X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Advance Wars DS


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 31/07-05 15:50 
Ligger pt på 100% inde på Gamerankings ;)

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/924889.asp

Samt at det har fået 94% GamesMaster magasinet... tegner sgu udmærket :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 31/07-05 16:42 
Det tegner rigtig godt - wireless multiplayer, masser af nye missioner og et spil der kan integreres fint med touchscreen. Skal lige have læst anmeldelserne på Gamerankings, men uden tvivl det spil jeg glæder mig mest til, til DS. Og så er Mario Kart online endda også på vej!
RuneSPRuneSPSkrevet 06/08-05 19:38, rettet 06/08-05 19:40 
8/10 i Edge og 88,3% Electronic Gaming Monthly :) (kan dog ikke helt forstå hvordan man kan vurdere et spils karakter helt ned i tusinddele :P)
happyEDhappyEDSkrevet 07/08-05 16:48 
Glæder mig. :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 07/08-05 18:37 
Det ser fedt ud. Andet er der vel egenlig ikke at sige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 10/08-05 20:17 
Jeg har lige prøvet en demo af det, og den var godt nok ringe.

Kan det virkelig passe at den fulde udgave også er sådan nogle realtime kampe hvor man styrer sin tank eller soldat rundt med d-pad eller touchscreen?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 10/08-05 20:30, rettet 10/08-05 20:31 
Må man spørge , hvor du har prøvet det??

Og nej man styrrer ikke sine kampvogne rundt real time!..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 10/08-05 21:41 
Godt - for det er virkelig ikke særligt sjovt.

Se hvordan jeg har prøvet i denne tråd:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=17905
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 10/08-05 22:26, rettet 10/08-05 22:30 
Spillet vil rent faktisk indeholde en "combat mode", hvor man skal styre sine tropper i real-time, men der er selvfølgelig også masser af det traditionelle gameplay.

GameSpot E3 preview
(...)
The BruceThe BruceSkrevet 19/08-05 08:15 


Nye screens.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
KTCKTCSkrevet 19/08-05 08:23 
Chrono: Jeg fandt det faktisk meget underholdende. Man kan skyde alle retninger med stylusen, hvilket jeg kan forstå på den anden tråd du ikke har opdaget :)
Desuden kan man købe 5-6 kampvogne i starten, hvilket lader dig komme ret langt alligevel.

Jeg glæder mig til spillet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 20/08-05 17:01, rettet 20/08-05 17:07 
9.2 på gamespot.!!

http://www.gamespot.com/ds/strategy/advancewarsds/review.html?tag=boxcar_all_review_image

Edit: video anmeldelse i bunden.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-05 00:26 
Det lyder godt. Advance Wars er mit favorit strategi spil og dette ligner den bedste version til dato.

Nu håber jeg bare, at jeg kan nå og blive færdig med Resident Evil 4, Metroid Zero Mission og Chaos Theory før det kommer.

Gaming heaven :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 21/08-05 09:13 
toAt>
9.2 på gamespot.!!

Nice ... så er der vist ikke nogen vej uden om ;)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/08-05 09:52 
Hmm, man skulle da være et skarn hvis man ikke snart købte en DS. Jeg var ihvertfald ret tosset med Advance Wars 2 og der er jo også meget andet spændende på vej til maskinen. Falder maskinen iøvrigt ikke snart lidt i pris?

På den anden side set ser en PSP jo heller ikke værst ud. Decisions, decisions :)
(...)
DommergaardDommergaardSkrevet 21/08-05 11:37 
Jo, de sætter den $20 ned!
WehnerWehnerSkrevet 21/08-05 11:58 


Kun i USA - indtil videre...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RuneSPRuneSPSkrevet 21/08-05 13:49 
... men hvad skulle forhindre en i at købe den fra USA :)?
happyEDhappyEDSkrevet 21/08-05 13:53 
altså man kan da finde en billig i DK. deet er da nemmere.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RuneSPRuneSPSkrevet 21/08-05 14:12 


og 9.0 på IGN :)
HulleHulleSkrevet 21/08-05 15:26 


9.2 (Superb) På Gamespot
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/08-05 16:46 
toAt>
9.2 på gamespot.!!

http://www.gamespot.com/ds/strategy/advancewarsds/review.html?tag=boxcar_all_review_image

Edit: video anmeldelse i bunden.

Hulle skal vist have briller :)
HulleHulleSkrevet 21/08-05 17:58 
Vups. Det kunne der være noget om :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 26/08-05 02:48 
Det er nu en fed reklame de har fået lavet.

You stop it!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RuneSPRuneSPSkrevet 02/09-05 18:03 
Kan man godt spille multiplayer med henholdsvis en PAL og NTSC version af spillet? For så tror jeg da at jeg bestiller det med det vuns fra vgp, kan da ikke vente en hel måned med at kunne spille det :)
NaieraNaieraSkrevet 02/09-05 18:05 
Der findes ikke PAL og NTSC på håndholdte konsoller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RuneSPRuneSPSkrevet 02/09-05 18:06 
Jamen så er det bestilt. Andre som har prøvet det?
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 02/09-05 19:37 
Dog skal det lige siges at man ikke kan spille multiplayer på to gameboy's, hvis et cartridge kommer fra USA, og et andet fra EU, dette er i hvert fald tilfældet med GBA'en...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
SaftenSaftenSkrevet 02/09-05 20:01 
Hulle>
Det er nu en fed reklame de har fået lavet.

Først: Ja, det er en skideskæg reklame.
Dernæst: Aaaaaaaaargh, kan det ikke snart blive min føsdag, så jeg kan få den DS og alle de spil (jeg egentlig ikke har råd til).
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
3of193of19Skrevet 05/09-05 10:41 
Synes næsten at den japanske reklame er sejere :)

Link...
WikzoWikzoSkrevet 08/09-05 08:04 
Glæder mig også! :D

Synes forresten undertitlen er ret genial fundet på...
Dual Strike
dRxLdRxLSkrevet 08/09-05 09:21 
3of19>
Synes næsten at den japanske reklame er sejere :)

Go figure... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 08/09-05 09:42, rettet 08/09-05 09:44 
Noget fungerende link til den amerikanske reklame?

Iøvrigt underligt at de kalder GC og DS spillene for Advance Wars. Burde de ikke hedde Cube Wars og DS Wars eller sådan noget, for at følge seriens navnetradition?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/09-05 09:47 
Nu hedder Gamecube udgaven jo også Battallion Wars :)
Mht DS udgaven, så synes jeg det er udemærket at de beholder navnet - det er jo det vi kender. Hedder det desuden ikke stadig Famicom Wars i Japan ?
BobbeBobbeSkrevet 08/09-05 13:08 
Sumez>
Noget fungerende link til den amerikanske reklame?

Du kan se den hvis du streamer video fra Gamespot
Spiller nu: Wii
HulleHulleSkrevet 08/09-05 14:30 
Det link jeg postede lidt længere oppe, fungerer fint her.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 08/09-05 15:33 
Nu gør den. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 30/09-05 15:37 
Orv, det er fedt! ^_^

Købte det lige i dag :D
ElgenElgenSkrevet 30/09-05 15:45 
Var også lige i EB i frokostpausen efter AWDS, og inden jeg vidste af det havde der også lige listet sig et Castelvania DS ned i kurven (ja, sådan kan det jo gå, det ville bare med mig hjem! }:-) ).
Så jeg kan næsten ikke vente indtil jeg har fri fra arbejde kl. 17. Der skal bare spilles i weekenden!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
bootsbootsSkrevet 02/10-05 22:25, rettet 02/10-05 22:26 
RuneSP>
Kan man godt spille multiplayer med henholdsvis en PAL og NTSC version af spillet? For så tror jeg da at jeg bestiller det med det vuns fra vgp, kan da ikke vente en hel måned med at kunne spille det :)

En US version af spillet og en EU version af spillet kan formentlig ikke kommunikere - går ud fra, at det er dét du mener. En japansk version af Nintendogs kan ihvertfald ikke kommunikere med en US version!

Edit: Det er godt nok usmart, at de fremstiller en konsol der er multi-regional, og så kan spillene ikke kommunikere..... Usmart for brugerne - altså....
JmogJmogSkrevet 02/10-05 23:12 
boots>
En japansk version af Nintendogs kan ihvertfald ikke kommunikere med en US version!

Det samme gælder EU og US Meteos, så det er nok en generel hindring.
HeroldHeroldSkrevet 02/10-05 23:19 
Før I kaster jer over DS'en, så er det svjv. alle de aktuelle platforme, der har dette begrænsning. De gange jeg har prøvet har EU og US ikke været kompatible, hvad end det er PSP, DS eller GBa det drejer sig om.

Er der nogen der har andre erfaringer?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 02/10-05 23:57 
Jeg har samme erfaringer som du skriver. Langt de fleste spil på DS og PSP vil ikke "snakke" sammen, hvis de er fra en anden region.

On-topic: Jeg har også lige købt spillet, da jeg havde spillet et par missioner igennem i det første Acvance Wars og kunne lide det. Spillet egner sig meget til touchscreen, og det er rart med noget strategi i lommeformat for en gangs skyld. Jeg er dog ingen veteran, så jeg kan ikke umiddelbart sammenligne det med de tidligere spil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 03/10-05 00:13 
Det er som sådan også mere af det samme. Der er lidt mere grafisk lir i spillet, men grafikken inde i spillet er som snydt ud af næsen på versionerne til lillebroderen.

Dermed ikke sagt at det ikke er godt - de to første var fantastiske, og at du nu har pennen til at styre med gør kun oplevelsen bedre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 03/10-05 16:52 
Kort sagt: Multiplayer-funktionen med 1 game card STINKER!
Man kan kun spille "Combat", som er et lille minigame i stil med Mario Party. Det er i real-time :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig