X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5: hvem bringer hvad?


Svar
3of193of19Skrevet 03/03-03 01:52, rettet 03/03-03 02:02 
Det bliver jo mest op til jyderne at komme med tv'er (går ikke når man er med tog :)

Jeg regner at tage med:
Hardware:
Jap PS2, PAL Xbox, NGPC, Samba Maracas, et par diverse controllere, i hvert fald Saturn analog pad (er der nogen der tager arcade sticks med? Jeg har 4, 2 DC, 2 PS, men de fylder jo ret meget).

Spil:
PS2:
Gitaroo Man (jp)
VF... Se hele indlægget
153 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
3of193of19Skrevet 03/03-03 01:52, rettet 03/03-03 02:02 
Det bliver jo mest op til jyderne at komme med tv'er (går ikke når man er med tog :)

Jeg regner at tage med:
Hardware:
Jap PS2, PAL Xbox, NGPC, Samba Maracas, et par diverse controllere, i hvert fald Saturn analog pad (er der nogen der tager arcade sticks med? Jeg har 4, 2 DC, 2 PS, men de fylder jo ret meget).

Spil:
PS2:
Gitaroo Man (jp)
VF4 (jp) ELLER VF4 Evo (hvis det når at komme)
Rez (jp)
Space Channel 5 Part 2 (jp)

DC:
Space Channel 5 (PAL)
Rival Schools 2 (PAL)
Samba 2K
Chu Chu Rocket
Capcom vs SNK 2
Bangai-O
Virtua Tennis
Virtua Tennis 2

Mega CD:
Sonic CD (PAL)
Time Gal (PAL)

Xbox:
Halo (PAL)
Gun Valkyrie
JSR/Sega GT2002
Mech Assault
Ghost Recon


Saturn:
Gun Griffon
NiGHTS
Panzer Dragoon
Panzer Dragoon II Zwei
Panzer Dragoon Saga (PAL)
Street Fighter Collection (SSF2, SF2T, SFA2G)
Shining Force 3 (komplet 1-3 + premium)
Sonic R
Daytona USA
Parodius
Sega Rally
Enemy Zero

NGPC:
Sonic Pocket Adventure
SNK vs Capcom: Match of the Millenium
SNK vs Capcom: Cardfighter's Clash (Capcom Version)
RJKRJKSkrevet 03/03-03 02:19 
Jeg regner med at medtage, hvad der nu mangler... ;p

Jeg har ét Namco arcadestick til PS2. Fizban har et original arcadestick til DC.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/03-03 03:06 
Her er hvad jeg ved, jeg tager med so far:
PC Engine m. Dracula X, Ys 1+2 og 3.
Castlevania IV og Draula XX(jp) til SNES
GBA SP m. Castlevania CotM og HoD (ja, jeg er en CV-luder..) samt Golden Sun
Og PAL-versionen af Gitaroo Man. 3of19 sagde han ville gerne sammenligne?

Her er hvad jeg har, som jeg af forskellige grunde overvejer at tage med (spil jeg synes folk bør se/noget der er lidt specielt), sig til hvis der er noget af det i gerne vil se:
Super Metroid, FF6(III, US) og Chrono Trigger til SNES.
Gokujyo og Sexy Parodius til Saturn
SotN til enten PSX eller Saturn (mere CV..)
Conker's BFD (kunne stadig godt tænke mig at se noget 4-player action i det spil. gik ikke så godt til KT4)
Super Mario Bros. til NES (c'mon, det skal ses på storskærm)
Dancing Stage Euromix, Dance Dance Revolution Extra Mix og 5th Mix.
Sega Multimega (tager den måske med for at få testet noget, afhænger af visse ting)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/03-03 03:12, rettet 03/03-03 03:12 
Sumez >
Sega Multimega (tager den måske med for at få testet noget, afhænger af visse ting)

Ja. jeg kunne egentligt godt tænke mig at sammenligne, om det bare er min Eject-knap der er elendig... :-/

(Ja, jeg skriver nogle ligegyldige indlæg for at teste... ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 03/03-03 09:51, rettet 08/03-03 15:40 
RJK >
Jeg har ét Namco arcadestick til PS2. Fizban har et original arcadestick til DC.

OK. At tage to sticks med er lidt mere overkommeligt end fire :)

Sumez >
Og PAL-versionen af Gitaroo Man. 3of19 sagde han ville gerne sammenligne?

Ja, det ville være fedt, der skulle være forskelle i sværhedsgraden; det kunne jeg tænke mig at teste.
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 10:57, rettet 03/03-03 11:02 
RJK >
Ja. jeg kunne egentligt godt tænke mig at sammenligne, om det bare er min Eject-knap der er elendig... :-/

Jeg var også lige ved at få ødelagt Kims til KT4, det er IKKE kun din :)

I kan jo hurtigt finde ud af hvad jeg har, og så tager jeg det med, I gerne vil ha' jeg tager med... Jeg har selvfølgelig planer om at medbringe Metal Slug 3 og King Of Fighters '95 på MVS, men hvis nu Per har MS3 på AES med, så gider jeg nok ikke tage min med...

Kunne være jeg skulle medbringe Saturnen?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 11:08 
Hvis alt går som jeg forventer, så behøver vi ikke tage dit Maracas sæt med, da mit gerne skulle være blevet repareret inden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 03/03-03 11:10 
Lyder fint. En kæmpe kasse mindre at slæbe rundt på :D
SumezSumezSkrevet 03/03-03 14:06 
Her er nogle ting jeg selv gerne vil se (alle nyere spil)
Metroid Prime
Xenosaga
Contra: Shattered Soldier
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/03-03 14:08, rettet 03/03-03 14:08 
Jeg tager Metroid Prime med, Naiera Contra (eller jeg, i det højest sandsynlige tilfælde, at jeg ikke får det afleveret tilbage ;)) og Leroof Xenosaga.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 14:11 
Jeg kommer da i hvert fald ikke og henter det :p (ja, med mindre du får lyst til at give mig et MVS spil eller noget :p)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 16:18 
Jeg tager alle mine Dreamcast shootere og fightere med (inklusive GW2 og KOF2k1).

Noget helt andet og meget vigtigt, hvem tager Tekki med? Jeg vil så gerne opleve det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 16:20 
Det bliver vist noget med at overtale Mikael, men det ser altså ikke lyst ud. Typisk at der ikke er nogen her i Østjylland, vi kender, der har det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 18:22 
Naiera >
men det ser altså ikke lyst ud. Typisk at der ikke er nogen her i Østjylland, vi kender, der har det.

Hmm tjae jow, det tror jeg nu nok det gør - men det kræver at det denne gang er dig, Kristian, der tager Radiant Silvergun med. (heri medregnes Layer Section selvfølgelig også)

Deal ?

Udover Tekki kan jeg _måske_ overtales til at tage min danseplatform med, men der skal være udtrykt interesse for det fra flere sider, den vejer alligevel 9 kg, og Tekki er heller ikke just handy.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 03/03-03 18:37 
Jeg har i hvert fald interesse i danseplatformen. Eneste der taler mod det er at hvis man danser mod hinanden kan den ene bruge det argument at "Jamen jeg brugte den dårlige måtte, den er herreskod!!"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 18:50 
MIKA-L >
Hmm tjae jow, det tror jeg nu nok det gør - men det kræver at det denne gang er dig, Kristian, der tager Radiant Silvergun med.

Jeg nægter at tage det spil med så længe du har to kopier.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 18:53 
Naiera >
Jeg nægter at tage det spil med så længe du har to kopier.

Og øjnene vender sig mod....hmm....hvem andre har det?

(det er vist lidt naivt at tro nogen melder sig frivilligt, men alligevel)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 03/03-03 18:53 
Blærerøve ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 18:55 
Jeg tager jo (måske) Metal Slug 3 med, det er ikke længe siden det kostede mere end RSG ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 18:58 
RJK >
Blærerøve ;p

Er det ikke det vi er her for ?

Kristian, kan vi så blive enige om at du tager Zero Gunner 2 med, den har jeg kun én af.

Eller Vampire Chronicles....eller.... (du kan jo bare byde over Rune ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 18:59 
MIKA-L >
Kristian, kan vi så blive enige om at du tager Zero Gunner 2 med, den har jeg kun én af.

*piv*

Du må ikke drille :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SideshowSideshowSkrevet 03/03-03 19:03, rettet 04/03-03 00:52 
Jeg tager foreløbig flg. med:

Street Fighter II (snes)
Crash 'n' the Boys: Street Challenge (nes)
Super Dodge Ball (nes)
Archon (nes)

Jeg håber du er tændt Sumez...!

Er der noget jeg har, som nogen ønsker medbragt, så kig:

Her...!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 19:05, rettet 03/03-03 19:06 
MIKA-L >
Kristian, kan vi så blive enige om at du tager Zero Gunner 2 med, den har jeg kun én af.

Eller Vampire Chronicles....eller.... (du kan jo bare byde over Rune ;)

LOL, men I skal ikke bekymre jer om sjældne DC spil, dem tager jeg med.

Og så synes jeg ærlig talt at det er på tide med en fiskekonkurrence =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 19:07 
dRxL >
LOL, men I skal ikke bekymre jer om sjældne DC spil, dem tager jeg med.

Elementært min kære Daniel.

dRxL >
Og så synes jeg ærlig talt at det er på tide med en fiskekonkurrence =)

You're on!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 03/03-03 19:08 
dRxL >
Og så synes jeg ærlig talt at det er på tide med en fiskekonkurrence =)

Denne gang VIL jeg spille Typing Of The Dead. Om jeg så selv skal slæbe to tastaturer med og spille på pc-liget.

Off-topic, sorry...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/03-03 19:10 
RJK >
Off-topic, sorry...

Henstil, Advar eller Karantæne....hmm....lad mig nu se.... ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SideshowSideshowSkrevet 03/03-03 19:17 
Yeah! Klart TOTD. Jeg kan tage mit eget lille fancy grønne keyboard med. Men jeg er faktisk ikke en klar over - kan man spille mod hinanden, eller er det kun coop?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 03/03-03 19:21 
Man kan kun spille co-op, men der er et vist konkurrenceelement, da status opgøres efter hver runde og vinderen får ekstra liv.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 03/03-03 19:22 
Godt, ellers var det knap så interesant.

Btw: Desuden medbringer jeg mig selv i min nyindkøbte Green Lantern T-Shirt og en Green Lantern Power Ring, så pas lige på derude!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SumezSumezSkrevet 03/03-03 19:40 
Restless Eyes >
Jeg håber du er tændt Sumez...!

Ja, bare ærgeligt jeg suger til Street Fighter ;P

Nogen der er friske på en Gitaroo Man turnering?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 03/03-03 19:40 
Halvt OT: KT6 er i Kbh, ik?

-Fuldstændig OT: Ville være fedt med emnet vist i reply

Evt;
"Forum>Svar" og så på den anden side af logoet vise emnets titel højrecentreret.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 19:44 
Jeg er villig til at spille Street Fighter II med hvem som helst. Dog helst Super Street Fighter II X på Dreamcasten eller endnu hellere Street Fighter 3 third strike.

Jeg spillede i øvrigt SNES Street Fighter II med Strider til KT4, han var ikke så god til det ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/03-03 19:46 
Rites >
Halvt OT: KT6 er i Kbh, ik?

Jo.

-Fuldstændig OT: Ville være fedt med emnet vist i reply

Done.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/03-03 19:48 
dRxL >
Jeg er villig til at spille Street Fighter II med hvem som helst. Dog helst Super Street Fighter II X på Dreamcasten eller endnu hellere Street Fighter 3 third strike.

Vil gerne prøve 3rd Strike med en ordentlig controller (evt. arcade stik), de oprindelige DC controllers virker røvdårligt til det, IMO. (overvejer at købe nye controllers/converters alene pga. det spil)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 20:41 
Sumez >
Vil gerne prøve 3rd Strike med en ordentlig controller (evt. arcade stik), de oprindelige DC controllers virker røvdårligt til det, IMO.

Jeg tager selvfølgelig som altid mine 2 ASCII fighter pads med. Vi bør nok også overveje om det ikke er umagen værd at medbringe 4*arcade stick til når vi skal spille 4 player Giga Wing 2 på projektoren. Jeg har 2 stk. arcade stick jeg evt. vil tage med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 20:48 
dRxL >
når vi skal spille 4 player Giga Wing 2 på projektoren.

Uhh, uhh, jeg vil være med!! :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 03/03-03 20:52 
Ditto! Det har været mit ønske siden KT2 eller deromkring. Glæder mig enormt. Jeg kan næsten kun blive skuffet :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 20:55, rettet 03/03-03 22:03 
RJK >
Ditto! Det har været mit ønske siden KT2 eller deromkring. Glæder mig enormt. Jeg kan næsten kun blive skuffet :)

Du bliver skuffet når du ser spillet. Grafisk kan det slet ikke leve op til "de to andre" og gameplaymessigt virker det også umiddelbart som noget hø. Men jeg er nu blevet ret glad for at spille det efterhånden. Jeg kan evt. sende det til dig på forhånd, så du er nået over skuffelsen og ind i glæden over hvad spillet trods alt har at byde på til selve KT5.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 22:05, rettet 03/03-03 22:16 
tilføjelse: jeg glemte at skrive at musikken er spillets absolutte højdepunkt, den minder om noget der kunne være i et Castlevania spil, men er måske lidt mere gotisk og tung end de barokke toner som Castlevania byder på (med forbehold for mit begrænsede kendskab til den serie).

Noget helt andet er at jeg forventer at få mit Giga Wing 1 med hjem fra KT5 (ingen navne nævnt ingen glemt ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/03-03 22:19 
Mere gotisk og tungere end CV musikken o_O
Damn, det må jeg høre. Jeg kender slet ikke det spil.
Men jeg skal nok sørge for at folk får udbredt deres kendskab til CV denne gang ;) Hvis nogen ligger inde med CV spil til NES, må de MEGET gerne medbringe dem! Især 3'eren. Jeg skal nok stå for alt hvad der kommer derover. (forudsat at mit NitM til Saturn kommer før den 15.)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 22:25, rettet 03/03-03 22:27 
Jeg var lidt bange for at der nok var nogen her der dyrkede Castlevania rigtig meget, som jeg ikke skulle komme med alt for bastante udmeldinger overfor. Tag det jeg skrev med et gran salt indtil jeg får mulighed for at høre noget Castlevania musik, men jeg husker den altså som mere Barok/rennæsance end egentlig gotisk.

Men musikken i Giga Wing 2 er i hvert fald god, og passer godt til spillet.

Jeg har forresten NES castlevania'erne i god emulering på Dreamcasten (de er alle så vidt jeg husker over 10 år gamle).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/03-03 22:27, rettet 03/03-03 22:27 
Sumez>
Hvis nogen ligger inde med CV spil til NES, må de MEGET gerne medbringe dem!

Jeg har 2'eren (Simon's Quest).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/03-03 22:38 
2'eren er fedtfedtfedt. Så mangler vi 3'eren, så har vi alt hvad vi skal bruge for et komplet CV-fix til Sumez ;D (ok, emulation kan vel lige gå an)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 22:46 
Tror du at du kan nå at gennemføre _alle_ Castlevania spillene i kronogisk rækkefølge i løbet af KT5 ?
Det ville være respektaftvingende.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 03/03-03 23:13 
Hvis jeg skal tage nogle "request" spil med, så giv mig lige et praj.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 23:39, rettet 03/03-03 23:52 
Per S >
Hvis jeg skal tage nogle "request" spil med, så giv mig lige et praj.

Praj: Hvis du gidder tage følgende med til Dreamcasten så ville jeg blive glad:

Iron Aces, Stupid Invaders, 18 Wheeler: Pro American Trucker, Deep Fighter, Dragons Blood, Evil Dead: Hail To The King, Evil Twin og Omnikron: The Nomad Soul.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 04/03-03 00:28 
dRxL >
Tror du at du kan nå at gennemføre _alle_ Castlevania spillene i kronogisk rækkefølge i løbet af KT5 ?
Det ville være respektaftvingende.

Så kan jeg jo ikke nå at spille andet. :)
Men så skal vi jo også ha' en MSX repræsenteret. Har Rune arkadespillet?
(men nej, men jeg skal klart spille en masse CV til ære for det kommende PS2 spil)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/03-03 00:31 
Sumez >
Men så skal vi jo også ha' en MSX repræsenteret.

Så må vi lige hive fat i Bjørn.

Har Rune arkadespillet?

Selvfølgelig :) Haunted Castle. Den findes også i en PlayChoice (NES)-version, men den er ikke ret interessant...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 04/03-03 00:46, rettet 04/03-03 00:47 
dRxL >
Jeg er villig til at spille Street Fighter II med hvem som helst. Dog helst Super Street Fighter II X på Dreamcasten eller endnu hellere Street Fighter 3 third strike.

Jeg spillede i øvrigt SNES Street Fighter II med Strider til KT4, han var ikke så god til det ;-)

Jeg vil skam gerne banke dig i DC SF spillene. Der vil jeg så helst spille Alpha III. Men stadig...SFII til SNES er vi altså NØDT til at spille. Det er simpelthen vigtigt for mig, da det er det jeg er bedst til. =)
(Ingen kan slå mig, når jeg vælger Ken)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 04/03-03 00:50, rettet 04/03-03 00:50 
Sumez >
2'eren er fedtfedtfedt. Så mangler vi 3'eren, så har vi alt hvad vi skal bruge for et komplet CV-fix til Sumez ;D (ok, emulation kan vel lige gå an)

Jeg har alle tre og vil gerne hive dem med.

Edit: Og ja! 2'eren er klart den fedeste...!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
153 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig