X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda udskudt


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 16/08-05 11:17, rettet 16/08-05 11:18 
Twilight Princess er blevet udskudt til næste år:

http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html

Det kan kun være en fordel, som jeg ser det.

Det er eminent, at de giver spillet den tid, det har brug for. Som Nintendo ville have gjort... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
159 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/02-06 21:53 
Snøft... endnu en forsinkelse... må hellere få smidt nogle mølkugler ind i skabet til min GC så den ikke helt spises op inden spillet kommer :!
ChronoChronoSkrevet 21/02-06 07:50 
Det vil egentlig være dumt af Nintendo hvis de ikke optimerer spillet til Revolution når de nu formentlig kommer omtrent samtidig. Det spil ville garanteret sælge flere Revolutions end nogen af maskinens launch-titler.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 28/02-06 22:37 
Lad os håbe på en Revolution udgivelse.
Home is where the hardware is..
HulleHulleSkrevet 01/03-06 12:35 
Nu har de jo lovet ikke at det kommer til Gamecube. Men derfor kunne de jo sagtens optimere det til Revolution, som en lille salgstale.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DommergaardDommergaardSkrevet 01/03-06 12:50 
De har ikke "lovet", men de har bare sagt, at det vil udkomme til GameCube. Jeg er ved at være lidt ligeglad nu, men vil sgu gerne se Zelda: TP på GC! Det spil har jeg set frem til siden Wind Waker! :/
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/03-06 19:34 
Jeg syntes da, at det skal "overføres" til Revolution, bedre salgshit til konsollen på 1. dagen var ikke fundet før!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/03-06 11:11 
Jeg er såmænd lidt ligeglad med salgstal, jeg vil bare have den bedste spiloplevelse. Spillet kan optimeres på alle leder og kanter, hvis det bliver en Revo-titel, så det vil være skørt (kun) at udgive spillet til Cube.
Home is where the hardware is..
ChronoChronoSkrevet 16/03-06 08:18 
Nu siger Miyamoto at spillet alligevel vil udnytte Revolution-controlleren - nice :)

Sikkert lidt en gimmick-funktion, men det skal da spilles på Revolution nu.

Zelda Using Revolution Controller
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The BruceThe BruceSkrevet 31/03-06 14:27 
Så er der på ny sluppet et interview ud med Eiji Aonuma, og denne gang får han virkelig smidt nogle informationer fra sig (...i hvert fald i forhold til den gængse Nintendo standard ;-)

Han snakker bl.a. om Revolution-features, historien og Smash Brothers til Revolutin...

...men læs selv.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
159 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig