X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Paypal Confirmed adress


Svar
KoludaKoludaSkrevet 02/08-05 23:10 
Nogen der har en paypal account med confirmed adress?
Skal bruge lidt hjælp da jeg ikke kan få min adresse confirmed hos paypal, har forsøgt flere gange nu...:(

Så skal lige have rykket 52$ til en account, skal nok overføre dem til din account + paypal fee, så det er bare at sende dem videre... man skal ikke ligge noget ud for mig...
NaieraNaieraSkrevet 02/08-05 23:40 
Du kan ikke få bekræftet din adresse medmindre du bor i USA, Irland eller England.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
salsalSkrevet 05/08-05 23:17 
Misinformation! Naiera er fuld af løgn. Man kan ringe til sin bankrådgiver og med lidt held få oplyst de famøse fire cifre. Men det kræver altså, at man har en bankrådgiver, der fatter mere end ingenting. Hvilket tilsyneladende er en sjældenhed.

Alternativt kan du få Mastercard eller sikkert også Am Ex. Der er ingen problemer. Under alle omstændigheder kender jeg altså en del, der har fået deres adresse verificeret.

Måske kan du nøjes med at få Paypal til at hæve dit sending limit.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
WehnerWehnerSkrevet 05/08-05 23:21 
Jeg er i hvert fald 'verified'.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 05/08-05 23:28 
sal>
Misinformation! Naiera er fuld af løgn.

Du ved ikke hvad du snakker om. Du har fået din KONTO verificeret, ikke din adresse. Jeg har selvfølgelig også fået min konto verificeret med de fire cifre fra PBS.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 05/08-05 23:28, rettet 05/08-05 23:29 
Jeg tror ikke at Naiera er fuld af løgn.
Det du beskriver er måden at få verified sin account på. Men det betyder ikke en verified adresse.

(edit: Og desuden er Naiera hurtigere end jeg)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
salsalSkrevet 05/08-05 23:36 
Jeg var for hurtig. Beklager. Men verificerer de ikke adresser i hele Nordamerika? Dvs. Mexico også?
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
NaieraNaieraSkrevet 05/08-05 23:38 
Det kan meget vel passe. Jeg ved det ikke. Udskift "USA" med "Nordamerika". Detalje ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-08 22:38 
Hmm så skete det også for mig,
So what dælen do I do?

Sælger siger:
Hi. Sorry but i cannot accept payment for this item from you by Paypal as your paypal account is not verified nor does it have a confimed address.
As statedin my auction & invoice - 'Paypal only accepted from verified accounts with confirmed addresses'
As your PAypal account veridied & confirmed payment for the item will have to be by another payment method such as bank transfer, cheque, cash or postal order.

Jeg ér helt rundt på gulvet, hvad gør jeg? Jeg synes det er dumt at sende en check, men det kan det jo ende med, hvis jeg ikke kan løse det her..
Så hjælp...
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HankyHankySkrevet 09/06-08 22:53 
Jeg ved godt du ikke kan bruge det til noget nu, men læs dog for hunde betalingskravene grundigere, til en anden gang :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-08 23:03 
Ja den fejl begår jeg ikke igen.. :-O
Men jeg har handlet rigtig mange gange på Ebay,
over 40 gange.. Også lige pludselig står jeg med dette problem, JA meget dumt.. Men når man har købt mere end 40 ting, tro man da ikke at sådan noget vil ske.. :-O
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Alf81Alf81Skrevet 09/06-08 23:06 
Hvorfor bliver du ikke bare verified?
Ting om dét og pis.
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-08 23:26, rettet 09/06-08 23:26 
Fordi jeg aner ikke hvad jeg skal stille op...
Jeg fatter ikke hvad der er galt, for når jeg tjekker min konto på Paypal står der min Paypal account er verified, det er adressen det er galt med, hvordan får jeg den verified.. Nogen ideer?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-08 23:28 
Jeg har endda sendt screen shots til sælger af min konto hvor det står, men det er bare ikke godt nok til ham.. Mærkeligt..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JAAJAASkrevet 09/06-08 23:29, rettet 09/06-08 23:30 
Sidst, jeg checkede, kunne det slet ikke lade sig gøre uden for ganske få lande (USA, England og et par andre). Det fatter sælgere bare ikke. Virkelig belastende.

Kan være, det har ændret sig, siden jeg lukkede min konto.
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-08 23:30 
Hvad stiller man op? kontakter banken og betalings service eller hvad kan man gøre?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JmogJmogSkrevet 09/06-08 23:37 
Næ, de har jo ikke noget med den slags at gøre. Jeg mener at man som dansker kun kan få sit betalingskort verified. Verified adresse er vist desværre ikke muligt.
WonderboyWonderboySkrevet 09/06-08 23:40 
Prøv at kontakte Paypal, og fortælle om dit problem og se om de ikke kan hjælpe dig?, det tror jeg, jeg ville gøre.
I love monster land
JAAJAASkrevet 09/06-08 23:59 
Det kan vel ikke skade, men det er samtidig ret tvivlsomt, om en email fra Anders And i Danmark får dem til at ændre hele deres system inden der skal betales for varen :P
solid snakesolid snakeSkrevet 10/06-08 00:12 
Jeg har allerede sendt dem en mail, så imorgen kontakter jeg banken og Betalings service og ser hvad de kan gøre.
Der må være nogen der kan hjælpe.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 10/06-08 15:22 
Okay det gav ingen hjælp overhovdet.. :O(
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 10/06-08 15:42 
Er der en som vil gøre mig en tjeneste?
Jeg tænker på hvis der er en som har en godkendt adresse, om personen (mod betalning naturligvis) kan hjælpe med at betale sælger? hvis jeg ikke kan få hjælp af Paypal.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JmogJmogSkrevet 10/06-08 17:50 
Jeg tror ikke du får meget ud af at spørge her. Vi har en ret kraftig hæmsko... vi er danskere. Ingen af os har verified adresse.
solid snakesolid snakeSkrevet 10/06-08 18:39 
Ja det regnede jeg heller ikke med, men det kunne jo være at der var en der kunne hjælpe, man får intet at vide, hvis man ikke spørg. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig