X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stranglehold


Svar
CoreCoreSkrevet 20/08-05 23:38 
Sad lige i længsel, og tjekkede op på hvad min bedste ven i verdenen, John Woo render og laver og faldt over det her:

Stranglehold, udgives til Playstation 3 & Xbox 360 af Midway. Instrueret af John Woo, og med Chow Yun Fat i hovedrollen som Inspector Tequila. Desværre først med release til efteråret 2006.

Jeg har lige siddet og savlet over traileren, der desværre ikke v... Se hele indlægget


Tequila fyrer den af
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
71 emne(r).
« < 1 2

Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/01-11 20:59 
Og endnu mere one-shot madness fra kinøjserland:

Tony Jaa er pissed
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 16/01-11 21:04 
While we're at it.

Er der nogen der ved om bonus-BD'en i den amerikanske Collectors udgave af PS3-versionen er kodefri og til at få fat i?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 20/01-11 20:47, rettet 20/01-11 21:30 
Haha! Det er sku nok alligevel ikke lige mig det her. Synes det lider lidt meget af dårligt spildesign og mærkelige bugs :-/
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-11 21:34 
Ja det er ikke just tight i gameplayet. Har du spillet Max Payne 1 og 2 på Xbox? Nok ikke særlig stramt mere, men de to spil er virkelig gode. Især etteren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/01-11 21:34 
Jævnfør min vurdering af spillet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-11 21:41 
Jeg er ret enig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 20/01-11 22:40 
Jeg har faktisk aldrig rigtig spillet Max Payne. Det er nok også lidt en fejl, men det sagde mig ikke så meget den gang det kom frem.

Stranglehold kunne have været et rigtig fedt spil og det har da også visse ting som er ret fedt, men man skøjter lidt for meget rundt og det er til tider krop umuligt at orientere sig.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-11 22:49 
Men hvis du er klar på sådan noget slowmotion hoppen rundt så tror jeg du skal kigge på Max Payne. Det er utrolig gennemførte spil på flere områder. De koster heller ikke ret meget på eBay og kan vidst spilles helt fint på Xbox 360 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 20/01-11 23:01, rettet 20/01-11 23:06 
Ja men så skal det jo nok være JAP udgaver da jeg jo ikke ejer en PAL 360 længere..

Findes der ellers andre spil i den her genre end Max Payne?
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 21/01-11 00:31, rettet 21/01-11 00:32 
Heldigvis har vi KTC der kan se potentialet i selv den mest uslebne diamant :p

8/10
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
CoreCoreSkrevet 21/01-11 01:04 
neros>
Findes der ellers andre spil i den her genre end Max Payne?

Smid lidt Grindhouse oven i Max Payne & Strangleholds elementer, og du har Wet.

Men ja, man skal nok være Woo-fanboy for at elske Stranglehold.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/01-11 08:14, rettet 21/01-11 08:14 
@neros: Har du spillet Vanquish?

Der er også masser af bullet-time halløj i det. Sci-fi setting og høj-tempo action spil, men meget bedre spil end Stranglehold :)
SumezSumezSkrevet 21/01-11 08:19 
neros>
Haha! Det er sku nok alligevel ikke lige mig det her. Synes det lider lidt meget af dårligt spildesign og mærkelige bugs :-/

Jeg har kun spillet demoen, og efter den oplevelse ville jeg helst gerne undgå nogensinde at røre spillet igen, jeg synes det bliver kedeligt efter ca. 20 sekunder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 21/01-11 11:29 
Beano>
@neros: Har du spillet Vanquish?

Der er også masser af bullet-time halløj i det. Sci-fi setting og høj-tempo action spil, men meget bedre spil end Stranglehold :)

Du siger noget :-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 24/01-11 19:57 
Konsoljunkeren>
Heldigvis har vi KTC der kan se potentialet i selv den mest uslebne diamant :p
Jeg holder stadig på, at spillet er karakteren værd, og et af de få spil, som jeg har orket at gennemføre flere gange.
Sammenlignet med Vanquish, er det ganske vist ikke helt så poleret, men Hong-Kong-Action genren er ramt lige i øjet, og man kommer aldrig til at kede sig, hvis man altså bryder sig om genren. Og det er objektivt sagt. Subjektivt glemmer jeg, at der måske mangler lidt polish hist og pist og jeg kunne sagtens blive ret opslugt af spillets kvaliteter.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 24/01-11 20:03 
Altså jeg orkede ikke længere end der hvor man skal sænke skibe. Det er et af de der spil hvor fjenden kan skyde igennem metal vægge og hele banen er lavet som en åndsvag labyrint. Jeg fandt ud af, at man faktisk ikke behøver at skyde men bare kunne løbe forbi fjenden og sætte bomben, det er dårligt spil design :-( Desuden skørter man også alt for meget rundt. Vanquish er flere lysår bedre.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 24/01-11 20:09, rettet 24/01-11 20:10 
Jeg sad ikke fast overhovedet, da jeg gennemførte Stranglehold, så den må stå for egen regning. Jeg oplevede nogle bugs hist og pist, men ikke noget, der kunne ødelægge spillet.

At sammenligne Stranglehold med Vanquish er vel i øvrigt ikke helt fair. Stranglehold er omkring 3½ år gammelt, og er en helt anden type spil end Vanquish.
Men ok, så lad mig give lidt modspil. Jeg gennemførte Stranglehold mere eller mindre uden pause, og nu er jeg gået i stå med Vanquish for anden gang. Det er et fedt spil, men jeg magter ikke at spille det for længe i træk.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 24/01-11 21:08 
Måske er Vanquish bare for svært for dig? :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 24/01-11 21:27, rettet 24/01-11 21:34 
KTC>
Jeg sad ikke fast overhovedet, da jeg gennemførte Stranglehold, så den må stå for egen regning. Jeg oplevede nogle bugs hist og pist, men ikke noget, der kunne ødelægge spillet.

Jeg sad overhovedet ikke fast jeg gad bare ikke spille det længere.

Man kan jo ikke stå ved siden af et bord uden at glide henover det. Man skøjter jo rundt så det er til at blive fuldstændig sindsyg af ;-)

Jeg kan heller ikke se hvorfor man skulle give det en chance bare fordi spillet er 3-4 år gammelt?

Det er bare et halvgodt spil sådan ser jeg det. Hvis folk er vilde med det på grund den ene eller anden årsag kan jeg saftens forstå. Sådan har jeg det jo også med andre spil. Det er bare ikke noget for mig.

Det er sådan en halvlunken snaps som man kun drikker en gang ;D
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 25/01-11 17:29, rettet 25/01-11 17:31 
neros>
man faktisk ikke behøver at skyde men bare kunne løbe forbi fjenden og sætte bomben,

Det lyder unægteligt som om at du brokker dig over både dette og at over dø for ofte i samme indlæg.

Det er i øvrigt kun den ene bane, der er bygget op som en "labyrint". Ikke hele spillet. Derudover snakker vi kun om anden bane her.

neros>
Det er sådan en halvlunken snaps som man kun drikker en gang ;D

Derfor bør man stadig drikke ud.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 25/01-11 17:49, rettet 25/01-11 18:28 
Wrong! Det ville være for stupidt at pine sig selv mere!

Jeg tager en hvid russer istedet :-)
Bashful Neophyte
71 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig