X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Privat ikon?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 08:26, rettet 03/03-03 09:03 
Hvordan vil det komme til at se ud mht. at have private ikoner nu hvor man selv får mulighed for at uploade dem?

edit: det ser ud som om der kun kan være én bruger per ikon, bliver det ved med at være sådan?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/03-03 12:34 
Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 03/03-03 17:06 
Fantastisk
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RitesRitesSkrevet 03/03-03 17:15 
Og dette vil gå live før P:R offentliggøres?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 03/03-03 17:16 
Nåh, der var en Raziel.. *slette*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/03-03 07:15 
Bliver ens ikon "droppet" efter man ikke har postet på forummet i et bestemt tidsrum?
Jeg synes selv det ville være synd at se de gode ikoner gå til spilde på folk der bare kommer for at smide en enkelt post eller sælge et spil og så skride. Især hvis det er et jeg selv har lavet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/03-03 12:20 
Ikke lige pt, men det kommer senere. Jeg havde tænkt på tre måneders inaktivitet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 04/03-03 12:24 
Ermm... Problemet er vel ikke størrere, end at man "stjæler" det ikon man gerne vil have og så uploader det som sit eget.

Det kan Mods vel heller ikke have noget imod, hvis der ikke kommer råben og skrigen fra ikonets ejer?
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 04/03-03 12:30 
Ville det ikke være mere simpelt, bare at lade tre måneders inaktivitet bestemme det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 12:36 
Jo, men det skal jo være lidt besværligt, ik'.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 04/03-03 12:48 
Rites -> Den løsning skaber KUN kaos.

Hvad så når den inaktive bruger bliver aktiv igen?

Det holder ikke...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 04/03-03 12:50 
Offentlig slåskamp?

Det holder max! :)
» a winner is you «
MIKA-LMIKA-LSkrevet 04/03-03 12:51 
Det har vi prøvet - lad os finde en bedre løsning ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 12:52 
Bah...
:(

I er sgu for civiliserede!
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/03-03 13:06 
Juhuu 1. post

Er det bare mig der er en klovn, og ikke kan finde et sted at uploade mit eget ikon?

Anyway - kanon med dette forum - det ser fantastisk ud
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NaieraNaieraSkrevet 04/03-03 13:09 
Kun moderatorerne og Sumez kan lige nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 13:14, rettet 04/03-03 13:16 
Mit Ikon er lidt for stort, og opløsningen er heller ikke helt så god som den var på dkf.
Er det noget der kan blive ændret?

Edit: Nej, ikke for stort, bare for dårlig opløsning.
Spiller nu: Halo 3
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 13:15 
Er det ikke muligt at få min gamle, pinke kanin igen? :)
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:19 
Det er fordi dit gamle ikon er blevet strukket. Hvis du finder original billedet kan det sagtens ordnes.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 13:22 
Når du siger orginal billedet, mener du så billedet hvor ikonet blev lavet fra?
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 04/03-03 13:28 
PS2 playkid >
Mit Ikon er lidt for stort, og opløsningen er heller ikke helt så god som den var på dkf.

Da vi troede vi ikke kunne nå at lave ikoner, eksperimenterede vi med at genbruge alle DKF-ikonere, ved at forstørre dem op fra 32x32 til 48x48. Dit er ét af dem.

Jeg regner med, at vi får genskabt størstedelen af dem på den rigtige måde. Dvs. ved at finde de "originale billeder" frem igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 13:32 
Okay, tak skal i have:)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:32 
Hvis du skaffede billede i dets originale størrelse, kunne du få et større ikon i bedre opløsning end før.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 13:45 
Rites >
Hvis du skaffede billede i dets originale størrelse, kunne du få et større ikon i bedre opløsning end før.

Okay, men det vil blive mere eller mindre problematisk da jeg ikke lige ved hvor jeg skal lede.
Men jeg gør et forsøg.
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:58 
Jeg kan ikke huske hvad den figur der hedder, men prøv at lave en billedsøgning på Google.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 04/03-03 14:09 
Nightmare + "Soul Calibur"
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig