X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Quake 4


Svar
JinkJinkSkrevet 12/08-05 19:13 
Der er lige udkommet nogle videoer/screens fra Q4 i multiplayer:

http://www.nofrag.com/fichiers/quake4/videos/1084/Quake4_cycle1.MOV
http://www.nofrag.com/fichiers/quake4/videos/1085/Quake4_Footage2.MOV
http://www.planetquake3.net/download_ticket/blueyonder.php?lid=2208
http://www.planetquake3.net/download_ticket/blueyonder.php?lid=2207
http://www.xboxyde.com/news_1834_en.html

Jeg har ikke fået set den sidste film, men synes ellers det andet ser rigtig godt ud. Det minder meget om Q3, som jeg vil mene er godt :)
Af nye ting kan man se at hvis man fyre en grenat mod en jumpad, at så vil den blive påvirket af jumppadet. Det er nu også muligt at skyde igennem teleporters, fra hvad jeg har hørt.

Personligt ser jeg meget frem til dette spil, men har ikke hørt noget om det herinde. Har det slet ingen interesse for jer, eller kunne I bare ikke lide Q3?
Tror ikke det er et spil der vil slå CS af pinden, men hvis noget spil skulle gøre det, er det dette og så undre det mig at ingen har snakket mere om det. Hvad synes I? =)
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/08-05 19:36 
syntes bedre om quake 2 end quake 3, som faktisk gjorde at jeg aldrig spillede det mere, og det siger meget når man tænker på at quake 2 var mit mest spillende spil.
Men tror ikke at det kan røre cs, da de er så foreskellige.
Så skulle det da være ghost recon 3 advanced fighter, der måske kunne skabe lidt røre i andedammen.
Men ellers glæder jeg mig til at se hvad quake 4 kan tilbyde, men er ikke forhåbningsfuld!
are you CHICKEN?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/08-05 19:55 
Mums! Det ser rigtig lækkert ud... og ja, det minder en hel del om Q3 (og det er jeg glad for).
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 12/08-05 20:04, rettet 12/08-05 20:07 
Jink>
Har det slet ingen interesse for jer, eller kunne I bare ikke lide Q3?

Jeg tilbragte selv vanvittige mængder tid med Unreal Tournament og downloadede hundredvis af maps, mutators og total conversions til dette spil, men når jeg bare ville have en no-nonsense fragfest var Quake 3 et oplagt valg. Det er helt sikkert et suverænt multiplayerspil og jeg kan desuden godt lide spillets grafiske stil, der er mørkere end UT.

Så jo, jeg ser bestemt frem til Quake 4 og det lader til at blive en fusion af 2'erens gode single-player kampagne og 3'erens fantastiske multiplayer kampe. Dog lyder det til, baseret på GameSpot's preview, at multiplayer komponenten lægger sig meget tæt op af 3'eren, med store grafiske forbedringer og få gameplay-mæssige fornyelser. Selvom det selvfølgelig ikke er dårligt i sig selv, så håber jeg virkelig, at der kommer en del nyt på bordet der.
(...)
KTCKTCSkrevet 12/08-05 20:30 
Skulle det ikke køre Doom 3 engine? Jeg synes mest det ligner Quake 3 med nye baner... Skuffende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 12/08-05 21:05, rettet 12/08-05 21:07 
Godt nok er kvaliteten på videoerne ikke særligt gode, men hvis du mener, at Q4 ligner Q3 (På grafikken), skal du vist en tur forbi en optiker ;)
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 12/08-05 22:00 
Det skal jeg nok så, for at hvad jeg kan se i filmene, så er grafikken ikke blevet voldsomt ændret siden Q3... Jeg skal dog ikke dømme det for hårdt endnu. Gameplayet ligner dog Q3 ret meget synes jeg, med alle de jumppads og spillets pace.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 13/08-05 08:46 
Gameplayet vil jeg give dig ret i, ligner Q3 en del. Jeg synes dog godt, at man kan se, at spillet er lavet over Doom3 enginen.

Jeg ser dog frem til at prøve spillet selv, når det engang udkommer :)
What is the Matrix?
ChronoChronoSkrevet 13/08-05 12:10 
Det ser jo ikke vildt imponerende ud, men videokvaliteten er så også ret dårlig - hvorfor udgiver Id ikke nogle ordentlige videoer så folk ikke skal se sådan noget her først?.

Skuffende er det også når man bagefter ser hvad tre personer kan klare uden financiering - prøv at hente videoen af Project Offset:
http://projectoffset.com/downloads.html

Det ser altså temmeligt meget bedre ud, og så er temaet også lidt sjovere end endnu et Sci-Fi FPS.

Id Software har iøvrigt annonceret at de frigiver kildekoden til Quake 3 snart, så den engine er de nok selv helt færdige med at tjene penge på.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/08-05 14:58 
Quakecon multiplayer videoerne minder mig om de gode gamle Quake dage. Jeg er ligeglad med single playeren, men multiplayeren bringer minder tilbage og jeg savner et rigtig godt hurtigt action packed deathmatch spil.
Det så rigtig godt ud. Quake er kongen på PC IMO. HL, Unreal, CS, Wolfie, Doom og alt det andet er fint nok, men på PC er det altså Quake der er kongen IMO
Well crucify the insincere tonight...
JinkJinkSkrevet 13/08-05 15:16 
Det jeg rigtig godt kan lide, er at de giver hvad folk vil have. En god singleplayer for dem som ikke er til multiplayer. Og multiplayer forbliver ligesom Q3. Endelig ser man også stats og hitsounds.
JinkJinkSkrevet 17/10-05 19:17 
Er der nogle der ved om spillet kommer i danske forretninger på fredag? Læste på dailyrush at det måske først kommer den 11. November!

Mere Q4
The DaneThe DaneSkrevet 19/10-05 12:51 
Om det så kommer snart eller senere så skal jeg have det :D
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 19/10-05 12:56 
Fredag siger min shopgnom :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/10-05 17:53 
Verdens største gnom?

Ja, datoen er rykket til 21/10. Jeg må indrømme at det er noget overraskende at det kommer "for tidligt" og det får da alarmklokkerne til at bimle i mit hoved. Er det bare Doom 3 med kjole og hat?
HankyHankySkrevet 19/10-05 18:04 
Jeg håber da, at multiplayer-delen (Doom 3 vs. Q4) har fået et gevaligt hak opad, hvad angår fornemmelsen og intensiteten af et balanceret multiplayer spil, selvom jeg er bange for at deres engine simpelthen er for tungt til at opfylde mit krav. Lysopsætningen skulle helst også gerne have ændret sig gevaldigt, før det får mig med på pinden.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
tastasSkrevet 19/10-05 19:10 
Heh, jeg er også kun interesseret i multiplayer.
Prøver da sikkert Singleplayer på et tidspunkt :)

Multiplayer skulle være meget lig Q3 med nogle af de bedste elementer fra de tidligere spil også. Jeg kan ikke vente, vi er allerede 8 fra min gamle Q3 clan som er klar på Q4, og jeg har på fornemmelsen at der virkelig bliver gang i Q4 communitiet :)

I er velkomne til at kigge for #dei på quakenet, når Q4 engang er udkommet :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 29/09-09 23:19 
Efter at have spillet lidt Quake Live er jeg sgu gået hen og blevet helt tosset med hele det her quake halløj (dog stadig som über noob). Jeg vil så bare høre om nogen ved, hvorvidt der er gang i Quake 4 online eller om jeg bare skal holde mig til Quake Live?
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
enfenenfenSkrevet 29/09-09 23:55 
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror ikke, der er så meget gang i Quake 4 mere. Du skal nok hellere kigge i retning af Quake (QW) eller Quake 3 (men det er jo bare Quake Live).

PS. Thumbs up for at genåbne en 4 år gammel tråd ;)
What is the Matrix?
JinkJinkSkrevet 30/09-09 00:24 
Quake 4 er pænt dødt. Hold dig til QL hvis du ønsker at spille et aktivt Quake spil.
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 30/09-09 00:32 
Ok, Quake Live it is...
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
nerosnerosSkrevet 14/02-12 11:00 
Quake 4 nogenlunde godt eller bare dårligt?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/02-12 11:32 
Det er vist et meget stereotypisk Raven-spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-12 13:38 
Jeg kunne godt lide det back in the days. Faktisk meget sjovt for henover natten havde jeg sat min computer til at hente linux versionen af Quake 4-demoen :)

Det kører meget godt på trods af mit skod grafikkort, men lyden er messed up og forsinket ca. 30 sekunder :D Nok ikke noget jeg gider rode alt for meget med at få til at virke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 14/02-12 16:48 
Haha! Jeg er sku lidt vild med den gamle FPS opskrift. Tror sku jeg køber det hvis jeg snubler over det. Har set det til 50kr i blockbuster. Nu er det jo mig åbenbart umuligt at spille DOOM III..
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/02-12 17:16, rettet 14/02-12 17:17 
Men er der vitterligt tale om den gamle FPS-opskrift? Det synes jeg i hvert fald ikke man kan sige om Doom III...

Jeg savner virkelig et nyt Doom eller Quake, men det er ikke mit indtryk at nogen af de spil er det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/02-12 17:51 
Sådan er vi jo så forskellige.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig