X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ghost Recon: Summit Strike


Svar
WehnerWehnerSkrevet 19/08-05 16:46 
Er jeg den eneste, der glæder mig rigtig meget til Ghost Recon: Summit Strike, der udkommer på fredag?

At dømme efter anmeldelserne gør det for Ghost Recon 2, hvad Ghost Recon Island Thunder gjorde for Ghost Recon.

IGN
The addition of new online maps is valuable in itself because they're wide open, created with strategic placement of trees, rocks, barracks, and a healthy infusion of urban settings to make things interesting.

Netop de store åbne baner, er noget af det, der gør spillet til noget specielt for mig, og efter sigende er der rigtig god draw distance. Glæder mig til at spille co-op over Live.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 19/08-05 17:08 
Det er også en spil jeg glæder mig afsindigt meget til. Nogle af de største og mest intense Xbox-Live oplevelser jeg har haft er/var med Ghost Recon.

Håber det fortsætter med Summit Strike. Og det ser det heldigvis ud til at gøre - jvf. diverse anmelderser -.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/08-05 15:25 
I mine øjne er Ghost Recon 2 bare rimelig "broken" i forhold til de første spil.
Så jeg ved ikke helt om nye maps kan gøre så meget.

Men det kan da være jeg skal give 2'eren en chance til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 20/08-05 15:35 
Jeg foretrækker også Island Thunder frem for GR2, men det var svært, at vende tilbage til etteren, da jeg først havde spillet Island Thunder. Mit ydmyge håb er så, at Summit Strike gør for GR2, hvad Island Thunder gjorde for GR1. For så bliver det top nice.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
juventus champjuventus champSkrevet 20/08-05 17:57 
Jeg er klar på fredag aften
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
WehnerWehnerSkrevet 20/08-05 23:58 
Jeg har lige siddet tre timer på Live med GR2. Difficulty: Hard og ingen respawns. Så er det altså et fremragende spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-05 00:34, rettet 21/08-05 00:35 
Jeg er ikke ellevild over Summit Strike, men er det så godt som Island Thunder, skal det nok være de 15 pund værd, som det koster.

Plejer at være ret dårlig til det, da min spille stil er for aggresiv i forhold til GR spillene.

Det jeg glæder mig mest til, er selvfølgelig og spille co-op med Lasse og Playkid :)

Skulle i andre have lyst til co-op med os, så bare sig til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 21/08-05 22:39 
Bede-x>
Skulle i andre have lyst til co-op med os, så bare sig til.

Det vil jeg meget gerne. Er klar til det fredag.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
WehnerWehnerSkrevet 23/08-05 12:26 
Jeg kan ikke love, at jeg er klar fredag, da jeg satser på at få spillet til anmeldelse - kan ikke helt vide, hvor hurtigt jeg i så fald får det.

I øvrigt koster spillet som Bede også nævner kun £15 hos play.com og er allerede på lager:

Summit Strike shipped within 24 hours
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
juventus champjuventus champSkrevet 23/08-05 16:29 
Hvor lang tid tager play.com om at sende spillet?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
WehnerWehnerSkrevet 23/08-05 16:39 
Jeg har efterhånden købt omkring 20 ting, på Play.com og det eneste sikre, man kan sige om forsendelsestiden, er, at den varierer. Jeg har oplevet fra tre dage helt op til omkring et par uger og alt derimellem. Oftest går det dog hurtigt - fire-fem hverdage.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
juventus champjuventus champSkrevet 23/08-05 17:37 
Ok,så tager jeg gameplay.com
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
WehnerWehnerSkrevet 23/08-05 18:55 
Playkid bestilte på play.com tidligere i dag - så må vi se, hvem der kommer først :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
juventus champjuventus champSkrevet 24/08-05 05:31 
vi ses på xbox-live,når det passer postdanmark
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
WehnerWehnerSkrevet 24/08-05 17:08 
Jeg burde være klar på fredag. Jeg bruger nok mit nye gamertag: Wehner DK
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
juventus champjuventus champSkrevet 25/08-05 05:46 
ok,jeg sender friend request
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
PlaykidPlaykidSkrevet 26/08-05 18:12 
Jeg fik spillet ved 12 tiden i dag.
Hurtigere end forventet:)
Spiller nu: Halo 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/08-05 18:51 
Jeg hentede mit i EBgames i Taastrup i dag..

GrillBiller DK og Novotex er klar til kamp..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
harboeharboeSkrevet 29/08-05 10:11 
Da jeg lagde mit spil i maskinen igår, så fik jeg en besked på skærmen med en rød disc, og en tekst der bad mig genstarte spillet. 3 gange måtte jeg genstarte spillet før det virkede.

Det oplevede jeg også med det gamle Ghost Recon 2.
WehnerWehnerSkrevet 29/08-05 10:21, rettet 29/08-05 10:21 
Ja, det er utroligt.

Det viser sig, at du skal starte spillet op uden communicatoren sat i din controller.

Husk at læse det med rød skrift
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-05 15:33, rettet 29/08-05 15:33 
Det er da ringe af Ubisoft. Man skulle da tro, at de ville være opmærksom på opstarts bugs.

Deres spil er rigtig gode, men de må altså gerne hæve gennemtestnings niveauet fremover. Det er ved og være standard, at UBI online spil først virker efter en patch...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
harboeharboeSkrevet 29/08-05 15:48 
Det er korrekt at Ubi Soft gerne må arbejde lidt mere med gennemtestningen, men i sidste ende er det Microsoft som godkender spillet til udgivelse, så skylden er mere deres. Det stod der også noget om i tråden der blev linket til.

Jeg trøster mig dog med at Ubi Soft's spil er gode.
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-05 18:15, rettet 29/08-05 18:26 
Microsoft bugtester ikke Ubisofts spil, så det er selvfølgelig ikke deres fejl.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
harboeharboeSkrevet 29/08-05 18:46, rettet 29/08-05 18:51 
Alle Xbox spil skal certificeres af Microsoft, inden de udgives - faktisk inden de MÅ udgives.

Sådan har det altid været. Det er ikke engang en nyhed.
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-05 19:08, rettet 29/08-05 19:19 
De godkender det, men tester det selvfølgelig ikke på samme måde som udvikleren.

Det er ikke sådan, at et spil først bug testes komplet af udvikleren, for så at gennemgå samme testning hos konsolproducenterne.

Du vil vel heller ikke give Sony skylden for, at der er crashbugs i Warrior Within(Ubi) eller Half-life(Sierra) på PS2?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
harboeharboeSkrevet 30/08-05 10:22 
Bede-x>
De godkender det, men tester det selvfølgelig ikke på samme måde som udvikleren.

Jeg har valgt at slette mit foregående svar, og istedet citere dig direkte, da dette dækker det bedst.

Fejlen som er rapporteret i Summit Strike går ud på, at spillet går ned hvis bl.a Xbox Live Communicatoren sidder i Controlleren.

Da mit spil gik ned 3 gange, for til sidst at virke fjerde gang, da sad min Communicator i Controlleren hele tiden, så fejlen dækker over flere aspekter.

Derfor vil jeg vove at påstå at Microsoft ikke har gjort deres job godtnok, da fejlen melder sig under selve opstarten af spillet; Man kan jo ikke undgå at opdage den, siden spillet ikke lader én komme frem til hovedmenuen.

Du skrev noget om crash bugs i Prince of Persia og Half-Life. Jeg skal ikke kunne sige om de er der, for jeg har ikke været udsat for dem. Hvad jeg dog med sikkerhed kan sige er, at jeg ikke har været udsat for Ubi Soft spil der går ned, på henholdsvis PS2 og/eller Gamecube - og dette gælder også for de af deres Ghost Recon spil, som jeg har spillet på PS2 (jeg har ikke prøvet disse spil på Gamecube).

Kun Ubi Soft's to Ghost Recon 2 spil, på Xbox, har folk haft de her graverende problemer med, og jeg vil igen slå fast at jeg personligt trøster mig med, at deres spil trods det ER gode spil, men det at man ikke opdager en fejl der får et spil til at gå ned, under selve opstarten - det kan ikke betegnes som god certificering fra Microsoft's side. Tværtimod.

Pyha - det var så mit endelige svar.
harboeharboeSkrevet 30/08-05 10:34, rettet 30/08-05 12:36 
Jeg vil iøvrigt lige ta' en ordentlig tur på spillet i aften, men det ser ud til at fejlen ikke kun rammer opstarten af spillet :-(

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/205105043/m/5311004443/p/4
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-05 13:12 
harboe>
Kun Ubi Soft's to Ghost Recon 2 spil, på Xbox, har folk haft de her graverende problemer med

Nu er der næsten ingen som spiller PS2 versionen online, hvilket kan ses på aktiviteten på Ubi's boards om spillet. Selv om der er ekstremt få indlæg, omhandler en del af dem alligevel glitches og bugs:

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/6911020752/m/5201056153

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/681102132/m/5051002543

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/6911020752/m/5981049233

Det er selvfølgelig ikke Sonys fejl, hvis der er bugs i spillet.

Men lad det bare ligge her. Jeg tror ikke, at jeg får overbevist DIG.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
harboeharboeSkrevet 30/08-05 14:54 
Jeg tror at jeg skulle ha' ladet mit forrige svar stå, for der i skrev jeg, at begge firmaer (Sony og Microsoft) bærer en del af ansvaret, når der er fejl i deres spil. Det er ikke kun udvikleren af spillet som sidder med sorteper.

Hvis du gerne vil overbevise mig om, at det kun er selve udvikleren som sidder med hatten, så lad det bare ligge.
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/08-05 17:33 
Jeg må være heldig, da jeg endnu ikke har oplevet fejl på ghost recon 2 som jeg har spillet i ca 50+timer og fik summit strike i går og har stadigvæk ikke oplevet noget, jeg er bare heldig :)
are you CHICKEN?
WehnerWehnerSkrevet 30/08-05 17:40 
Jeg oplevede heller ingen fejl på Ghost Recon 2, som jeg vel har spillet en 15 timers tid. OG var det ikke for Halo 2, var det blevet til meget mere, for spillet er rigtig godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
harboeharboeSkrevet 30/08-05 18:04 
Jeg har fået gennemført de første to missioner i campaign, i Summit Strike, og der har ikke været problemer.

Spillet er iøvrigt ret godt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig