X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Winning eleven 9


Svar
HNHNSkrevet 11/08-05 20:24 
Så kom den endelig ind af døren.

Men hvordan kan man få lavet japansk menu om til engelsk
Eller hvor kan man se liste over menuen og spillerne
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/08-05 11:09 
Det ved jeg desværre ikke.Håbede at du måske kunne foretælle lidt om spillet i forhold til winning eleven 8, som jeg syntes var det bedste fodbold spil NOGENSINDE.
are you CHICKEN?
APHAPHSkrevet 12/08-05 11:35, rettet 12/08-05 11:36 
Nu har jeg ikke prøvet WE9, men i de forrige WE spil kan man så vidt jeg husker ikke ændre sproget i menuerne.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/08-05 11:41 
Glæder mig virkelig til dette spil.
Nogen der ved hvornår det kommer til eu, og om der noget snakken om at lave en xbox version.
are you CHICKEN?
APHAPHSkrevet 12/08-05 11:54 
PES5 udgives til PS2, Xbox, PC og PSP, og udkommer vel som sædvanligt sidst i oktober eller i starten af november.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RonaldoRonaldoSkrevet 12/08-05 16:37, rettet 12/08-05 16:38 
Det kræver en patch.

http://forum.pesinsight.com/showthread.php?p=406675#post406675

Spillet er selvfølgelig genialt. Der er blevet rettet en masse fejl først og fremmest. Der er en masse tilføjelser til gameplayet og grafikken er helt i top. Ingen slowdowns og animationerne er totalt vilde. EA's lorte motion capture er så langt fra hvad Konami præstere at det ikke engang er sjovt.

Fordelsreglen virker. Der er større bevægelses frihed. Spillerne reagere fysisk på kontakt. Hvis man løber direkte ind i anden spiller kan man falde på røven. Konami har indført begrænset afleverings frihed. Det er meget vigtigt at man nu vender spilleren i den retning hvor man vil aflevere bolden. Det er ikke umuligt at aflevere bolden med ryggen tre kvarte dele til en medspiller, men aflevering bliver mindre præcis og langsom. Det er realistisk udført og føles ikke irreterende.

Hvis man er flere på samme hold og skifter spiller på dødbolde, så forbliver det stadig den samme person på bolden. Hvorimod i 8'eren blev det altid player 1.

I det hele taget føles spillet mere dynamisk og bredere. Der vil opstå mange flere udsædvanlige situationer end hidtil. Konami har indført mere frihed samtidig med at gøre det til mere rigtig fodbold.

I må nu endelig huske at der er forskel på Winning Eleven og Pro Evolution Soccer. PES har en anden balance. Det er hurtigere og nemmere at score mål. Den ultimative oplevelse er Winning Eleven.
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/08-05 18:07 
Helt seriøst er der virkelig FORSKEL på pes og winning eleven, og hvor meget er det i praksis?
Hader når de laver forskel på spil fra region til region, der er sku ikke noget værre, selvfølgelig undtagen at det er eu udgaven der er den bedste :)
Nogen der personligt har siddet og spillet pes 4 og winnig eleven 8(ikke kun overfladisk), kan de foretælle lidt om fordele og ulemper.

Hmm hvis der er rimeligt meget forskel, så kan det da næsten være man skulle til at importere, bare surt med sproget da det næsten ligner encrypted com sprog.
are you CHICKEN?
APHAPHSkrevet 12/08-05 18:59, rettet 12/08-05 20:09 
Ja, der er forskel på WE og PES, men det er yderst begrænset. Som jeg ser det, er der i hvert fald ikke nok forskelle til at retfærdiggøre en import, så er det kun hvis man er utålmodig, og ikke kan vente til spillet udgives i EU.

Overordnet set så plejer forskellene at være:

1) Spillet på banen foregår i en smugle højere tempo i PES end i WE.

2) PES gør brug af en nyere database end WE, med opdaterede transfers og nye licenser.

3) De små fejl der nu engang er i WE, plejer at være udbedret når spillet bliver udgivet i EU.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/08-05 19:32 
Ja det er ihvertfald ikke nok til at begynde at importere.
Jeg vil nærmere sige at pes lyder til at passe mere til mit temperament end winning eleven.
Glæder mig sku til det kommer, har spillet pes 4 hver dag siden det udkom i eu og er stadigvæk ikke træt af det, da jeg stadigvæk kan sige at hver kamp er foreskellige, det burde Fifa eddermaneme lære noget af.
are you CHICKEN?
RonaldoRonaldoSkrevet 12/08-05 21:19 
Forskellen er grund nok for mig. Mig og drengene har vel brugt flere hundrede timer på serien. Jeg kan ikke tælle hvor mange sæsoner Master League vi har spillet eller hvor mange replays vi har gemt.

Der bliver spillet PES nede i klubben, og balancen er vildt ringe. Hvis jeg løber med Ronaldo kan jeg bare stikke af fra alle og knalde den ind ude fra feltet af. Seks stjerner.

WE kræver meget mere opspil.
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/08-05 21:31, rettet 12/08-05 21:32 
Ahh, forstår godt hvad du mener, men er det ikke en tand overdrevet.
Gad virkelig godt at sidde intensivt med we, bare lige for at se hvordan det virkeligt er, da et billed virkelig er som 1000 ord.
are you CHICKEN?
RonaldoRonaldoSkrevet 13/08-05 02:11 
Jeg synts personligt at der er en stor forskel.

Det er især når man spiller mod andre. Det går så hurtigt med at score i PES at vi siger man er færdig når man er bagud med tre mål. Der bliver sjældent scoret under fem mål i en kamp. Jeg har haft massere af WE kampe uden scoringer.

Jeg fik lige lavet et lækkert mål her til aften. Det er nogle lækre animationer.

http://frasmussen.info/gfx/we9longshot.mp4

Åben det i Windows Media Player. Det er taget med en Samsung E720.
lightyear dklightyear dkSkrevet 13/08-05 18:38, rettet 13/08-05 18:39 
Sheize hvor ser det godt ud, selve målet og animationerne..
Edit: Kan du ikke ligge flere filer ud, bare lige for at se lidt til animationerne, det ser jo SUVERENT vildt godt ud!!!
are you CHICKEN?
BaggyBaggySkrevet 13/08-05 23:31 
Ser for vildt lækkert ud. Min sakse mål med montella i Pes 1 kan stadig måle sig med det, men rigtig lækkert at man nu kan sparke på mål længere væk end bare kanten af feltet.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 14/08-05 10:24 
Baggy>
rigtig lækkert at man nu kan sparke på mål længere væk end bare kanten af feltet.

Det er da muligt at lave kvalificerede afslutninger langt ude fra i alle spil i serien, og ikke bare fra kanten af feltet.

Jeg bankede fornyligt et bold i mål fra 39m med Diego Milito i PES4 mod Ajax. (5*) ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 14/08-05 11:15 
Jeg scorede fra midtercirklen mod en af mine kammerater i PES4. Det var han ikke helt tilfreds med. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BaggyBaggySkrevet 14/08-05 15:07 
ok.. har også scoret med lang spilning knap i pes4 fra højre flanke men den slags tæller ikke.. :)

og ja af og til kan man skyde udefra, men generelt er afslutningerne for svage.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 14/08-05 15:30 
Baggy>
Har også scoret med lang spilning knap i pes4 fra højre flanke men den slags tæller ikke.. :)

Den måde har jeg nu aldrig scoret på. Men jeg har spillet mod en online, der formåede at score med sin højreback, med et skud fra sin egen banehalvdel. Det har nok været omkring 45-50m fra målet!
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 14/08-05 20:05 
Synes bare jeg havde læst at der denne gang var mere focus på skud ude fra, så kan self. være at jeg er blevet en smule "forblændet" af denne nyhed.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
RonaldoRonaldoSkrevet 14/08-05 22:39 
Det er blevet muligt at score længere ude fra feltet, men samtidig kræver det mere at lave gode skud.

Det er nu også muligt at lave inderside skud ved at holde R2 inde. Der er mindre fart i dem, men de går i en lækker blød bue. De kan være rigtig lumske og lige dreje væk fra målmanden.

Det er desværre ikke min Samsung telefon og jeg har ikke noget capture kort.
lightyear dklightyear dkSkrevet 15/08-05 00:17 
Øv bøv
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig