X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EBGames PSP


Svar
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 27/08-05 09:00, rettet 27/08-05 09:01 
Jeg fik en email fra EBGames og der stod at man kunne vælge en Bundle Pack det er altså en:

PSP Value Pack
Retracto Pack (USB Cable)
UMD Holder
Need for Speed Underground Rivals OR Ridge Racer
For 2499 kr.
men hvis man bytter f.x 10 PS2, Xbox, Game Cube eller NDS for man den for 1299 kr så jeg skal ihvert fald på loppemarked på søndag og købe billige spil ;)

Newsletter from EB Games
Michael_Michael_Skrevet 27/08-05 09:15 
Bare vær opmærksom på de ofte fravælger en del af de spil man vil bytte.

Hvor finder du spil på loppemarked i morgen? Jeg synes næsten aldrig jeg ser spil, retro el. nye mere.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 27/08-05 09:18 
Det Blå Park Hus. der er ikke så mange loppemarker tilbage når man har brug for spilene så er de der ikke
Michael_Michael_Skrevet 27/08-05 09:44 
Hvor ligger det?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 27/08-05 09:47 
i amager
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 27/08-05 14:56 
Det blå parkhus er lidt af en "hit or miss"-affære. Nogle gange finder man lidt sjov, mens der andre gange ikke er andet ind gamle smadrede vækkeure, PChøjtalere og død :)
Mens man andre gange kan finde sjove ting som man ikke forventer at finder så tit, MSX Spil, atarikloner og pirate gamegear spil har jeg fundet.. Desuden har jeg flere gange set de obligatoriske sega og nintendo maskiner.. Jeg tror at Parkhusets force er at en stor del af sælgerne er indvandrere fra østlandene (og del arabere) og de hiver nogle gange nogle spændende ting ud af ærmet.

Hvis man er til retro (og ikke har et gba flashcart) kunne det måske være sjovt at tjecke den bod ud, som står lige inden for indgangen til den lille hal. Der bliver der solgt nogle pirate gba spil, som indeholder 2-3 gba spil, Men også en 20-25 nes spil, som bliver kørt på hvad der ligner en modificeret udgave af pocketnes emulatoren. Lidt sjovt.. (Ja, jeg havde tilfældigvis min gba i lommen, og kunne prøve spillet :) ) Desvære er de pissedyre, 300kr tror jeg han ville have for dem..
Jeg garenterer selvfølgelig ikke at han stadig har disse spil..
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-05 15:23 
Det lyder dælme som om at du ligefrem opfordrer folk til at købe ulovlige spil?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 28/08-05 00:53 
Jeg sagde at man kunne tjecke "boden" ud..
En "ligefrem opfordring" til folk om at købe ulovlige spil?
Tolk det som du vil.
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
harboeharboeSkrevet 29/08-05 19:11 
Hvem behøver EB Games "tilbud", når man lige har vundet en PSP? ;-)
HankyHankySkrevet 29/08-05 19:30 
Det gør dem som ikke lige har vundet en PSP ;-)

(Tillykke :-) )
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig