X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gå på IGN INSIDER NU !!


Svar
OkottaOkottaSkrevet 13/05-03 10:30 
I vil vide hvad jeg snakker om, ligeså snart I ser det, og har downloadet det.

Føj for POKKER da !

Jeg KAN ikke vente.

Hvad mon?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
88 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 13/05-03 10:30 
I vil vide hvad jeg snakker om, ligeså snart I ser det, og har downloadet det.

Føj for POKKER da !

Jeg KAN ikke vente.

Hvad mon?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 13/05-03 10:48 
Halo 2 - Hmm... grafikken så da flot ud, men blegner virkelig meget i forhold til den nye video af Doom III. Gameplay-mæssigt så det lidt tavs ud, en masse hjerne-død action, jeg lugter dårlig sequel...
OkottaOkottaSkrevet 13/05-03 10:57 
Jeg lugter en meget misundelig fanboy; Ejer af en anden konsol, som ikke er Xbox.

Doom III ser osse lækkert ud, men Halo 2.....
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AmbyAmbySkrevet 13/05-03 10:58 
Kan man hente den et andet sted, hvis man nu ikke er velsignet med et Insider abonnement ?

Doom3 er en techdemo med lidt action i. Halo 2 håber jeg på kommer til at indeholde en god historie.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
3of193of19Skrevet 13/05-03 11:01 
Gamespot complete har det også :)
NaieraNaieraSkrevet 13/05-03 11:03 
Hjælper ikke, deres servere er ligeså elendige :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 13/05-03 11:04, rettet 13/05-03 11:05 
Efter den fantastiske succes med Doa:XBV forventer jeg at alle cut scenes i Halo2 er variationer over temaet: Lesbiske sex scener mellem Cortana og Eve fra REZ.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RonaldoRonaldoSkrevet 13/05-03 11:07, rettet 13/05-03 11:09 
De to spil grafik-mæssigt ligner to forskellige generationer, begge spil kommer til Xbox, så hvordan kan det have noget med andre konsoler at gøre ?

Halo 2 ser flot ud, men poly-bump(?) og animationer ser bare bedre ud i Doom III, lys-effekter kan så slet ikke sammenlignes. Halo 2 traileren lignte et kæmpe orgie af dræb alt hvad der rører sig, der røg omkring 200 aliens i den film alene, og det var med assault-rifle+scope og dual super-uzi'er? Det lignte at der var mere historie i Doom III, Multiplayer bliver Halo 2's største fornøjelse, men jeg kunne jo tage fejl.
OkottaOkottaSkrevet 13/05-03 11:10 
Naiera >
Hjælper ikke, deres servere er ligeså elendige :p

IGN's servere fungerer ganske glimrende for mig.

Jeg henter film lige nu, i stride strømme, og det kører perfekt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
3of193of19Skrevet 13/05-03 11:12 
Naiera >
Hjælper ikke, deres servere (Gamespot) er ligeså elendige :p

Havde ikke noget problem. Via ftp serveren kunne jeg nemt trække ca 50kB/s, som er min DSL forbindelses maksimum.
NaieraNaieraSkrevet 13/05-03 11:14 
Jeg kan ikke engang få startet downloaden af Halo 2 traileren, men OK, UVDM er ikke Danmarks bedste sted at være på indernettet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 13/05-03 13:11 
Okotta >
I vil vide hvad jeg snakker om, ligeså snart I ser det, og har downloadet det.

Føj for POKKER da !

Jeg KAN ikke vente.

Kan du ikke lige finde ud af filnavnet + extension.
What is the Matrix?
N-ZaneN-ZaneSkrevet 13/05-03 13:18 
Enfen >

Kan du ikke lige finde ud af filnavnet + extension.


Du kan se det på IGN's side, hvis du tjecker linket!
I kick azz for the Lord!
enfenenfenSkrevet 13/05-03 13:26, rettet 13/05-03 13:29 
Før da jeg prøvede, havde jeg ikke mulighed for det, men jeg kan sgu nu. Kan være min browser bare fuckede up.

Forespørgsel afblæst :)
What is the Matrix?
ckruseckruseSkrevet 13/05-03 13:42 
Findes den video andre steder end på betalingssites, så os almindelige dødelige også har en chance? :)
SoqratesSoqratesSkrevet 13/05-03 14:03 
Hmmm er E3 startet, jeg troede da først det var imorgen...
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-03 14:28, rettet 13/05-03 14:37 
Det er jo MS pre show..... Det havde de også sidste år....


Anyway..... Det ser ud til at Conker 1, kommer til Xbox igen:) Denne gang med Xbox live teamplay og nye områder i single player såvel som Xbox style grafik! Se de første screens her, sammen med meget andet: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=10538&mode=thread&order=0


Hmmmmm....

Har i også fået set Rares Grabbed by the Ghoulies? Ser lidt underligt ud:/ Men Kameo ser fedt ud!

Og jeg er rigtig tændt på Lucas Arts Republic Commando hvor man vist spiller som stormtroppers..... Så ret godt ud! Tjek begge spil trailers ud, plus meget mere! Bare drop at downloade Halo 2 8 minutter filmen.... jeg har prøvet i flere timer og kan sgu ikke få den downloadet! Men det er alligevel værd at tjekke ud.... Der er en film på 12 MB, fra hele Pre showet med andre spil som Conker live and uncut, Starcraft ghost og mange andre..... Og tjek også Doom 3 traileren:O

Link: http://www.game2extreme.com/news/article.cfm?language=1&articleid=1680


Den nye Fable trailer er også kommet der viser en hel del combat: http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html


Hmmmm.......

Edit:

De nye ting til Xbox Live: http://www.spilzonen.dk/content/nyhed.asp?id=11397


Nye Ninja Gaiden screens: http://forums.teamxbox.com/showthread.php?s=&threadid=195777

IGNs fem gratis Halo 2 film
Well crucify the insincere tonight...
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 14:45 
Er ved at hente de fem gratis film (tak PE). Håber da at vi "andre" også snart kan se Halo2 insider filmen og Doom3 filmen.
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-03 14:57 
Neeeej!!! Kunne kun downloade 2 af filmene, det er vist et maximum pr. dag:(

Klippene er ikke særligt store, men jeg synes virkelig man får fornemmelsen af et godt spil.

På gamespot kan der også ses en lille Halo2 trailer, ved ikke om den er blandt en af de 5 som PE har linket til.

Men her er den:

Watch Streaming Version
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 15:14 
Public EnemY >
Det er jo MS pre show..... Det havde de også sidste år....


Anyway..... Det ser ud til at Conker 1, kommer til Xbox igen:) Denne gang med Xbox live teamplay og nye områder i single player såvel som Xbox style grafik! Se de første screens her, sammen med meget andet:

Mand, hvor jeg er lykkelig. Vi får gamle spil med ny grafik :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 15:16, rettet 13/05-03 15:39 
Jeg kunne downloade alle film undtagens den 1'ern. Efter min mening, var de utrolig flotte og hakkede slet ikke. Glæder mig så meget. :-)

Edit: Har nu også set den film PS2Playkid linkede til. Den er sq også nice.
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-03 15:19 
Haha, godt man har delt computer:)

Btw.
Den film jeg linkede til er ikke nogen af de 5 fra Ign.
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 15:51, rettet 13/05-03 15:52 
Nå - bortset fra Conker og DOA skuffelsen, så er jeg sgu egentligt meget tilfreds.

Halo 2 ligner FMV. Wow!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-03 16:04 
Born to play, opfør dig ordentligt;)

Conker Live and uncut-For også andet...... Kæmpe enorm teamplay online muligheder og der kommer også en masse til single player!

Du ved hvor lang tid det tager for Rare at lave spil..... Det er en gåde at de faktisk på et E3 har fået 3 spil med:P


Det ser bare ud til vi ikke for nogen Perfect Dark..... NOOOOOOOOOOooooooo...... Men tror i MS har futtet alt deres krudt af? Ikke mere surprise surprise?:(
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 16:11, rettet 13/05-03 16:13 
Jo, en mindre Xbox.

Edit: Link

Se her
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 13/05-03 16:14 
FreddiE >
De to spil grafik-mæssigt ligner to forskellige generationer, begge spil kommer til Xbox, så hvordan kan det have noget med andre konsoler at gøre ?

Halo 2 ser flot ud, men poly-bump(?) og animationer ser bare bedre ud i Doom III, lys-effekter kan så slet ikke sammenlignes. Halo 2 traileren lignte et kæmpe orgie af dræb alt hvad der rører sig, der røg omkring 200 aliens i den film alene, og det var med assault-rifle+scope og dual super-uzi'er? Det lignte at der var mere historie i Doom III, Multiplayer bliver Halo 2's største fornøjelse, men jeg kunne jo tage fejl.

Nu er DOOM 3 traileren fra PC-versionen, så det er ikke så underligt at den er flottere :)
John Carmack og Co. har allerede udtalt, at Xbox-versionen ikke bliver lige så flot...
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 16:16 
Har du et link til, hvor de har sagt det? Har selv kun hørt at Xbox-versionen blev mindst ligeså flot, men det er dog et godt stykke tid siden.
jaesjaesSkrevet 13/05-03 16:22 
Kan ikke umiddelbart huske det, men mener jeg fandt det, da jeg søgte på Google på ordene "interview John carmack Doom 3", eller noget i den dur.
KTCKTCSkrevet 13/05-03 16:24 
Born2Play >
Jo, en mindre Xbox.

Edit: Link

Så morsom du er ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-03 16:45, rettet 13/05-03 17:33 
Doom3 og Halo2 videoerne til Xbox kan henste her fra:
http://www.game2extreme.com/news/article.cfm?language=1&articleid=1680

Men hav god tolmodighed.... Serveren er Møj langsom...
sidder nu og henter begge vidoer og med Warpfart af 3.4kb... OG SÅ PÅ EN 8MB Linje direkte til Uni-C (Eller hvad de nu hedder idag)... tsk tsk..

Rettelse:
Hmm... Sjovt.. jeg opdagede lige at der var en som har postet det samme link før mig.. Doh ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-03 16:47, rettet 13/05-03 16:54 
Nej, det er sgu seriøst. Linket er bare overbelastet ;-)

"It's almost time for E3 — the gaming world's biggest event! We'll be covering all the action in Los Angeles, from the press briefing, to the tournaments, to the unveiling of new Xbox and Xbox Live enabled games!

Check back often beginning Tuesday, May 13. We'll have daily updates on all things E3!"

Prøv igen. Haha! Se hvordan en hurtig gennemlæsning kan fucke op i forståelsen :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 16:57 
Her står, der lidt om Doom3 til Xbox. Det bliver grafisk ikke langt fra pc udgaven.

Right here baby!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-03 17:31 
Ikke fordi jeg selv spiller det...

Men på http://www.xbox.com/xboxtv er der kommet en CounterStrike trailer :-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-03 17:52 
Grillbiller >
Doom3 og Halo2 videoerne til Xbox kan henste her fra:
http://www.game2extreme.com/news/article.cfm?language=1&articleid=1680

[Files have been disable for download until further notice]

:(
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 13/05-03 18:04, rettet 13/05-03 18:04 
Grillbiller >
Ikke fordi jeg selv spiller det...

Men på http://www.xbox.com/xboxtv er der kommet en CounterStrike trailer :-)

Ja, så må de da have pillet den af igen.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-03 18:08 
Ja det er surt! Jeg forslår man holder øje med sites som halo.bungie.org..... De steamer rigtig mange videoer!
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 13/05-03 18:11 
Griberg >
Her står, der lidt om Doom3 til Xbox. Det bliver grafisk ikke langt fra pc udgaven.

He he, sagde de ikke også det om SC til PS2 ;)

Noget der virker lidt underligt er, at i artiklen fra Gamers.com, som Gamereactor refererer til, der omtaler de en Xbox-trailer, men på beskrivelsen lyder det fuldstændigt som den nye PC-trailer...

Hmm, vi bliver nok klogere de kommende dage :)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-03 18:11 
-->#ps2..

:-/ Ja det opdagede jeg også.. da min downloading af Doom3Xbox og halo2 kig død da jeg var nået ca 40% på begge filer..
GRRR!!!

-->#Enfen
Nej.. Tjek under E3 2003
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-03 18:55 
Så nu har jeg set den!!!!!!! 8 minutter..... OMG...... Wow..... WOowowoowowoww....... wowowow........ Den er så cool..... Det er så sejt at de der abe agtige brutes bare kan hoppe op på en warthog og bare skubbe chief af.... Man ser bare marines der er rigtig hårdt såret og medics..... Og man ser en ny slags covenant dropship kaldet phantom, og Marins der køre en warthog mens man selv styre..... Man laver også en melee combo!!!!!!!

Jeg er bare meget meget usikker på om det er lovligt at poste det her link! Jeg vil ikke bannes! Da det er gamespot filmen som et andet site har taget, ved jeg ikke om jeg må poste det..... I såvfald undskyld:/

DE 113 MB, er guld værd for mig:)

Højreklik og gem som
Well crucify the insincere tonight...
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 19:28, rettet 13/05-03 19:29 
JEG MÅ BARE SE DEN HALO2 VIDEO! Linket virker desværre ikke mer' :-( Snøft

Doom3 videon kan hentes her:

Av, lad vær med at trykke så hårdt!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-03 19:28 
Når vi nu er igang.. så her er der em 13mb stor Doom3 trailer.
http://www.shackspace.com/~kronologik@shackmail.com/e3-doom3trx1_qt.zip
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 13/05-03 21:03 
Har lige set traileren af Halo 2.

WOW!

Var der nogen, der sagde Game of The Show!!!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/05-03 21:12 
Troede sgu da lige det var Conker der var interessant!
Home is where the hardware is..
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 21:44, rettet 13/05-03 21:45 
Man kan nu igen downloade Halo2 traileren. Selvfølgelig skal I ikke gøre det, hvis det betyder mindre båndbredde til mig! ;-)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-03 21:50 
nå så det er dig som gør at serveren hele tiden går ned? :-)

Nu har jeg prøvedet at downloade den film siden kl. 1900 ca.. med GetRight.
og endelig er jeg ved at kunne se enden :-) 93%.
takket været Getright Download mannager :-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 22:16 
Det kunne også være, at jeg skulle installere Get Right eller Download Accelerator.

Kan man sætte den til automatisk at downloade igen, hvis serveren går ned med Get Right?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-03 22:16 
Nøøj.. Kan jeg kun sige.
Og kæft hvor blev der lige pludselig lang tid til December månede.. :-( efter man har set denne 8.53 min(113mb) lange film fra E3 2003.

Selv om Filmen er filmet med et håndholdt kamera, kan man sagtens se at grafikken og gameplay er blevet mere detalieret.

Hvis du trode at Halo1 var det flotteste Xbox kunne lever.. så tro om igen.

Skynd dig så at Download filmen og se den.
(hint. Brug en Download mannager som eks. GetRight5, da Serveren er meget balastet i øjeblikket, (tog mig 2 timer at hente den på en 8Mb linje) )

Nå men er er linket:
http://acexbox.com/txb/halo2xpctr1_qt.mov
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-03 22:19 
GetRight 5?

Hvor finder man det henne?
Spiller nu: Halo 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-03 22:21 
prøv med www.download.com under Download mannager (Eller google.com for den sags skyld)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-03 22:36 
Genialt grilbiller.... Havde selv postet dette link i den her tråd før dig, og sjovt nok havde jeg også downloaded getright... LOL..... Ud af de 100 download managers jeg fandt på google valgte jeg lige den som dig:P

..... Rimelig ligemeget, men sygt nok alligevel:D
Well crucify the insincere tonight...
88 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig