X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Saturn Doom


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 12/08-05 17:17 
Hvad i al verden skete der med dette spil?

Under en tur i England for nylig kunne jeg ikke lade være med at købe dette spil for et symbolsk beløb. Jeg havde ikke forventet det helt store, men jeg blev alligevel ret skuffet da jeg prøvede spillet. Stemningen er der selvfølgelige, men frameraten og opløsning? Det så bedre ud på 32X...

Der findes mere vellykkede Doom kloner på Saturn, som f.eks. Exhumed, men konsollen ser altså meget svage ud i forhold til sine konkurrenter på lige netop Doom. Selv om det piner mig at sige det.

Er der andre som har oplevede lignende grafiske skuffelser med andre konsolspil?
Lunch is for wimps.
Per SPer SSkrevet 12/08-05 17:41 
Ja, du burde have tjekket herinde..

P:R vurdering
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Wired NickyWired NickySkrevet 12/08-05 17:59 
Ja, men £2.99 var et overkommelige beløb... spillets omslag er jo meget flot ;-)
Lunch is for wimps.
KamekKamekSkrevet 12/08-05 18:22 
Hvordan er Saturn-udgaven af Quake egentlig?
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Wired NickyWired NickySkrevet 12/08-05 19:21 
Har ikke selv prøvet det, men har læst at det kan sammenlignes med at spille Quake på en P90 - altså ikke vildt godt, men en bedre konverting end Doom
Lunch is for wimps.
KamekKamekSkrevet 12/08-05 19:35, rettet 12/08-05 19:36 
Okay. Det er egentlig ret skægt at man sagde at PS1 ikke kunne trække Quake mens Saturn kunne. Quake II har PS1 åbenbart ingen problemer med.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
GreaseballGreaseballSkrevet 13/08-05 01:51 
Quake på Saturn er lavet af det sammem hold som stod bag Exhumed og Saturn versionen af Duke Nukem 3D. Spillet køre for det meste med en stabil frame-rate og har nogen gode lys-effekter fra våbene.

Ser man Exhumed, DN3D eller Quake på Saturn kan man ikke fatte hvordan DOOM er blevet så dårligt. Eneste positive jeg kan sige om det er, at det understøtter Link-kable(som er næsten umuligt at skaffe til SS).
Michael_Michael_Skrevet 13/08-05 09:39 
Quake på Saturn er fantastisk.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/08-05 13:38 
Og endnu bedre på DC, er i højere opløsning og med lidt pænere texture :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig