X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda udskudt


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 16/08-05 11:17, rettet 16/08-05 11:18 
Twilight Princess er blevet udskudt til næste år:

http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html

Det kan kun være en fordel, som jeg ser det.

Det er eminent, at de giver spillet den tid, det har brug for. Som Nintendo ville have gjort... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 11:15, rettet 17/08-05 11:17 
McFly>
så må du da være en Sony af slagsen, jvf. dine mange bemærkninger i diverse tråde :-P

Flot - du må vist læse efter igen og checke min samling ud.

McFly>
Det nye Zelda kommer på Gamecube.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60542

Lækkert at få det rygte aflivet ved fødslen :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/08-05 11:18 
McFly>
Ha ha - hvis jeg er Nintendo fanboy (hvilket jeg ikke har hørt før), så må du da være en Sony af slagsen, jvf. dine mange bemærkninger i diverse tråde :-P

Har du VIRKELIG aldrig hørt det før?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 12:05 
Er vi nu kommet til, at vi skal sidde og beskylde hinanden for at være fanboys.

Den gamle stil igen...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 12:06 
Beano>
Tror nok du skal revidere din forståelse af "killer app"... Rogue Leader var LANGT fra nogen killer app.

Deri er jeg helt uenig. Jeg ved bl.a. at jeg købte min Gamecube alene for at kunne komme til at spille RL. Det gjorde ufatteligt mange andre også.
Hvorvidt det stadig holder er irrelevant. Spillet var i 2001 teknisk og spillemæssigt fantastisk, og tilmed baseret på en af planetens største franchises.
Jeg ved ikke hvor meget mere der skal til for at gøre det til et Killer-app. Spillet solgte systemet (ikke alene, ganske vist).
SumezSumezSkrevet 17/08-05 12:08 
Hvis det ikke var for RL, havde jeg ikke købt en GC på førstedagen, og sådan tror jeg mange havde det.
"Spillemæssigt" var det jo ikke meget anderledes end forgængeren, men det er jo ikke nogen skidt ting, tværtimod, det var stadig et kanon spil, og er det (naturligvis) stadig i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/08-05 12:10, rettet 17/08-05 12:15 
Hvis der virkelig havde været UFATTELIGT mange der købte det, så var der nok blevet solgt lidt flere GameCubes... ;p

Så vidt jeg husker solgte SSBM væsentligt flere enheder end SWRL i alle tre regioner omkring de respektive launches (og sikkert også i alt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 12:16 
Ok, hvis I ikke _vil_ forstå:

NES - launcher med Super Mario Bros

SNES - launcher med Super Mario World

N64 - launcher med Mario 64

GameCube - launcher med Luigi's Mansion / Rogue Leader (EU)


Selv en rabiat Nintendo-fanboy må da kunne se at i den sammenhæng, er Rogue Leader ikke tæt på noget, der minder om at leve op til fortidens legender.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 12:16, rettet 17/08-05 12:18 
Som jeg ser en "killer app" er den et spil (i denne sammenhæng) som adskiller sig mærkbart i kvalitet og/eller koncept fra andre spil og får folk til at købe en maskine for spillets skyld, f.eks. Super Mario (SNES), Mario 64, Halo 1+2, Gran Turismo spillene, osv. Jeg ser mere Rogue Leader som et godt kvalitets spil man købte fordi man lige havde anskaffet sig en GameCube, og ikke omvendt.

Edit: Wehner kom først.. :)
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 12:22 
Wehner>
Selv en rabiat Nintendo-fanboy må da kunne se at i den sammenhæng, er Rogue Leader ikke tæt på noget, der minder om at leve op til fortidens legender.

Nej da. Rogue Leader kan da snildt sidestilles med Mario 64 :p
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 12:24, rettet 17/08-05 12:24 
--->RJK
Hvis jeg husker rigtigt, blev der solgt ca. 350.000 enheder årligt af RL de første to år. Hvad der er solgt herefter ved jeg ikke, men det burde da nok placere spillet omkring 1 mio solgte enheder, hvilket vel er helt hæderligt.
Det er kun en sjettedel af hvad spil som GTA og deslignende sælger, men der er brugerbasen også betydeligt større.

Mht. SSBM har du ret. Det er vel også det bedstsælgende Gamecube spil overhovedet. Selv Luigis Mansion har solgt bedre end RL.
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 12:33 
Wehner>
Selv en rabiat Nintendo-fanboy må da kunne se at i den sammenhæng, er Rogue Leader ikke tæt på noget, der minder om at leve op til fortidens legender.

For guds skyld, stop nu det fanboy-gejl.

Jeg tror ikke det er RL som ikke lever op til fortidens legender, men Nintendo selv. Til og med de første par måneder af N64´s levetid havde Nintendo relativt uhindret kunnet diktere slagets gang.
Da Gamecuben blev lanceret var spillereglerne ændret så markant, at selv en Super Mario Sunshine ikke ville kunne opnå samme gennemslagskraft som fordums tiders "killer-apps".

Men i ordets forstand var RL en "killer-app", da det solgte systemer.
At det ikke solgte lige så mange Gamecubes som Super Mario 64 solgte N64 har intet med det at gøre.
SumezSumezSkrevet 17/08-05 12:34 
Wehner>
Selv en rabiat Nintendo-fanboy må da kunne se at i den sammenhæng, er Rogue Leader ikke tæt på noget, der minder om at leve op til fortidens legender.

Selvfølgelig ikke. Men PS2 havde f.eks. heller ikke noget tilsvarende. Jeg tror ikke det havde været meget bedre for cuben om den havde haft et Mario-spil lige fra starten. Folk vidste jo, det ville komme alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 17/08-05 12:39 
Sumez>
Selvfølgelig ikke. Men PS2 havde f.eks. heller ikke noget tilsvarende.

PS2'en havde en gigantisk "fanskare" der stod parate til at punge ud. Den fanskare blev skabt af PSX'en. En lignende gruppe mennesker, der står parat med slanterne havde GameCube ikke og vil en kommende Nintendo-konsol heller ikke have.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 12:44 
--> Palmer:

Når man begynder at tale ensidigt, farvet og unuanceret nok, så lyder man som en fanboy. Når man lyder som en fanboy, bliver man let kaldt en fanboy. Og for flere, der har skrevet i denne tråd, er det vel heller ikke noget, de lægger skjul på, at de er.

Hvis du synes RL var/er en killer ap, så kan jeg ikke forhindre dig i det, men jeg kan undre mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 12:46, rettet 05/09-05 23:05 
Jeg tror ikke det havde været meget bedre for cuben om den havde haft et Mario-spil lige fra starten. Folk vidste jo, det ville komme alligevel.

Det er en helt anden diskussion, om det havde været nok til at gøre en forskel. Det eneste, jeg siger, er at GameCube ikke launchede med en Killer app, og det kan jeg så høre på dit indlæg, at vi er enige om. Ganske som vi er enige om, at PS2 heller ikke launchede med en.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 12:47 
Jeg synes det er ved at være på tide, at man stopper glorificeringen af alle de Mario spil.

De var underholdende i deres tid, men i dag er de lidt et levn fra fortiden, og hører primært til der. Her taler jeg selvfølgelig om alle de 2D platform spil af slagsen. De bliver SÅ trivielle og ensformige, jo længere man kommer i dem, og jeg ender altid med at miste interessen.

Nu nævnes Luigi's Mansion også, og det synes jeg var et hyggeligt og rart spil at spille, og det gav mig lyst til at spille det færdigt. Det samme med Rogue Leader; Det var (og er stadig) et lækkert, udfordrende, og actionfyldt spil, som jeg nyder at spille den dag i dag.

Hvad NES og SNES launchede med, det betyder ærligt talt ikke ret meget for mig i dag.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 12:52 
Palmer Eldritch>
Mht. SSBM har du ret. Det er vel også det bedstsælgende Gamecube spil overhovedet. Selv Luigis Mansion har solgt bedre end RL.

Hvis det er tilfældet, hvilket jeg ikke har brugt tid på at undersøge, er det svar nok på om RL var en "total killer app".

I kan selvfølge påstå at betegnelsen også gælder Luigi's Mansion :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/08-05 12:53 
Naiera>
Bla bla

Ja, det har du da ret i. Har heller ikke sagt andet, det er slet ikke det, der blev diskuteret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 12:58 
McFly>
De var underholdende i deres tid, men i dag er de lidt et levn fra fortiden, og hører primært til der.

Vi er så nogen, som synes at spillene hører til blandt det bedste i spilhistorien og bare ville ønske, at Nintendo ville lave et rigtigt 2D Mario på GC eller Revolution.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 13:07 
Bede-x>
...ville ønske, at Nintendo ville lave et rigtigt 2D Mario på GC eller Revolution.

Vi må nok "nøjes" med den nye 2D Mario på DS :)
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 13:07 
Jeg vil også gerne ha' et 2D mario på GC, Revolution og DS - der kommer jo faktisk et på DS.

Det jeg ikke vil ha', det er spildesign og leveldesign fra fortiden, og de frustrationer de førte med sig; Det skulle jeg måske have skrevet tydeligt før.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 13:16, rettet 17/08-05 13:18 
Jeg ville hellere have det på GC end DS. Så slipper jeg også for evt gimmick features, som jeg ikke er overbevist om gør et 2D Mario bedre.

Jeg så også gerne, at det bliver lavet med Sprites, hvilket det nye DS spil ikke er.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 14:14 
"Gimmick features"?

Sålænge man styrer med D-Pad, L + R og de 4 andre knapper, så er jeg tilfreds.

Hvorfor skulle sprites være at foretrække?
RJKRJKSkrevet 17/08-05 14:32, rettet 17/08-05 14:32 
Palmer Eldritch>
det burde da nok placere spillet omkring 1 mio solgte enheder, hvilket vel er helt hæderligt.

Har nogen sagt andet? Ja, SWRL er bestemt et hæderligt spil med et hæderligt salg. Derfra er der vel meget langt til "killer app"-status. I følge dine egne tal har det solgt 350.000 indenfor det første år. Og jeg garanterer at en væsentlig del af disse IKKE er solgt som eneste grund til at købe en GameCube (mit eget er i hvert fald ikke - jeg har faktisk ikke engang prøvet det endnu...). I vildeste tilfælde har spillet måske solgt 200.000 maskiner. Dertil skal man regne at der (min påstand) ikke var andre rigtig gode spil ved launchen og et eller andet skulle folk vel købe... Det er vel lige inden at samtlige PS2-launchspil klarede sig ligeså godt (okay, måske ikke Gradius III+IV, men... ;)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 18:14, rettet 17/08-05 18:21 
Bede-x>
Hvis det er tilfældet, hvilket jeg ikke har brugt tid på at undersøge, er det svar nok på om RL var en "total killer app".

RL lå til grund for en stor del af salget af Gamecubes ved den europæiske lancering. DET er vel definitionen på en en "killer-app". Vi kan så begynde at graduere "killer-apps"...

Desuden kan man ikke nødvendigvis basere et spils status som "killer-app" på endelige salgstal.
SSBM har solgt dobbelt så mange enheder som RL. RL var der omkring lanceringstidspunktet, hvorimod SSBM først kom til senere. Det er to helt forskellige situationer.
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 18:16 
RJK>
I følge dine egne tal har det solgt 350.000 indenfor det første år.

Det var nu nok nærmere en gennemsnitlig betragtning med 500.000 det første år og ca. 200.000 det følgende.
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 18:24, rettet 17/08-05 18:50 
Palmer Eldritch>
RL lå til grund for en stor del af salget af Gamecubes ved den europæiske lancering. DET er vel definitionen på en en "killer-app".

Ikke i min bog.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 18:41 
Palmer Eldritch>
RL lå til grund for en stor del af salget af Gamecubes ved den europæiske lancering.

Det er så din påstand.
Du antager at alle folk der købte RL, købte deres Gamecubes pga. spillet - og der er jo noget af en grov antalelse.
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 20:25 
Wehner>
Ikke i min bog.

Blot af ren nysgerrighed, hvad er så?
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 20:32 
Beano>
Det er så din påstand.
Du antager at alle folk der købte RL, købte deres Gamecubes pga. spillet - og der er jo noget af en grov antalelse.

Hvis du mener antagelse, så er jeg ikke enig;)
Men det ER en ubekræftet påstand, det har du ret i.
Med fare for at gentage mig selv, tager jeg blot udgangspunkt i mine egne og andres erfaringer, og kombinerer dem med det faktum at RL var et spil man så frem til, som modtog overvejende flotte anmeldelser og som har rod i en af de stærkest tænkelige franchises overhovedet.
Jeg TROR det solgte en del Gamecubes, men jeg har ingen interesse i at fortsætte med at debattere hvorvidt det faktisk var et "killer-app" eller ej.
Vi må nok ende med at være enige om at være uenige.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 21:01 
Jeg tror ikke, at GC ville have klaret sig væsentlig dårligere uden Rogue Leader.

N64 uden Mario 64 eller Xbox uden Halo ville være en helt anden historie.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 17/08-05 21:05 
Jeg så ikke frem the RL, tilgengæld købte jeg min GC pga. SSBMEE, se det var en killer app :)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 21:12 
Palmer Eldritch>
Blot af ren nysgerrighed, hvad er så?

Hmm...det er nok sværere, at definere, end det er at fastslå, at RL ikke er en. Uden at have tænkt alt for meget over det, så er her mine umiddelbare tanker:

For at fortjene betegnelsen "killer app", skal et spil enten virkelig have navnet til at sælge igennem - som f.eks. Final Fantasy og Mario - eller være så ekstremt fremragende, at de har samme effekt på salget som et kendt navn. Halo er det umiddelbare eksempel her.

Men jeg vil så yderligere mene, at det også skal være et spil, der ikke skuffer - det er ikke nok at have navnet. Final Fantasy VII var en killer app, men Final Fantasy VIII var ikke.

Så altså spil som Mario 64 og Halo 2 - dem der er helt deroppe, hvor de både rykker - og sælger igennem.

Giver det mening?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/08-05 21:46 
Let's face it - RL var spillet der fik folk til at stoppe med at grine af GCs hardware specs når de så det køre.

Jeg kunne meget bedre lide originalen.

Monkey Ball var da den secret gem.?
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 17/08-05 22:11 
Der skal vel også være et "rum" til en killer app, før noget kan være det. Derfor kan fx Halo 2 og FFVIII efter min mening ikke kaldes dette. Hvilket ikke skyldes spillenes kvalitet, men det faktum at Halo og FFVII havde udfyldt de respektive rum før dem. Der er jo ingen der købte Xbox eller PS1 for de førstnævnte spil - dem der ville have gjort det, havde allerede købt dem for sidstnævnte.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 17/08-05 22:24 
Ikke for at jogge i spinaten, men min PS blev købt for at spille FFVIII ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 23:17 
Jeg synes det bliver for snævert, hvis man ikke kan regne eksempelvis Halo 2 med, ganske som jeg også vil have Ocarina of Time med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 23:27, rettet 17/08-05 23:28 
RJK>
Der er jo ingen der købte Xbox eller PS1 for de førstnævnte spil - dem der ville have gjort det, havde allerede købt dem for sidstnævnte.

Man kan så sige, at Live abonnenterne er blevet mere end fordoblet efter udgivelsen af Halo 2. Så måske er det en Live killer app :)

Egentlig har det de ting, der skal til, for at jeg bedømmer det som en killer app. Suværene anmeldelser og sky høje salgstal.

Samtidigt er en sådan udgivelse, noget der forstærker franchisen på længere sigt. Hypen omkring Halo 3 bliver enorm.

Hvor stor mon den ville blive omkring endnu et Rogue Leader?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 17/08-05 23:40 
Wehner>
Jeg synes det bliver for snævert, hvis man ikke kan regne eksempelvis Halo 2 med, ganske som jeg også vil have Ocarina of Time med.

"Snævert" eller "ikke-Halo-venligt"...? ;)

Jeg vil fastholde at Halo 2 ikke har gjort noget væsentligt for at sælge Xboxe til nye kunder. De eneste efterfølgere i denne generation, som formår at sælge nye maskiner, vurderer jeg til at være GTA-spillene. Men det er jo bare mit gæt.

Hvad angår Live er det en anden sag - men nu snakker vi vel selve systemet. Og Ocarina Of Time var selvfølgelig en killer app. Det kan der vel ikke være tvivl om.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 23:43, rettet 17/08-05 23:44 
Jeg tror RJK har ret her, selvom Xbox salget steg betydeligt omkring Halo 2's launch. Spørgsmålet er så, om de andre aspekter nævnt ovenfor, er nok til at kalde det en killer app.

Det mener jeg bestemt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 17/08-05 23:48 
Så kommer det vel an på, hvordan man definerer "killer app"... Ud fra min definition er Rogue Leader mere en killer app end Halo 2 ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 23:51 
Rune har ret i at Xbox-salget ikke steg noget videre, da Halo 2 kom. Spillet var jo til Halo-ejere, der i sagens natur allerede havde Xbox.

Men over 6 mio. solgte eksemplarer og en dobling af Live-abonnementer er noget, som Microsoft virkelig kan bygge videre på i næste generation. At forestille sig hvis Halo 2 havde floppet - det ville have været et knæk uden lige for både Xbox og for Xbox360. Set i det lys er Halo 2 en killer app.

Ved I i øvrigt hvor mange ekstra N64ere der blev solgt omkring Ocarinas udgivelse? Jeg er ikke så stiv til den slags.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 23:53, rettet 18/08-05 22:26 
RJK>
Så kommer det vel an på, hvordan man definerer "killer app"... Ud fra min definition er Rogue Leader mere en killer app end Halo 2 ;)

Din bog er så også ligeså Halo-venlig, som Mein Kampf er jødevenlig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 18/08-05 00:06 
Ævl. Jeg vil da kalde Halo (1) den største eksklusive killer app i denne generation. Det ændrer bare ikke på at Halo 2 er præcis som du selv skriver. Mere af det samme til eksisterende Halo-ejere. Så vil du også kalde hver eneste Pokémon-udgivelse for en killer app?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 18/08-05 00:11, rettet 05/09-05 23:07 
Det er bare noget du skriver, for at gøre mig glad :)

Umiddelbart vil jeg kalde Pokémon Red & Blue killer apps. Jeg kender ikke nok til serien, til at vurdere, om der er andre. Egentlig kender jeg vel ikke nok til serien til at sige, at de to er det, men jeg vover det ene øje.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 18/08-05 00:15 
Og hvad adskiller da Pokémon-efterfølgerne fra Halo-efterfølgeren i dine øjne - udover at du favoriserer Halo fremfor Pokémon...? Begge dele får gode anmeldelser, sælger igennem og er i bund og grund de samme spil om og om igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 18/08-05 00:19, rettet 18/08-05 00:24 
RJK>
Så kommer det vel an på, hvordan man definerer "killer app"... Ud fra min definition er Rogue Leader mere en killer app end Halo 2 ;)

Men du vil vel ikke ikke kalde nogen af dem killer apps, som jeg har forstået det.

Pokemon er - nok var - vel også killer apps(omend anmeldelserne kunne være højere). Der blev solgt masser af maskiner pga de spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 18/08-05 00:25 
Jeg mener bestemt også at en Pokémon lauch titel til Revolution potentielt kunne være en killer app, hvis dillen stadig er hot til den tid. Altså en killer app primært til børn, naturligvis.

Microsoft vil meget gerne online med deres konsoller. Derfor skal man ikke undervurdere Halo 2s indflydelse på hverken denne eller næste generation.

Om nogle af Pokémon-spillene har fået så markante forbedringer, skal jeg lade mig være usagt. Jeg tvivler dog.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 18/08-05 00:29 
Wehner>
Microsoft vil meget gerne online med deres konsoller. Derfor skal man ikke undervurdere Halo 2s indflydelse på hverken denne eller næste generation.

Det gør jeg heller ikke, men hvad end INDFLYDELSE en titel har - og da især på fremtidige generationer - har da intet med "killer app"-betegnelsen at gøre... Hvis vi skal til at definere på den måde, så går det da helt galt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 18/08-05 00:30 
Bede-x>
Pokemon er - nok var - vel også killer apps.

De første? Bestemt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig