X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda udskudt


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 16/08-05 11:17, rettet 16/08-05 11:18 
Twilight Princess er blevet udskudt til næste år:

http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html

Det kan kun være en fordel, som jeg ser det.

Det er eminent, at de giver spillet den tid, det har brug for. Som Nintendo ville have gjort... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 18/08-05 00:37 
Wehner>
Det er bare noget du skriver, for at gøre mig glad :)

Det var det nok ;) men jeg har lige tænkt lidt og... Hvad skulle det ellers være?

Xbox har ingen andre bud på det, i hvert fald. Det tætteste GameCube kom var vel Wind Waker, men der var alt for meget blæst og balade om den titel, til at man kan forsvare den. Så er der PS2, hvor de eksklusive titler der udskilte sig i starten (derefter var der hverken rigtigt brug for eller mulighed for en killer app) vel er begrænset til Final Fantasy X, Gran Turismo 3, Devil May Cry og Jak & Daxter.

Derfra kan man vel så diskutere, men alene i betragtning af "overraskelsesmomentet" er Halo vel det oplagte valg. Det kommer så selvfølgelig meget an på hvilken målgruppe man snakker om, men her tænker jeg dumme, vestlige teenagere som udgør hovedparten af mainstream-markedet - og der passer Halo jo bedst ind af de fem titler ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 18/08-05 03:35 
RJK>
Bede-x>
Pokemon er - nok var - vel også killer apps.

De første? Bestemt.

Ifølge din definition er Sapphire og hvad de nu hedder vel også killer apps i den forstand at de udkom til et nyt system og derved sælger ny hardware, som de tidligere spil i serien ikke formåede?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 18/08-05 07:17 
Lige præcis.
Som jeg tolker det, var Pokemon Red/Blue killerapp. på GB, Pokemon Gold/Silver på GBC, Pokemon Ruby/Sapphire på GBA - da alene disse spil solgte systemer. Ny platform, nyt spil (i forklædning! - anden diskussion.. ). Derfor kan de remakes der er lavet af de org. GB spil, Fire Red og Leaf Green IKKE betegnes som killerapps, da der i forvejen findes en forgænger på pågældende platform. (nøjeagtig som i nævner med Halo / Halo2 osv.)

Er jeg helt forkert på den, eller burde jeg revidere min opfattelse af killerapps? Spillene har jo solgt i stakkevis verden over, og i særdeleshed været med til at sælge maskiner, uden tvivl.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/08-05 20:11 
OMG.

50 cent og Richard Simmerons i TP??

G-Unit Epona...?
Well crucify the insincere tonight...
RuneSPRuneSPSkrevet 18/08-05 20:24 
rofl... og Reginald Fils-Aime as "The Man" :D
DommergaardDommergaardSkrevet 18/08-05 22:32, rettet 19/08-05 15:37 
Hahah... grinern! Kunne lige forestille mig en scene som den her:

"Hey Epona... ready for a little ride?"
"Yeah, dogg! Let's go spin this shit, my nigger!"

Hahah... ;P
QQSkrevet 20/08-05 00:03, rettet 20/08-05 00:03 
Syret...
Er det forresten blevet offentliggjort om der kommer voiceacting i Z:TP?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Bede-xBede-xSkrevet 20/08-05 01:28 
Det hverken håber eller forventer jeg.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
QQSkrevet 20/08-05 12:54 
Argh... Du MÅ da HÅBE på det! Altså så længe Link ikke har nogen stemme, udover sine tøseskrig selvfølgelig...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 20/08-05 13:26 
Ingen voice acting i mit Zelda, tak.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 20/08-05 13:26 
Bede-x>
Det hverken håber eller forventer jeg.

Amen!
The BruceThe BruceSkrevet 16/11-05 18:15 
De seneste rygter siger, at Twilight Princess med Single Player delen + Sidequests kommer op over 100+ timers gameplay!

GULD- Hvis det er sandt!!!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/11-05 18:49 
So much for Miyamoto's kommentarer om, at spil er for lange nu om stunder.
(...)
WehnerWehnerSkrevet 16/11-05 19:06 
Mon ikke det 'so much' kan vente, til vi rent faktisk har set, hvor langt, det ender med at blive. Folk har en tendens til at overdrive den slags.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 16/11-05 19:31 
Det var cirka den tid jeg brugte på Wind Waker... ikke noget nyt i det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 16/11-05 19:43 
100 timer? Imponerende. Jeg tror jeg rundede de 25 - hvilket jeg ikke er utilfreds med. Hvad brugte du så meget tid på?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 16/11-05 19:45 
Jeg brugte da også 100+ timer på Zelda: OoT. De fleste af timerne efter, at jeg havde gennemført spillet. - Såh... mon det holder. 100 timer lyder overdrevet, der findes ikke nogen spil der varer 100 timer, i selve historien... det er nok mere inkl. alt det man kan bagefter!
WehnerWehnerSkrevet 16/11-05 19:48 
Jeg er ked af, at sætte spørgsmålstegn ved jeres pålidelighed, men de fleste gamers overdriver krafigt (sandsynligvis ikke med vilje), hvor lang tid, de bruger på et spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 16/11-05 19:55, rettet 16/11-05 19:55 
Ja, selvfølgelig var det fordi jeg skulle finde alle figurines og alt andet. Den første gennemspilning var sikkert også omkring 25 timer, mens den næste nok var 60-70 stykker. Det er et par år siden, men jeg har markeret 75-100 timer i min vurdering, så det er så lang tid jeg har brugt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 16/11-05 20:19 
Jeg vil så mene at skal man kalde det 100 timers spil, så skal det være i første omgang man spiller det. Jeg håber da ikke Nintendo ganger det op med fire, hvis det mener at det kan klare fire gennemspilninger.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/11-05 20:24 
Jaja, og ved Zelda 64, sagde de at det tog en hel dag IRL at rejse fra den ene ende af verden til den anden.

20 timer at gennemføre + 80 timer gold skulltula jagt = 100 timer :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-05 11:15 
Wehner>
Mon ikke det 'so much' kan vente, til vi rent faktisk har set, hvor langt, det ender med at blive. Folk har en tendens til at overdrive den slags.

Ja, se bare Kameo. Det skulle være 20+ timer uden subquests. Det færdige produkt er ca 10...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 24/12-05 00:23 
Twilight Princess kan styres med Revmoten :o
http://theboard.zogdog.com/index.php?automodule=blog&blogid=11&showentry=234

Jeg behøver ikke flere julegaver i år :)
SumezSumezSkrevet 24/12-05 06:29 
Forvirrende artikel.. kommer spillet til begge maskiner (som de antyder), eller kan det bare spilles på begge maskiner, med ekstra features på Rev'en?
Det er da forhåbentlig det sidste. :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlossomBlossomSkrevet 24/12-05 09:21 
Jeg forstår det som værende et Gamecube spil der kan spilles på revolution og udnytte revolutions controller fuldt ud.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BobbeBobbeSkrevet 24/12-05 10:07 
Det skal lige nævnes at NGC ikke har henvisninger til kilder.
Spiller nu: Wii
DommergaardDommergaardSkrevet 24/12-05 12:13 
Sumez>
Forvirrende artikel.. kommer spillet til begge maskiner (som de antyder), eller kan det bare spilles på begge maskiner, med ekstra features på Rev'en?
Det er da forhåbentlig det sidste. :S

Det fremstår rimelig tydeligt synes jeg:

"Though it will still be a GameCube game it will fully take advantage of the Revolution controller."

Det kommer til GameCube... :)
RuneSPRuneSPSkrevet 24/12-05 15:13 
Sumez>
Forvirrende artikel.. kommer spillet til begge maskiner (som de antyder), eller kan det bare spilles på begge maskiner, med ekstra features på Rev'en?
Det er da forhåbentlig det sidste. :S

det sidste :d
SumezSumezSkrevet 24/12-05 15:40 
Sonic.dk>
Det fremstår rimelig tydeligt synes jeg:

Well, selve det blad, der er indscannet nævner det flere gange som om spillet kommer i to omgange.

Men jeg tror heller ikke, det er noget de selv ved, det ville også være en dum ting for Nintendo at gøre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BobbeBobbeSkrevet 07/01-06 00:22 
Så er den sag afsluttet.

Læs.
Spiller nu: Wii
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/01-06 00:32 
Vi får se... :D
RuneSPRuneSPSkrevet 07/01-06 11:32 
Tvivler også RIMELIG stærkt på at NGC ville vove sit skind så meget hvis de overhovedet ikke vidste noget om det :d
HeroldHeroldSkrevet 07/01-06 13:10 
Det eneste Nintendo reelt går ud og gør, er at de afkræfter noget, de ikke har annonceret. Det kan stadig gå begge veje. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 07/01-06 16:43 
Bobbe>
Så er den sag afsluttet.

Lækkert... nu kan jeg sove trygt igen! (;
RuneSPRuneSPSkrevet 08/01-06 14:52 
Hm...

National Geographic Kids har åbenbart prøvet revolution...

Zelda udskudt

Zelda udskudt

Zelda udskudt

Zelda udskudt
KilroyKilroySkrevet 08/01-06 15:14 
Jeg er bekymret over beskrivelsen af Super Smash Brothers. Sådan som det bliver beskrevet er der en god portion bevægelse forbundet med at spille spillet. Problemet for mig er jeg simpelthen ikke gider at svinge rundt med hænderne/hånden når jeg spiller. Jeg har controlleren liggende i skødet. (Hvilket af uragnsaglelige grunde gør mange racerspil underligt ophidsende...>_>)
Har jeg lyst til at være aktiv spiller jeg Eyetoy eller et dansespil.
Forhåbentligt er der også en måde at spille på for os (mig) der er mere tilbagelænede og som ikke gider og bruge mere energi end nødvendigt...:)
Kilroy Was Here
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/01-06 15:59 
Jeg forventer at man selv kan vælge.
Home is where the hardware is..
DommergaardDommergaardSkrevet 08/01-06 16:09, rettet 08/01-06 16:10 
"Drop slankepillen, drop ud af dit fitness-center og spis så usundt som du vil, for nu kommer 'the Revo-solution', som kan hjælpe dig af med de overflødige kg! Du behøver aldrig mere være sporty og social... du kan nu bare sidde hjemme og spille tennis mod en virtuel modstander, svede helt vildt og bare have det kanon sjovt alene! Eller hvad med en gang kampsport? For ca. 500,- kan du anskaffe dig et spil som vil lære dig ALLE kampsportsgrene på en enkelt weekend! Hvad siger du? Vi siger, JA!"

Jeg er solgt!! }8)
jaesjaesSkrevet 08/01-06 17:06 
Hvis der er hold i det, så er jeg positiv overrasket over, at der tilsyneladende jævnligt kan gøres brug af to Revmotes samtidig (per spiller). Jeg var lidt bange for, at det ville blive begrænset, da det jo en ekstra investering.

Et virtuelt band... Smukt, det havde jeg ikke tænkt på som en mulighed. PlayStar ville blive et hit blandt mine venner og mig selv ;)

Jeg må generelt tilstå, at jeg slet ikke havde spekuleret så meget i spil, hvor flere spillere kan indtage forskellige roller, men det er jo naturligvis en åbenlys idé...

Jeg er stadig lidt slukøret over den formentlige beskedne maskinkraft, men der er jo håb endnu.
KilroyKilroySkrevet 10/01-06 08:52 
Eurogamer har seneste nyt angående NGK-artiklen.
"But this is all just wishful thinking, according to Nintendo. 'What the magazine has done is imagine how existing franchises would work with the Revolution controller, rather than actually seeing anything,' a spokesperson told Eurogamer, adding: 'It's all still speculation.'"

Så indtil videre ved vi, stadig, ikke rigtigt noget:)

Eurogamer
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 10/01-06 09:04 
Ikke fordi jeg regner med at Revolution controlleren kommer til at virke i Zelda, men finder det lidt spøjst at Nintendo kommer med en non-denial i sagen :)
ChronoChronoSkrevet 19/02-06 18:27 
Nu er det udsat igen. Denne gang til efteråret :(

Argh!

Twilight Princess udsat igen...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DommergaardDommergaardSkrevet 20/02-06 08:23 
Det var da satans! Men...

File-Amie also said that the game would be a Gamecube title and that there were still no plans to turn it into a game for Nintendo's next-gen Revolution console.

... det var da altid noget! ;]
ChimeraChimeraSkrevet 20/02-06 10:25 
Det er lang tid siden Nintendo offentliggjorde, at Zelda ville være en GameCube titel, og ikke en Revolution én af slagsen.
DommergaardDommergaardSkrevet 20/02-06 12:50 
Det er jeg godt klar over... men sådan var det også i lang tid med Kameo. Først GameCube, så Xbox og til sidst Xbox360! Man ved sq aldrig hvad der sker!
WikzoWikzoSkrevet 20/02-06 17:24 
Håber det bliver godt, og nu kan Nintendo jo næsten sælge det til jul også. Helst i en ferie :D
HulleHulleSkrevet 20/02-06 17:33, rettet 20/02-06 17:34 
Jeg mener nu at det rent strategisk, for Nintendo, ville være mest passende hvis Zelda blev udgivet til Revolution. Samtidig ville jeg ikke have noget imod hvis det var den beslutning de endte med at tage.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DommergaardDommergaardSkrevet 20/02-06 18:04 
De laver sgu nok et GC-Revo-bundle! En GameCube, Zelda: TP og en Revolution - 3000 bobs! ;)
ChronoChronoSkrevet 20/02-06 18:08 
Revolution kan jo afspille GC-spil så det ville da være et underligt bundle.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DommergaardDommergaardSkrevet 20/02-06 20:57 
Jaaah! :)
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig