X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad for nogle film har I set?


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 08/08-05 16:42 
Nu er tanken i denne tråd at folk kan fortælle lidt om en film man har set, god eller dårlig.

Har selv lige set sin city, som jeg blev positivt overrasket over.
are you CHICKEN?
KalicolaKalicolaSkrevet 08/08-05 16:50 
har lige set war of the world. mega fede effekter, ok skuespil af tom. Men ellers en ret ringe film. skuffende.
For The Love Of The Game
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/08-05 17:03 
Genså Three Kings igår. Elsker den film.
(...)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/08-05 17:08 
Så Pusher II i aftes - fed rå film.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MusicManMusicManSkrevet 08/08-05 17:26, rettet 08/08-05 17:27 
så A Tale of Two Sisters for ikke så længe siden. MEGA fed psykologisk gyser! :)
nerosnerosSkrevet 08/08-05 17:30 
Hvis man er til gamle latterlig horrorfilm så køb The Blob fra 88 den er herrer sjov.
Bashful Neophyte
BaggyBaggySkrevet 08/08-05 17:33 
Hev Vhs maskinen op fra kælderen, og så The Usual Suspects.. Så bliver det ikke bedre :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/08-05 18:12 
Kanal-surfede forbi "Bill & Ted's Excellent Adventure" i går. Jeg mente ellers at jeg havde hørt en masse godt om den, men føj hvor var den dårlig. Og Keanu "Wooden Face" Reeves er tydeligvis ikke blevet en bedre skuespiller med tiden :)
MarcusMarcusSkrevet 08/08-05 19:05, rettet 08/08-05 19:06 
KidCaffeine>> Hehe, jeg synes den er halv dårlig også. Derimod kan jeg godt lide efterfølgeren. Bogus journey. :)
RitesRitesSkrevet 09/08-05 20:39 
Jeg syntes nu Bill & Ted var ret fed, for hvad den var.

Så også lige Dawn of the Dead fornylig. Grineren film. Forstår dog ikke hvorfor der står "Gyser" som genre bagpå :)
» a winner is you «
RuneSPRuneSPSkrevet 09/08-05 20:53 
Saw - Fed horror/thriller som både rummer nogle "chok" samt et fedt plot. Helt sikkert værd at se.

Alone in the Dark - Ikke ligefrem anbefalingsværdig men dog heller ikke så dårlig som IMDB gør den til :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-05 21:57 
Fantastic 4. En middel god film med knap så overbevisene animationer. Desuden skulle kampen mod Dr. Doom ha' været meget længere IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/08-05 22:47 
Bill & Ted's E.A. og B.J. er nogle super fede retro film.

De minder mig om 80'erne og giver mig impulsivt lyst til at køre på BMX, høre Duran Duran's "Arena", guffe en City Burger fra Tina's Grill og spille arcade spil. All good stuff.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dchangdchangSkrevet 09/08-05 23:29 
Har lige set Elektra (promo). Vil fremhæve 2 ting;

1. Udmærkede effekter.
2. Jennifer Garner er lækker hele filmen igennem.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/08-05 00:04, rettet 10/08-05 12:40 
Har lige tjekket Ong-Bak. Historien var dæl'me fesen, og jeg synes ikke, at Tony Jaa formår at differentiere sig så godt fra mængden af skuespillere i genren som eksempelvis Jackie Chan og Bruce Lee. Men måske skal han bare have lidt tid til at finde "sin rolle", knægten er trods alt ny ;) (dette er selvfølgelig, hvis man ikke medregner det faktum at han er muay thai udøver)

Når det så er sagt, skal den have ros for sine fantastiske kampe. Jaa er virkelig dygtig og hurtig på fødderne. Det var en sand fornøjelse at se ham i aktion og jeg sidder stadig og måber lidt over, hvor hurtigt han kan levere en albue med fuld kraft. Glæder mig til at se mere til ham.
SquareSquareSkrevet 10/08-05 01:32 
Jeg sad og så Pleasantville sammen med familien her forleden - ovarraskende fin film.
It's only a state of mind.
SumezSumezSkrevet 10/08-05 05:53, rettet 10/08-05 05:53 
Har set Pleasantville to gange i TV, en del tid siden efterhånden. Begge gange blev jeg også overrasket over hvor fed den er, jeg er faktisk ret vild med den. Den er sjov, intelligent og velspillet, uden at forsøge på at være dybere end den er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 10/08-05 08:59 
Så Mallrats i går aftes.
Kun en kommentar:
"Hell Hath no Fury like a woman scorned for SEGA".
SumezSumezSkrevet 10/08-05 09:55 
Den kan jeg ikke huske. Hvor i filmen siger de det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 10/08-05 10:01, rettet 10/08-05 10:03 
I starten. Brodie (Jason Lee) er netop blevet droppet af sin kæreste (Shannen Doherty) bl.a. fordi han spiller lidt for meget videospil.
Herlig scene hvor Brodie, som det første han gør efter han er vågnet, er at finde sit joypad og unpause spillet fra aftenen før;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig