X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R og PSP


Svar
la0sla0sSkrevet 02/08-05 11:02 
Jeg ved ikke om det her har været oppe at vende, ja om i evt. allerede har planer om det, men ville det ikke være oplagt, at lave en P:R version til PSP browseren. I hvert fald en forum-del kaldt psp.playrigt.dk/xxxxxx ? Det er jo lige til højrebenet, at kunne tjekke tråde og sine handler, for ja skrive er måske besværligt, men skulle det dreje sig om en handel kan et par sætninger godt lade sig gøre. Jeg tror også, at selve forumdelen, godt kunne designes med psp'en for øje. Browseren er jo desværre ikke knald hurtig, så lidt mindre grafik osv.?

Hvad siger I?
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 02/08-05 11:10 
Hastighedsmæssigt syntes jeg nu P:R kører fornuftigt på PSP browseren (slå den der wireless powersaving fra).

Jeg ville også syntes at en PSP-tilrettet udgave ville være nice - men jeg tivler på at staben gider det ekstra arbejde for så få brugere :)
la0sla0sSkrevet 02/08-05 11:16 
Hehe.. jeg ville næsten drille og sige, at de da har lavet en masse andre features for få brugere... ;) men det ville ikke være pænt :)

Jeg synes dog stadig, med powers. slået fra, at den er ret langsom på min 2mbit forbindelse, i forhold til safari/camino browserne på min ibook og opera/ie på pc'en. Men det har måske noget med mængden af cache at gøre osv. (har sat den til max), som den kan gemme... decideret sølle er den dog ikke.
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 02/08-05 11:33 
Nej super hurtig er den ikke sammenlignet med ens PC - men sammenlignet med MSIE til Pocket PC, sparker PSP browseren numse både mht. hastighed og features :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 04/08-05 20:12 
Findes der et keyboard, der kan tilsluttes PSP?
Home is where the hardware is..
BeanoBeanoSkrevet 04/08-05 23:11 
Ikke endnu - men der er vist nogle 3. parts på vej.
RJKRJKSkrevet 05/08-05 01:59, rettet 05/08-05 01:59 
For the record har jeg ikke trådløst netværk, så jeg har ikke mulighed for selv at bruge eller teste en PSP-version. Men ellers havde jeg selvfølgelig lavet det... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 05/08-05 11:40 
jeg har trådløst netværk der hjemme bruger det til min statonærer computer eller nogen gange på min bærbere pc men kan psp virke på min router (trådløst netværk) min hedder 802.11g men psp´en bruger 802.11b kan det bruges sammen
BeanoBeanoSkrevet 05/08-05 12:01, rettet 05/08-05 12:03 
Ja det kan du godt, men du skal nok sætte kryptering ned til WEP og kun 64 bit på routeren, ellers kan PSP'en ikke komme på.
Det vil selvfølgeligt betyde lavere sikkerhed, men brug MAC filtering på routeren så bør det være sikkert nok :)

Og husk lige tegnsætning i dine posts.
NaieraNaieraSkrevet 05/08-05 12:01 
RJK>
For the record har jeg ikke trådløst netværk, så jeg har ikke mulighed for selv at bruge eller teste en PSP-version. Men ellers havde jeg selvfølgelig lavet det... :)

Jeg kan da bare låne PSP'en og teste ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 05/08-05 14:09 
Beano>
Ja det kan du godt, men du skal nok sætte kryptering ned til WEP og kun 64 bit på routeren, ellers kan PSP'en ikke komme på.

Den kan også komme på med 128 bit kryptering.
la0sla0sSkrevet 05/08-05 14:24 
Well jeg vil da håbe at Naiera kan få lov at låne. Det ville være en dejlige feature, at have jer med i lommen. ;)
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 05/08-05 16:45 
psychomantis>
Den kan også komme på med 128 bit kryptering.

Ok, tak for info.
Men når man bruger MAC filtering så burde 64 bit alligevel være nok ;)
dRxLdRxLSkrevet 05/08-05 17:00, rettet 05/08-05 17:03 
til RJK: Gode trådløse router/access points kan fåes meget billigt.

Til Beano: Hvis man først har brudt krypteringen på en 64bit WEP kryptering er det ikke noget problem også at se og "spoofe" MAC adressen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 05/08-05 17:48 
dRxL>
Til Beano: Hvis man først har brudt krypteringen på en 64bit WEP kryptering er det ikke noget problem også at se og "spoofe" MAC adressen.

Korrekt - men temmelige teoretisk "problem" da 128 også sagtens kan brydes hvis man endeligt vil :)
Men 128 bit er selvfølgeligt sikrere.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/09-05 20:03 
Jeg vil ogsa gerne udtrykke et onske om en psp PR-browser, kunne vare ret fikst :)
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 04/09-05 20:10 
Jeg har lånt en accesspoint-ting, så når/hvis jeg får den til at virke, så skal jeg nok se på det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig