X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EVO2K5!


Svar
Alf81Alf81Skrevet 06/08-05 03:00, rettet 06/08-05 04:33 
I skyggen af at der ikke er andet end en lille uges tid til at EVO2K5 løber af staben (weekenden 12-14 aug.) Fik jeg sådan lyst til at 'smide' en tråd til 2D fightgame fanatics.

Når man ser hvordan mestrer gør sig i VS situationer, kan min egen entusiasme til tider blive en smule skrøbelig.

Kan one-credit de fleste 2D fightgames out there på et sted mellem mid til semi-hard, som et gennemsnit. Det har noget med indlæring af CPU'ens mønster at gøre men når det kommer til VS situationer, er jeg ikke særlig erfaren. Det er efter min mening en hel anden måde at spille på og gad godt få noget mere træning.

Kammeraterne gider godt spille men ikke SÅ intenst. Der må da være andre på forumet der mangler noget VSMode træning og ikke bare spiller for "sjov"?

Nogle har et PES Cup. Hvad med et FG Cup(feks.), er der entusiaster nok herinde til at skrabe et evt. Årligt stævne sammen?


(download trailer af EVO2K4 dvd som appetitvækker)
http://www.evo2k.com/dvd/
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 06/08-05 09:46 
Den store Street Fighter Collection til Xbox kan spilles over Live, så hvis du gerne vil prøve mere VS., end din omgangskreds lige kan byde på, var det måske en mulighed?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/08-05 11:54, rettet 06/08-05 12:06 
Faktisk kan mange af de seneste Xbox fighter spil spilles over Live. Men det er vel også at forlange, at spil som omhandler konkurrence mellem mennesker, kan spilles over nettet i 2005.

Det er selvfølgelig ikke sikkert, at de enkelte titler er hardcore nok...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Alf81Alf81Skrevet 06/08-05 16:01, rettet 06/08-05 18:02 
Lad mig sige det på denne måde, der skal en del overtalelse til for en evt investering i Xbox fra min side :) Tanken har dog strejfet mig da der jó ikke er så meget net-gaming på DC'en mere :( Men tror dog ikke det bliver aktuelt...

Det er vel også begrænset hvor mange Xbox ejere der interessere sig for 2D fightgames' online funktioner? ;)
Ting om dét og pis.
Bede-xBede-xSkrevet 07/08-05 18:27, rettet 07/08-05 18:33 
Helt sikkert. Det er ofte meget små communities, der danner sig om spillene. Det gør så også, at det tit er folk, der virkelig elsker spillene og det er vel netop dem, man skal spille med.

Ligegyldigt hvor lille de er, så er mit indtryk nu, at det stadig er lettere at finde kampe over Live, end der hvor man bor. Jeg har dog kun erfaring med Street Fighter Anniversary Collection. I det tilfælde var det for mig, et spørgsmål om at spille over Live eller slet ikke spille, da ingen jeg kender, spiller det mere.

Det blev til nogle små hyggelige sessions, hvor de fleste af dem jeg spillede med, var kæmpe SF fans. Ud over kampene fik jeg nogle dialoger om spillet og dets udvikling, samt påvirkning af personer og steder i forskellige områder i verden. Alle havde nogen interessante erfaringer med spillet. Det som at være tilbage i starthalvfemserne for mig, lige bortset fra, at jeg ikke har noget dedikeret fighter stick til Xboxen.

Havde Halo 2 ikke lagt lige forud, havde jeg også anskaffet mig et.

Så jeg kan kun snakke positivt om den måde Live har påvirket konkurrence spil på. I næste generation forventer jeg selvfølgelig, at kunne hoppe ind og se med, når visse kampe bliver spillet, således man kan lære tricks af andre eller studere potientielle modstandere.

Men det vi har nu, er slet ikke at kimse af.

Det her blev til et lidt længere "rant" end planlagt og det er sikkert lidt ufokuseret. Det var sådan et indlæg, hvor halvdelen er fjernet eller omskrevet flere gange. Grundkernen er egenlig bare, at jeg elsker Live og mener, at hvis man interesserer sig for konkurrence prægede spil, bør man overveje at investere i det :)

EDIT : Nu hvor jeg skimmer det igennem, er indlægget faktisk blevet ret kort efter diverse redigeringer. Nå, sådan kan det gå ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig