X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MSN-bruger - gider du hjælpe to sek.?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 24/08-05 10:56 
Jeg er så småt begyndt at lægge lidt billeder op på My Space. Jeg kan dog ikke finde ud af, om man blot skal være logget ind med sit .Net Passport for at se det, eller om man skal være tilføjet min Messenger-liste, før man kan komme ind.

Den korte version:

Gider en af jer, der har et .Net Passport, og som IKKE er på min Messenger-liste, at besøge nedenstående, og lige melde tilbage her, om det er muligt:

MySpace
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 24/08-05 11:11 
Jeg får af vide:

Dette space er ikke tilgængeligt
Det space, du forsøger at åbne, eksisterer ikke, eller der er begrænset adgang til det.

Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RuneSPRuneSPSkrevet 24/08-05 11:14 
Me2:

Dette space er ikke tilgængeligt
Det space, du forsøger at åbne, eksisterer ikke, eller der er begrænset adgang til det.
WehnerWehnerSkrevet 24/08-05 11:20, rettet 24/08-05 11:22 
Hov, så har jeg vist fået det åbnet. Gider I prøve igen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 24/08-05 11:25, rettet 24/08-05 11:26 
Jeps jeg kommer direkte ind nu :-)

PS: Er du hum´s svar på Johannes Andersen? ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 24/08-05 11:26 
Virker fint hos mig.
WehnerWehnerSkrevet 24/08-05 11:31 
Tak for hjælpen - det er let nok at åbne. Den står bare til lukket på default, hvilket af en eller anden grund kom bag på mig.

Søster Salsa>
PS: Er du hum´s svar på Johannes Andersen? ;)

Hvem er Johs. Andersen? Og hvordan minder jeg om ham?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/08-05 11:35 
MySpace hos MSN er noget værre hø - man skulle tro, at det kunne fungere mere optimalt for verdens største softwarefirma.

Det er tit at man ikke kan få adgang - at den påstår et Space slet ikke eksisterer osv.

Prøv i øvrigt, at finde Lasses Space fra forsiden af msn.com, hvis vi "leger" at I ikke kender den nøjagtige URL.
Det er umuligt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
MarcusMarcusSkrevet 24/08-05 12:53 
Der er også dette alternativ: http://www.myspace.com/
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 24/08-05 12:58 
Wehner>
Hvem er Johs. Andersen? Og hvordan minder jeg om ham?

Samfundsforsker, fast inventar i tv (næsten). Men det var billedet af en musiker og teksten under om AAU, som mindede mig om ham (og hans hjemmeside for hans band: The overheads) :-)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/08-05 12:59, rettet 24/08-05 13:00 
Jeg er nu ganske tilfreds med MSN Spaces, det virker langt bedre end Myspace.com IMO! Det er så godt som umuligt at få en side på Myspace til IKKE at ligne noget en fem-årig har lavet...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MarcusMarcusSkrevet 24/08-05 13:44 
myspace virker generelt som forbeholdt fem-årige synes jeg.
WehnerWehnerSkrevet 24/08-05 13:48 
Så er et forum, hvor de yngste brugere generelt set er teenagere, måske ikke lige stedet at anbefale det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MarcusMarcusSkrevet 24/08-05 14:13, rettet 24/08-05 14:19 
Jeg ved ikke direkte om det ikke kunne bruges mere proffessionelt, der er flere musikere der benytter stedet, mange af dem er noget ældre end teenagere.
Min vurdering var bare ud fra nogle band sider og hvordan systemet ser ud mht. seje venner, venne netværk og billederne. Virker lidt overfladisk og amerikansk.

Hvis man dog ser bort fra disse ting er det sikkert fint til at lægge billeder, musik eller andet ud, og måske mere stabilt end Microsofts alternativ, hvad ved jeg.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig