X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony PlayBoy ?


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/05-03 18:54, rettet 13/05-03 18:54 
PSone i pocket udgave ?

Los Linkos
70 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/05-03 18:54, rettet 13/05-03 18:54 
PSone i pocket udgave ?

Los Linkos
NaieraNaieraSkrevet 13/05-03 19:00 
Vildt. Måske endelig noget der kan true GB serien bare det mindste? Selvfølgelig vil GameBoy altid være synonym med bærbare spil, men en bærbar PlayStation skal nok sælge, så længe den ikke koster mere end en tusse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 13/05-03 19:01 
Jeg ville ikke have noget imod at kunne spille Final Fantasy VII i bussen Ô_ô
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
3of193of19Skrevet 13/05-03 19:06 
Du bliver så nok nødt til at købe det igen, jeg tvivler på denne Playstation Pocket vil kunne æde almindelige skiver.
BeanoBeanoSkrevet 13/05-03 19:12 
Det står ligesom også i artiklen at den ikke vil :)
KTCKTCSkrevet 13/05-03 19:23 
Sony Playboy, LOL :)

Det lyder da meget interessant.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 13/05-03 19:52 
Naiera >
Selvfølgelig vil GameBoy altid være synonym med bærbare spil

Ligesom Nintendo omkring 90 altid ville være synonym med spillekonsoller..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 13/05-03 19:52, rettet 13/05-03 19:53 
Det må vel være Nintendos værste mareridt. Havde det været ethvert andet firma end Sony havde de nok været ligeglade, men nu får de kamp til stregen. Sony/PlayStation navnet skal nok få solgt nogle håndholdte. Mister Nintendo Gameboy som storindkomst er de ilde stedt. Det bliver sandeligt interessant!

Lyder som en fed maskine.
NaieraNaieraSkrevet 13/05-03 20:00 
Sumez >
Ligesom Nintendo omkring 90 altid ville være synonym med spillekonsoller..

Ikke for den nye generation, eller "den hippe"...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 13/05-03 20:03 
3of19 >
Du bliver så nok nødt til at købe det igen, jeg tvivler på denne Playstation Pocket vil kunne æde almindelige skiver.

Yes yes, ved godt den ikke kører de gamle skiver, men mon ikke at FF VII ville blive portet hvis det var ;)
Satser da på det!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
3of193of19Skrevet 13/05-03 20:08 
Noget konkurrance til Nintendo i den portable sektor ville nok være godt. Et NYT Mariospil tak, ikke kun porterede SNES titler som Mario Advance 1-3.
En GB med et fornuftigt antal knapper tak, hvorfor GBA'en ikke har 6 knapper i stedet for fire har jeg aldrig forstået, den er for det meste alligevel "kun" en SNES port bitch.
RonaldoRonaldoSkrevet 13/05-03 20:09, rettet 13/05-03 20:12 
"GameBoy" navnet betyder lige så meget på det håndholdte marked, som hvad "Playstation" navnet betyder på det normale marked. Men Sony er jo ikke dumme, de kalder den vel Sony Portable Playstation/Portable Sony Playstation.

PSOne hardware, widescreen, mini-cd'er, analog stick og masser af knapper, gad vide om det bare bliver en håndholdt PSOne.

Nintendo kunne jo så være ultra smarte at komme ud med en håndholdt i 2005 der kunne afvikle N64 titler/porte - GoldenEYE MultiPlayer over trådløs forbindelse?

Det er lige før man kan kalde de håndholdte for retro-emulatorere ;)

3of19 >>> Jeg tror de er i gang med at udvikle et nyt Super Mario, der kommer hverfald et nyt Metroid - Selvom GBA har mange porte, så har den flere spil som ikke er. Og hvis du tror at det bliver anderledes med Sony's nye legetøj, så tar du meget fejl - Et spil biblotek på ca. 1000 spil og du tror de ikke går i gang med den store port-trykker?
3of193of19Skrevet 13/05-03 20:22 
Mario Advance 4 er en port af N64 spillet Yoshi's Story :(
Jeg mente at Nintendo nok bliver nødt til at finde på noget bedre end "bare" at portere SNES spil hvis/når PS Pocket kommer.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 20:22 
Nintendo kommer sikkert med en Gamecube SP.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 13/05-03 20:23 
Naiera >
Ikke for den nye generation, eller "den hippe"...

Lige netop! Gameboy er heller ikke specielt hip.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 13/05-03 20:26 
Ja ja, rolig nu. Der er grænser for, hvad de kan presse ned i en håndholdt maskine...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 20:37 
Hehe...Det er Nintendo vi snakker om - firmaet der gav os spil i Hollywood kvalitet i sen-halvfemserne.

*steps outta fanboyish Yamauchi guise*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 13/05-03 20:37 
KTC >
Ja ja, rolig nu. Der er grænser for, hvad de kan presse ned i en håndholdt maskine...

Nej da... MS kommer nok også med en X-Boy snart :)
SephirothSephirothSkrevet 13/05-03 20:45, rettet 13/05-03 20:45 
Den kommer til at hedde PlayStation Portable, og her er lidt tørre facts (nakket fra Gamerfeed):

It will have an anti-piracy feature
Will also use MPEG-4
Widescreen LCD, 16:9 backlit screen
Can do 3D polygons and curved surfaces
480 x 232 pixels, 4.5" large unit.
Will use Sony's memory stick
It will be 32-bit architecture, and will have 3D sound
It will have wireless capabilities

Og Hauke > SMA4 blir "desværre" en port af Super Mario Bros 3, så vidt jeg kan se på linket nedenunder - et spil vi alle har spillet til døde...

SMA4
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 20:46, rettet 13/05-03 20:47 
Sep: Du kom først :o)

Det har været sjovt Nintendo. Farvel.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 13/05-03 20:47 
Ja, sådan bliver det sq desværre nok! Nokias N-Gage har ikke en chance, men Sony derimod...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SoqratesSoqratesSkrevet 13/05-03 20:59 
Det var næsten dømt til at ske var det ikke?, nu når Sony har vundet denne generation med flere længder, og de vel egentlig kun regner med at få hård konkurrence fra M$ i næste. Ja Nintendo vil da sikkert være der, men med Sony der rykker ind på Nintendos home territory for at give dem dødstødet, så har Nintendo næsten kun et relativt lille niche market tilbage. Ok, jeg lagde vel op til det. Just flame me.
RJKRJKSkrevet 13/05-03 21:45 
Jeg er parat til at tro meget dårligt om Nintendo, men netop Game Boy gætter jeg nu på nok skal bestå. Jeg tror Sony får det svært (og Nokia får det MEGET svært).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 13/05-03 21:52 
Okay, jeg tror folk giver Sony lidt for meget kredit på et marked hvor de slet ikke har nogen erfaring - Der er ingen billeder, ingen priser, ingen datoer og allerede har GameBoy tabt? Folk må gerne være realistiske, GameBoy har allerede fyldt kirkegården med rivaler, hvorfor skulle GameBoy ikke kunne gøre det samme med Sony's eksperiment?
SumezSumezSkrevet 13/05-03 21:55 
Jeg ser nu, som stor Nintendo-tilhænger, også lidt sort på situationen. Men RJK og Freddies ord er da med til at tørre øjnene på mit grædende hjerte ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SoqratesSoqratesSkrevet 13/05-03 21:58 
På længere sigt tror jeg som sagt Sony ( og ms ) vil smide Nintendo hardware porten. Men her lige i den overskuelige fremtid kan den nye håndholdte nok hæve standarten på hånholdt software meget.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 22:20 
RJK >
Jeg er parat til at tro meget dårligt om Nintendo.

Så skulle du have set deres pre-E3 show :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 13/05-03 22:28 
Ja, synes faktisk alle tre pre-shows var middelmådige uden nogle kæmpe surprises. Microsofts var dog, efter min mening, det mest interessante...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 22:32 
Nintendo iz teh d00med!!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 13/05-03 23:19 
3of19 >
Noget konkurrance til Nintendo i den portable sektor ville nok være godt. Et NYT Mariospil tak, ikke kun porterede SNES titler som Mario Advance 1-3.
En GB med et fornuftigt antal knapper tak, hvorfor GBA'en ikke har 6 knapper i stedet for fire har jeg aldrig forstået, den er for det meste alligevel "kun" en SNES port bitch.

Ja, og en baggrundsbelyst OG hovedtelefonstik, i en og samme maskine. Hvor svært kan det være?
Manglen på hovedtelefonstik på SPen, er den eneste grund til at jeg ikke ejer maskinen (endnu). Det er simpelthen så tåbelig en fejl, at jeg næsten håber på at Sony giver Nintendo en lærestreg.
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 13/05-03 23:52 
Det her er ikke nogen simpel "PSone½ Portable", det er en helt ny maskine der efter hvad jeg forstår kommer tæt på denne generation af konsoller i ydeevne. Læs bare her: http://uk.playstation.com/news/newsStory.jhtml?storyId=103746_en_GB_NEWS&linktype=MPC
HOS-rendering, surround sound og lagermediet er på hele 1.8 Gb (mere end GCens disc)... WOW!

Hvis Sony formår at trykke den her af, uden nogen "blunders" og til den rette pris, og i den rette størrelse, så får Nintendo virkelig noget at se til!
Hvad vil de gøre? De har lige sendt en ny version af Gameboyen på markedet, men stadig med den samme næsten 5 år gamle teknologi. De kan ikke så godt sende en ny på markedet allerede, for det ville totalt underminere mærket "Gameboy". Det kan måske lære dem ikke at benytte sig af den dér idiotiske tidforskydnings markedsføringsstrategi de har med soft og hardware (GBAen var lagt på is i 1½ år indtil GBC feberen tog af).
Born to kill space
MIKA-LMIKA-LSkrevet 13/05-03 23:58 
Sephiroth >
It will have an anti-piracy feature

Uha fedt! Det virker jo også rigtig godt i storebroderen....

Will also use MPEG-4

Ja hvad troede de vi regnede med, et udgået format?

Widescreen LCD, 16:9 backlit screen
Can do 3D polygons and curved surfaces
480 x 232 pixels, 4.5" large unit.

Jeg takker ydmygt!

Will use Sony's memory stick

Fedt! Så passer den sammen med min Clié....og alt det andet Sony computerudstyr jeg ikke har....

It will be 32-bit architecture,

....ellers ville det jo nok også være svært at porte spillene ordentligt.

and will have 3D sound

Ja nu ser vi hvor godt det bliver. GBAen er god, men ikke helt så god som lovet.

It will have wireless capabilities

Som vi kan bruge til HVAD?

Og hvorfor kan de ikke lige udvide kapaciteten så den bliver en slags "PocketStation 2" - så vi kan spille videre på vores PS2 spil, som de lovede os med den oprindelige PS (det var jo så selvfølgelig med PSXspil)

Et PS2link ala GBA/GC ville også være rart, men det er Sony ikke interesserede i?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
3of193of19Skrevet 14/05-03 00:03 
Zzap! >
Manglen på hovedtelefonstik på SPen, er den eneste grund til at jeg ikke ejer maskinen (endnu). Det er simpelthen så tåbelig en fejl, at jeg næsten håber på at Sony giver Nintendo en lærestreg.

Det er nu IMO det mindste problem. Adapteren koster ikke alverden, selvom den burde have været inkluderet. Til gengæld er der straks en strømforsyning med, hvilket er virkelig lækkert IMO.
Le RoofLe RoofSkrevet 14/05-03 00:18, rettet 14/05-03 00:20 
Zzap! >
Hvis Sony formår at trykke den her af, uden nogen "blunders" og til den rette pris, og i den rette størrelse, så får Nintendo virkelig noget at se til!
Hvad vil de gøre? De har lige sendt en ny version af Gameboyen på markedet, men stadig med den samme næsten 5 år gamle teknologi.

OK, hør nu lige her! Da Sega's Game Gear, Atari's Lynx og NEC's PC-engine GT kom på markedet, var de Nintendo's Gameboy, teknisk set, langt overlegen. Men det betyder, som historien har vist, absolut ikke at teknisk overlegehed er lig med flere solgte handhelds. Tværtimod har det været kvaliteten af spillene, eller rettere kvantiteten, som har haft betydning i denne sammenhæng...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-03 00:21 
3of19 >
Det er nu IMO det mindste problem. Adapteren koster ikke alverden, selvom den burde have været inkluderet. Til gengæld er der straks en strømforsyning med, hvilket er virkelig lækkert IMO.

Det er ikke så meget den ekstra pris for adapteren jeg er sur over, det er mere HVORFOR stikket ikke var i maskinen fra starten af. Jeg kan, selv ikke med min bedste vilje, se een grund ikke at putte hovedtelefonstik i maskinen fra starten af. Og kom nu ikke og sig, at det har noget at gøre med pladshensyn, se på printkortet inden i SPen, MASSER af plads! Og selv hvis det var fordi der var for lidt plads, så kunne de sagtens have lave et jackstick, der både kunne bruges til lyd OG opladning, i stedet for som nu, hvor de har valgt et ikke standard stik.

Det ødelægger også en stor del idéen med en bærbar konsol, at man skal rende rundt med en stor fed dongle ud af den, hvis man godt kan lide at høre musikken i ens spil og SAMTIDIG også godt kan lide ens medmennesker.
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-03 00:31 
Le Roof >
OK, hør nu lige her! Da Sega's Game Gear, Atari's Lynx og NEC's PC-engine GT kom på markedet, var de Nintendo's Gameboy, teknisk set, langt overlegen. Men det betyder, som historien har vist, absolut ikke at teknisk overlegehed er lig med flere solgte handhelds. Tværtimod har det været kvaliteten af spillene, eller rettere kvantiteten, som har haft betydning i denne sammenhæng...

Som du selv siger, er det selvfølgelig i sidste ende softwarens kvalitet der driver hardware salget.
Her har det meget at sige at Lynxens bedste spil var Slime World og KLAX og alt Gamegear kunne svinge sig op til, var nogen tamme SMS konverteringer.
Udover selvfølgelig at de var på størrelse med et lexikon bind og slugte 4 AA batterier til morgenmad.
Hvis Sony kan få de ting på plads, og det tyder alt på at de kan, så har de en lys fremtid for sig.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 14/05-03 00:34 
Le Roof, de var jo netop heller ikke Sony!
Den almindelige forbruger har aldrig hørt om PC Engine, Neo Geo Pocket, WonderSwan og hvad der ellers har "udfordret" gameboy. Det specielle i denne sammenhæng er jo netop PlayStation brandet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-03 00:39 
MIKA-L >
"It will have an anti-piracy feature"

Uha fedt! Det virker jo også rigtig godt i storebroderen....

Jeg tror nu nok der er de færreste pirater der har adgang til brændings udstyr til 6cms skiver i cartridge :-)
Selvom... man skal selvfølgelig aldrig undervurdere den slags personer.

MIKA-L >
Et PS2link ala GBA/GC ville også være rart, men det er Sony ikke interesserede i?

Hvor står det nogen steder? Det er fuldt ud muligt, begge maskiner har USB port.
Born to kill space
Le RoofLe RoofSkrevet 14/05-03 00:41, rettet 14/05-03 00:43 
Sumez >
Le Roof, de var jo netop heller ikke Sony!
Den almindelige forbruger har aldrig hørt om PC Engine, Neo Geo Pocket, WonderSwan og hvad der ellers har "udfordret" gameboy. Det specielle i denne sammenhæng er jo netop PlayStation brandet.

Ja ja, det ved jeg, Sumez. Det eneste jeg studsede over var bare at argumentet for Gameboy'ens potentielle nedtur, skulle være afhængig af en forældet/underlegen teknologi...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/05-03 00:48, rettet 14/05-03 00:48 
Zzap! >
Jeg tror nu nok der er de færreste pirater der har adgang til brændings udstyr til 6cms skiver i cartridge :-)

Som jeg læste det er det KUN små skiver ala GC-skiver, og ikke skiver i kasser.


Hvor står det nogen steder? Det er fuldt ud muligt, begge maskiner har USB port.

Ja teknisk set, men det er "alt" jo når den har USB. Pointen var at det ikke står nævnt, og så bliver det vel ikke muligt?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-03 00:52 
Le Roof >
Ja ja, det ved jeg, Sumez. Det eneste jeg studsede over var bare at argumentet for Gameboy'ens potentielle nedtur, skulle være afhængig af en forældet/underlegen teknologi...

Hvis folk ser at der er MEGET bedre grafik kvalitet på én maskine i forhold til en anden, så vil de selvfølgelig vælge den med bedst grafik. Sådan er primater, vi er visuelle væsner, see? 80% af den menneskelige hjernes kapacitit er dedikeret til synsindtryk. Hvores umidbare følelser i forhold til omverdenen er i høj grad styret af hvad vi ser, så kan man synes det er nok så overfladisk, men sådan ér det.
Men selvfølgelig hvis det rygtes at PSPens spil stinker, så vil folk meget hurtigt holde op med at købe den.
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-03 00:56 
MIKA-L >
Som jeg læste det er det KUN små skiver ala GC-skiver, og ikke skiver i kasser.

Læs igen.

Ja teknisk set, men det er "alt" jo når den har USB. Pointen var at det ikke står nævnt, og så bliver det vel ikke muligt?

Det er bare et spørgsmål om at udvikleren gør det, det kræver ikke nogen speciel tilladelse fra Sony.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 14/05-03 01:05 
Zzap! >
Men selvfølgelig hvis det rygtes at PSPens spil stinker, så vil folk meget hurtigt holde op med at købe den.

Folk køber da Xbox alligevel.
Men seriøst, det passer desværre ikke! Folk køber en Playstation fordi den er sej. Den behøver ikke gode spil for at sælge. Og den skal nok få dem alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/05-03 01:10 
Zzap! >
Læs igen.

Det er meget vagt formuleret, hvad mener du egentlig?

Det er bare et spørgsmål om at udvikleren gør det, det kræver ikke nogen speciel tilladelse fra Sony.

Der er forskelt på om Sony med magt og vælde, går ind og lavetr er officielt stykke udstyr, som udviklerne så kan bruge - til at en enkelt udvikler realiserer muligheden til et enkelt spil.

Jeg snakker officielt udstyr der kan bruges til flere spil.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-03 01:25 
Hvilken del af sætningen "Læs igen" forstår du ikke?
Jeg mener hvad jeg skriver, læs pressemeddelelsen igen!

Officielt udstyr?! Hvad filen snakker du om?
Don't be dense. USB kabler er standard udstyr i alle computer butikker. Vil du virkelig have at Sony skulle lave en "officiel" ledning?
Born to kill space
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/05-03 01:49 
Og så slapper vi lige lidt af hvis vi skal fortsætte samtalen!

Zzap! >
Hvilken del af sætningen "Læs igen" forstår du ikke?
Jeg mener hvad jeg skriver, læs pressemeddelelsen igen!

Jeg havde ikke læst pressemeddelelsen, blot det der i tråden var blevet linket til. Jeg havde forstået det således at spillene skulle ligge på skiver, og bare skiver - hvor realiteten er at disse skiver kommet til at ligge i små kasser. Det spurgte jeg dig om, du du svarede igen.

Officielt udstyr?! Hvad filen snakker du om?
Don't be dense. USB kabler er standard udstyr i alle computer butikker. Vil du virkelig have at Sony skulle lave en "officiel" ledning?

Ligesom MS har lavet et officielt linkkabel ja! Desuden skal denne PSP jo på en eller anden måde bygges og programmeres så den kan passe sammen med PS2en, det vil jeg i hvert fald umiddelbart tro. Ideen er jo at den skal arbejde sammen med både PS2 soft- og hardware, og dette kan jo kun blive lettere med officielt software som Sony enten udlicenserer eller bortgiver.

Om det kræver specielt licens fra Sony at udnytte muligheden der forefindes eller ikke forefindes, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men det ved du åbenbart meget mere om.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
jaesjaesSkrevet 14/05-03 11:29 
Bean-O >
PSone i pocket udgave ?

Det lyder som en fed maskine, men på den negative side kunne man måske frygte, at den bliver lidt stor med sin 4,5" skærm...
jaesjaesSkrevet 14/05-03 12:18 
Snippet fra Boomtown:

"- PSP’en vil have dobbelt så meget processorkraft som den første PlayStation. 3D polygon motoren giver os mulighed for at skabe spil med ægte 3D grafik, som vi kender det fra PlayStation 2."

Øv, at der er 1 1/2 år til den kommer...

Boomtown
BeanoBeanoSkrevet 14/05-03 12:27 
jaes >
Det lyder som en fed maskine, men på den negative side kunne man måske frygte, at den bliver lidt stor med sin 4,5" skærm...

Ja, den bliver helt sikkert større end SP, bare drev-mekanikken alene fylder vel en del.
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-03 13:02 
MIKA-L >
Og så slapper vi lige lidt af hvis vi skal fortsætte samtalen!

Jeg slapper helt af.
Men jeg skylder dig en undskyldning, for det var vist ikke en rigtig pressemeddelelse.
Her er hvad der stod i det link jeg postede tidligere i denne tråd (http://uk.playstation.com/new...):

1: "But that's not all; PSP will include a USB 2.0 port for connectivity with other devices, such as PS2s or other PSPs."

2: "PSP (PlayStation Portable) is based around the Universal Media Disc (UMD), an entirely new 60mm optical disc housed in a cartridge similar to that of a Mini-Disc."

Sony kunne selvfølgelig nedlægge forbud mod at udviklerne lavede link mulighed mellem deres PSP spil og PS2, men hvorfor skulle de gøre det?
Dét at programmere en USB master/slave forbindelse, er gjort masser af gange før på PS2 så det skulle der ikke være nogen problemer i.

Så er der selvfølgelig også den mulighed, at Sony gør det du foreslår og laver det "officielt".
Born to kill space
70 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig