X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The King Of Pop


Svar
Michael HPMichael HPSkrevet 08/08-05 13:05, rettet 08/08-05 13:07 
Hey. Jeg sad en sen aften og fulgte med i retsagen om "The King of pop", eller Michael Jackson.. Hjertet sad helt oppe i halsen, og jeg bed negle af bare nervøsitet, for hvordan det skulle gå ham!
Men han klarede jo fri sag -om man så må sige. Sagen er at, jeg lige så langt tilbage jeg kan huske, har været en stor fan af ham. Jeg havde dog en periode hvor jeg ikke hørte ham, eller hans musik..
Men Efter retsagen -og frikendelsen er jeg blevet vild med musikken igen! Og så ville jeg da lige høre om jeg var den eneste herinde der synes, at han er en af de allerstørste der har været!.. ?
Og også jeres mening om ham..?
På forhånd tak.
- Kommer tid kommer råd -
RuneSPRuneSPSkrevet 08/08-05 13:16 
Virkelig elendigt musik :)
KalicolaKalicolaSkrevet 08/08-05 13:19 
Jeg kan li billy jean, svedigt nummer... ellers ved jeg sgu ikke :)
For The Love Of The Game
Michael HPMichael HPSkrevet 08/08-05 13:23 
Hmm..! :D Jeg synes det er genialt det han laver/har lavet!...
- Kommer tid kommer råd -
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/08-05 13:26 
Han var overdrevet genial i midten af 80´er(med god hjælp fra Quincy Jones), og det meste af hans musik fra den tid holder helt klart stadigvæk for hårdt :)

Men på det seneste er han blevet mentalt forstyrret på grænsen til det ynkelige. Jeg har faktisk lidt ondt af ham :(

Pressen prøver ofte at fremstille ham som en direkte ond person, men manden er jo bare blevet alvorligt syg, både fysisk og mentalt.
AV Intelligent Terminal
Michael HPMichael HPSkrevet 08/08-05 13:32, rettet 08/08-05 13:34 
Lige præcis! Han er kun en skygge af hvad han var for en snes år siden! Hvis man kigger på nogle af de gamle koncerter, og så til hvordan han så ud her ved retssagen, får man godtnok ondt af ham! Hvis de anklager var det purre opspind, er det forfærdeligt vil jeg mene! Han er jo ødelagt! Gad vide om han bliver sig selv igen... Håber det for ham.!
Efter min mening er og var han simpelthen genial!
- Kommer tid kommer råd -
DommergaardDommergaardSkrevet 08/08-05 14:22 
Michael Jackson er genial IMO! Har alle hans CD'er og håber virkelig at han kommer på banen igen. Hvis han kunne lave en CD som thriller igen... så ville han være tilbage på toppen. Han er svækket nu og jeg har ondt af ham! :\
yokanabsteryokanabsterSkrevet 08/08-05 14:30 
Jeg vil også sige at firserne og tilbage ar for fedt. Især Thriller er jo genialt. I dag er han psykisk syg og små klam, så han burde trække sig, inden har får flere sager på nakken.
soon the world will be one big computer
DarkenDarkenSkrevet 08/08-05 14:50 
"var han simpelthen genial!"
enig det var han engang (hører til dem der mener han var bedst i 80'erne)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 08/08-05 20:24 
Jeg mener så han var bedst endnu tidligere end det. Blame It on the Boogie, ABC og den slags fra de tidlige Motown/Tamla-år er dælme funky. Jeg er ligeglad hvem, han har/ikke har molestreret - når han er bedst, er han super-funky.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BifkimBifkimSkrevet 08/08-05 21:41 
Jeg er glad for at han blev frikendt for jeg håber og troer at han ikke kunne finde på sådan noget.

Jeg syntes stadig at hans musik er fed og jeg syntes stadig at han er The King of Pop.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/08-05 20:02 
Er Stor MJ fan. Elsker simpelthen hans musik - fra de tidlige dage med Jackson Five og så til idag. Har perioder hvor jeg hører noget af hans tidlige musik og når jeg så er lidt træt af det hører jeg noget af det lidt nyere, og sådan skifter det rundt hele tiden:)

Mht. sex-sagen er jeg overbevist om at han er uskyldig, ihvertfald i den sag som lige er blevet rejst. De historier som kom frem i retssagen var fuldstændigt ude af sammenhæng. Bl.a. påstod moderen at Michael Jackson ville bortføre hende og børnene i en luftballon. Desuden sagde hun at de blev holdt som gidsel på Neverland, men samtidig har hun åbenbart ikke haft nogen hindring for at gå på shopping og til skønhedsbehandling for michael jacksons penge og uden noget opsyn.
Der er ikke nogen tvivl om at Michael Jackson er en underlig fyr - men fordi man er underlig, betyder det ikke at man er pædofil.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/08-05 20:27 
Med de rette hold af super-producere er MJ hurtigt back on track! Yo! YO!

The King Of Pop
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig