X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Levering fra Overstock?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 12/05-03 19:38, rettet 12/05-03 19:39 
Hvordan er jeres erfaringer med www.overstock.dk ?

Der står dette i deres betingelser :

"Er varen ikke på lager eller bliver varen på anden måde forsinket, vil du få besked via e-mail."

Får jeg først besked om varen er på lager eller ej, når jeg HAR bestilt, og de HAR trukket penge på mit VISA / Dankort?

Jeg synes nemlig ikke at man har mulighed for at se, om varen er på lager, inden man bestiller noget?

Lidt kikset..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ckruseckruseSkrevet 12/05-03 20:10 
Leverer overraskende nok til tiden, i hvert fald i mit og andres tilfælde.. det ligner ellers ikke typen ;)
SoqratesSoqratesSkrevet 12/05-03 20:19 
Har også kun haft god erfaring med overstock, bestilte her fornylig 2 VMU´er Lørdag og modtod dem Tirsdag.
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 20:22 
Fint nok...... Det tog ca. 4 dage at sende mig tre Xboxspil..... Dog var det ene(Genma ONimusha) ødelagt i nederste del af coveret:(

Men det var god service, den kunne have været hurtigere, men overall er det et godt sted!

Skal helt klart bestemt bestille derfra igen, på et tidspunkt!
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 12/05-03 20:35, rettet 12/05-03 20:35 
Har også kun haft gode erfaringer med dem...
Indbetalte pengene for 3 GC spil, fik dagen efter pengene var registreret indbetalt hos overstock.
Tog i alt 3-4 dage fra køb til varen var hjemme.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 12/05-03 20:47 
Jeg har også kun hørt positivt om dem.

Jeg skal også selv bestille et par spil derfra. Håber dog også, at de snart får Unreal Championship på tilbud, da det bliver den næste Live titel, jeg skal have fat i.
What is the Matrix?
RitesRitesSkrevet 12/05-03 21:03 
Jeg har handlet med dem to gange og lige så snart de får DC controllere på lager, gør jeg det med glæde igen.

Klart en af de bedste online shops i Danmark.
Er endda fristet til at sige den bedste...
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 12/05-03 21:30 
Har handlet der én gang: Jeg bestilte varen omkring klokken fire og dagen efter, da jeg kom hjem fra skole, havde jeg modtaget spillet. Fornemt!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 21:34 
Samme her!
Home is where the hardware is..
enfenenfenSkrevet 13/05-03 12:04 
Enfen >
Jeg har også kun hørt positivt om dem.

Jeg skal også selv bestille et par spil derfra. Håber dog også, at de snart får Unreal Championship på tilbud, da det bliver den næste Live titel, jeg skal have fat i.

Så kom den sgu på tilbud :)

Mon de har læst mit indlæg? I hvert fald UC fås til kun 239,- hos Overstock.dk

Unreal Championship
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig