X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste kommende konsol-design?


Svar
WikzoWikzoSkrevet 11/08-05 17:11 
(Hvis dette emne allerede eksisterer, så beklager jeg... Bare slet/luk det, hvis dette er tilfældet)

Hvilken af de tre kommende konsoller(Revolution, PlayStation 3 og Xbox 360)har det bedste ydre design efter din mening?

Synes helt klart at PS3 har det grimmeste, men er lidt i tvivl med Revo og Xbox 360 :/
Tror jeg siger Revolution... :)
61 emne(r).
1 2 > »

Svar
WikzoWikzoSkrevet 11/08-05 17:11 
(Hvis dette emne allerede eksisterer, så beklager jeg... Bare slet/luk det, hvis dette er tilfældet)

Hvilken af de tre kommende konsoller(Revolution, PlayStation 3 og Xbox 360)har det bedste ydre design efter din mening?

Synes helt klart at PS3 har det grimmeste, men er lidt i tvivl med Revo og Xbox 360 :/
Tror jeg siger Revolution... :)
NaieraNaieraSkrevet 11/08-05 18:22, rettet 11/08-05 18:30 
Revolution -> PS3 -> Xbox 360

Nintendos nye konsol vinder på grund af et pænt og simpelt design. Selvom den ikke skal gælde med her, hjælper rumbananen altså ikke PS3'ens chancer i denne konkurrence.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 11/08-05 18:28 
Enig med Naiera.
Sony er i mine øjne gået fra PS2'ens utroligt fede design (som Nintendo i små slag har hugget til Revolution) til noget der ligner et 80'er-agtigt forsøg på at designe et stykke sci-fi udstyr. Og Xbox 360 har jeg stadig svært med at forestille mig se sådan ud i virkeligheden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 11/08-05 18:31 
Enig med Naiera og Sumez :)
RJKRJKSkrevet 11/08-05 18:40 
Da jeg så de første billeder af PS2, synes jeg den var grim. Da jeg først fik vænnet mig til den, fandt jeg den flot (og klart den flotteste i generationen). Da jeg så de første billeder af PSP, synes jeg den var forfærdelig. Da jeg først fik den, gik det op for mig hvor flot den var. Derfor har jeg nu lært at tøve en lille smule omkring Sonys design, omend mit førstehåndsindtryk er det samme endnu engang: PS3 ser ikke for køn ud.

Revolution er måske nok den æstetisk pæneste, men jeg synes bare ikke den ligner en konsol. Det ligner en ekstern harddisk eller sådan noget. Hvilket i øvrigt er det helt modsatte af, hvad Nintendo altid har forstået ved design.

Så uanset hvor bizar den ser ud - og jeg har også svært ved at forestille mig den i praksis - synes jeg på billeder af Xbox 360 ser ud som den pæneste konsol. Alt andet lige er det i hvert fald en fremgang fra Microsoft i forhold til sidste generation, der designmæssigt var elendig ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/08-05 19:37, rettet 11/08-05 19:39 
PSP -> Xbox 360 -> PS3 -> Revolution

PSP vinder på et super fedt design, Xbox 360 ser meget stilfuld ud og Revolution ligger hvor den gør, fordi det er svært at bedømme designet ud fra de få billeder der er af maskinen. PS3 er bare sådan lidt anonym og kedelig - men håber at dens design kan overraske positivt som PSP'ens gjorde det, når man får maskinen mellem hænderne.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/08-05 19:59 
360. Jeg elsker den mælkehvide Ipod farve. Ligesom Dreamcast giver det en dejlig personlighed og dog varriation fra de sorte apparater man som regel har derhjemme i stuen.

Jeg må også give hånden til de der face plates man kan komme på. Det er en god ide. Jeg kan allerede forstille mig EB games dele dem gratis ud til folk der preorder Halo 3;P
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 11/08-05 20:05, rettet 11/08-05 20:06 
Xbox 360 -> PS3 -> Revolution

Xbox 360 er super lækker og meget mindre en man skulle tro når man står med den. Jeg ved ikke helt hvorfor men den forkommer bare så meget mere sleek i virkligheden, ind billederne viser.

PS3 er der imod noget af et skrummel, og virkede på E3 nærmest enorm. Jeg ser den stadig som den gamle PS2 med en brødkasse/C64 (gamle model) på toppen. MEGET af designet blev dog nogenlunde retfærdiggjort da jeg så den spejlsorte model.

Revolution er bare lille og ikke så meget andet. Designet er rimeligt, men bliver tilgivet alle steder grundet størrelsen.
Vote Ficus!
BeanoBeanoSkrevet 11/08-05 20:09, rettet 11/08-05 21:04 
Lige nu... PS3 -> Xbox 360 -> Revolution

PS3 er ganske nydelig men ikke specielt opfindsomt designet og er en smule for neutral i sløvgrå specielt når den ligger ned. Men i blank sort med sølv kant, syntes jeg den er vild kinky og matcher PSP'en perfekt. Håber det er denne udgave som kommer som standard og ikke den sølvgrå :)

Xbox 360 syntes jeg var direkte grim da de første billeder kom ud - men efter at have vænnet mig til den og set flere og bedre billeder fra flere vinkler, vil jeg ikke være flov over at have den stående. Specielt med en mørk frontplade (godt koncept!) som kontrast til den blege hvide farve tror jeg den kan blive nydelig :)

Revolution syntes jeg er er lidt for box'et og neutral at se på - hvis Nintendo designere var bange for at designe noget der lignede lejetøj, er det bestemt lykkedes for dem. Men jeg kan godt li' 'Cuben fordi den er så anderledes og udstråler "fun". Håber at Revolution designer dog bliver piftet lidt op.

Vedr. controller design... så er Xbox 360 klart min favorit og mens Sony boomerang ligner en billig midt-90'er PC controller... hvad gik der galt? Håber den er mere ergonomisk end den ser ud!
ChronoChronoSkrevet 11/08-05 20:16 
Det er jo svært ud fra de billeder der er tilgængelig, men her er hvad jeg mener:

Xbox 360 = Revolution > PS3

Uafgjort, men jeg tror Revolution vinder når der kommer flere billeder :)

Ingen af dem er dog så fede som GameCube'en.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 11/08-05 20:53 
Dreamcast -> Revolution -> 360 -> PS3

;)
JinkJinkSkrevet 11/08-05 21:01, rettet 11/08-05 21:02 
Revolution.
Selve PS3' controller gør at jeg ikke har lyst til at have den.
HankyHankySkrevet 11/08-05 22:25, rettet 11/08-05 22:26 
Xbox360 > Revolution > PS3

Egentlig synes jeg ikke specielt godt om nogle af de designs overhovedet, men 360'eren gav mig lidt den der Wow-effekt. "Er dét der en konsol.. mærkeligt!"
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WikzoWikzoSkrevet 11/08-05 22:43 
PS3 er en grill :P

PS3-grill
yokanabsteryokanabsterSkrevet 11/08-05 23:24, rettet 11/08-05 23:24 
Revolution er klart æstetisk pænest. Xbox 360 er klart æstetisk
grimmest, farven ( som ikke er ipod hvid ) men grå, matcher ikke med grøn, og formen er, set fra siden, er ok, men fejler, da den bliver for vulgær på en eller anden måde. Desuden er skrift typen på det grimme disktray ret grim. Sølv-grå-grøn, matcher ikke her. Desuden er logoet for stort og alle faceplates er ekstremt grimme. Det burde Photoshop/arkitekter designere, et eller andet da kunne se :) Faceplates ligner et desktop wallpaper fra 1999 eller noget.
soon the world will be one big computer
flottenheimerflottenheimerSkrevet 12/08-05 00:31, rettet 12/08-05 00:33 
PS3 > Revolution > Xbox 360

Rygterne siger, at PS3 controlleren kommer til at se væsentligt anderledes ud, end banan versionen der blev vist på E3.

Der ud over tror jeg, at den fedeste konsol bliver dén, der larmer mindst. Min nye, næsten lydløse, PS2 Slim Silver har atter pustet liv i min PlayStation kærlighed - mens larmen, når jeg tænder min XBOX, får mig til at slukke efter ganske kort spilletid.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Bede-xBede-xSkrevet 12/08-05 01:48, rettet 12/08-05 01:49 
PSP > Xbox360/Revolution > PS3

Sony har bare ramt rigtigt med PSP'en. Den føles cool, så snart man har den i hånden.

Til gengæld kan jeg slet ikke se på PS3'en, uden at have en grill eller et køleskab i tankerne.

Joypaddet til PS3 er ikke kommentarer værd, for den lanceres forhåbenlig ikke med boomerangen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JAAJAASkrevet 12/08-05 05:41, rettet 12/08-05 05:42 
Xbox 360 vinder for mig, ind til jeg har set dem alle i virkeligheden. Det er den maskine, der mest ligner en spillekonsol, og så ser controlleren rigtig fornuftig ud. Revolution kunne godt gå hen og blive en vinder, men lige nu er jeg enig med dem, der synes, det ligner en ekstern pc ting lidt for meget. PS3 virker klodset.

Ingen af maskinerne kan få mig op af stolen rent designmæssigt, desværre. Dreamcast, PlayStation, PC Engine, SNES, grå/hvid Saturn - se dét er konsoller.
KeenKeenSkrevet 12/08-05 08:23 
Xbox 360 - Revolution - Playstation 3

Playstation ligger sidst, udelukkende på grund af controlleren...

Hvis vi ikke tænker på hvilke controllere der er med ser det således ud

Xbox 360 - Playstation 3 - Revolution
BeanoBeanoSkrevet 12/08-05 10:13 
flottenheimer>
Rygterne siger, at PS3 controlleren kommer til at se væsentligt anderledes ud, end banan versionen der blev vist på E3.

Men modsat har Sony flere gange efter E3 bekræftet at controller designet er "final" - men håber selvfølgeligt du har ret :)
OmenOmenSkrevet 12/08-05 10:41, rettet 12/08-05 10:41 
Underligt, både på og efter E3 hørte jeg alt og alle (også Sony repræsentanter) kalde det prototype design. Hvor har du hørt at de har bekræftet det som final?
Vote Ficus!
BeanoBeanoSkrevet 12/08-05 12:25 
Ja - det er blevet nævnt at par gange af Sony selv... har desværre ikke lige et link ved hånden :(

Designet skulle generelt være "final" men der kan ske småjustering hvilket skiltet ved controlleren på E3 betød.
QQSkrevet 12/08-05 15:53, rettet 12/08-05 15:53 
XBox 360 > Revolution > PS3

Nu er nuværende generation jo blevet nævnt lidt hist og pist, såeh... ;)

GameCube Platinium > PSTwo > GameCube Jet Black > PS2 > Xbox > GameCube Purple

Tænk at farven kan gøre så meget...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RuneSPRuneSPSkrevet 12/08-05 16:49 
Omen>
Underligt, både på og efter E3 hørte jeg alt og alle (også Sony repræsentanter) kalde det prototype design.

Det er jeg altså også rimelig sikker på. Ligesom at Revolution designet heller ikke er helt final endnu.
SephirothSephirothSkrevet 12/08-05 17:02, rettet 12/08-05 17:04 
Hvis MS udgiver en sort X360, som blev lavet som mock-up, snupper den andenpladsen, men ellers:

Revolution > PS3 > X360.
- Men de er nu alle meget fede i denne omgang.

Controllers?
X360 > PS3
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/08-05 17:49 
Den er svær - Xbox360 er egentlig den mest konsol-lignende, men syntes stadig at skriften på fronten ligner noget fra Paint. Controlleren ser dog ret fornuftig ud.

PS3 er garanteret større end man lige tror, og bliver nok noget mere hul end de andre, hvis man banker på den. Kan ikke lide en ikke-solid overflade, som PS2'en havde. Den nye controller er ikke for pæn, men mon ikke den bliver gennemtestet en del inden udgivelsen, og nok lavet om hvis det ikke fungerer ordentligt.

Revolution er pæn og enkel, dog lidt for kedelig at se på. Det blå lys i indgangen ser fint ud, og docken der blev vist til fremvisningen ved E3 er også ret flot. Controlleren ved vi ikke meget om, men håber inderligt der ikke kommer for meget bling-bling, det _kan_ godt blive for revolutionerende.
Zzap!Zzap!Skrevet 12/08-05 22:12, rettet 13/08-05 00:37 
x360 er uendeligt kedelig og konform. Den virker som om, at den er designet efter et tjekliste-skema med (nu)tidens populære modegriller. Den er derfor underligt rodet og intetsigende i sit udtryk
Det er dertil pineligt tydeligt, at den er kraftigt inspireret af Dells Optiplex.
Bedste kommende konsol-design?

PS3 er den smukkeste (ja smukkeste!) konsol nogensinde.
Designeren siger at en del af inspirationen kom fra skyskraberne i Tokyos Roppongi Hills og Shiodome områder.
Bedste kommende konsol-design?
Bedste kommende konsol-design?
http://www.totalnextgen.com/news.php?item.376

Og lad os lige få det på det rene, PS3 *er* en del mindre end x360, den er tyndere og ikke så lang/høj. Det er bevist ved adskillige fotosammenligninger.

Inden for de grænser der er med strømforsyning, PCB, varme osv. synes jeg at PS3 er et originalt og gennemtænkt design
Den opnår en perfekt synergi mellem æstetik og funktion.

Revolution er måske en lille smule kedelig. Det hjælper lidt med den lysene blå spalte, men der er vel også grænser for hvor meget man kan designe en maskine der er så lille (tre DVD covers).
Det er en god feature at man kan stille den på højkant, men foden virker dog meget ufærdig i den version vi så på E3.
Klappen der skjuler den fire porte virker også noget malplaceret.
Alt i alt dog et design de fleste ville være bekendt at have stående fremme.

Så PS3>Rev>>>>x360
Born to kill space
flottenheimerflottenheimerSkrevet 12/08-05 23:06 
Der er noget jeg ikke forstår ved Revolution designet.
Den har tilsyneladende et slot-in drev. Fint nok.
Men efter sigende, vil den både kunne afspille normale DVD'er og de små GameCube discs. Kan man det med et slot-in drev?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 12/08-05 23:10 
Det funderede jeg også over ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 13/08-05 00:18 
Det ville da umiddelbart være ret mærkeligt hvis man kan det.. De små disc vil jo falde ud i siden, eller sådan noget?

Anyways .. Ps3 > X360 > Revolution

Ps3'en ser rigtig fed ud i sort, ligner noget fra B&O ;).

X360'eren virker ret stilet, men glæder mig til at se den i virkeligheden.

Revolution ligner som før nævnt ikke noget, andet end et eksternt cd drev el. lign... Jeg vil have design!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/08-05 00:42 
Zzap! du havde virkelig Microsoft hva?:) Jesus.

Er det ikke lidt ekstremt at lave sammenligner mellem højhuse og konsoller?:P
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-05 00:48 
Zzap!>
Og lad os lige få det på det rene, PS3 *er* en del mindre end x360, den er tyndere og ikke så lang/høj. Det er bevist ved adskillige fotosammenligninger.

Ikke ifølge de mål som IGN opgiver omkring maskinerne:

http://ps3.ign.com/articles/614/614783p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 13/08-05 01:05 
Jeg læste noget om adaptorer til dvd-skiver, da Revolutions skiver skulle være større end cd og dvd. Det kunne tænkes at de laver lignende til GC-skiverne...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Zzap!Zzap!Skrevet 13/08-05 01:12 
De mål er forkerte, det har været kendt længe.
Det er jo også IGN, man burde jo næsten sætte klovne musik på hver gang de nævnes.

Valkyrie: "Er det ikke lidt ekstremt at lave sammenligner mellem højhuse og konsoller?:P"

Hvis det nu ér inspirationen til designet, hvad er der så galt i det?
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 13/08-05 01:17 
KTC>
Jeg læste noget om adaptorer til dvd-skiver, da Revolutions skiver skulle være større end cd og dvd. Det kunne tænkes at de laver lignende til GC-skiverne...
Jeg ved faktisk ikke præcist hvordan en slotloading drev virker. Men jeg kunne forstille mig at man kunne lave noget med to ruller der kommer ind fra siderne, som først stopper når de begge to møder modstand. Derefter roterer de og trækker disken ind.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-05 01:19 
Zzap!>
De mål er forkerte, det har været kendt længe.

Det har jeg ikke hørt. Hvad er de rigtige mål så?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 13/08-05 01:27, rettet 13/08-05 16:01 
De er endnu ikke kendt, men der har været masser af sammenligninger med billeder af kendte genstande ved siden af de to konsoller, som viser at PS3 er mindre.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-05 01:28, rettet 13/08-05 01:46 
Kan du ikke lige komme med et link, som viser at det er alment kendt, at IGNs opgivne mål er forkerte?

EDIT: Jeg har selv fundet et:

http://www.ps3updates.com/2005/06/ps3-dimensions-revealed.html

Ikke at de direkte går efter IGN, men de oplyser da nogle andre mål.

Mere EDIT: Ved nærmere eftersyn, så finder jeg mange forskellige opgivne mål på de to maskiner...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JAAJAASkrevet 13/08-05 03:00 
Jeg så et eller andet sted samme spørgsmål vedrørende slot-in drevet lige omkring E3, og der var flere, der tilkendegav, at den slags drev i f.eks. pc'er kunne tage både små og store skiver.
RuneSPRuneSPSkrevet 13/08-05 03:03 
Mit pioneer dvd drev kan ikke :( Den tager slet ikke fat i dem...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 13/08-05 23:30 
Det slot-in drev jeg havde engang, kunne også kun tage normale CD & DVD'er. Ingen mini skiver eller visit-kort CDer.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 14/08-05 01:31, rettet 14/08-05 01:32 
Et af de federe konsoldesigns (tiden taget i forbehold) er faktisk det gamle koncept til NES'en, der aldrig blev taget i brug. Meget stilfuldt og B&O-agtigt.
Problemet dengang var at den ikke så legetøjsagtig nok ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 14/08-05 20:56 
Jeg bryder mig ikke personligt om designet på nogle af next-gen konsollerne.
Men rækkefølgen må være Xbox360, Revolution og Playstation 3.

Playstation 3 er i sig selv grim, og minder mere om en førstehjælpskasse, havegril eller et køleskab.
Revolution er bare kedeligt at se på, og Xbox360 har en afskyelig farve, og ikke den kønneste facon.
Spiller nu: Halo 3
mikkelpmikkelpSkrevet 15/08-05 13:07 
Skal en konsol matche legetøj eller hifi i design? Jeg hælder til at det skal ligne hifi, måske fordi jeg har den alder jeg har. Spurgte man en anden yngre person ville svaret måske være legetøj. Derfor vil denne post jo have mange forskellige svar, dog tror jeg at mit spørgsmål må være det mest afgørende for hvad folk vælger som den flotteste konsol.

Mit valg er:
Revolution -> PS3 -> X360

PS3 har, trods det lidt brødkasse lignende udseende, lidt metal som får den hen i retning af en B&O højtaler el. lign. X360 ligner et gammeldags pc kabinet i mine øjne. Samme farve med lidt mønstre på. Jeg er dybt skuffet over designet på sidstnævnte, men det kan jo ændre sig når man ser dem live.
"Color, size or brand - Who cares?"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/08-05 19:37 
Vis mig hellere noget POWER - Det ydre har ingen værdi! (I skulle se de kvinder jeg hænger ud med).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HankyHankySkrevet 16/08-05 08:17 
Born2Play>
(I skulle se de kvinder jeg hænger ud med).

Helst ikke ;)!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
millenniummillenniumSkrevet 31/03-07 10:39 
Nu er alle konsollerne kommet i butikkerne, og man kan endelige vurdere designet på andre præmisser end de fotostills man har set i uendeligheder.

Og IMO har fordelene rykket sig en hel del...

PS3en synes jeg egentlig var pæn nok i salgsmaterialet, men de jag så klodsen i forretningerne tænkte jeg først på at gemme den bag en skabslåge, når den engang bliver købt. Hvordan gik det til? PS2'en var egentlig flot nok, taget sin tid i betragtning, og praktisk designet. Men denne 3'er er ét stort hul i hovedet.

XBOX 360 synes jeg blot ligner en variation af en tower-pc. Den er ikke noget særlig, men heller ikke urimelig grim. Den er i det mindst et skridt frem ift til det sorte 'Kanal 2 dekoder' design, som den første var formet efter.

Vinderen er klart Wii. En lille hvid minimalistisk sag, der kan matche min hvide DS Lite og tilmed iPod og iBook. Det hvide design er tydligvis også mere kvinde-venligt, og det er jo en fordel når man gerne vil have konsollen stående fremme i stuen. :-)
The medium is the message.
CronossCronossSkrevet 31/03-07 10:52 
1: PS3.
Klart den flotteste af de nye konsoller, og den ser professionel ud på en måde de andre ikke gør. Ja, den er lidt stor, men samtidig et lækkert design. Eneste kritik er skrifttypen, som er præcis ligeså grim som i Spiderman (Hint, det er den samme)

2: Wii.
Min kæreste synes den er grim, fordi den er for firkantet. Jeg er tilbøjelig til at give hende ret, men den ser nu ok ud. Bestemt ikke noget særligt, og mest af alt blot ret kedelig.

3: Xbox 360.
Klart den grimmeste af de tre konsoller, og den eneste der egentlig ligner en konsol. Det mystiske rumvæsen-design passer altså ikke specielt godt ind i min stue, hvor den blot ser klodset ud. Denne er dog kærestens favorit, skarpt forfulgt af PS3.
BeanoBeanoSkrevet 31/03-07 11:51 
1: PS3
Den blanke sorte overflade og sølvtrim får den til at se dyr og stilfuld ud - specielt stående oprejst. Også en del små men lækre detajler som f.eks. den semi-gennemsigtige overflade som gør det muligt at se memory stick lamperne inden under lugen. Men den er stor og klodset hvilket trækker ned.

2: Ikke videre opfindsomt design og ser lidt billig og plastikagtig ud i den hvide farve. Dog et plus at den er mindre end PS3, udseenet kan ændres lidt med en face plate og nemmere at stable :)

3: Wii
Stort plus mht. størrelse og at den kan placers stort set alle steder, og det blå lys i slotloaderen er en lækker detalje. Men designet er ellers stort set ikke eksisterende og den hvide iPOD farve er efterhånden ved at være trals.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/03-07 13:27 
1) Xbox 360
2) PS3
3) Wii
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig