X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gratis Burnout: Revenge demo


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/08-05 10:05 
Smut i Blockbuster i dag, og få en gratis Burnout: Revenge demo til PS2 med hjem.

Nap en Burnout med hjem
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KilroyKilroySkrevet 12/08-05 12:41 
Nu har Blockbuster været så fremsynet og har derfor IKKE placeret en butik i min umiddelbare nærhed, hvilket naturligvis sutter gevaldigt. Jeg håber dog at en af mine venner samler en demo op hvis han alligevel kommer forbi.
Kilroy Was Here
HankyHankySkrevet 12/08-05 13:06 
Gælder det kun idag?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 12/08-05 13:16 
Der står på Blockbuster.dk at det er fra i dag og så længe lager haves, så det kan være der er chancer i morgen også :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/08-05 13:32, rettet 12/08-05 13:37 
Nej, det er kun i dag og så længe lager haves.

EA: "Så tilbyder Electronic Arts og Blockbuster dig en lille forsmag i form af at du på fredag d. 12. august kan gå ned i samtlige Blockbuster butikker og hente en gratis PS2 demo til Burnout Revenge. Demoen er gratis og på ingen måde købsbetinget. Oplaget er begrænset og uddeling foregår så længe lager haves."

Det er måske et tolknings-spørgsmål om den også er tilgængelig lørdag... jeg læser det som om, at det kun er i dag.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 12/08-05 13:49 
Jeg går ikke ud fra at de fluks hiver de 100'er af demoer de har sendt ud hjem igen, bare for at kyle dem ud - alene det er et logistisk mareridt. Jeg tror trygt at folk kan regne med at det er så længe lager haves - det er ihvertfald det mest logiske :)

Hvor stort lageret så er... Tjaeh... :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 12/08-05 14:29, rettet 12/08-05 14:30 
PalleJensen>
Det er måske et tolknings-spørgsmål om den også er tilgængelig lørdag... jeg læser det som om, at det kun er i dag.

Ja, men du skal også tilbage på skolebænken :)
Der står INTET om det KUN er d. 12 i det du skriver.

Og på Blockbuster.dk står det direkte : "fra den 12. august og så længe lager haves."

Giver jo heller ikke mening at det kun er i dag... som Herold også helt korrekt skriver :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/08-05 15:40 
Uhhhhh..... Jeg elsker bare Burnout. Må straks finde en Blockbuster:-D
Well crucify the insincere tonight...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 12/08-05 16:52 
har lige været hos min blockbuster og der var to udvalg PS2 eller Xbox
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-05 18:04 
What? Siger du at du kunne vælge mellem PS2- og Xbox-version af Burnout Revenge-demoen? Underligt.
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/08-05 18:20 
Yeah. Var selv nede i min på Falkoner alle.
De havde dog kun en xbox demo tilbage. Men pænt cool alligevel, at de bare selv deler dem ud ved kassen:-)
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-05 19:46 
Hmmm... jeg forstod på EA at det kun var en PS2-demo...
ChronoChronoSkrevet 13/08-05 20:36 
Jeg fik en i dag, så det gælder åbenbart så længe de har flere tilbage.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
XiwanaXiwanaSkrevet 13/08-05 20:50 
Surt.. Demoen er trykt i det originale cd-rom medie, og altså ikke på dvd. Min ps2 brokker sig og nægter at afspille den.
[inspirational quote here]
KTCKTCSkrevet 13/08-05 23:32 
Nå, nu er der jo nok nogen af os som har prøvet demoen, men hvad synes I?

Personligt er jeg ked af, at mit indtryk af spillet fra diverse film på nettet kun er blevet forstærket af demoen.
Serien har selvfølgelig bevæget sig i retningen hele tiden, men jeg synes alligevel farten har fået for stort fokus. Det er jo nærmest jetjagere på hjul...
Jeg synes gameplayet forsvinder i EAs malkning og opblæsning af konceptet, når de er nødt til at gøre det muligt at smadre alt pånær busser af vejen uden problemer. Så er det bare ikke et bilspil mere i mine øjne.
Jeg elsker de andre spil i serien, men denne gang er jeg desværre bange for at blive skuffet.

Nu ville jeg have skrevet en masse om EA, men det udelader jeg, da det nok ikke ville blive helt objektivt, for de pisser mig seriøst af nogle gange.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-05 00:09, rettet 14/08-05 00:10 
Hvordan er farverne i demoen? De har virket lidt kedelige på de film, jeg har set.

Mht til EA, så synes jeg faktisk, at de er begyndt at udgive nogle ret gode titler. De står selvfølgelig ikke altid selv bag dem.

Synes egenlig heller ikke, de malker serien, mere end den er blevet malket i forvejen. Burnout : Revenge har fået et års udviklingstid, hvilket er (lidt)længere end de 10-11 måneder Burnout 2 fik.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 14/08-05 00:23 
KTC>
Nu ville jeg have skrevet en masse om EA, men det udelader jeg, da det nok ikke ville blive helt objektivt, for de pisser mig seriøst af nogle gange.

Hold dig ikke tilbage, nogle af os vil godt høre det ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 14/08-05 00:32 
Kiggede i Blockbuster på Randersvej i Århus i går - "aldrig hørt om det" :/ Så ingen Burnout til mig...
rapsacrapsacSkrevet 14/08-05 08:08 
hvis du kan stille dig til takke med ps2 versionen kan jeg godt sende den til dig. Min kone kom hjem med både ps2 og xbox versionen :)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KTCKTCSkrevet 14/08-05 08:08 
Bede-x>
Hvordan er farverne i demoen? De har virket lidt kedelige på de film, jeg har set.
Umiddelbart ret meget ligesom treeren, men det hele bliver jo lidt gråt i det når der skal laves fart-blur på hele skærmen konstant.

Bede-x>Synes egenlig heller ikke, de malker serien, mere end den er blevet malket i forvejen. Burnout : Revenge har fået et års udviklingstid, hvilket er (lidt)længere end de 10-11 måneder Burnout 2 fik.
Nu er forskellen bare, at Burnout 2 for mig bragte serien op på et helt andet niveau. Jeg kunne godt lide etteren, men jeg elskede toeren. Treeren blev en smule poppet, men bevarede stadig de ting jeg kunne lide ved toeren.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/08-05 11:58 
KTC>
Jeg synes gameplayet forsvinder i EAs malkning og opblæsning af konceptet, når de er nødt til at gøre det muligt at smadre alt pånær busser af vejen uden problemer.

Jeg har ikke selv mulighed for at prøve demoen, men jeg kan ikke se hvorfor de ændringer i gameplay'et du nævner, skal gøres til EA's skyld? Der er vel langt hen ad vejen Criterion selv, der bestemmer hvilke ændringer der skal foretages (EA Trax i 3'eren blev nok gennemtrumfet af EA) i spillet, skulle man tro? De er trods alt nået til seriens fjerde udspil, så der skal vel komme noget nyt på bordet, for ikke for alvor at komme under beskyldning for at malke serien. Så er det bare et spørgsmål om smag, om man kan lide den drejning serien har taget.

Om "checking" af biler, der kører i samme retning som en selv, så er et velfungerede tiltag skal jeg af gode grunde ikke kunne sige, men valget for Criterion står vel mellem at droppe serien og gå videre til noget andet (dumt når det sælger så godt) eller prøve at føre serien videre, med de ændringer i gameplay der end måtte følge med.
(...)
KTCKTCSkrevet 14/08-05 14:56 
Det er så spørgsmålet, om det er EA der har presset en turbo-fortsættelse på banen, eller om det er Criterion selv der har haft idéer og lyst til at fortsætte.
Jeg blev bare selv positivt overrasket over Burnout 2, og til dels også Burnout 3, selv om visse ting som nævnt godt kunne undværes.
Derfor vælger jeg at tro, at Criterion ikke med god vilje nærmest bare ændrer en variabel, så man kan banke medkørende af vejen, og så laver nogle nye baner med flyvehop. Det hele virker mest af alt som noget, man normalt kan downloade som et mod til spil...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-05 15:50 
KTC>
Det er så spørgsmålet, om det er EA der har presset en turbo-fortsættelse på banen, eller om det er Criterion selv der har haft idéer og lyst til at fortsætte.

Criterion har jo netop tidligere lavet ENDNU hurtigere efterfølgere : Burnout 2.

Jeg tror, at når der står EA på pakken, så brokker man sig mere over årlige updates, end hvis det var et andet firma. Forståeligt nok, når man tager flere af deres udgivelser i betragtning, men i netop dette tilfælde, er det jo ikke første gang, franchisen får en turbo updatering.

Jeg blev bare selv positivt overrasket over Burnout 2, og til dels også Burnout 3, selv om visse ting som nævnt godt kunne undværes.

Jeg synes serien er gået fra styrke til styrke, men det betyder jo ikke, at det ikke kan gå galt ved Revenge...

Det hele virker mest af alt som noget, man normalt kan downloade som et mod til spil...

Må selvfølgelig understrege, at jeg på ingen måder forsvarer Revenge, da jeg ikke har prøvet det endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 14/08-05 16:43 
Jeg ved godt Burnout 2 havde en meget kort udviklingstid, men personligt synes jeg også de fik lavet et fantastisk resultat på så kort tid. De har nok haft en masse idéer imod slutningen af udviklingen af det første spil, som de så har brændt for at få implementeret i toeren.

Prøv demoen og døm selv om du synes at Revenge udstråler den samme kærlighed til serien...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
McFlyMcFlySkrevet 14/08-05 18:05 
I al jeres snak om Burnout, så glemmer I en vigtig "detalje".

Når Revenge udkommer, så kan I godt glemme alt om at spille Burnout 3 på Live mere.

Så lukker og slukker EA nemlig for serverne, og så bliver det kun Revenge man kan spille.

Vil I derfor fortsætte med at spille Burnout online, så er I pisket til at invistere i Revenge - uanset om I ka' li det (eller spillet) eller ej.

Jeg kan selv rigtig godt li' Burnout 3, men jeg vil ikke gi' ca. 500,- for at kunne fortsætte med at spille Burnout med mine venner, på nettet. Jeg sparer pengene og vælger Halo osv.

Revenge minder mest af alt som en tvungen update, ja?
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-05 18:20 
Har de sagt, at de slukker for serverne?

Så skal jeg nemlig ikke have mere Burnout.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 14/08-05 18:23 
McFly: Kan vi få en kilde på disse oplysninger?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
McFlyMcFlySkrevet 14/08-05 18:28, rettet 14/08-05 18:30 
På bagsiden af EA's spilæsker, der står der noget med småt.

Bl.a at de forbeholder sig rettighederne til at slukke for serverne, med 6 måneders varsel, når forskellige punkter opfyldes.

Kig bagpå jeres Burnout 3 æske; Der står det hele.

Så vidt jeg ved, så er det et kendt fænomen på PS2'ens online service, at EA lukker for brugen af serverne, når en ny udgave af et pågældende spil udgives. Men det må I ikke hænge mig op på; Det er kun hvad jeg har hørt.
KTCKTCSkrevet 14/08-05 18:39 
Bag på Burnout 3 står der: "EA kan lukke for online muligheder med 30 dages varsel givet på www.eagames.com"

Hvis du ud fra dette konkluderer, at de lukker på Burnout 3 serverne så snart Burnout: Revenge kommer, så synes jeg du bevæger dig lige lovlig meget ud i spekulationer.

Selvfølgelig bliver serverne lukket engang, som de også er blevet lukket i nogle af de helt gamle PC spil, men jeg tror personligt EA ville få seriøse hug af medier og spillere, hvis de kører den politik du skriver her.
Desuden ville det også skade dem selv, da mange nok ikke ville købe spillet i fremtiden, hvis en stor del af spillets muligheder var afskaffet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
McFlyMcFlySkrevet 14/08-05 19:05 
Min fejl. 30 dage og ikke 6 måneder.

Hvorfor i det hele taget skrive, at man kan lukke for online muligheder? Hvad er formålet med at skrive det?

Ingen andre skriver det på Xbox spil-æskerne - kun EA.

Hvis det ikke sker, så er det super, men hvis det sker...tjaa..
WehnerWehnerSkrevet 14/08-05 19:15 
Fordi EA er de eneste, der kører selvstændigt i forhold til Xbox Live, og fordi de ikke vil sagsøges, hvis de lukker for et produkt en kunde har købt.

Det står ikke på ikke-EA-spil, fordi de er dækket af Xbox Lives generelle vilkår - der i øvrigt også giver dem lov til at lukke for det varme vand med et vist varsel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 14/08-05 19:28, rettet 14/08-05 21:58 
Desuden tjener EA rimelig godt på "discount udgivelserne" (Classics/Platinum), så mon ikke serverne kører i hvert fald et års tid endnu, da både Burnout 3, Tiger Woods & Fifa lige er udkommet i Platinum & Classics?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CutePuppyCutePuppySkrevet 14/08-05 20:37 
Serverne til deres sports spil lukker altid STRAKS der kommer en ny udgave, NHL 2004 virkede fint til lige kort efter 2005 kom... Smæk sagde serverne...

Jeg har det indtryk at de gør det samme med deres øvrige evige fortsættelser spil.

Jeg har ikke noget imod EA som sådan, og de laver da nogen gode spil, men de kunne nu godt lade serverne stå LIDT længere...
//Cutepuppy
BeanoBeanoSkrevet 15/08-05 11:11 
KTC>
Det er så spørgsmålet, om det er EA der har presset en turbo-fortsættelse på banen, eller om det er Criterion selv der har haft idéer og lyst til at fortsætte.

Ja - i det nye nummer af Edge, er der et stort interview med Criterion vedr. Burnout spillene hvor de bla. kommer ind hvor meget indflydelse EA har haft på Burnout 3 og franchisen generelt.
Produceren (kan ikke lige huske hans navn) nærmest sværger på at EA ikke har haft det store indflydelse på 3'eren og den "hurtige" 4'er. Som han siger det ville det være næstemt sindsygt ikke at udnytte 3'erens kæmpe success og komme med et nyt spil.
Desuden var Burnout 3 i slutfasen af udviklingen da EA kom ind over og spillets fokus lå fast. Jeg kan dog godt tvivle lidt på at det er Crition selv har har taget initiativet til EA's "dygtige" Live integration i Burnout 3 og EA Trax ;)

Ellers syntes jeg nu at Burnout Revenge virker ganske lovende vurderet ud fra den ultra korte demo. Springet fra 3'eren er dog ikke så stort og radikalt som fra 2'eren. Men der var jo næsten også tale om et spring til en helt ny genre - Burnout er jo ikke længe et konventionelt racing spil :)
Zzap!Zzap!Skrevet 15/08-05 22:37, rettet 15/08-05 22:42 
Jeg kan ikke lide det indtryk jeg får af demoen.
Der er ikke sket noget teknisk overhovedet, det skulle da være lidt dårligere textures.

Art directionen er ekstremt generisk, søgende efter coolfaktor ved hjælp af det sædvanlige "darker and grittyer".
Den mangler fuldstædig 3erens farveglæde, pitoreskhed og arkade charme.
Nu er det jo selvfølgelig kun eet level, men man skulle næsten tro at man ville vælge et level, der repræsenterer hele spillets udtryk så godt som muligt.

Gameplayet er på mange måder uændret, selvom flyve-hop er en velkommen tilføjelse, som dog er knap så medrivende implemeteret.
Det er ikke så let at "outtake" modstanderne, men tilgengæld er lettere medkørende trafik ikke en hindring mere (man kværner igennem alt bortset fra lastbiler).
I det hele taget har gameplayet taget en drejning i retning af Crazy Taxi crazynes, hvilket man måske umiddelbart skulle tro ville klæde spillet, men som IMO absolut ikke gør det.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 16/08-05 01:09, rettet 16/08-05 01:10 
Netop det med farverne, var noget af det der irriterede mig i de film, jeg har set. Elskede farverne og lyset i Takedown.

Forhåbentlig er der flere nuancer i det færdige spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 16/08-05 09:08 
Bede-x>
Forhåbentlig er der flere nuancer i det færdige spil.

Det håber jeg også.
De fleste screens og movies fra revenge har været fra Detroit som er meget brunt-i-gråt. De andre eksotiske lokationer er nok mere farvestrålende :)

ZZap: Jeg er meget uenig i at der ikke er sket noget teknisk med spillet. Omgivelserne/banerne er klart mere detalljerede og med flere objekter over alt. Og crashes er også tydeligt forbedret med endnu flere partikel effekter.
Mht. texturekvalitet har jeg heller ikke bemærket nogen forringelse.
bootsbootsSkrevet 16/08-05 21:22 
Blockbuster på hovedgaden i Taastrup har stadig PS2 demoen. Jeg fik én her til aften... ;o)
KalicolaKalicolaSkrevet 17/08-05 10:53 
Og så er der sådan nogle som mig. Som elsker burnout, og som mener at et bilspil handler om fart og action, og det er præcis hvad burnout gir mig.

Jeg ikke prøvet demoen, men jeg ved stadig at jeg er den første som står nede ved ebgames, den dag det udkommer.
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 17/08-05 17:35 
Har kun prøvet demoen til Xbox, men jeg er også skuffet over den. Der er jo ikke sket det helt vilde siden 3'eren, men gameplayet er selvfølgelig stadig underholdende, man må bare kunne forvente noget mere..

Giver også dem ret som kritiserer farverne - I andre film jeg har set foregår en del af banerne om natten, hvilket jeg bestemt ikke synes om. Jeg har aldrig været vild med NFSU og Midnight Club mest fordi de foregår om natten.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig