeg syntes også FFX-2 ser MEGET lovende ud. Der er faktisk intet som taler for at det ikke skulle blive endnu bedre end FFX. Kampsystemet lyder lækkert, og mere frihed til at navigere rundt i landskaberne lyder jo også rigtigt godt.

Men jeg kan nu ikke lade være med at glæde mig endnu mere til FF Crystal Chronicles. Multiplay og samme stil som FFIX :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 03/03-03 16:19 
Her er musikvideoen til FFX2. "Real Emotion". Fin j-pop :D

FFX2 musicvideo (WMV)
SumezSumezSkrevet 03/03-03 16:41 
J-Pop + Final Fantasy = ad
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 16:45 
Jeg tror det bliver fint nok. Det er jo stadigvæk Squaresoft, og de er jo nok ikke blevet vildt elendige til at vælge/lave musikken såen lige pludselig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 03/03-03 16:47 
Sumez >
J-Pop + Final Fantasy = ad

Sudeki da ne var også J-pop, bare mere stille. Men Real Emotion er nok snarere Eurobeat, ね?
RJKRJKSkrevet 03/03-03 16:47 
Jeg vedbliver så med at være den vildt skeptiske.

Om end selvfølgelig stadig mere på et "moralsk" plan, end hvad angår selve kvaliteten af spillet. Den skal nok være i top...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 16:51, rettet 03/03-03 16:51 
Jeg slår dig snart Rune :p

Du kan også få en henstilling, det skal forresten tilføjes til regelsættet at man ikke må stille spørgsmålstegn ved Squaresofts valg med hensyn til deres udvikling af spil...

Det ser virkeligt ud til, at det her bliver et af de mest fornyende FF spil i et stykke tid, også selvom det er en direkte efterfølger. Ja, det kan da godt være det er lidt synd, men udvikling skal der også til. Ville det ikke være lidt ensformigt, hvis vi bare fik FF1 til 20, hvor alle var efterfølgere som nu? Ensformigt er nok ikke ordet, da vi jo ved hvor nye spillene egentlig altid har været, men alligevel. Sjovt nok, prøver Squaresoft, med FFX-2, noget nyt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 03/03-03 16:54, rettet 03/03-03 16:56 
RJK >
Jeg vedbliver så med at være den vildt skeptiske.

Om end selvfølgelig stadig mere på et "moralsk" plan, end hvad angår selve kvaliteten af spillet. Den skal nok være i top...

Du mener ved at afvige fra selve Final Fantasy konceptet ved at lave en direkte fortsættelse?
Jeg har altid følt at det netop er det svage punkt ved FF serien, da den altid kommer med en ny verden, men stortset altid kører i samme tema: En eller anden megaloman stjæler hvad for en dims det nu er der holder verden i balance for at blive en gud.
Det er jo heller ikke FFXII, men FFX-2. Bare et nyt kapitel i FFX sagaen.

Hvad er det egentlig jeg laver? Forsvarer Square? Jeg tror jeg ikke tænker helt klart, der må være et suggestivt budskab i Real Emotion videoen O_o
SumezSumezSkrevet 03/03-03 17:02 
3of19 >
Sumez >
J-Pop + Final Fantasy = ad

Sudeki da ne var også J-pop, bare mere stille. Men Real Emotion er nok snarere Eurobeat, ね?


Sudeki Da Ne = ad
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 17:03 
Har du haft din første matematik time i dag, Sumez? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/03-03 17:50, rettet 03/03-03 17:50 
Sudeki Da Ne = ad

Men Sumez, du syntes jo at jpop+Kingdom Hearts=yam, FF skal have en tema sang og jeg har været vild med dem alle, specielt Faye wongs eyes on me ("hk-pop") men ja, Rikkis Sudeki er måske ikke den bedste, men at sige ad er ikke fair.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 03/03-03 17:57 
Star Soldier >
Men Sumez, du syntes jo at jpop+Kingdom Hearts=yam

SANGEN er fed. Synes også Eyes on Me er ganske ok. Det er slet ikke musikken jeg har noget imod, men blandingen af FF og J-pop.
Nu er KH ikke en gammel serie som man kan spolere ved at gøre noget forkert, hvilket er dets styrke, og jeg synes nu at brugen af sangen i selve spillet, arrangeret af Yoko Shimomura var utrolig flot og bar slet ikke spor af J-Pop.
Ligeledes synes jeg også at brugen af temaet til Eyes on Mei FF8 til f.eks. waltzen, og Melodies of Life i visse baggrundsmelodier i FF9 fungerede godt. De jo er gode melodier.
Det er bare hele idéen med at have en faktisk J-pop sang og video relateret til et FF spil, jeg ikke bryder mig om...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/03-03 18:09 
Sumez >
Det er bare hele idéen med at have en faktisk J-pop sang og video relateret til et FF spil, jeg ikke bryder mig om...


Så er vi enige, jeg har heller ikke brug for at se en jpop star svanse rundt til nogle FF klips :) , men der må jo være nogle som kan lide det.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 03/03-03 20:22 
3of19 >
Her er musikvideoen til FFX2. "Real Emotion". Fin j-pop :D

Minder den sang ikke ret meget om "Simpel and Clean" fra KH?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 03/03-03 23:33 
Ej, det synes jeg alligevel ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 07/03-03 15:44, rettet 07/03-03 15:45 
Større trailer på det linkede site.
Den er skåret i mindre bidder og pakket med winrar. Hent Winrar på www.download.com hvis I ikke har det i forvejen. Download alle 6 filer på det linkede site til samme bibliotek og åben så .rar filen for at pakke filmen ud. Ca. 80MB avi.

Link...
SephirothSephirothSkrevet 07/03-03 17:19 
Jo, jeg synes også, den minder en del om Simple and Clean. Utroligt flotte FMV-sekvenser, de har fået flettet ind i musikvideoen!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/03-03 23:54 
Hejsa alle:)

Men Famitsu har været på den igen og hvis det skulle have interesse så fik FFX-2 34/40(9,9,8,8)! FFX fik i sin tid hos Famitsu 39(10, 9, 10, 10)

Tænke bare lige jeg ville sige det:)

Men bliver det en rail shooter eller hvad...? Så nogen lyspistoler der vil blive udgivet som PS2 hardware eller noget i den stil!
Well crucify the insincere tonight...
BeanoBeanoSkrevet 09/03-03 10:05 
Gedens Farfar >
Men bliver det en rail shooter eller hvad...? Så nogen lyspistoler der vil blive udgivet som PS2 hardware eller noget i den stil!

Det er ikke lydpistoler der kommer til FFX2... det er bare controllers udformet som pistoler.
FFX2 er samme stil som FFX.
3of193of19Skrevet 09/03-03 12:18 
... bare en DEL mindre lineært. Det ser ud til man kan vælge forskellige missioner i forskellig rækkefølge, hvilket har en effekt på spillets forløb.
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-03 13:30 
Nå for søren.... Men hvordan skal man styre med dem?

*Tænker tilbage på HOTD2 på DC*:)
Well crucify the insincere tonight...
BeanoBeanoSkrevet 09/03-03 16:23 
Gedens Farfar >
Nå for søren.... Men hvordan skal man styre med dem?

Godt spørgsmål :)

Der sidder vel knapper der svarer til dem på en DS2 spredt på de to pistoler... det er ihvertfald mit gæt.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 14/03-03 01:15, rettet 14/03-03 01:16 
I kan nu downloade introen til spillet hvis i vil

Roskilde go home ;)

Direkt download 54mb mpeg

FFX-2 Intro
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 09:36 
Port 774 og .mpg filtype. Uuuh, det vil LUC's firewall vist slet ikke tillade :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/03-03 11:24 
Star Soldier >
I kan nu downloade introen til spillet hvis i vil

Roskilde go home ;)

Direkt download 54mb mpeg


Star Soldier du er min helt:)

Ej hvor najs da!

Den der pistol ting..... Den hedder Twin bears eller sådan noget... Du skal bruge dem begge for at den er en noraml DS2 controller! Og når du skyder på triggerne skyder yuna også i spillet.... Et tomb raider element?:)

Der kommer også speciale memory cards med et billed enden af Yuna, Rikki eller Paine! og selvfølelig en FFX-2 PS2 Stand! Så ahr Square også tjent de tabte penge ind på både Spirit filmen og FFXI:D~
Well crucify the insincere tonight...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 14/03-03 11:41 
Gedens Farfar >

Den der pistol ting..... Den hedder Twin bears eller sådan noget...
Der kommer også speciale memory cards med et billed enden af Yuna, Rikki eller Paine!

Tiny Bee controllere, de blev solgt ud før butikkerne åbnede he he, pisse dyre... jeg tænkte også på at få et mem. kort(den med Rikku), meeeeeeen, do I need it?....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 11:57 
I know I do ^^
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/03-03 14:28 
Det for mig faktisk helt op og køre.... Så der kommer faktisk noget real time combat..... Eller er det bare en lille animation?
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-03 17:24 
Jeg har, som den vantro hund jeg er, endnu ikke spillet FFX helt igennem. Jeg har af denne grund besluttet mig for IKKE, at læse hverken previews eller anmeldelser af spillet.

Men FF serien har endnu ikke skuffet mig, så hvorfor skulle den begynde på det nu?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
la0sla0sSkrevet 18/03-03 17:34, rettet 18/03-03 17:47 
Jeg har lige læst tokyopias FFX2 artikel og den er ikke just positiv.... sammensat kan man sige at de kalder den for et flot men let girlpower FF spil der kan gennemføres på ca 10 timer

EDIT: ikke at de er endemålet for al spilkritik.. men de har ofte interessante vinkler på sagerne
Hvad sker der?
asmasmSkrevet 18/03-03 19:00, rettet 18/03-03 19:03 
la0s >
Jeg har lige læst tokyopias FFX2 artikel og den er ikke just positiv....

Han har godt nok også fået travt med at trække i land ham der har skrevet den =))

"...my Tokyopia post was basically just a collection of my notes during gameplay, taken in real-time and slightly edited. Justin asked me to fix them a bit for the front page, so I did.

Perhaps it does feed, a bit, people's desires to hear that the game sucks. I wasn't intentionally trying to do that, I was just, well, putting my notes on Tokyopia for the hell of it..."

"...What can I say? This isn't what I'd call a well-thought out and well written piece; it's just a stream-of-unconciousness collection of scribbled notes..."

"...I don't know how MUCH attention is being paid to it. I didn't expect it would be this much. If I did I either would have spent a lot of time writing it or I would have not written it in the first place..."

tokyopia har nu desuden fået lavet en edit af det første "review" og har nu lagt et nyt langt mere positivt review op.

Det kan være de fik kolde føder efter at de blev linket fra penny-arcade? =P

... FF spil der kan gennemføres på ca 10 timer

Tjae FFIX kunne gennemføres på under 12 timer (Ved ik om han skrev det i det første review men han havde brugt 18 timer på at nå 50% så det lyder som om det er så langt/kort som ff titler plejer at være)

EDIT: ikke at de er endemålet for al spilkritik.. men de har ofte interessante vinkler på sagerne

Ja, bare synd de ikke er mand for at stå ved deres holdninger...

[edit] skulle lige have det rigtige link [/edit]

Se mor jeg har fanget en fisk
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
NaieraNaieraSkrevet 22/09-03 16:39 
Så er det officielt, FFX-2 kommer IKKE på PAL i år. Jeg kunne ikke finde tråden hvor det blev påstået, men jeg kan så bare bruge den her til at sige "hvad sagde jeg".... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 22/09-03 16:47 
Det var mig, der sagde, at en masse releaselister havde påstået det, så få dig en snak med dem...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 22/09-03 17:32 
Det er jo ikke så slemt i realiteten.
Hvem gider overhovedet spille Squares PAL udgivelser? Desuden kommer FFx-2 International i Japan til december. Alle extras fra US udgaven, bugfixes, og komplet engelsk. Hvad vil man mere (ud over måske japanske stemmer som option).
NaieraNaieraSkrevet 22/09-03 18:23 
Jeg snupper jo alligevel også en US udgave :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/12-03 23:13 
Mission time!

Så fik jeg gennemført spillet og jeg har kun gode ting at sige om det, det oser af girlpower (som La0s sagde), men det er helt okay med mig, det var nemt og lige til at gå til (gennemførte det faktisk uden at bruge black magic en eneste gang!).

Det er sjældent at det er "svært" at sige farvel til et spil, men FFX-2 var rigtig godt fordi det er bygget op om små missioner som kan tages når man har lysten, derfor følte jeg det ikke som noget der bare skulle overståes.

Er der andre som har gang i spillet? og hvad syntes i?.

Goooo Gullwings :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
NaieraNaieraSkrevet 06/12-03 23:30 
For meget girlpower! ;) Paine kunne godt have været en mand, men efter tre timer har jeg ikke så meget mere at tilføje...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 07/12-03 01:40 
Det ligner lidt Britney's Dance Beat, gør det ikke?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 07/12-03 12:54 
Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 12/12-03 16:23 
Fra GameFront

Infos zur PAL-Version von Final Fantasy X-2

12.12.03 - Die deutsche PAL-Version von Final Fantasy X-2 soll laut Electronic Arts keinen 50/60 Hz-Modus haben. Dafür soll es ein Vollbild ohne PAL-Balken geben. Release: Februar 2004 (Europa).
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/12-03 16:32 
Kan det spilles selvom man ikke har gennemført FFX helt, men næsten?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
3of193of19Skrevet 12/12-03 16:42 
Min bofælle har det og det er ganske underholdene.
Synes faktisk det er ret svært i forhold til FFX indtil videre, mest fordi kampsystemet i X var en hel del mere overskueligt.
I X-2 er det ofte svært at se på forhånd om en aktion når at blive udført i tide. Desuden synes jeg at måden kampene vises på er rodet.
Jobsystemet er ok, men jeg synes det er alt for nemt at misse visse jobspheres, som man så ikke kan gå tilbage til og få.
3of193of19Skrevet 12/12-03 16:43 
Born2Play >
Kan det spilles selvom man ikke har gennemført FFX helt, men næsten?

Tja, spillet bygger på en begivenhed der sker til allersidst i FFX, såe...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/01-04 17:41 
Men er der ikke resumé eller noget?

*Har lige set en release dato på Coolshop - Og jizzed me pants*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
56 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig