X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Låne TV til konsoltræf


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/05-03 21:13 
Er der mulighed for, at jeg kan låne et TV til konsoltræf af nogen? Så vil jeg da godt slæbe min xbox (med live) og en masse spil med
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 13/05-03 21:29 
Alle TV'er til konsoltræf er til en hvis grænse fælleseje!
Det var der nogen der ikke helt var indforstået med sidst, og det kom der lidt skænderier ud af.
Selvfølgelig kan den person, der ejer tv'et godt bestemme hvem der bruger det, men generelt er opfattelsen at alle og enhver kan gå hen og bruge et tv, der ikke allerede er i brug.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 13/05-03 21:31 
Sådan fungerer det ikke. Hver deltager har ikke sit eget personlige sæt udstyr.

Der er et antal fjernsyn, konsoller, kontrollere og spil i lokalet som folk bruger stort set som det passer dem.

Det er lidt anarkistisk, men har fungeret rigtig godt indtil videre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 13/05-03 21:31 
KT står da for Kommunist-træf ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 13/05-03 21:55 
Sumez >
Alle TV'er til konsoltræf er til en hvis grænse fælleseje!
Det var der nogen der ikke helt var indforstået med sidst, og det kom der lidt skænderier ud af.

...men det gør der jo ikke denne gang da "nogen" er i USA for tiden...(nej, han er ikke til messe...)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/05-03 21:59 
Okay, dvs. at folk ikke bare sidder og gamer på deres egne konsoller, men at man kan rende rundt og spille på det meste ?: )
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/05-03 21:59 
Men er der nok TV til alle de konsoller?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/05-03 22:15 
... og er det i øvrigt muligt at slutte Xbox Live til? :)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Mati-GolMati-GolSkrevet 13/05-03 22:17 
Du må gerne låne mit 14", hvis du vil, Nicolas :P
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RJKRJKSkrevet 13/05-03 22:52 
cosmos_dk >
Okay, dvs. at folk ikke bare sidder og gamer på deres egne konsoller, men at man kan rende rundt og spille på det meste ?: )

Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 13/05-03 22:53, rettet 13/05-03 22:54 
Mathias >

Stik mig et 32" widescreen ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 13/05-03 23:18 
cosmos_dk >
Okay, dvs. at folk ikke bare sidder og gamer på deres egne konsoller, men at man kan rende rundt og spille på det meste ?: )

Der ville ikke være meget ved det hvis man udelukkende spillede sit eget (det er dog også fed thvis man har noget at vise frem)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Mati-GolMati-GolSkrevet 14/05-03 04:24 
cosmos_dk >
Mathias >

Stik mig et 32" widescreen ;)

Det kan desværre ikke være i tasken :!
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
dRxLdRxLSkrevet 14/05-03 06:55 
Ingen Live (hvad er pointen når der er 20 andre mennesker til stede i lokalet man kan spille med?), men jeg satser bestemt på at computerrummet skal være åbent så folk kan gå på nettet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Mati-GolMati-GolSkrevet 14/05-03 06:56 
Lyder godt dRxL... så har vi noget lave ;P
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RitesRitesSkrevet 14/05-03 07:36 
pr0n...
» a winner is you «
LWSLWSSkrevet 14/05-03 09:27 
dRxL >
Ingen Live (hvad er pointen når der er 20 andre mennesker til stede i lokalet man kan spille med?), men jeg satser bestemt på at computerrummet skal være åbent så folk kan gå på nettet.

Er det ikke lidt små-sært? På Live kan man jo sagtens, så vidt jeg har forstået i hvert fald, tage "guests" med online, så der f.eks sidder fire MotoGP spillere på XBL ved sådan en XBox. Hvorfor er det skidt? Det er da en meget mindre social aktivitet, at sætte sig og surfe på nettet.
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 10:11 
Jeg kunne da godt tænke mig at se hvordan Xbox Live fungerer.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 14/05-03 10:28 
Hvis folk vil spille Live, så lad dem, men kan vi så ikke finde et andet rum de kan sidde og være asociale i? (bemærk min iver med at få placeret Xboxene i et andet rum end mig selv..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 14/05-03 10:49 
hehe Sumez, faldt du ind i den store stand med xboxe som lille ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 14/05-03 10:54 
Snarere den store stand med Nintendo vildfarelser.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 14/05-03 11:18 
Det har ikke så meget at gøre med min personlige modstand mod Xbox som min erfaring af at et konsoltræf bestående af 70% Xbox-spilning kun består af 30% sjov. Folk skal da have lov til at spille Halo mod hinanden, men at halvdelen af tiden blive brugt på at størstedelen af fjernsynene bliver brugt til denne meget nede-på-jorden og ikke-særlig-eksotiske spiloplevede er efter min mening spild af en stor oplevelse som KonsolTræf.
Xbox har masser... eller i hvert fald et mindre antal ret fed fede spil, som uden tvivl skal have plads til at være her. Især ser jeg meget frem til at opleve spil som Panzer Dragoon Orta og andet, og Steel Battalion var uden tvivl en af mine fedeste oplevelser til KT5, selvom jeg aldrig nåede at prøve det før projektoren røg. Men der er mange ting at opleve til konsoltræf, og jeg ville heller ikke bryde mig om det hvis halvdelen af fjernsynene blev brugt på at folk sad og spillede de samme GameCube spil som enhver GC ejer alligevel har derhjeme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/05-03 11:21 
Med andre ord: Man kan ikke få TV'er nok til et KT :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 14/05-03 11:22 
Nu blev der så slet ikke spillet Halo til sidste træf, så mon ikke du kan tilgive os, hvis vi spiller det til dette?

Jeg får nok ikke mulighed for at stille Steel Battalion op til dette træf alligevel, da Kimmer har problemer med at få det transporteret til træffet (jeg har købt det af ham).
Er der andre, der tager det med?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 14/05-03 11:27 
KTC >
Nu blev der så slet ikke spillet Halo til sidste træf, så mon ikke du kan tilgive os, hvis vi spiller det til dette?

Folk skal uden tvivl have lov til at spille Halo. Jeg spillede selv Halo til KT4, selvom det ikke var en kæmpe fornøjelse for mig, men dog en nødvendighed, da jeg aldrig havde prøvet det i multiplayer. Men det ville være utroligt egoistisk af mig at kræve at folk ikke spiller de spil, jeg ikke bryder mig om, og jeg kan med sikkerhed sige at til hver enkelt konsoltræf spilles der MANGE spil, jeg ikke bryder mig om, til konsoller jeg også er stor tilhænger af, jeg vil bare ikke have at folk spilder weekenden på det samme kedelige spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 14/05-03 11:54 
DeluxScan >
Med andre ord: Man kan ikke få TV'er nok til et KT :)

Kommer du til P:R 3.1 DeluxScan?
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/05-03 12:00 
Jeg ved ikke helt, om jeg kan nå det, så jeg har ikke meldt mig til. Men måske kigger jeg forbi et par timer.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MajorPMajorPSkrevet 14/05-03 12:07 
Hvor mange TV'er der egentlig indtil videre?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 14/05-03 13:36 
Der ska fanme spilles Halo ^_^
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
TLTLSkrevet 14/05-03 13:39 
Jeg fornæmmer at der bliver spillet ret meget HALO til div. træf. Men Hvorfor har jeg så aldrig spillet det?

Jeg har trods alt været med til 2 KT´er...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 14/05-03 13:45 
Der blev i hvertfald spillet en held del til KT4, KT5 var næsten Halo fri, der blev i hvertfald ikke spillet system link.
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 14/05-03 13:46 
TL >
Jeg har trods alt været med til 2 KT´er...

Ét... Det andet var PES Cup...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 14/05-03 21:11 
Som jeg spurgte om. Hvor mange TV'er har vi?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RJKRJKSkrevet 14/05-03 21:15 
Se tråden om udstyr. 8-10 stykker svjh.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig