X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shenmue -1? GTA Japan? Hvad laver Sega?


Svar
JAAJAASkrevet 23/08-05 14:47, rettet 23/08-05 14:50 
Se nedenstående link.

Glæder mig til at høre og se mere. Det kunne ende som en meget pinlig affære, hvor Sega forsøger at hoppe med på GTA vognen og fejler, men det tiltaler mig meget, at kunne løbe rundt i et virtuelt Japan. Lige netop Sega kunne muligvis få noget godt ud af opskriften ved at tilsætte deres eget krydderi.

Screenshots
SephirothSephirothSkrevet 23/08-05 15:07 
Bedre billeder her: http://www.itmedia.co.jp/games/articles/0508/23/news075_2.html

- og officielt site her: http://ryu-ga-gotoku.com/basic/index.html

Ser spændende ud!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-05 15:36 
Det kan da næsten kun blive bedre end GTA. Alene grafikken er så meget flottere at det på ingen måde kan sammenlignes. Og ligemeget hvordan de laver controllen kan den jo ikke blive værre end GTAs.

Men hvor ser i informationer om spillet? Det ligner jo ikke GTA ret meget, jeg så intet med at køre biler eller stjæle disse. Minder mere om True Crime ud fra den korte video der lå på siden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/08-05 16:00 
Det er lige mig! Bare fortæl mig hvilken konsol og jeg er der! :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KilroyKilroySkrevet 23/08-05 17:31 
Bare spillet er mere interessant end Shenmue 2, så tror jeg jeg vil se nærmere på det.
Grafisk er det jo pænt nok. Nu skal vi bare se om de formår at putte en fin motor ned under lakken.

(Okay, første og sidste bilmetafor, jeg lover det.)
Kilroy Was Here
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/08-05 17:47 
Kunne være fedt hvis det var Shenmue 3 med en voksen Ryo som strisser. Synes du 2´eren var dårlig forresten?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
la0sla0sSkrevet 23/08-05 17:49 
Jeg er en af de folk, der (i flere omgange) gerne ville spille det, men som det bare aldrig tiltalte. Personligt, og ja det er _personligt_, giver denne nyhed ikke den største glæde, MEN det er jo en oplagt idé, og selve GTA-modellen, kalder jo også på wn helt anden mere adventure agtig udformning, så på den måde bliver det jo spændende at følge!
Hvad sker der?
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/08-05 23:13 
Shenmue 3: http://games.kikizo.com/news/200508/141_p1.asp


elsker shenmue - I skal bare give 2eren tid.:)
Well crucify the insincere tonight...
la0sla0sSkrevet 24/08-05 00:11 
men så skal man jo igennem etteren først.... sigh ;)
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 24/08-05 00:33 
Der sker så lidt i de spil, at der vist ikke går det store tabt ved at hoppe over et par afsnit ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 24/08-05 01:58 
Hvis der sker lidt, er det fordi du laver for lidt i spillet.
Der er jo lidt hverdags-simulator over Shenmue - hvilket jeg elsker ved spillet. Personligt elsker jeg Shenmue, 2'eren kommer jeg dog aldrig til at holde så meget af som 1'eren.

Et nyt spil i samme genre ville glæde mig utrolig meget, men SEGA står bag det? - Mnah!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 24/08-05 02:07, rettet 24/08-05 02:08 
Men bare fordi man snakker med hundrede mennesker, som alle siger det samme på lidt forskellige måder, har ti jobs, der alle går ud på det samme, prøver at finde rundt i tyve gader der ligner hinanden, eller spiller halvtreds forskellige kuglespil, der inderst inde altsammen er det samme - ja, så SKER der altså ikke noget. Når man ser bort fra alt det ligegyldige fyld i Shenmue (mine udtalelser primært baseret på 2'eren), så står man tilbage med den simple og lineære handling, hvor der ikke sker ret meget. Det er fantastisk på papiret, og det er da også sjovt i et par timer men derefter indser man... at der faktisk sker så lidt, at det er lidt lige meget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 24/08-05 09:05 
Spil 1'eren noget mere :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JAAJAASkrevet 24/08-05 13:03 
Keder man sig over 2'eren, er det værste man kan gøre da at starte på 1'eren, der, utroligt men sandt, har endnu mindre at byde på. 2 kan jeg underholdes af, men 1 er et studie i mangel på reelt gameplay.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/08-05 19:28 
Jeg er én af dem, der virkelig ELSKER Shenmue. Jeg kan sagtens se hvorfor nogen hader spillet, men jeg bliver virkelig fanget af stemningen. Det er den ultimative "slap af og nyd det" oplevelse. Jeg har altid set på videospil som tegneserier og film. Så for mig er det ikke nødvendigt med tungt og avanceret gameplay.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GreaseballGreaseballSkrevet 24/08-05 19:51 
Glæder mig også meget til at høre mere om Shenmue 3. De siger de vil lægge alle kapitlerne i det nye spil. Det bliver noget af mundfuld hvis det er sandt.

Har spillet Shenmue 1 og 2 på Dreamcast. Er der noget at komme efter i Xbox udgaven, udover et engelsk lydspor?
NaieraNaieraSkrevet 24/08-05 20:11 
Væsentlig mindre slowdown.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 24/08-05 22:07 
Jeg har det på samme måde som dig B2P! Jeg ELSKER Shenmue!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HankyHankySkrevet 24/08-05 22:13, rettet 24/08-05 22:23 
Jeg fornemmer at vi Shenmue-elskere må stå sammen ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 24/08-05 23:37 
Greaseball>
Er der noget at komme efter i Xbox udgaven, udover et engelsk lydspor?

Det skal så nok regnes som et minus, skulle jeg mene :) Det er til tider virkelig stygt, og hjælper bestemt ikke på stemningen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 25/08-05 15:53 
Enig, fortrækker også de org. stemmer i Shenmue 2 på DC end det engelske lydspor i Shenmue 1. Det passer ligesom lidt bedre til spillet.
Tænkte bare på om de havde lagt noget mere ind i spillet udover det engelske lydspor?
KilroyKilroySkrevet 25/08-05 17:07 
Med Xbox-versionen følger en DVD med, tror jeg, alle cutscenes fra Shenmue 1. Så kan man følge med.

(Hvis man da ikke falder i søvn inden;) )
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig