X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 pris afsløret?


Svar
HeroldHeroldSkrevet 17/08-05 13:24, rettet 17/08-05 15:24 
LA Times har tilsyneladende lækket prisen på Xbox 360 i USa, og den kommer ganske rigtigt i to udgaver - en med og en uden harddisk.

Den ene udgave koster $299, og kommer med en controller med ledning og uden harddisk. Den anden får en prisseddel på $399, og der får du tilsyneladende en 20Gb harddisk, en trådløs controller, headset, Ethernet-kabel og trådløs fjernbetjening.
Se hele indlægget


Link
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
132 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 18:53, rettet 17/08-05 18:54 
I har ikke postet al info'en her i tråden.

Skam jer.

Jeg skal bare ha' en Memory Unit på 64 MB, og så kører det.

Pyha
psychomantispsychomantisSkrevet 17/08-05 18:58, rettet 17/08-05 18:59 
Den kommer så tilgengæld til at koste 299,-, spørgsmålet er om det kan betale sig...
For mig at se er der kun een pakke, nemlig den "store".
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 19:01 
Den trådløse controller og remote er også et *must* efter min mening :)
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 19:02 
Måske ikke for dem, der foretrækker at spare en lille smule her og nu, for så at 'tabe' på lang sigt. Ganske som folk, der betaler Xbox Live med 60 kr. i måneden i stedet for at give 349,- hvert år og så endda få ekstra headsets og demoer. Gætter på du betaler således, McFly?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 17/08-05 19:11 
Har de annonceret hvilke titler dens bagudkompatibilitet dækker? Synes ikke jeg kan finde en absolut must-have launch-titel, men da jeg ikke har Xbox er der mange spil dertil jeg gerne vil have i stedet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 19:16 
Wehner>
Måske ikke for dem, der foretrækker at spare en lille smule her og nu, for så at 'tabe' på lang sigt. Ganske som folk, der betaler Xbox Live med 60 kr. i måneden i stedet for at give 349,- hvert år og så endda få ekstra headsets og demoer. Gætter på du betaler således, McFly?

Jeg fornyer kun en gang om året. Er det ikke det letteste - og billigste?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 17/08-05 19:30, rettet 17/08-05 19:32 
Beano>
Nu er prisen for den lille "Moster Oda" pakke også 2400,- ... men hvem køber dog den når man kan få den fulde pakke for 3200,- ? ;)

3200 er stadig billigt når man ser på alt det tilbehør og tænker på at det er en ny konsol. Du får ikke ødelagt min glæde ;)

Det bliver spændende at se, hvad spillene kommer til at koste.
I win, you loose
dchangdchangSkrevet 17/08-05 19:56 
For mig er der overhovedet ikke noget at tænke over, jeg skal definitivt have den store pakke. Man får jo også lige tilbehør for en 1000-1500 kr med oveni. Og alt under 3500 kr er billigt, syntes jeg. Ihvertfald i forhold til hvad de nuværende konsoller startede på.

Hvor kan man smide en pre-order?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
3of193of19Skrevet 17/08-05 20:33 
Synes nu selv at den store pakke er udemærket i dette tilfælde:

Component kabel: Must for 720p (Er stadig lidt sur over at der slet ikke kommer HDMI eller DVI kabler til maskinen, det ser bare så meget bedre ud)
Wireless pad istedet for med kabel: dejligt
Harddisk: så sparer man memory card, kan downloade extra content og spille Xbox 1 spil.
XBL headset: must for XBL.
Fjernbetjening: Nice hvis man har WXP media center edition

I sammenligning med andre "Value Packs" (PSP host host) hvor man får en masse dingel dangel med som man alligevel ikke virkelig kan bruge til noget (32 MB memory stick? LOL) er det da meget fint.
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 20:34 
King Chaos>
...men er du sikker på at det er bedre end PGR3, Ghost Recon, osv.? For så behøver vi jo aldrig at købe nogen spil!

Det er Jeff Minter.
PlaykidPlaykidSkrevet 17/08-05 20:44 
Man kan vel bruge sine gamle, og lidt pænere headsets.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 20:57 
Det er vist uvist. Men jeg håber da, at man kan bruge så meget som muligt af det gamle grej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 17/08-05 20:59 
Forhåbenligt, det ville spare mig for controllers, RGB kabel, og bruge et grimt headset:)
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 17/08-05 21:09, rettet 17/08-05 21:10 
Hvor er der billeder af det grimme headset?

Men det er da rart, at det nye headset er trådløst. Men nu har jeg så også et problem med kabler og ledninger. Det er som om, at alle mine ledninger og kabler altid ender i en stor knude af underlige tråde og apparater, som jeg må bruge adskillige minutter på at frigive. Så sent som i dag gik ledningen fra min mobil-oplader og ledningen fra mine hovedtelefoner i hårknude. Synes jeg passer på, men skal ret være ret, kunne jeg passe endnu bedre på - jeg hader bare ledninger generelt :)
SephirothSephirothSkrevet 17/08-05 21:18 
Det nye headset er ikke grimt. PS2Playkid synes også, at den originale Xbox er pænere end 360 - det siger vist det hele ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 21:21 
RQvsnapz>
Du får ikke ødelagt min glæde ;)

He he he... skam heller ikke meningen, bare at de fleste nok alligevel køber den store pakke som er en bedre deal IMO :)
Jack_DJack_DSkrevet 17/08-05 21:25 
3of19>
Component kabel: Must for 720p (Er stadig lidt sur over at der slet ikke kommer HDMI eller DVI kabler til maskinen, det ser bare så meget bedre ud)
Wireless pad istedet for med kabel: dejligt
Harddisk: så sparer man memory card, kan downloade extra content og spille Xbox 1 spil.
XBL headset: must for XBL.
Fjernbetjening: Nice hvis man har WXP media center edition

I sammenligning med andre "Value Packs" (PSP host host) hvor man får en masse dingel dangel med som man alligevel ikke virkelig kan bruge til noget (32 MB memory stick? LOL) er det da meget fint.

hmm, den manglende dvi/hdmi tilslutning ser jeg som et problem.
Remote har jeg intet at bruge til, det samme med netværkskabel (hvor er det dog lame at man skal betale ekstra for WiFi), faceplate no way.
Så alt i alt er det der en del ting jeg ikke kan bruge i den store pakke.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
APHAPHSkrevet 17/08-05 21:25, rettet 17/08-05 21:26 
3200kr synes jeg er en fin lanceringspris for en ny konsol, og jeg støver helt sikkert en "stor pakke" op når Project Gotham Racing 3 udgives.

Jeg forstår seriøst ikke hvis nogle overvejer at købe den skrabede udgave af konsollen bare for at spare 800kr. I stedet for kommer man bare til at købe sig fattig i ekstraudstyr, og i sidste ende bliver det garanteret dyrere, end hvis man havde investeret i den dyre udgave til at starte med.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Jack_DJack_DSkrevet 17/08-05 21:35 
Paasch>
3200kr synes jeg er en fin lanceringspris for en ny konsol, og jeg støver helt sikkert en "stor pakke" op når Project Gotham Racing 3 udgives.

Prisen er såmænd ok, jeg er bare skuffet over den manglende Wifi, dvi/hdmi tilslutning og at der medfølger udstyr som er ubrugeligt.
Derud over, er der det store spørgsmål mht. Blu-ray/HD-DVD, hvormeget skal man forvente det skal koste ekstra.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
jaesjaesSkrevet 17/08-05 21:35, rettet 17/08-05 21:35 
Hvis det her er headsettet, så er det da ok - ganske neutralt.
http://xbox.about.com/od/xbox2/ss/x360periph_3.htm

Ja, og enhver, der synes den gamle Xbox er pænest burde prygles med en våd avis :)
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 21:51 
jaes>
Men nu har jeg så også et problem med kabler og ledninger. Det er som om, at alle mine ledninger og kabler altid ender i en stor knude af underlige tråde og apparater, som jeg må bruge adskillige minutter på at frigive.

Sådan er det vist for os alle :)

Så det er rart, at slippe for så mange ledninger som muligt i næste generation.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/08-05 21:57 
Ha ha - er det nye headset grimt i sammenligning med det gamle??
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 17/08-05 22:01, rettet 17/08-05 22:07 
Ja, og noget jeg glæder mig ligeså meget til er, at kunne nøjes med færre konsoller pga. bagudkompabiliteten. Jeg ved godt, at det nærmest er en synd ikke at spille på de originale platforme, og at man ikke kan spille samtlige titler, men de betalelige lejligheder i København er ikke sindssygt store. Jeg kunne selvfølgelig også bare flytte til Nakskov og fylde huset op med konsoller, men så ville jeg nok stå tilbage uden kæreste ;)

EDIT: Too late.
HeroldHeroldSkrevet 17/08-05 22:15 
Nåede du at flytte til Nakskov på 6 minutter, og samtidigt miste din kæreste? :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 17/08-05 22:27, rettet 17/08-05 22:28 
Haha, ja. Hun læste med over skulderen og blev så forarget over den blotte overvejelse, at hun sendte mig afsted i en taxa til Nakskov (uden konsoller). Og det selvom det er min lejlighed, og vi ikke bor sammen. Jeg er målløs over hendes girl-power og min svage rygrad (og nu kan den vist ikke trække mere, og det er også way off-topic).
HankyHankySkrevet 17/08-05 22:45 
McFly>
I har ikke postet al info'en her i tråden.

Skam jer.

Jeg skal bare ha' en Memory Unit på 64 MB, og så kører det.

Det havde jeg faktisk nævnt helt tilbage i starten af tråden.
Læs noget grundigere næste gang ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 23:45 
jaes>
Hvis det her er headsettet, så er det da ok - ganske neutralt.
http://xbox.about.com/od/xbox2/ss/x360periph_3.htm

Jeg synes den runde fætter, der sidder ved det ikke-lyttende øre ser lidt ukomfortabel ud, men mit eneste sammenligningsgrundlag er det nuværende Xbox headset, for jeg har aldrig brugt andre.

jaes>
enhver, der synes den gamle Xbox er pænest burde prygles med en våd avis :)

Heldigt at du bor langt væk :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 18/08-05 00:18 
I øvrigt synes jeg at et VGA-kabel, er en fed tilføjelse til en konsols standard-repertoire:

http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=X360&title=719745

Vi har kun et fjernsyn i huset (pladshensyn), så min kæreste og jeg har spillet Halo 2 Live i splitscreen hundredevis af timer. I næste generation kommer det da nok til at ende med at en bruger TV'et og en tager computerskærmen, så man kan få en hel skærm selv.

Det bliver også lettere at arrangere link-up-dage, da man ikke skal transportere så mange fjernsyn. Alt i alt et fremskridt at den slags bliver tilgængeligt for menneskepenge. Det må vel også give et noget bedre billede for vi fattigrøve, der ikke har HD-TV.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 18/08-05 01:00, rettet 18/08-05 01:01 
Wehner>
Det må vel også give et noget bedre billede for vi fattigrøve, der ikke har HD-TV.

Jada. Det vil give lige så godt billede som på et regulært HDTV. Muligvis lidt bedre, da en monitor som regel er skarpere.
JmogJmogSkrevet 18/08-05 01:08 
Jack_D>
Derud over, er der det store spørgsmål mht. Blu-ray/HD-DVD, hvormeget skal man forvente det skal koste ekstra.

Hvor meget? Hvad end en ny Xbox koster, når de implementerer det.

Jeg tvivler stærkt på, at man vil kunne opgradere ens eksisterende 360'er til HD-DVD eller Blu-ray. Vi vil nok nærmere se MS udgive en "Xbox 360 - HD-DVD edition", når PS3 udkommer.

Egentlig vil det ikke være helt usmart (bortset fra at pisse på eksisterende ejere), da PS3s største fordel, når den udkommer, vil være, at den fjerner behovet for at investere i en Blu-ray afspiller.
RJKRJKSkrevet 18/08-05 01:11, rettet 18/08-05 01:11 
Wehner>
I øvrigt synes jeg at et VGA-kabel, er en fed tilføjelse til en konsols standard-repertoire:

Du mener: Fedt at Microsoft har hugget endnu en ting fra Dreamcast :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 18/08-05 07:20 
Hva' med bare; Microsoft har viderebragt en god ide, SEGA i sin tid havde :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KilroyKilroySkrevet 18/08-05 07:23 
Der er en ting jeg skekulerer over, mht. den dyre pakke. Der står der medfølger et "Xbox 360 Component HD-AV Cable". Nu kan jeg godt se at der står Component AV, men er alligvel i tvivl. Sådan et kabel er vel bare en anelse mere avanceret end det composite-kabel der følger med Xnox normal, dvs. jeg vil ikke have problemer med at tilslutte dyret mit helt almindelige fjernsyn?

I øvrigt undrer jeg mig over at Xbox Live Silver ikke også medfølger i "Core-pakken", idet tjenesten er gratis. Jeg kunne forstå det hvis man fik 3 måneders Gold med i den fulde pakke, men det her?
Kilroy Was Here
3of193of19Skrevet 18/08-05 09:15 
Silver "medfølger" i begge pakker (det er gratis).
Hvis dit tv ikke har Component indgang og du køber den fulde pakke bliver du nok nødt til at investere i et VGA eller Scart kabel (ligesom hvis du købte Core pakken, da der kun medfølger composhit kabler i den).
BeanoBeanoSkrevet 18/08-05 09:37 
Kilroy>
Sådan et kabel er vel bare en anelse mere avanceret end det composite-kabel der følger med Xnox normal, dvs. jeg vil ikke have problemer med at tilslutte dyret mit helt almindelige fjernsyn?

Man må gå ud fra at der stadig medfølger et composite kabel med den store pakke også - selv om det måske ikke direkte står anført nu.
3of193of19Skrevet 18/08-05 10:44, rettet 18/08-05 10:44 
Hvsi du kigger på billederne af pakkerne du kan se på f.eks. www.gamefront.de, så står der kun Component kabel på Premium boxen, så der er nok kun den. Men hvad skal man også med composhit kabler? Enten har man mulighed for 480p+ med component eller man har brug for et RGB scart kabel. Med composhit kunne man jo ligesågodt spille PSOne, det ville ikke gøre den store forskel :D
BeanoBeanoSkrevet 18/08-05 10:48, rettet 18/08-05 10:48 
Jeg tvivler alvorligt på at der ikke kommer et composite kabel med som standard også - uanset hvad der står på kassen.

Langt fra alle der har mulighed for component.
psychomantispsychomantisSkrevet 18/08-05 11:50, rettet 18/08-05 11:52 
Her er forklaringen:

"The Xbox 360 Component HD AV Cable is an “all-in-one” solution for both Hi-Definition TVs that use component video input and Standard Definition TVs that use composite video input. The Component HD AV Cable provides optimal audio and video signal transfer, so you’ll experience true next-generation gaming. It’s important to note that this is the featured cable that is included with the Xbox 360
console.

Clearly marked and color coded audio and video connectors make it easy to know where to plug each connector in.
Unlock true Xbox 360 Hi-Definition gaming with video output settings of 480p, 720p, or 1080i.
Gold plated video and stereo audio contacts for maximum clarity and signal transfer.
Mylar foil and copper braid shielding protect against radio frequency and electromagnetic interference.
8 feet long shielded cable.
Digital Optical Audio Output—optical cable sold separately.
Stereo Audio Output.
Hi-Definition/Standard TV video output switch."

Ser ud til at jeg kommer til at investere i et VGA kabel, da mit LCD tv ikke tager component...

www.xbox365.com
BeanoBeanoSkrevet 18/08-05 12:01, rettet 18/08-05 12:22 
Tak for udredningen :)

Intet nyt vedr. HDMI?

Syntes det er sært manglende fra specs og listen over tilbehør... er det bare no-go på Xbox 360?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/08-05 13:00 
På stående fod, mener jeg at have læst at HDMI ikke er aktuelt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 18/08-05 13:01 
Ok :(
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/08-05 13:22 
Beano>
Intet nyt vedr. HDMI?

Citat Team Xbox:
"Todd Holmdahl: Xbox 360 will support HD component video output, which is compatible with nearly every HD-ready TV on the market today. We’re poised to hit the sweet spot of the HD market at launch and as the market matures, and we will provide an HDMI for our customers when it makes sense. The reality is, you don’t need HDMI for HD gaming."

Hvilket han jo egentlig har ret i. HDMI-stik er vist stort set kun tilgængeligt på dyre projektorer. Component er ret udbredt og dækker de krav der er for at køre HD, så... Hvad underligt er at der ikke nævnes noget om DVI, det ville være mere aktuelt, specielt DVI-D.

kilde: teamxbox.com
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Jack_DJack_DSkrevet 18/08-05 13:31 
Azalon>
Hvilket han jo egentlig har ret i. HDMI-stik er vist stort set kun tilgængeligt på dyre projektorer. Component er ret udbredt og dækker de krav der er for at køre HD, så... Hvad underligt er at der ikke nævnes noget om DVI, det ville være mere aktuelt, specielt DVI-D.

Det kommer an på hvad du definere som en dyr projektor. Der er ingen tvivl om at HDMI bliver standarden, bare se på at det er at finde på dvd afspillere i den billig ende, nye surroundreceiver samt projektorer du kan få for omkring 10K.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 18/08-05 13:38 
Azalon>
"The reality is, you don’t need HDMI for HD gaming."

Well, det skal han jo sige!

Men ja, HDMI er slet ikke absolut nødvendigt men mere nice-to-have, specielt nu hvor flere og flere displays får support for det :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/08-05 13:54 
Jack_D>
Det kommer an på hvad du definere som en dyr projektor. Der er ingen tvivl om at HDMI bliver standarden, bare se på at det er at finde på dvd afspillere i den billig ende, nye surroundreceiver samt projektorer du kan få for omkring 10K.

Et hurtigt opslag på dvdpriser.dk gi'r 3 projektorer med HDMI, hvoraf den ene dog er på 11k, men ellers ligger de to andre på hhv 18k og 20k, hvilket jeg synes er dyrt for en projektor, set i forhold til at du kan få flere HD projektorer for under 10k.
Jeg har ikke selv set en billig dvd afspiller med HDMI, hvad er der for en du tænker på?
Jeg tror nok nærmere du skal satse på DVI som en ny standard. HDMI er nok mere et format for entusiaster der gider bruge en ordentlig sum penge på det.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Jack_DJack_DSkrevet 18/08-05 14:15 
Azalon>
Jack_D>
Det kommer an på hvad du definere som en dyr projektor. Der er ingen tvivl om at HDMI bliver standarden, bare se på at det er at finde på dvd afspillere i den billig ende, nye surroundreceiver samt projektorer du kan få for omkring 10K.

Et hurtigt opslag på dvdpriser.dk gi'r 3 projektorer med HDMI, hvoraf den ene dog er på 11k, men ellers ligger de to andre på hhv 18k og 20k, hvilket jeg synes er dyrt for en projektor, set i forhold til at du kan få flere HD projektorer for under 10k.

Nu er dvdpriser jo heller ikke det bedste sted at finde priser på.
Du kan få en HD 1280*720 projektor med HDMI for ca. 10K, ved bestilling i Tyskland , har også set dem i samme prisleje herhjemme, så det er ikke usædvanligt og når de nye kommer på markedet i efteråret falder prisen yderligere.

Azalon>
Jeg har ikke selv set en billig dvd afspiller med HDMI, hvad er der for en du tænker på?

Der var en i elgiganten, det var en Toshiba SD350 med HDMI, mener de var prissat under de 2K.

Azalon>
Jeg tror nok nærmere du skal satse på DVI som en ny standard. HDMI er nok mere et format for entusiaster der gider bruge en ordentlig sum penge på det.

Der tager du fejl, det er HDMI der bliver den nye std, hvorfor tror du ellers PS3 kommer med HDMI udgange, at flere og flere surroundreceivere får HDMI swith mulighed,osv.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/08-05 14:33, rettet 18/08-05 14:34 
Jack_D>
Nu er dvdpriser jo heller ikke det bedste sted at finde priser på.

Nej det kan du godt have ret i, men ik desto mindre så giver siden et lille overblik over hvad der rør sig på det gængse danske marked. Selvfølgelig kan man få billige produkter ved at importere, men det er jo ikke alle der gør det.

Jack_D>
Der var en i elgiganten, det var en Toshiba SD350 med HDMI, mener de var prissat under de 2K.

Okay, den har jeg ik lige set... fandt dog en ret interessant Samsung HD945 som har rigtig gode spec's. Måske det er på tide at skifte ud ;-)
http://www.divxplayers.co.uk/standalone/samsung-hd945.html
Den er også på dvdpriser.dk til lige knap 2k, ikke dårligt.

Jack_D>
Der tager du fejl, det er HDMI der bliver den nye std...

Det kan godt være at du har ret. Men taler vi her om et multiformat (billed+lyd) eller kun billed? For hvis det kun er billed, ville jeg stadig holde på DVI som den største konkurrent til RGB, Component/YPbPr, SVHS etc. Som multiformat er det jo nok nærmest scart-stikket der står for skud, og det er endnu så udbredt at HDMI ikke -bare- lige bliver ny standard.
At Sony har været smarte og satse på HDMI er cool, men at Microsoft ikke gør det, er jo "kun" af økonomiske årsager.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RonaldoRonaldoSkrevet 18/08-05 15:00 
Det er det præcis samme billede signal. HDMI er det nye standard interface for lyd og billede. Hvis dit fjernsyn kun har DVI indgang så køber du bare en adapter. http://www.monstercable.com/images_db/home_av/HDMI/VA_HDMI-DVI_SL_tn.jpg

http://www.hdmi.com/

Microsoft med deres sørgelige forsøg på "High-Definition" understøttelse er allerede forældet. Kun component og ingen 1080p?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/08-05 15:20 
Ronaldo>
Det er det præcis samme billede signal...

D'OH! Det vidste jeg jo godt nu jeg tænker mig lidt om, hehe :-p

Ronaldo>
Microsoft med deres sørgelige forsøg på "High-Definition" understøttelse er allerede forældet. Kun component og ingen 1080p?

Tja... 1080p er jo ikke engang en rigtig standard endnu, ikke særlig mange tv/projektorer du får til at vise 1080p.
Men du har da ret, de burde nok ha valgt noget lidt mere fremtidssikret end bare component.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/08-05 15:29 
Ronaldo>
Microsoft med deres sørgelige forsøg på "High-Definition" understøttelse er allerede forældet.

Helt ærligt!

Du har levet med composite og RGB i årevis.
Når så endelig MS for alvor begynder at bruge HD, så er det ikke godt nok?
Husk lige på, at for lang langt størstedelen af alle køberne af next-gen konsoller, vil non-HD stadig være standarden.


Hvor tror du den største visuelle forskel bliver?
Fra RGB til 1080i?
Eller fra 1080i til 1080p?


I øvrigt betyder al hardwaren jo mindre, hvis ikke spillene understøtter det.
MS kræver jo HD af deres 360 spil - såvidt jeg forstår er det blot en mulighed for Sonys udviklere.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
132 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig