X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Golden Sun problem på SP


Svar
RitesRitesSkrevet 12/05-03 22:03 
Når jeg starter Golden Sun op på min SP stopper den ved Gameboy Advance logoet.

Ermm... Hvordan fungerer det? Det fungerede fint på min gamle GBA.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 12/05-03 22:13 
Et hurtigt bud:
Kan det være spillet der ikke er sat ordentligt i?
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 12/05-03 22:20 
Fandt problemet: Nintendo laver møghardware åbenbart.

Ja, det sad ordentlig i. Så jeg prøvede at "trække det lidt ud" og så virkede det.
Men når det sad helt i bund, som det skal og alle mine andre spil gør, så fuckede det op.
Af hvad jeg kunne se, ved hurtigt at sammenligne, så sidder dens plade ikke længere ind end de andre, så det er maskinen der er fucked up.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 22:21 
Prøv nu lige med en anden Golden Sun kasette før du dømmer Nintendo...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 12/05-03 22:22 
Jeg dømmer Nintendo lige så tosset jeg vil.

Problemet blev løst med et akavet Turtle-style karate slag på siden af GS cartridget.

Jeg er altså typen der passer godt på sine ting, så in any case så burde det slet ikke være sket!
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 22:25 
Der er nok lidt mere plads til fejl, med disse kasetter, end der er med CD/DVD'er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 12/05-03 22:28 
What do you mean?

Jeg har aldrig været ude for det eller hørt om det før, at kortet i et cartridge skulle sidde tilpas løst til at gøre det ulæseligt.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 12/05-03 22:30 
Naiera >
Der er nok lidt mere plads til fejl, med disse kasetter, end der er med CD/DVD'er.

Jeg har ellers sjovt nok oftere læsefejl med disc-spil end cart spil (når man ikke lige medtæller de nes spil jeg har købt fra folk der ikke kan passe på deres lort (du lader sgu ikke dine CD'ER ligge ude på den måde))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 22:31 
Nu mente jeg jo også ting der IKKE er blevet behandlet af helvede til. Altså "som ny" ting.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 12/05-03 22:32 
Your right Sumez. Har været ude for ulæselige SNES spil etc. hos folk der fatter bjælde af at passe på deres ting.

Jeg kan nok gå ind under kategorien af folk, som kunne stille op til rod på værelset til OL, men passer sgu på mine ting. Derfor finder jeg det meget mystisk når den gør det her. Et over et år gammelt spil.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 12/05-03 22:34, rettet 12/05-03 22:35 
Hvis conectoren på cartridget ikke sidder helt korrekt, så virker det selvfølgelig ikke. Pinsne er små på GBA-cartridges, så de skal ikke rykkes meget. Kan printet rykke sig lidt inde i cartridget, kan det derfor gå galt (Neo Geo MVS... grrr...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 22:35 
Ja, uha, jeg havde tre spil i en måned, og jeg kender det godt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 12/05-03 22:37 
Jeg har nu, for at se hvilken "position" der kan resultere i det, rykket lidt rundt derinde.

Nu kan jeg slet ikke få det til at gå i ged igen... Ikke at jeg beklager mig dog ;)
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 12/05-03 22:39, rettet 12/05-03 22:40 
Naiera >
Ja, uha, jeg havde tre spil i en måned, og jeg kender det godt ;)

Jeg ved ikke hvad du, Koluda eller andre havde gjort ved de MVS'er, men faktisk er de to absolut værste problemer jeg har af 75 cartridges netop de to jeg fik fra dig ;) Samurai Shodown IV er knækket inde i og kan flytte sig en halv centimeter eller sådan noget. Man skal liiige vide det :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 22:40, rettet 13/05-03 12:06 
Tror det var fordi de var pænt brugte... De blev behandlet som guder hos mig, i hvert fald...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 12/05-03 22:41 
RJK >
(Neo Geo MVS... grrr...).

Neo Gea AES...Mmmmm... ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 12/05-03 23:07 
Naiera >
Nu mente jeg jo også ting der IKKE er blevet behandlet af helvede til. Altså "som ny" ting.

Min Grandia cd virkede af lort fra starten. Har aldrig været ude for en cart der havde problemer med at læse uden det var en jeg havde købt af en anden, som var behandlet af lort.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
majjohamajjohaSkrevet 13/05-03 11:34 
Det skete også for en af mine venner han fik den bare bytede også virkede den igen
olmeolmeSkrevet 13/05-03 12:03, rettet 13/05-03 12:07 
Naiera >
De blev behandlet som guder hos mig, i hvert fald...

Tilbede sine spil, har du tænk på at snakke med en psykolog?
;-)
SumezSumezSkrevet 13/05-03 13:27 
olme >
Tilbede sine spil, har du tænk på at snakke med en psykolog?
;-)
Er det da unormalt??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ckruseckruseSkrevet 13/05-03 13:40 
Ja, det er en helt naturlig ting.. MY PRECIOUS >:C
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig