X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X-Arcade joystick?


Svar
nerosnerosSkrevet 15/08-05 21:22, rettet 15/08-05 21:59 
Er der nogen som har sådan et Duel eller Solo X-Arcade joystick? Jeg har set lidt på det, og det ser vældig fint ud og så kan det bruges til min Mac, Xbox og dreamcast.

Er der nogen som har et og er det godt?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/08-05 17:33 
Hvis du ikke allerede har set det, så er der masser af positive reviews på deres side.

www.x-arcade.com
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 16/08-05 17:44 
Det har jeg tjekket ud, men ville også lige høre jeres menig da den betyder mest for mig, og hvis der var nogen som selv havde et osv...
Bashful Neophyte
TurricanTurricanSkrevet 16/08-05 19:30 
En kammerat har lige anskaffet sig dual udgaven.

Det er alt for fedt. Mere er der ikke rigtigt at sige. Fantastisk kontrol og meget robust design. Jeg har kun prøvet det med MAME og WinUAE(Amiga), men der er heller ikke noget at sætte en finger på.
The Gods pause for a moment...
nerosnerosSkrevet 16/08-05 21:53 
Okay tak skal du have. Jeg så bare på nettet, at en gav det lidt kritik på grund af, at det ikke helt var så godt til til f.eks fighter spil som er en af mine favorit genre. Så jeg ville lige tjekke op på om andre synes det var godt men siden ingen rigtig har noget dårligt at sige om det så kan jeg jo kun glæde mig til jeg får et.
Bashful Neophyte
msxtrdmsxtrdSkrevet 23/08-05 23:35 
Første indtryk er positiv. Melder lige tilbage når jeg har prøvet dyret mere af i løbet af ugen.
nerosnerosSkrevet 24/08-05 09:54 
Jeg venter på min måske kommer den idag måske imorgen? Glæder mig.
Bashful Neophyte
msxtrdmsxtrdSkrevet 27/08-05 01:10 
Duo udgaven kan bestemt anbefales. Opfylder ganske godt mine forventninger. Det fylder blot MONSTER meget kan jeg sige ;).
nerosnerosSkrevet 27/08-05 02:42, rettet 26/03-09 12:31 
Jeg har selv nu fået min Solo og det opfylder også alle mine forventninger. Nu har jeg Arcade i min stue for real. Bilt like a tank! Et dejligt stykke legetøj må jeg konstatere.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 06/05-06 00:01 
Efter at have prøvet KTCs X-arcade stick til træffet, er jeg blevet ret hooked på at få mig sådan et (dual naturligvis). Jeg har fundet det til £79,99 på play.com inkl. forsendelse:

http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/590182/-/Product.html?searchstring=x-arcade

Det kan vel ikke gøres billigere - eller kan det? Modtager gerne tips til gode steder at købe det.

Det skal primært bruges til Xbox, så jeg er muligvis nødt til at have fat i det officielle site for at få en adapter. Sådan en vil jeg også hellere købe fra Europa.

En anden ting: KTCs sticks var ret løse, hvilket kan justeres - faktisk var de så løse, at når man brugte den klassiske teknik med at give at lille slag på sticket for at rykke een pixel, så bouncede sticket og rykkede én tilbage igen. Nogen der har prøvet at justere følsomheden? Skal lige være 100% sikker på at det kan fikses.

Ellers er det godt nok en lækker sag...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 06/05-06 15:07 
Play sender som udgangspunkt ikke gadgets til Danmark.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 06/05-06 15:19 
Nu du skriver det, så ringer det faktisk en klokke. Nogle af mine kammerater fik afslag på et par memory sticks for et par år siden af netop den grund. Det havde jeg bare glemt. Nu har jeg prøvet at putte den i kurven, og der får jeg med det samme en besked om at den kun kan sendes til UK-adresser :(

Så nu er tips til, hvor jeg kan købe sådan en _virkelig_ velkomne!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 06/05-06 15:37 
Derudover så bliver der også taget rigtig mange pakker fra Play. Har fået toldsmæk på de sidste 3 DVD'er jeg fik derfra.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HolisticHolisticSkrevet 06/05-06 15:39, rettet 06/05-06 15:44 
Kan købes fra playtrack i sverige hvis det er:
http://www.playtrack.com
der koster den 1000DKR + forsendelse og adapter

og det er jo indenfor EU så ingen moms og told
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
nerosnerosSkrevet 26/03-09 12:23 
Jeg kunne godt tænke mig at få Sanwa dele i mit solo X-Arkade. Hvor kan jeg finde oplysninger om det, og hvor er det billigst og bedst at købe det? Hvordan kan jeg vide hvad der passer ind osv. Her tænker jeg på selve joysticket!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-09 12:40 
Har du mulighed for at tage et billede af det indefra? Så er det lidt nemmere at se hvor nemt det bliver at smide sanwa stick i.

Udskift knapperne nu du er i gang. De koster 12kr stk (mener jeg) og er både flottere og bedre end dem der sidder på nu. Så hvis du kan bør du også måle diameteren på hullet til en knap så du ved om sanwa passer over i.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/03-09 13:10, rettet 26/03-09 13:11 
OK det må jeg lige prøve så. Jeg kan se her på denne side at det ihvertfald kan lade sig gøre! Jeg har haft lidt problemer med selve joysticket når jeg spiller Fighters da det nogen gange kan have svært ved at lave de diagonale moves. Men ellers er det et helt fantastisk stick :-)

gremlinsolutions.co.uk
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig