X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: GeForce 6600GT


Svar
seebergseebergSkrevet 25/08-05 17:49 
Et styk Point of View GeForce 6600GT. Kortet har været pakket op, men kunne ikke køre på min PC pga. mit AGP slot ikke understøtter det. Kortet er derfor ubrugt!

Kom med et fornuftigt bud!

Billede
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dRxLdRxLSkrevet 25/08-05 22:19 
Har du ikke mulighed for at returnere det til butikken? Du harf 15 dage hvis det er købt online, ellers kunne jeg da være interesseret ved 75% af prisen eller deromkring hvis garanti og alt andet ellers er i orden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
seebergseebergSkrevet 26/08-05 14:59, rettet 26/08-05 15:02 
Kortet har været pakket op, og taget ind og ud af AGP-porten. Jeg troede imidlertid at kortet var defekt, da min pc umiddelbart opfyldte alle mindstkrav. Jeg sendte derfor kortet retur som defekt vare. Kortet blev testet fuldt funktionelt og retuneret tilbage i mit face.
Bud noteret! -25% (ca. 1100,-)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dRxLdRxLSkrevet 26/08-05 15:16 
Hvilket interface passer kortet til? Tror nok der sidder et AGP x8 i den maskine jeg vil sætte det i.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
seebergseebergSkrevet 26/08-05 16:40 
Kortet kører AGP-8x
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dRxLdRxLSkrevet 26/08-05 19:30 
Jeg vil ikke give 1100

derfor!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig