X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 - også med HD-DVD


Svar
ChronoChronoSkrevet 31/07-05 10:19 
En senere udgave af Xbox 360 vil få et HD-DVD drev. Lidt surt at det ikke følger med den første udgave, men det er vel smart nok når der begynder at komme multiplatformsspil som skal konverteres fra PS3 der jo har Blu-Ray.

HD-DVD på 360
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GreaseballGreaseballSkrevet 31/07-05 17:01 
Dette vil højt sandsynlig kun gælde for film på HD-DVD og ikke deres spil. Da dette vil betyder at alle der køber maskine ved udgivelsen er nødsaget til købe en ny maskine eller få den opdatet for at spille de spil som så ville komme på HD-DVD.
Jeg kan ikke tror at det bliver tilfældet at der komme spil på HD-DVD formatet, for det vil være et meget dumt træk fra M$ side.

Tvivler også på der kommer nogen spil der vil fylde en Blu-Ray disk helt ud. Medmindre de fylder den med en masse HD-CG film... måske et FF spil?
BeanoBeanoSkrevet 31/07-05 21:03, rettet 31/07-05 21:06 
Utrolig dum beslutning af MS, hvis det altså passer... man skulle tro de slet ikke var interesseret i at appellere til "early adopters".

EDIT: Kunne godt tyde på en fejloversættelser eller misforståelse af Bill Gates' udtalelse - håber jeg også på deres vegne :)

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEkklkAlEuvylaSaef.php
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig